Connect with us

OIKONOMIA

Μηχανισμός «Συν-Εργασία»: Παρατείνεται έως και την 28η Φεβρουαρίου 2021

Published

on

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Στο νομοσχέδιο που κατατέθηκε αργά το βράδυ της Πέμπτης στη Βουλή, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνεται και η παράταση του μηχανισμού «Συν-Εργασία» έως τις 28/2/2021. Ειδικότερα, το άρθρο 85 του νομοσχεδίου προβλέπει ότι:

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Στο άρθρο 31 του ν. 4690/2020 (Α’ 104) επέρχονται οι εξής αλλαγές:

  1. Η παρ. 1 αντικαθίσταται ως εξής:

«1. Θεσπίζεται για το χρονικό διάστημα από 15.6.2020 έως 28.2.2021 μηχανισμός ενίσχυσης της απασχόλησης με τη μορφή οικονομικής ενίσχυσης βραχυχρόνιας εργασίας, που καλείται «ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ», με σκοπό τη διατήρηση των θέσεων εργασίας πλήρους απασχόλησης στον ιδιωτικό τομέα».

  1. Στο τέλος της περ. α) της παρ. 3 προστίθενται δύο εδάφια και η περ. α) διαμορφώνεται ως εξής:
  2. α) Στους εργαζομένους των επιχειρήσεων-εργοδοτών που εντάσσονται στον μηχανισμό, καταβάλλεται οικονομική ενίσχυση βραχυχρόνιας εργασίας που ανέρχεται σε ποσοστό 60% επί των καθαρών αποδοχών των εργαζομένων, που αντιστοιχούν στον χρόνο κατά τον οποίο δεν εργάζονται.
    Oι ασφαλιστικές εισφορές, που αντιστοιχούν στο ποσό της οικονομικής ενίσχυσης, δεν καλύπτονται από τον μηχανισμό. Σε περίπτωση που οι καθαρές αποδοχές, μετά την ανωτέρω προσαρμογή, υπολείπονται του καθαρού νομοθετημένου κατώτατου μισθού ή ημερομισθίου, η διαφορά αναπληρώνεται από τον κρατικό προϋπολογισμό.
    Ο ονομαστικός μισθός που λαμβάνεται υπόψιν για τον υπολογισμό της οικονομικής ενίσχυσης βραχυχρόνιας εργασίας δεν μπορεί να υπερβαίνει το ανώτατο όριο ασφαλιστέων αποδοχών του άρθρου 38 του ν. 4387/2016 (Α’ 104). Υπερβάλλοντα ποσά που θα καταβληθούν από την ημερομηνία δημοσίευσης του παρόντος και εφεξής αναζητούνται με τη διαδικασία που προβλέπεται στο άρθρο 2 της υπό στοιχεία οικ. 23103/478/13.6.2020 κοινής υπουργικής απόφασης (Β’ 2274).».
  3. Στο δεύτερο εδάφιο της περ. β’ της παρ. 3 του άρθρου 31 προστίθενται οι λέξεις «επιδόματος Πάσχα 2021» και το εδάφιο διαμορφώνεται ως εξής:
    «Στο πλαίσιο του μηχανισμού αυτού καταβάλλεται αναλογία του επιδόματος αδείας και του επιδόματος Χριστουγέννων έτους 2020, επιδόματος Πάσχα 2021, υπολογιζόμενων επί της οικονομικής ενίσχυσης βραχυχρόνιας εργασίας, που ανέρχεται στο εξήντα τοις εκατό (60%) των μειωμένων αποδοχών των εργαζομένων, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.».
  4. Στο δεύτερο εδάφιο της περ. γ’ της παρ. 3 του άρθρου 31, μετά τις λέξεις «Χριστουγέννων έτους 2020» προστίθενται οι λέξεις «και Δώρο Πάσχα» ως εξής:
    «Τα οριζόμενα στην περίπτωση αυτή ισχύουν και για το επίδομα αδείας, καθώς και για το δώρο Χριστουγέννων έτους 2020 και δώρο Πάσχα 2021».
  5. Στο τέταρτο εδάφιο της περ. γ’ της παρ. 3 του άρθρου 31 η ημερομηνία «31.12.2020» αντικαθίσταται από την ημερομηνία «28.2.2021» και το εδάφιο διαμορφώνεται ως εξής: «Για το χρονικό διάστημα από 1.7.2020 ως 28.2.2021 καταβάλλεται σε ποσοστό εκατό τοις εκατό (100%) από τον Κρατικό Προϋπολογισμό το σύνολο των ασφαλιστικών εισφορών που αντιστοιχούν στον χρόνο που οι εργαζόμενοι δεν απασχολούνται.».

