Connect with us
ΕΣΠΑΕΣΠΑ

AUTO-MOTO

200.000 ευρώ αποζημίωση στην οικογένεια Schumacher θα πληρώσει περιοδικό για τη γνωστή, δήθεν συνέντευξη του

Published

on

sCHUMACHER1.jpg

Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ήταν τέλη Απριλίου του 2023, όταν στο εξώφυλλο του εβδομαδιαίου γερμανικού περιοδικού «Die Aktuelle» υπήρχε η φωτογραφία του Michael Schumacher με τον τίτλο να αναφέρει «Η πρώτη του συνέντευξη». Ο τίτλος και το εξώφυλλο του περιοδικού κάνουν ξεκάθαρο πως ο ίδιος ο οδηγός έχει παραχωρήσει την πρώτη του συνέντευξη μετά το τραγικό ατύχημα στο σκι το 2013, το οποίο τον έχει αφήσει σε κώμα. Και ενώ κανείς δεν γνωρίζει την πραγματική κατάσταση της υγείας του πρώην πιλότου, το περιοδικό προχώρησε σε μία άκρως αμφιλεγόμενη τακτική.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Διαφήμιζε στο εξώφυλλο του ότι έχει την πρώτη συνέντευξη του Schumacher, έχοντας μάλιστα και δήθεν λόγια του. Φυσικά η πραγματικότητα απέχει έτη φωτός, καθώς αυτό που έκανε το περιοδικό είναι να χρησιμοποιήσει ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης (chatbot), το οποίο μπορεί να απαντάει, μιμούμενο διάσημους ανθρώπους.

Advertisement

Μάλιστα εντός του περιοδικού, υπήρχαν και δήθεν φράσεις του σε εισαγωγικά για να κρατήσουν ζεστό το ενδιαφέρον όπως «Η ζωή μου έχει αλλάξει εντελώς».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η οικογένεια του κινήθηκε δικαστικά και δικαιώθηκε

Το δικαστήριο φυσικά δικαίωσε την οικογένεια Schumacher και ο όμιλος μέσων ενημέρωσης Funke, κατέβαλε τα 200.000 δολάρια. Μάλιστα ζήτησε δημοσίως συγγνώμη και απέλυσε τον αρχισυντάκτη που επέτρεψε το θέμα.

Η δήλωση του περιοδικού

Advertisement

Η δήλωση του περιοδικού μετά τον ορισμό της αποζημίωσης: «Αυτό το κακόγουστο και παραπλανητικό άρθρο δεν θα έπρεπε ποτέ να είχε εμφανιστεί. Δεν ανταποκρίνεται σε καμία περίπτωση στα δημοσιογραφικά πρότυπα που εμείς – και οι αναγνώστες μας – περιμένουμε».

Περισσότερα Εδω

Advertisement
Anassa
Advertisement
Dei
Advertisement
Advertisement
Anassa

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή