Connect with us

COVER STORY

Εργασίες 500.000€ στο Αθλητικό Κέντρο Χιλιαδούς (Άσυλο). Τοποθετείται ταρτάν στον διάδρομο στίβου

Δημοσιεύτηκε

on

 

Υπογράφηκε σήμερα η σύμβαση με τον ανάδοχο του έργου για την επισκευή και βελτίωση των κτιριακών εγκαταστάσεων και του περιβάλλοντος χώρου του Αθλητικού Κέντρου της συνοικίας Χιλιαδούς, προϋπολογισμού 496.000 ευρώ και με προθεσμία παράδοσης εννέα μηνών.

Πρόκειται για δημοτική έκταση στη συνοικία Χιλιαδούς του Δήμου Βόλου, μεταξύ των οδών Γιάννη Δήμου, Μεταμορφώσεως και Τριανταφυλλίδη (Ο.Τ. 1047) με γήπεδα για υπαίθριες αθλητικές δραστηριότητες και ένα κτιριακό συγκρότημα με λειτουργία αθλητικού κέντρου και Κέντρου Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών .

Μεγάλο μέρος του οικοπέδου καλύπτεται από πράσινο με πυκνή δεντροφύτευση. Περιμετρικά του χώρου υπάρχει διάδρομος για τρέξιμο ή περπάτημα, ενώ στο ανατολικό τμήμα του οικοπέδου είναι χωροθετημένα δύο γήπεδα μπάσκετ, δύο γήπεδα τένις και ένα γήπεδο βόλεϊ.

Όσον αφορά στις κτιριακές εγκαταστάσεις, η ανατολική και κεντρική πτέρυγα του συγκροτήματος κατασκευάστηκαν σύμφωνα με μελέτη της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Βόλου το 1984, ενώ η δυτική πτέρυγα έγινε σύμφωνα με μελέτη προσθήκης της Τεχνικής Υπηρεσίας (αρ.οικοδομικής άδειας 184/1994).

Οι παλαιότερες πτέρυγες λειτουργούν ως αθλητικό κέντρο. Στην ανατολική πτέρυγα στεγάζονται χώροι διοίκησης, χώροι υγιεινής του προσωπικού και αποθήκη του Αθλητικού Οργανισμού του ΔΟΕΠΑΠ ΔΗΠΕΘΕ. Στο ημιυπόγειο λειτουργούν αποδυτήρια των αθλούμενων. Στην κεντρική πτέρυγα λειτουργεί αίθουσα γυμναστικής που χρησιμοποιείται για ομαδική άθληση σε προγράμματα του ΔΟΕΠΑΠ ΔΗΠΕΘΕ αλλά και σε προγράμματα ρυθμικής γυμναστικής της Γυμναστικής Ένωσης Βόλου. Επίσης υπάρχει αίθουσα γυμναστηρίου με όργανα, αποθηκευτικός χώρος και χώροι υγιεινής για το κοινό, ενώ στο υπόγειο βρίσκεται το λεβητοστάσιο.

Η νεότερη πτέρυγα της προσθήκης λειτουργεί ως Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης του ΔΟΕΠΑΠ ΔΗΠΕΘΕ.

Όσον αφορά στα δύο κτίρια του αθλητικού κέντρου θα εκτελεστούν οι παρακάτω εργασίες για την αποκατάσταση της λειτουργικότητας και την ανακαίνιση των χώρων:

  • Ανακαίνιση των χώρων υγιεινής των αθλούμενων τόσο στο επίπεδο του ισογείου όσο και στο επίπεδο του ημιυπογείου και διαμόρφωση χώρου υγιεινής ΑΜΕΑ.
  • Διαμόρφωση βοηθητικού χώρου άθλησης στο ημιυπόγειο σε χώρο των αποδυτηρίων.
  • Ανακαίνιση και αναδιαμόρφωση των αποδυτηρίων στο ημιυπόγειο .
  • Υγρομόνωση του δώματος και των υπόστεγων της δυτικής όψης με ασφαλτική μεμβράνη.
  • Αντικατάσταση των υαλόθυρων στις τρεις εισόδους του αθλητικού κέντρου οι οποίες είναι δύσχρηστες λόγω παλαιότητας.
  • Αντικατάσταση των υαλόθυρων και φεγγιτών στη δυτική όψη της μεγάλης αίθουσας αθλητικών δραστηριοτήτων. Επίσης, θα δοθεί η δυνατότητα αερισμού του χώρου μέσω της ανάκλισης των φεγγιτών οι οποίοι σήμερα είναι σταθεροί (μη ανοιγόμενοι).
  • Αντικατάσταση φωτιστικών οροφής όπου απαιτείται.
  • Αντικατάσταση σπασμένων πλακιδίων και μαρμάρων στο χώρο εισόδου και στις κλίμακες που οδηγούν στο ισόγειο και στο ημιυπόγειο.
  • Στερέωση και ελαιοχρωματισμός των κιγκλιδωμάτων περιμετρικά του κτιρίου, τοποθέτηση κιγκλιδώματος στην κλίμακα που οδηγεί στο ημιυπόγειο.
  • Επισκευή των επιχρισμάτων όπου παρατηρούνται φθορές από υγρασία σε οροφές και τοιχοποιίες, εσωτερικοί χρωματισμοί στα κτίρια του αθλητικού κέντρου και εξωτερικοί χρωματισμοί στο σύνολο του κτιριακού συγκροτήματος.

Εργασίες βελτίωσης του διαδρόμου στίβου

Σκοπός είναι η νέα κατασκευή του διαδρόμου στίβου από συνθετικό δάπεδο.

Σήμερα είναι ένας διαμορφωμένος διάδρομος τρεξίματος συνολικού μήκους 440μ. και πλάτους 2μ- 2,5μ. με δάπεδο από κουρασάνι.

Προτείνεται κατασκευή του νέου διαδρόμου με σταθερό πλάτος 2.5μ. και χάραξη που ακολουθεί την αρχική. Διατηρώντας το εξωτερικό πλακόστρωτο που υπάρχει, προτείνεται η αποξήλωση των κρασπέδων εκατέρωθεν του διαδρόμου καθώς και το εσωτερικό πλακόστρωτο πλάτους 0,8μ. και το κράσπεδο συγκράτησης του κηπαίου χώματος, όπου αυτό υπάρχει.

Ο διάδρομος- tartan σε όλη του την επιφάνεια θα έχει κλίσεις, κατά μήκος (1 -1,5 -3 – 3,5%) και κατά πλάτος από εσωτερικά προς τα έξω 0,5 -1%. Ανά τακτά διαστήματα προβλέπονται φρεάτια με σχάρες απορροής που θα οδηγούν τα όμβρια νερά εκτός του πάρκου, στο ρείθρο του οδοστρώματος. Επίσης φρεάτια προβλέπονται και κατά μήκος του διαδρόμου. Με τη διαμόρφωση του νέου διαδρόμου – tartan, καταργούνται δυο τμήματα του παλαιού διαδρόμου.

Οι παραπάνω εργασίες αποσκοπούν στη βελτίωση και επισκευή των αθλητικών εγκαταστάσεων οι οποίες χρησιμοποιούνται καθημερινά για άθληση από μεγάλο αριθμό ανθρώπων όλων των ηλικιών.

myvolos net

Continue Reading

COVER STORY

«Θρίλερ» στο Αιγαίο: Τουρκικά F-16 παρενόχλησαν το ελικόπτερο που μετέφερε τον Αρχηγό ΓΕΣ

Δημοσιεύτηκε

on

By

 

Σοβαρό επεισόδιο που έθεσε σε άμεσο κίνδυνο την ασφάλεια της πτήσης ελικοπτέρου με το οποίο πετούσε πέριξ του Καστελόριζου ο Α/ΓΕΣ Γιώργος Καμπάς, σημειώθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης (18/04). (περισσότερα…)

Continue Reading

COVER STORY

Νέο μπάχαλο – 1.100 υποψήφιοι οδηγοί στον Βόλο περιμένουν να πάρουν το δίπλωμά τους!

Δημοσιεύτηκε

on

By

Το αδιέξοδο με τις εξετάσεις οδήγησης όχι μόνο δεν ξεπεράστηκε μετά την ψήφιση του νέου νόμου του Υπουργείου Μεταφορών, αλλά παραμένει και διευρύνεται και στη Μαγνησία, εξαιτίας της κυβερνητικής προχειρότητας, σύμφωνα με όσα καταγγέλουν οι εκπαιδευτές οδήγησης. Και αυτό γιατί δεν υπάρχει ακόμη κάποιο ασφαλιστικό πακέτο για την κάλυψη του υποψήφιου οδηγού, την ώρα που εκείνος θα λαμβάνει μέρος στην πρώτη φάση της εξέτασης και θα βρίσκεται μόνος του -χωρίς τον εκπαιδευτή- στο αυτοκίνητο!

Σύμφωνα με τον πρόεδρο των Εκπαιδευτών Οδήγησης Ιορδάνη Πολατίδη, «ο νόμος λέει οτι οι μαθητές πρέπει να είναι μόνοι τους στην πρώτη δοκιμασία, στη στάθμευση και στη γωνία. Και δεν υπάρχει ασφαλιστικό πακέτο που θα καλύπτει τον υποψήφιο οδηγό, που θα είναι μόνος σε ένα ξένο αυτοκίνητο. Οι ασφαλιστικές εταιρείες λένε οτι τα πακέτα που θα παρουσιάσουν θα αφορούν στη διεξαγωγή των εξετάσεων σε κλειστούς χώρους ή σε κυκλοφοριακά πάρκα. Στον Βόλο όμως δεν υπάρχει κυκλοφοριακό πάρκο και προφανώς δε μπορούμε να κλείνουμε τους δρόμους για να γίνονται οι εξετάσεις».

Ένα ακόμα πρόβλημα είναι η απουσία νομοθετικής ρύθμισης για τους εκπαιδευτές οι οποίοι στην δεύτερη φάση της εξέτασης δε θα μπορούν να βρίσκονται στο δικό τους αυτοκίνητο, αλλά για λόγους διαφάνεις θα αντικαθίστανται από άλλον συνάδελφό τους εκπαιδευτή!

«Θα μπάινει στο αυτοκίνητό μου ένας συνάδελφος. Αν γίνει έλεγχος από την Επιθεώρηση Εργασίας, δε θα είμαστε καλυμμένοι, αφού δε θα υπάρχει σχέση εργασίας» τονίζει ο κ. Πολατίδης.

Σύμφωνα μάλιστα με τα στοιχεία που παρουσιάζει, στον Βόλο αυτή τη στιγμή εκκρεμούν 1.100 αιτήσεις υποψηφίων οδηγών, οι οποίοι περιμένουν να ολοκληρωθεί το νέο νομοθετικό πλαίσιομ να ξεπεραστούν τα γραφειοκρατικά αδιέξοδα, προκειμένου να μπορέσουν να δώσουν εξετάσεις και να λάβουν το δίπλωμά τους. Πολλοί μάλιστα εξ αυτών έχουν υποστεί τεράστια οικονομική ζημιά, αφού το δίπλωμα οδήγησης το χρειάζονται για επαγγελματικούς λόγους.

Continue Reading

COVER STORY

«Έβρεξε» πρόστιμα η Επιθεώρηση Εργασίας στον Βόλο – Νέοι σαρωτικοί έλεγχοι

Δημοσιεύτηκε

on

By

Συντονισμένοι παρουσιάζονται το τελευταίο διάστημα οι έλεγχοι του σώματος Επιθεώρησης Εργασίας και του ΕΦΚΑ πρώην ΙΚΑ, οι οποίοι κυριολεκτικά γίνονται σε καθημερινή βάση, χωρίς να εξαιρούν κανένα κλάδο επιχειρήσεων, ωστόσο υπάρχει μια σχετική προτίμηση στις επιχειρήσεις εστίασης.

Σήμερα από το πρωί συνεργεία του ΣΕΠΕ σάρωσαν το κέντρο της πόλης και πραγματοποίησαν ελέγχους σε δεκάδες επιχειρήσεις, επιβάλλοντας μάλιστα «τσουχτερά» πρόστιμα για αδήλωτη εργασία.

Οι έλεγχοι που πραγματοποιούνται  μπορεί να είναι τυχαίοι, βάσει περιοχής, κλάδου, επικινδυνότητας κτλ, μπορεί όμως να είναι και αποτέλεσμα  καταγγελίας, επώνυμης ή και ανώνυμης. Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι πλέον οι επιθεωρητές έχουν την ενημέρωση εκ των έσω!

Μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος Εργάνη, όπου πλέον δηλώνονται ηλεκτρονικά όλες οι εργασιακές αλλαγές ο επιθεωρητής έχει τη δυνατότητα να δει την εικόνα της επιχείρησης πριν πάει για έλεγχο! Οπότε ξέρει εκ των προτέρων πόσοι εργάζονται, ειδικότητες, ωράρια, συμβάσεις κτλ. και έρχεται διαβασμένος! Για το λόγο αυτό μια επιχείρηση πρέπει να είναι προετοιμασμένη, όχι μόνο όσον αφορά τα έγγραφα που ζητούνται κατά τον  έλεγχο, αλλά να έχει προετοιμάσει και το προσωπικό της κατάλληλα, διότι πολλές φορές «αθώα» λεκτικά λαθάκια εργαζομένων κοστίζουν πολύ μεγάλα πρόστιμα στις επιχειρήσεις.

Αν λοιπόν είστε εργοδότης το πρώτο που πρέπει να έχετε στο μυαλό σας είναι ότι ο έλεγχος είναι απροειδοποίητος. Μπορεί να γίνει οποιαδήποτε ημέρα  και ώρα  ή ακόμα και  νύχτα αν αυτό κριθεί απαραίτητο.

Το δεύτερο είναι ότι οι ελεγκτές έχουν εκ του νόμου απεριόριστη  πρόσβαση σε κάθε χώρο της επιχείρησης ακόμα και στην παραγωγή είτε υπάρχει προσωπικό, είτε πιθανολογείται ότι υπάρχει, καθώς και  σε κάθε έγγραφο ή αρχείο της επιχείρησης. Όποιος εργοδότης προσπαθήσει να παρακωλύσει την πρόσβαση και αρνηθεί την παροχή στοιχείων,  τιμωρείται  με μεγάλα πρόστιμα βάση του νόμου 3996/2011. Εφόσον  λοιπόν  ο Έλεγχος έρθει στην επιχείρηση σας, το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να είστε συνεργάσιμοι και να βοηθήσετε στη διεξαγωγή του ελέγχου, έτσι ώστε αν καταγράψουν παράβαση τουλάχιστον να έχετε το ελαφρυντικό της συνεργασίας, το οποίο και συντελεί στον υπολογισμό του προστίμου της παράβασης.

Βασικά έγγραφα που θα σας ζητηθούν είναι:  

