Connect with us

ΕΛΛΑΔΑ

Βύθισαν σκόπιμα το «Αγία Ζώνη ΙΙ»

Δημοσιεύτηκε

on


Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2019, 08:00

Το ναυάγιο του δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ» τον Σεπτέμβριο του 2017, που προκάλεσε την πολύ σοβαρή θαλάσσια ρύπανση στον Αργοσαρωνικό, δεν είναι ναυτικό ατύχημα αλλά αποτέλεσμα δολιοφθοράς. Σε αυτό το συμπέρασμα-καταπέλτη καταλήγει το πόρισμα του Γ’ Ανακριτικού Συμβουλίου Ναυτικών Ατυχημάτων (ΑΣΝΑ), το οποίο έχει παραδοθεί περίπου εδώ και δύο μήνες στην Εισαγγελία Πειραιά για δικαστική διερεύνηση.

Σύμφωνα με πληροφορίες της «Εφ.Συν.», το Συμβούλιο αποφαίνεται ομόφωνα ότι η βύθιση του πλοίου καθώς και η σοβαρή ρύπανση του θαλάσσιου περιβάλλοντος που προκλήθηκε από αυτό οφείλονται σε «εκ προθέσεως πράξεις και παραλείψεις και εξ αμελείας αντίστοιχα» συγκεκριμένων προσώπων και εταιρειών.

Το zougla.gr είχε αναφερθεί εκτενώς και από την πρώτη στιγμή στο ζήτημα, δημοσιεύοντας σε πρωτοσέλιδα θέματα τις επιστολές του πολύπειρου πλοιάρχου Χαράλαμπου Λιβαδά, τα στοιχεία και οι έρευνες του οποίου αξιοποιήθηκαν από το Συμβούλιο που κατέληξε στο παραπάνω πόρισμα.

Ο Χαράλαμπος Λιβαδάς συνεχίζει να παρέχει στοιχεία και αποκαλυπτικές λεπτομέρειες για αυτό που φαίνεται να είναι ένα τεράστιο σε διάσταση και σύλληψη έγκλημα κατά του περιβάλλοντος και των εκατομμυρίων Αθηναίων και νησιωτών, προκειμένου να προσποριστούν ορισμένοι επιτήδειοι μεγάλα χρηματικά ποσά με δόλιους και έμμεσους τρόπους. 

Δείτε σχετικά:

Η διαπίστωση της προέδρου (εφέτης Πειραιά) και των 7 μελών του ΑΣΝΑ είναι ξεκάθαρη, καθώς, σύμφωνα με την ενδελεχή έρευνά τους για τα αίτια και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το ναυάγιο, η βύθισή του προήλθε από «δόλια πράξη του ανοίγματος των επιστομίων θαλάσσης-ερματισμού που είχε ως αποτέλεσμα την κατάκλυση με θαλασσινό νερό χώρων του πλοίου που οδήγησε στη βύθισή του».

​«Η βύθισή του προήλθε από δόλια πράξη του ανοίγματος των επιστομίων θαλάσσης-ερματισμού που είχε ως αποτέλεσμα την κατάκλυση με θαλασσινό νερό χώρων του πλοίου που οδήγησε στη βύθισή του»Η διαρροή πετρελαίου που ακολούθησε, προήλθε από τη «διαφυγή φορτίου από τα στόμια των δεξαμενών ή και από τις θυρίδες επιθεώρησης φορτίου τα οποία βρίσκονταν στο κατάστρωμα του πλοίου». Τα ανοίγματα αυτά είχαν σφραγιστεί μετά την ολοκλήρωση της φόρτωσης του πλοίου στα ΕΛΠΕ, επομένως κάποιοι μέσα στο πλοίο και ενώ αυτό βρισκόταν στο αγκυροβόλιο προχώρησαν στο άνοιγμα μερικών ή και όλων.

Επίσης καθοριστικό ρόλο στη διαφυγή του πετρελαίου στη θάλασσα και στην τεράστια οικολογική ζημιά έπαιξε η «υπερβολική καθυστέρηση στεγανοποίησης των δεξαμενών φορτίου του πλοίου, δηλαδή του κλεισίματος των ανοιχτών καπακιών», με αποτέλεσμα να διαφύγουν στη θάλασσα μεγάλες ποσότητες από τα πετρελαιοειδή, κυρίως μαζούτ, που μετέφερε το πλοίο.