Μοιράσου το άρθρο:

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

OIKONOMIA

Ευρώπη: Τα ποτάμια στερεύουν – Κλείνουν εμπορικές διαδρομές 80 δισ. δολ.

Published

on

By

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Εν μέσω ενός άνυδρου καλοκαιριού και των ιστορικά υψηλά θερμοκρασιών σε όλη την Ευρώπη, το νερό από τα ποτάμια της ηπείρου εξατμίζεται…

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ο Ρήνος – πυλώνας των οικονομιών της Γερμανίας, της Ολλανδίας και της Ελβετίας για αιώνες – έχει στεγνώσει μέχρι το σημείο να γίνει σχεδόν αδιάβατος σε ένα βασικό σημείο, εμποδίζοντας τεράστιες ροές ντίζελ και άνθρακα. Ο Δούναβης, ο οποίος κάνει μια διαδρομή 1.800 μιλίων της κεντρικής Ευρώπης μέχρι τη Μαύρη Θάλασσα, έχει επίσης προβλήματα, εμποδίζοντας το εμπόριο σιτηρών και άλλων ειδών.

Διαβάστε επίσης – Πόσο κοντά είμαστε σε επισιτιστική κρίση

Όπως γράφει το Bloomberg, οι μεταφορές μέσω ποταμών είναι μόνο ένα από τα στοιχεία του εμπορίου που έχουν ανατραπεί από την κλιματική αλλαγή. Η κρίση ηλεκτρικής ενέργειας στη Γαλλία έχει επιδεινωθεί επειδή ο Ροδανός και ο Γαρούνας είναι πολύ ζεστοί για να ψύχουν αποτελεσματικά τους πυρηνικούς αντιδραστήρες και η στάθμη του νερού στον Πάδο της Ιταλίας έχει υποχωρήσει σε πολύ χαμηλά επίπεδα για να ποτίζει ορυζώνες και να συντηρεί τις αχιβάδες για «ζυμαρικά alle vongole».

Διαβάστε επίσης – Tουρισμός: Πώς επηρεάζει την κλιματική αλλαγή;

Η δύσκολη συγκυρία

Το μείζον αυτό θέμα με τη διακοπή των πλωτών οδών έρχεται σε μια ιδιαίτερα δύσκολη συγκυρία για την Ευρώπη: η περιοχή βρίσκεται ήδη στο χείλος της ύφεσης, καθώς η εισβολή της Ρωσίας τροφοδοτεί τον πληθωρισμό συμπιέζοντας τις προμήθειες τροφίμων και ενέργειας.

Η κατάσταση —μόλις τέσσερα χρόνια μετά την ιστορική διακοπή της ναυτιλίας στον Ρήνο— προσθέτει επείγουσα ανάγκη στις προσπάθειες της Ευρωπαϊκής Ένωσης να καταστήσει την εσωτερική ναυτιλία πιο ανθεκτική.

