Connect with us

ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Λαρισαίος καταστηματάρχης μας δίνει την εικόνα για το πώς κινείται τις τελευταίες ώρες η αγορά στην πόλη με το clickaway (φωτο)

Published

on

Μοιράσου το αρθρο!

Δειλά δειλά ξεκίνησαν τα εμπορικά καταστήματα της Λάρισας να …ανασαίνουν ξανά μέσω της μεθόδου του clickaway, με τους καταστηματάρχες να προσπαθούν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα της «κωρονοϊοεποχής».

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

«Η τελευταία ελπίδα μας είναι να δουλέψουμε, όσο μας αφήνουν οι συνθήκες αυτές τις τελευταίες ημέρες του χρόνου στην εορταστική περίοδο με το clickaway, αλλά τα πρώτα μηνύματα δεν μας επιτρέπουν να αισιοδοξούμε σε μεγάλο βαθμό», δηλώνει στο onlarissa.gr, ο γνωστός καταστηματάρχης γυναικείων υποδημάτων στο κέντρο της Λάρισας και συγκεκριμένα επί της οδού Κούμα, κ. Νίκος Γούναρης ο οποίος διατηρεί το μαγαζί του την τελευταία 20ετία.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

«Πρόκειται για μεσοβέζικη λύση» θα επισημάνει για να συμπληρώσει: «Εμείς από την πλευρά μας θα κάνουμε ότι μπορούμε για να σώσουμε την …παρτίδα, αλλά δεν είναι καθόλου εύκολο για τα μικρά εμπορικά στη Λάρισα που δεν διαθέτουν e-shop. Βέβαια φροντίσαμε να ανεβάζουμε τα προϊόντα μας σε σελίδες των social media, όπως είναι το Facebook και το instagram, ενώ έχουμε αναγράψει και τους κωδικούς μαζί με τις τιμές στα προϊόντα που υπάρχουν στις βιτρίνες των καταστημάτων μας.

Για μας είναι μια μεγάλη δοκιμασία αυτό που περνάμε όπως και για τους ίδιους τους καταναλωτές. Ως στιγμής υπάρχει μια υποτονική κίνηση και προσπαθούμε τόσο εμείς όσο και οι πελάτες μας να βρούμε τα πατήματά μας σε ότι αφορά αυτή τη νέα μέθοδο.

Αρκετές πελάτισσες έχουν περάσει από το μαγαζί βλέποντας την βιτρίνα και επιλέγουν το προϊόν ή απλά μας στέλνουν μηνύματα στο facebook με το υπόδημα που θέλουν να αγοράσουν, έχοντας δει τις φωτογραφίες που έχουμε αναρτήσει. Έτσι περνούν από το μαγαζί για να πληρώσουν σύμφωνα με το ραντεβού που έχουν κλείσει κατόπιν συνεννόησης μαζί μας με μήνυμα ή τηλέφωνο Φυσικά όταν έρχονται πρέπει να μας δείξουν τα μηνύματα και τους παραδίδουμε το προϊόν από την πόρτα χωρίς να εισέρθουν στο κατάστημα πληρώνοντας με κάρτα».

Ποια είναι όμως η αντιμετώπιση των πελατών για την μέθοδο του clickaway;

«Σίγουρα είναι κάτι που δεν είναι καθόλου πρακτικό και ελκυστικό, όπως μας λένε οι πελάτισσές μας», θα μας πει ο κ. Γούναρης και θα συμπληρώσει: «Ωστόσο καλύπτουν έτσι κάποιες ανάγκες που είχαν προκύψει το τελευταίο διάστημα που τα καταστήματα ήταν κλειστά ή ορισμένες πελάτισσες, όπως μας εκμυστηρεύονται θέλουν να προμηθευτούν τα προϊόντα, απλά και μόνο για να αλλάξει η πεσμένη ψυχολογία τους».

Ρεπορτάζ: Αθανασία Παύλου

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Advertisement
Advertisement

Μπείτε στην ομάδα μας στο Discord και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Μπείτε στην ομάδα μας στο Telegram και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Advertisement
Advertisement

Εγγραφείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μας

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ιδιωτικά και μοιράζεστε τα δεδομένα σας μόνο με τρίτα μέρη που καθιστούν δυνατή αυτή την υπηρεσία. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.

Δημοφιλή