Σύμφωνα με το πόρισμα του Συμβουλίου, η έναρξη της διαφυγής του πετρελαίου από τις δεξαμενές φορτίου του πλοίου άρχισε πριν από τη βύθισή του από τα ανοιχτά στόμια, όταν αυτό πήρε πλευρική κλίση, και συνεχίστηκε μετά τη βύθισή του μέχρι την ολοκλήρωση της απάντλησης φορτίου από τις δεξαμενές του.

​«Τα επιστόμια θαλάσσης που χρησιμοποιούνταν και για τον ερματισμό, ήταν δεμένα με σχοινί για να μην μπορούν να ανοίγονται. Αρα κάποιος πήγε και τα άνοιξε. Πρόκειται για σκόπιμη και εγκληματική εις βάρος του πλοίου ενέργεια που το οδήγησε στη βύθισή του»Το επόμενο συμπέρασμα του ΑΣΝΑ μόνο οργή μπορεί να προκαλέσει: σε περίπτωση που δεν είχαν ανοιχτεί τα καπάκια των στομίων ή και των θυρίδων επιθεώρησης, τότε το πλοίο θα βυθιζόταν μεν, χωρίς όμως να είχε διαφύγει το φορτίο στη θάλασσα καθώς αυτό θα παρέμενε εγκλωβισμένο μέσα στις σφραγισμένες δεξαμενές.

Στην περίπτωση που δεν είχε καθυστερήσει η στεγανοποίηση των δεξαμενών του πλοίου, δηλαδή το κλείσιμο των καπακιών και η απάντληση του φορτίου, τότε η ποσότητα του πετρελαίου που θα είχε διαφύγει στη θάλασσα θα περιοριζόταν και δεν θα συνέβαινε η μεγάλης έκτασης ρύπανση.

Χαρακτηριστική είναι η αναφορά που γίνεται στο πόρισμα ότι τα «επιστόμια θαλάσσης που χρησιμοποιούνταν και για τον ερματισμό, ήταν δεμένα με σχοινί για να μην μπορούν να ανοίγονται. Αρα κάποιος πήγε και τα άνοιξε. Πρόκειται για σκόπιμη και εγκληματική εις βάρος του πλοίου ενέργεια που το οδήγησε στη βύθισή του».

Σκόπιμες καθυστερήσεις

Ενα άλλο επίσης πολύ σοβαρό συμπέρασμα συμπεριλαμβάνεται στο πόρισμα: τα δύο μέλη του πληρώματος που επέβαιναν στο πλοίο, με την ιδιότητα του πληρώματος ασφαλείας, με την έναρξη του περιστατικού στη 1.20 τη νύχτα της 10ης Σεπτεμβρίου 2017 όφειλαν να ενημερώσουν αμέσως τον Θάλαμο Επιχειρήσεων του υπουργείου Ναυτιλίας, τον πλοίαρχο και τα αρμόδια πρόσωπα της πλοιοκτήτριας εταιρείας και να εκπέμψουν Mayday (σήμα κινδύνου) προς τα παραπλέοντα πλοία για συνδρομή.

Το μόνο που έκαναν ήταν να ειδοποιήσουν τον πλοίαρχο με μισή ώρα καθυστέρησης από την έναρξη του περιστατικού.

Οι λιμενικές αρχές δεν ενημερώθηκαν για το συμβάν ούτε από τα δύο μέλη του πληρώματος, ούτε από τον πλοίαρχο, ούτε και από τα αρμόδια πρόσωπα της πλοιοκτήτριας εταιρείας, τα οποία είχαν στο μεταξύ ενημερωθεί από τον πλοίαρχο.

Για πρώτη φορά οι λιμενικές αρχές ενημερώθηκαν στις 2.10 από ένα φορτηγό πλοίο που βρισκόταν αγκυροβολημένο στο βόρειο τμήμα του αγκυροβολίου του Πειραιά ότι στο «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ» παρατηρείται εισροή υδάτων και αμέσως ενεργοποίησαν τα ρυμουλκά ασφαλείας και τα διαθέσιμα σκάφη του Λιμενικού Σώματος, τα οποία και έσπευσαν στην περιοχή.