Ντόμινο επιπτώσεων

Σύμφωνα με υπολογισμούς του Bloomberg, που βασίζονται στα στοιχεία της Eurostat, τα ποτάμια και τα κανάλια της ηπείρου μεταφέρουν περισσότερο από 1 τόνο φορτίου ετησίως για κάθε κάτοικο της ΕΕ και συνεισφέρουν περίπου 80 δισεκατομμύρια δολάρια στην οικονομία της περιοχής ως μέσο μεταφοράς, Αλλά οι επιπτώσεις από τις ξεραμένες υδάτινες οδούς πηγαίνουν βαθύτερα.

«Δεν είναι μόνο οι εμπορικές οδοί. Έχει να κάνει με τη δροσιά όταν κάνει ζέστη, έχει να κάνει με το πότισμα και τόσα άλλα πράγματα», δήλωσε η Cecile Azevard, διευθύντρια της γαλλικής εταιρείας ύδρευσης VNF. «Τα ποτάμια είναι μέρος της κληρονομιάς μας».

Ο εφιάλτης του 2018

Σύμφωνα με τον Albert Jan Swart, οικονομολόγο μεταφορών στην ABN Amro Bank NV, οι δυσμενείς συνθήκες αναμένεται να παρασύρουν τις οικονομίες της περιοχής πολύ χειρότερα από το πλήγμα των 5 δισεκατομμυρίων ευρώ που προκλήθηκαν από ζητήματα εκτροπής του Ρήνου το 2018.

«Η χωρητικότητα για την εσωτερική ναυσιπλοΐα θα είναι σοβαρά περιορισμένη εφόσον δεν υπάρχει πολλή βροχή στην περιοχή», είπε. «Παράλληλα είναι ζημιά που προκαλείται στη Γερμανία από τις υψηλές τιμές του ηλεκτρικού ρεύματος. Μιλάμε για δισεκατομμύρια».

Αύξηση 30% σε μία ημέρα

Ακόμα και οι έμπειροι βετεράνοι είναι σοκαρισμένοι. Ο Gunther Jaegers, διευθύνων σύμβουλος της Rhine stalwart Reederei Jaegers GmbH, είπε ότι έπεσε από την καρέκλα του νωρίτερα αυτό το μήνα όταν είδε το κόστος της ναυτιλίας, με την τιμή μιας φορτηγίδας να αυξάνεται κατά 30% σε μία μόνο ημέρα.

«Δεν το έχω ξαναδεί ποτέ αυτό», είπε. «Είναι τρελό».

Ενώ ο Jaegers και άλλοι ναυλωτές μπορεί να είναι σε θέση να χρεώνουν περισσότερα ανά τόνο φορτίου, υπάρχουν περιορισμοί στο πόσα μπορούν να μεταφέρουν καθώς η χαμηλότερη στάθμη νερού σημαίνει ότι πρέπει να αναλάβουν μικρότερα φορτία για να πλεύσουν με ασφάλεια. Και δεν φαίνεται ανακούφιση. Αν κοιτάξετε τις μετεωρολογικές προβλέψεις, «είναι σαν έρημος», είπε.

Λιώνουν οι παγετώνες

Καθώς η κλιματική κρίση εντείνεται, το πρόβλημα θα επιδεινωθεί. Τα κύρια ποτάμια συστήματα της Ευρώπης τροφοδοτούνται εν μέρει από αλπικούς παγετώνες. Την άνοιξη και το καλοκαίρι, η απορροή αυξάνει τις βροχοπτώσεις, αλλά οι ροές πάγου συρρικνώνονται. Η θερμοκρασία στην περιοχή είναι 2 βαθμούς υψηλότερη από το δεύτερο μισό του 19ου αιώνα, περίπου διπλάσιο από τον παγκόσμιο μέσο όρο, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Περιβάλλοντος.

Αυτό προκαλεί έναν βρόχο καταστροφής, με άγονους βράχους να απορροφούν τη θερμότητα του ήλιου – αντί να την αντανακλούν όπως κάνουν οι παγετώνες – επιταχύνοντας τη διαδικασία. Οι επιστήμονες αναμένουν ότι η κάλυψη των πάγων των Άλπεων θα μειωθεί στο μισό έως το 2050, με σχεδόν όλους τους παγετώνες να εξαφανίζονται μέχρι το τέλος αυτού του αιώνα.

