Δριμύ κατηγορώ από τους σιδηροδρομικούς Θεσσαλίας για την ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ

0
56

Δριμύ κατηγορώ κατά της κυβέρνησης από το Σύνδεσμο Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας για την ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ. Ο Σύνδεσμος, με απόφαση της συνέλευσης αντιπροσώπων, προτείνει τη δημιουργία μετώπου που θα αποτρέψει τις ιδιωτικοποιήσεις και θα μετατρέψει τους σιδηροδρόμους σε ένα σύγχρονο δημόσιο μεταφορικό δίκτυο, που θα εξυπηρετεί της κοινωνικές ανάγκες και θα ελέγχεται από την εργαζόμενη πλειοψηφία.

Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωσή του: «Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, σε πλήρη αντίθεση με τη ρητορεία της πριν την εκλογή της το Γενάρη του 2015, έρχεται να εφαρμόσει με τον πιο επιθετικό τρόπο την πλήρη ιδιωτικοποίηση των εταιριών που συγκροτούν σήμερα τον δημόσιο ελληνικό σιδηρόδρομο (ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ , ΕΕΣΣΤΥ). Με τον τρόπο αυτό υλοποιεί το μεγαλεπήβολο όνειρο επί χρόνια της αστικής πολιτικής, που αντιμετώπιζε τις συγκοινωνίες ως ένα χρυσοφόρο φιλέτο, και ουσιαστικά επιχειρεί να ολοκληρώσει αυτό που δεν τόλμησε καμία προηγούμενη κυβέρνηση παρά τις προσπάθειές τους μέσα από τον εκφυλισμό και την υποβάθμιση των υπηρεσιών των σιδηροδρόμων, με βασικό όπλο τη διαρκή τους υποστελέχωση. Σε αυτό το πλαίσιο, η κυβέρνηση και τα στελέχη αυτής, στους σιδηροδρόμους όχι απλά ξεχνάνε τις «δεσμεύσεις» τους για ενιαίο δημόσιο σιδηρόδρομο, αλλά πουλάνε κομμάτι – κομμάτι τις εταιρίες που δημιούργησαν ως αγοραστικό προϊόν οι προηγούμενες κυβερνήσεις» σημειώνει ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας.

Όπως εκτιμούν οι σιδηροδρομικοί, η πώληση των εταιριών των σιδηροδρόμων αποτελεί ουσιαστικά χάρισμα τις δημόσιας περιουσίας σε διεθνή μονοπώλια, και συνεχίζοντας τονίζουν: «Για εμάς δεν έχει σημασία η τιμή με την οποία τελικά θα παραχωρήσουν στις αχόρταγες ορέξεις του κεφαλαίου για κέρδος την περιουσία του λαού μας. Θέλουμε όμως να αναδείξουμε το πολιτικό σκάνδαλο το οποίο συνιστούν οι ιδιωτικοποιήσεις, καθώς τα σημαντικότερα κομμάτια των κοινωνικών υπηρεσιών δωρίζονται ως δώρα γενεθλίων στην οικονομική ολιγαρχία. Δεν αναγνωρίζουμε σε κανέναν το δικαίωμα να βάζει χέρι στη δημόσια περιουσία και να την παζαρεύει σαν να είναι ιδιόκτητο κτήμα του».

Τέλος, αναφέροντας ως παράδειγμα την ιδιωτικοποίηση των αγγλικών σιδηροδρόμων, με τα δεκάδες ατυχήματα και τη συνολική υποβάθμιση των σιδηροδρομικών υπηρεσιών αναφέρουν: «Δεν πρέπει να έχει κανείς αυταπάτες πως ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων σημαίνει απάνθρωπες εργασιακές σχέσεις, πλημμελή μέτρα ασφάλειας, άρα και περισσότερα ατυχήματα για το επιβατικό κοινό, αύξηση του εισιτηρίων και τελικά υπαγωγή του πιο φτηνού, λαϊκού και ασφαλούς μέσου μεταφοράς, σε πολυτέλεια για λίγους».