  1. Αναρτημένο πίνακα  προσωπικού και ωρών εργασίας (ετήσιο και τελευταία τροποποίηση).
  2. Δηλωμένο Τεχνικό ασφαλείας και Γιατρό εργασίας όπου είναι απαραίτητο.
  3. Υπογεγραμμένες συμβάσεις εργασίας όλων των εργαζομένων, πλήρους και μερικής απασχόλησης.
  4. Υπογεγραμμένα αναλυτικά εκκαθαριστικά σημειώματα αποδοχών των τριών τελευταίων μηνών.  Το ότι πληρώνετε το προσωπικό σας μέσω τράπεζας δεν σας απαλλάσσει από την υποχρέωση να παρέχετε στον εργαζόμενο αναλυτικό εκκαθαριστικό σημείωμα αποδοχών.
  5. Ειδικό Βιβλίο Αδειών- Έντυπο Ε11 καθώς και αντίστοιχες υπογεγραμμένες αιτήσεις αδείας των εργαζομένων.
  6. Ειδικό Βιβλίο Υπερωριών  από 1/9/2018 οι υπερεργασίες και υπερωρίες δηλώνονται υποχρεωτικά ηλεκτρονικά στο ΕΡΓΑΝΗ. Το βιβλίο θα υπάρχει για λόγους αρχείου και δεν θα χρησιμοποιείται πλέον.
  7. Βιβλίο ημερήσιων δελτίων απασχολούμενου προσωπικού οικοδομικών και τεχνικών έργων.
  8. Βιβλίο δρομολογίων αυτοκινήτων-βιβλιάρια εργασίας (ρεπό) οδηγών τουριστικών λεωφορείων.
  9. Εσωτερικό Κανονισμό Εργασίας όπου είναι απαραίτητος.

 

Τα πρόστιμα  σε αυτές τις παραβάσεις ξεκινούν από 300 ευρώ ανά παράβαση για επιχειρήσεις που απασχολούν από 1 έως 10 άτομα προσωπικό και μπορούν να γίνουν πολύ μεγάλα 1000 – 1500 στις επιχειρήσεις που απασχολούν  περισσότερα των 10 ατόμων.

Μεγάλη προσοχή στο πρόστιμο των 10.500 για την ανασφάλιστη εργασία, εξακολουθεί να ισχύει με τις τροποποιήσεις που ανακοίνωσε η Υπουργός και μπορεί να οδηγήσει σε κλείσιμο της επιχείρησης!

 

Continue Reading

Εγγραφείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μας

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ιδιωτικά και μοιράζεστε τα δεδομένα σας μόνο με τρίτα μέρη που καθιστούν δυνατή αυτή την υπηρεσία. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.

Χωρίς κατηγορία5 ημέρες πριν

Η Σταυρούλα Σπύρου υπ Δημ. Σύμβ. με τον Αχιλλέα Μπέο μίλησε στον ASTRA δείτε το video

Χωρίς κατηγορία5 ημέρες πριν

13 χρονη Προσπαθησε να βάλει τέλος πηδώντας από γέφυρα και την έσωσε Αστυνομικος πιάνοντας την στον αέρα

ΕΛΛΑΔΑ6 ημέρες πριν

Πέθανε πολιτικός μηχανικός εν ώρα εργασίας

ΕΛΛΑΔΑ4 ημέρες πριν

Βρέθηκε νεκρός στο σπίτι του πιλότος των εναέριων μέσων

ΜΠΑΣΚΕΤ6 ημέρες πριν

Ο Μαρινάκης εγγυάται και για το μπάσκετ του Ολυμπιακού

ΜΠΑΣΚΕΤ5 ημέρες πριν

Sold out από τους φίλους του Παναθηναϊκού τα εισιτήρια του τρίτου αγώνα με τη Ρεάλ!

ΜΠΑΣΚΕΤ5 ημέρες πριν

Τα αποτελέσματα της 24ης αγωνιστικής

ΤΟΠΙΚΑ2 ημέρες πριν

Στις 24.000 ευρώ το ομοίωμα της Αργούς στον κόμβο δημαρχείου με απευθείας ανάθεση

ΕΛΛΑΔΑ7 ημέρες πριν

Θανατηφόρο τροχαίο με θύμα 52χρονο μοτοσικλετιστή

ΜΠΑΣΚΕΤ6 ημέρες πριν

«Ντέρμπι στα χαρτιά», ο Παναθηναϊκός συνέτριψε 104-72 την ΑΕΚ – Έχασε στο Περιστέρι ο Ολυμπιακός

Δημοφιλή