Η ανθρώπινη κατοίκηση και η υπερεκμετάλλευση επιβαρύνουν επίσης τα συστήματα των ποταμών. Περίπου 58 εκατομμύρια άνθρωποι ζουν στην περιοχή του Ρήνου – μια από τις πηγές της Βιομηχανικής Επανάστασης – και το νερό της χρησιμοποιείται για πόσιμο, άρδευση, μεταποίηση και παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Η λειψυδρία στις λεκάνες απορροής των ποταμών της Ευρώπης επηρεάζει έως και το ένα τέταρτο της επικράτειας της περιοχής, αναφέρει ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Περιβάλλοντος.

Οι συνθήκες που έχουν στεγνώσει τα ποτάμια της Ευρώπης αποτελούν μέρος μιας μακροχρόνιας τάσης και όχι μερικών κακών μηνών, σύμφωνα με τη Silje Eriksen Holmen, υδρολόγο της Volue. Αυτή τη στιγμή, το έδαφος είναι τόσο ξεραμένο που η περισσότερη βροχή θα απορροφηθεί. Μόνο όταν αυτό αναπληρωθεί θα αρχίσει να ρέει στα ποτάμια, είπε.

Η πικρή ειρωνεία

Η πικρή ειρωνεία είναι ότι οι πλωτές οδοί αποτελούν βασικό μέρος των προσπαθειών της ΕΕ για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής. Στα σχέδιά της για την πράσινη μετάβαση, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στοχεύει σε αύξηση 25% των μεταφορών μέσω εσωτερικών πλωτών οδών και θαλάσσιων μεταφορών μικρών αποστάσεων έως το 2030. Η προσπάθεια υποστηρίζεται από το ταμείο Horizon Europe ύψους 95,5 δισεκατομμυρίων ευρώ, το οποίο υποστηρίζει επενδύσεις σε ρηχά νερά σκάφη και μηχανολογικές εργασίες για να γίνουν πιο αξιόπιστες οι ναυτιλιακές λωρίδες.

Πηγή: ΟΤ

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Continue Reading

OIKONOMIA

Σιτηρά: Σε αναζήτηση εναλλακτικής λύσης – Βουτιά στη ζήτηση

Published

on

By

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Η παγκόσμια κατανάλωση σιταριού οδεύει προς τη μεγαλύτερη ετήσια πτώση της εδώ και δεκαετίες, καθώς ο πληθωρισμός-ρεκόρ αναγκάζει τους καταναλωτές και τις εταιρείες να το χρησιμοποιούν λιγότερο και να αντικαθιστούν τα σιτηρά με φθηνότερες εναλλακτικές, εν μέσω αυξανόμενης επισιτιστικής ανασφάλειας.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Όπως αναφέρει το Reuters, oι καταναλωτές ενδέχεται να αντιμετωπίσουν ακόμη υψηλότερες τιμές σιταριού το δεύτερο εξάμηνο του 2022, καθώς οι εισαγωγείς, οι οποίοι μέχρι τώρα προμήθευαν φορτία που αγοράστηκαν αρκετούς μήνες νωρίτερα σε φθηνότερες τιμές, μετακυλύουν το κόστος από τότε που οι τιμές εκτινάχθηκαν σε υψηλά δεκαετίας τον Μάιο.

Διαβάστε επίσης – Το ρύζι θα είναι το επόμενο… σιτάρι;

Η παγκόσμια κατανάλωση σιταριού το διάστημα Ιουλίου -Δεκεμβρίου θα μπορούσε να μειωθεί κατά 5%-8% σε σχέση με ένα χρόνο πριν, λένε οι αναλυτές, οι traders και οι αλευροβιομηχανίες , παρά την πιο αισιόδοξη πρόβλεψη του Υπουργείου Γεωργίας των ΗΠΑ για συρρίκνωση 1%.