​Το ΑΣΝΑ επιρρίπτει ευθύνες και στον πλοιοκτήτη, καθώς δεν προσπάθησε να επικοινωνήσει με τις λιμενικές αρχές, με τον Θάλαμο Επιχειρήσεων του υπουργείου Ναυτιλίας και με τους κυβερνήτες των ρυμουλκών και άλλων σκαφών «αδιαφορώντας για το γεγονός ότι το πλοίο του βυθιζόταν φορτωμένο με πετρέλαια κυριολεκτικά έξω από το λιμάνι του Πειραιά»Ομως, όπως περιγράφεται στο πόρισμα, έφτασαν στο σημείο περίπου στις 2.30 και ενώ το πλοίο είχε αρχίσει ήδη να βυθίζεται και έτσι δεν μπόρεσαν να προσφέρουν βοήθεια. Ο χρόνος των 50 λεπτών που χάθηκε χαρακτηρίζεται από το ΑΣΝΑ «κρίσιμος», γιατί θα μπορούσε να αποδειχτεί ικανός για την παροχή αποτελεσματικής βοήθειας από τα σκάφη που θα έσπευδαν εγκαίρως στην περιοχή.

Το ΑΣΝΑ επιρρίπτει ευθύνες και στον πλοιοκτήτη, καθώς δεν προσπάθησε να επικοινωνήσει με τις λιμενικές αρχές, με τον Θάλαμο Επιχειρήσεων του υπουργείου Ναυτιλίας και με τους κυβερνήτες των ρυμουλκών και άλλων σκαφών «αδιαφορώντας για το γεγονός ότι το πλοίο του βυθιζόταν φορτωμένο με πετρέλαια κυριολεκτικά έξω από το λιμάνι του Πειραιά».

Το Συμβούλιο καταλήγει στο συμπέρασμα ότι «κανείς από τους ανωτέρω δεν επεδίωκε την σωτηρία του πλοίου, αντίθετα, όπως φαίνεται, το επιδιωκόμενο ήταν να αφεθεί το πλοίο να βουλιάξει ανενόχλητο και αβοήθητο. Τούτο καταδεικνύει ότι επρόκειτο για προσχεδιασμένη επιδίωξη που η εξέλιξή της δεν έπρεπε να διαταραχθεί».

Οπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στο πόρισμα, «τα συμφέροντα που εξυπηρετήθηκαν, εν προκειμένω, προκύπτουν καταφανέστατα από τα οικονομικά οφέλη που εξήγαγαν από τη διαχείριση της αντιρρύπανσης και απορρύπανσης οι εταιρείες στις οποίες ο πλοιοκτήτης ανέθεσε τις επιχειρήσεις αυτές».

Λίγα λεπτά μετά τη βύθιση του πλοίου, στις 4.40, το υπουργείο Ναυτιλίας και το Αρχηγείο του Λιμενικού Σώματος, επισήμαναν στον πλοιοκτήτη τού «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ» τις υποχρεώσεις του σύμφωνα με τον νόμο για τη λήψη μέτρων, προκειμένου να μη συμβεί διαρροή του φορτίου στη θάλασσα και για την υποβολή σχεδίου απάντλησης του φορτίου.

Συνθήκες βύθισης

Οπως αναφέρεται στο πόρισμα, το πλοίο πριν βυθιστεί πήρε εγκάρσια πλευρική κλίση και ο μόνος τρόπος να την αποκτήσει αυτή ήταν να μπει με κάποιο τρόπο θαλασσινό νερό σε μία ή περισσότερες από τις πλευρικές δεξαμενές του.

Η τελική βύθιση του πλοίου οφείλεται, σύμφωνα με το ΑΣΝΑ, σε «σταδιακή συνεχιζόμενη κατάκλιση των τριών δεξιών πλευρικών δεξαμενών έρματος που έλαβε χώρα μεταξύ των ωρών 1.20 και 2.35 της 10/9/2017».