Πτώση στη ζήτηση

«Θα υπάρξει πτώση στη ζήτηση σιταριού για ζωοτροφές στην Ευρώπη και την Κίνα. Η ζήτηση σιταριού για ανθρώπινη κατανάλωση έχει επίσης επιβραδυνθεί σε βασικές χώρες εισαγωγής σε όλο τον κόσμο», δήλωσε η Έριν Κόλιερ, οικονομολόγος στον Οργανισμό Τροφίμων και Γεωργίας του ΟΗΕ.

«Οι υψηλές τιμές έχουν προκαλέσει ανησυχίες για την επισιτιστική ασφάλεια σε μέρη της Ασίας και της Αφρικής όπου οι χώρες δεν είναι σε θέση να εξασφαλίσουν επαρκείς προμήθειες από τη διεθνή αγορά».

Επισιτιστική κρίση

Εκατομμύρια άνθρωποι αντιμετωπίζουν αυξανόμενο κόστος τροφίμων και ανασφάλεια μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία και τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες σε βασικές χώρες εξαγωγής που οδήγησαν τις τιμές των δημητριακών σε ιστορικά υψηλά.

Τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης σίτου αναφοράς εκτινάχθηκαν κατά 40% φέτος σε υψηλό ρεκόρ τον Μάρτιο πριν υποχωρήσουν πρόσφατα, αν και οι φυσικές τιμές παραμένουν υψηλές.

Οι αποστολές σιταριού από την περιοχή της Μαύρης Θάλασσας κοστίζουν περίπου 400-410 δολάρια ο τόνος, συμπεριλαμβανομένου του κόστους και των ναύλων για παράδοση στη Μέση Ανατολή και την Ασία. Οι τιμές έχουν μειωθεί από το ανώτατο όριο των 500 δολαρίων ανά τόνο που έφτασε πριν από λίγους μήνες, αλλά παραμένουν πολύ πάνω από τον περσινό μέσο όρο των περίπου 300 δολαρίων.

Περιορισμένα αποθέματα

«Τα αποθέματα σιταριού είναι ακόμα εξαιρετικά περιορισμένα», δήλωσε ο Όλε Χούε , αναλυτής στην χρηματιστηριακή εταιρεία IKON Commodities στο Σίδνεϊ. «Δεν είμαστε σίγουροι πόσο σιτάρι θα βγει από τη Μαύρη Θάλασσα και υπάρχουν δυσμενείς καιρικές συνθήκες σε άλλες χώρες εξαγωγής».

Οι χώρες που ενδέχεται να δυσκολεύονται με τις εισαγωγές σιταριού περιλαμβάνουν την Υεμένη, το Νότιο Σουδάν, το Σουδάν, τη Συρία, την Αιθιοπία, το Αφγανιστάν και τη Σρι Λάνκα, δήλωσε στο Reuters η Collier του FAO.

Καθώς το αυξανόμενο κόστος επιβαρύνει τους προϋπολογισμούς των νοικοκυριών, έχουν ξεσπάσει διαδηλώσεις σε όλο τον κόσμο με ανθρώπους να βγαίνουν στους δρόμους από την Κίνα και τη Μαλαισία μέχρι την Ιταλία, τη Νότια Αφρική και την Αργεντινή.

Στην Ινδονησία, τον δεύτερο μεγαλύτερο αγοραστή σιταριού στον κόσμο, η κατανάλωση μειώθηκε ήδη τους πρώτους πέντε μήνες του 2022 και αναμένεται μεγαλύτερη πτώση καθώς το υψηλότερο κόστος τροφοδοτείται από την αλυσίδα εφοδιασμού.

Καθώς οι καταναλωτές μειώνουν τις αγορές τους, οι αρτοποιοί και οι κατασκευαστές νουντλς αντικαθιστούν το σιτάρι με ρύζι.