Από την αυτοψία που έγινε στο πλοίο μετά την ανέλκυσή του διαπιστώθηκαν ρήγματα στα δεξιά του ύφαλα, τα οποία δημιουργήθηκαν είτε από πρόσκρουση στον βυθό είτε από κακόβουλη-δόλια ενέργεια (τοποθέτηση από πυροδότηση εκρηκτικών υλών στα ύφαλα).

Το τελευταίο ενδεχόμενο όμως αποκλείεται από το Συμβούλιο για πολλούς λόγους, όπως ότι όταν γίνεται έκρηξη δημιουργείται κρατήρας και όχι διάσπαρτες κατακόρυφες και οριζόντιες ρωγμές στο έλασμα και επίσης αυτός ή αυτοί που θα προχωρούσαν σε αυτή την ενέργεια δεν θα τοποθετούσαν εκρηκτικά μόνο στη θέση μιας και μόνο πλευρικής δεξαμενής και μάλιστα της μικρότερης από τις τρεις δεξαμενές έρματος με αμφίβολο αποτέλεσμα, αλλά θα τοποθετούσαν εκρηκτικά και στο μηχανοστάσιο ώστε να ήταν σίγουροι για το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα.

​ Το ζήτημα είναι τώρα οι δικαστικές αρχές, που έχουν πλέον τον λόγο να διερευνήσουν, να αποδώσουν τις ευθύνες στους υπεύθυνους, αλλά παράλληλα να απαντηθούν και σε ερωτήματα όπως αυτό: Ποιοι κέρδισαν από τη βύθιση;Το πλοίο όσον αφορά την κατασκευή, τον μηχανολογικό εξοπλισμό και τη λειτουργικότητά του ήταν σε καλή κατάσταση και αξιόπλοο. Διέθετε τα απαραίτητα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας, τα οποία ήταν σε ισχύ. Η δίμηνη παράταση που είχε δοθεί στο πιστοποιητικό αξιοπλοΐας είχε δοθεί νόμιμα και τηρήθηκαν γι’ αυτό όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες.

Το 2013 είχε υποστεί ευρείας έκτασης μετασκευή, κατά την οποία μετατράπηκε από δεξαμενόπλοιο «μονού τοιχώματος» σε δεξαμενόπλοιο «διπλού τοιχώματος».

Το πόρισμα του ΑΣΝΑ ίσως δεν προκαλεί και μεγάλη έκπληξη καθώς με το που συνέβη το περιστατικό, τον Σεπτέμβριο του 2017, βούιζε το λιμάνι ότι δεν επρόκειτο για ατύχημα, αλλά κάποιος ή κάποιοι βύθισαν το πλοίο. Το ζήτημα είναι τώρα οι δικαστικές αρχές, που έχουν πλέον τον λόγο να διερευνήσουν, να αποδώσουν τις ευθύνες στους υπεύθυνους, αλλά παράλληλα να απαντηθούν και σε ερωτήματα όπως αυτό: Ποιοι κέρδισαν από τη βύθιση;

Πηγή: Εφημερίδα των Συντακτών

Διαβάστε εδώ την αναλυτική δημόσια καταγγελία του πλοιάρχου Χαράλαμπου Λιβαδά.

Περισσότερα Εδω

Continue Reading

ΕΛΛΑΔΑ

«Πράσινο φως» στη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Ελληνικό

Δημοσιεύτηκε

on

By


Τετάρτη, 24 Απριλίου 2019, 06:17

Το «πράσινο φως» στη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου «Εφαρμογή του Σχεδίου Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού – Αγίου Κοσμά» έδωσαν χθες τα μέλη του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου, αποδεχόμενα τους όρους που εισηγήθηκε η αρμόδια Διεύθυνση Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων.