«Οι τιμές του αλευριού σίτου είναι σχεδόν στο ίδιο επίπεδο με το ρύζι – αυτόματα θα υπάρξει μετατόπιση», δήλωσε ο Franciscus Welirang, πρόεδρος της Ένωσης Ινδονησιακών Αλευρόμυλων.

Σημείωσε ότι την τελευταία φορά που οι τιμές του αλεύρου σίτου αυξήθηκαν σημαντικά, η κατανάλωση στην Ινδονησία μειώθηκε κατά 4,5%.

«Πρέπει να παρακολουθούμε τις τιμές του ρυζιού στο μέλλον, γιατί η αύξηση των τιμών του σιταριού θα μπορούσε να οδηγήσει σε μερική υποκατάσταση από το ρύζι, αύξηση της ζήτησης και μείωση των υπαρχόντων αποθεμάτων», δήλωσε η Sonal Varma, επικεφαλής οικονομολόγος στην ιαπωνική τράπεζα Nomura.

Κίνδυνος προστατευτισμού

Τα προστατευτικά μέτρα «στην πραγματικότητα εντείνουν τις πιέσεις τιμών σε παγκόσμιο επίπεδο για διάφορους λόγους», είπε μιλώντας στο CNBC η οικονομολόγος. Το κόστος των ζωοτροφών και των λιπασμάτων για τη γεωργία αυξάνεται ήδη και οι τιμές της ενέργειας αυξάνουν το κόστος μεταφοράς, πρόσθεσε.

Πηγή: ΟΤ

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

Μπείτε στην ομάδα μας στο Discord και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Μπείτε στην ομάδα μας στο Telegram και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Advertisement
Advertisement

Εγγραφείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μας

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ιδιωτικά και μοιράζεστε τα δεδομένα σας μόνο με τρίτα μέρη που καθιστούν δυνατή αυτή την υπηρεσία. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.
ΜΑΓΝΗΣΙΑ2 ημέρες ago

Το άγαλμα που άφησε άφωνες τις υπηρεσίες του Δήμου στα Παλαιά Βόλου

ΜΑΓΝΗΣΙΑ6 ημέρες ago

Πέθανε η Μαριάνα Καρακίτσου Σαραφοπούλου από Βόλο σε ηλικία 64 ετών.

ΜΑΓΝΗΣΙΑ6 ημέρες ago

58 χρόνος έπεσε σε χαράδρα και σκοτώθηκε στο σεσκλο

ΜΑΓΝΗΣΙΑ6 ημέρες ago

Fuel Pass 2: Καθυστέρηση στην πληρωμή του επιδόματος

ΜΑΓΝΗΣΙΑ3 ημέρες ago

Αυτός είναι ο 34χρονος που απείλησε την 26χρονη σύντροφό του με κατσαβίδι στο Βόλο

ΜΑΓΝΗΣΙΑ3 ημέρες ago

Σε υπόθεση θρίλερ εξελίσσεται η υπόθεση της αρπαγής ενός βρέφους- Στον Βόλο αναζητούν οι αρχές τον πατέρα του

ΜΑΓΝΗΣΙΑ5 ημέρες ago

Fuel Pass 2: Ξεκινά η καταβολή του στους τραπεζικούς λογαριασμούς των δικαιούχων

ΜΑΓΝΗΣΙΑ3 ημέρες ago

Απίστευτο περιστατικό σε ιερό ναό της Νέας Ιωνίας- Ιερέας απαγόρευσε ζευγάρι να μπει στο ναό επειδή …φορούσαν μάσκες

ΜΑΓΝΗΣΙΑ5 ημέρες ago

Έρχεται διπλός «Τειρεσίας» για χρέη σε Εφορία, ΕΦΚΑ, Δήμους, ΔΕΚΟ και Τράπεζες

ΜΑΓΝΗΣΙΑ5 ημέρες ago

Αργυρός και Ρουβάς στο Πανθεσσαλικό στάδιο

Δημοφιλή