Οι όροι αφορούν κυρίως την εκπόνηση μελετών ανάδειξης των αρχαιοτήτων στο πλαίσιο της πρώτης φάσης υλοποίησης του έργου, όπως προβλέπονται στο Προεδρικό Διάταγμα του 2018. Πιο συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων, θα πρέπει να εκπονηθούν και να κατατεθούν προς έγκριση από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού οι μελέτες για την ανάδειξη, αποκατάσταση και διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου του πιόσχημου ταφικού περιβόλου του Ελληνικού, του αρχαιολογικού χώρου του Αγίου Κοσμά, καθώς και των μεταβυζαντινών ναών της Αγίας Παρασκευής και των Αγίων Κοσμά και Δαμιανού. Σε σχέση με τον ταφικό περίβολο, η επανατοποθέτηση του μνημείου στην αρχική του θέση θα πρέπει να γίνει μετά από εκπόνηση τεχνικής μελέτης που θα εγκριθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΠΟΑ και η προστασία και ανάδειξή του να εξασφαλιστεί από την πρόβλεψη ικανού αδόμητου χώρου γύρω από αυτό. Η δαπάνη του συνόλου των μελετών θα επιβαρύνει τον κύριο του έργου.

Συζήτηση έγινε επίσης για τα ύψη των έξι κτηρίων (ένα εκ των οποίων θα γίνει Παρατηρητήριο), που θα κυμανθούν από 140 ως 200 μέτρα. Ένα από τα ψηλά αυτά κτίρια -ύψους 140 μ. περίπου- έχει χωροθετηθεί αρκετά κοντά στον αρχαιολογικό χώρο του λόφου Χασάνι, για την προστασία του οποίου προτάθηκε η μείωση του ύψους του κτηρίου, ενδεχομένως με τη διάσπαση του όγκου του. Ως προς τη γνωμοδότηση του ΚΑΣ, ένα από τα μέλη μειοψήφησε λόγω επιφυλάξεων που εξέφρασε για αρχιτεκτονικά και πολεοδομικά τμήματα της μελέτης.

Φαλήρου 5

Επίσης, το Συμβούλιο επανεξέτασε το θέμα του δεκαώροφου ξενοδοχείου που έχει κατασκευαστεί (και εκκρεμεί η λειτουργία του) επί των οδών Φαλήρου 5 και παρόδου Συγγρού 34, στην περιοχή Μακρυγιάννη. Το θέμα του ακινήτου (ύψους με την απόληξη κλιμακοστασίου περίπου τα 36 μ.) επανήλθε προς συζήτηση στο ΚΑΣ με αναπομπή τον περασμένο Φεβρουάριο, έπειτα από καταγγελία για τη νομιμότητα των οικοδομικών αδειών. Στη συνεδρίαση εκείνη αποφασίστηκε η διενέργεια αυτοψίας της ολομέλειας του ΚΑΣ, που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Μάρτιο (στο συγκεκριμένο ακίνητο και στο οικόπεδο επί των οδών Μισαραλιώτου και Τσάμη Καρατάση στο Κουκάκι) με σκοπό να εξεταστούν τα ύψη σε σχέση με τις εγκρίσεις και την προσβολή του μνημείου της Ακρόπολης. Όπως ειπώθηκε χθες στη συνεδρίαση, κατά την αυτοψία διαπιστώθηκε ότι το δεκαώροφο κτίριο ξεχωρίζει από τον Ιερό Βράχο (μαζί με το Μουσείο Ακρόπολης) και ότι είναι το πιο ψηλό της περιοχής.

Στη χθεσινή συνεδρίαση παρέστησαν, εκτός από τον ιδιοκτήτη και τον αρχιτέκτονα του έργου, πολλές δεκάδες εργαζόμενοι στα ξενοδοχεία του επιχειρηματία, ο οποίος διερωτήθηκε αρκετές φορές γιατί το θέμα επανεξετάζεται στο ΚΑΣ, τη στιγμή που όλοι οι έλεγχοι της πολεοδομίας δεν έχουν βρει τίποτα μεμπτό. Τελικά, τα μέλη του ΚΑΣ, ύστερα από εκτενή συζήτηση, συμφώνησαν να συνδεθεί το κτήριο με τα δίκτυα κοινής ωφελείας, ενώ επιφυλάχθηκαν να εκφράσουν την άποψή τους συνολικά επί του θέματος μετά την εξέτασή του από το Συμβούλιο της Επικρατείας τη 10η Μαΐου.

Πηγή: ΑΠΕ


Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 24 Απριλίου 2019, 06:17

Περισσότερα Εδω

Continue Reading

ΕΛΛΑΔΑ

Ο καιρός σήμερα

Δημοσιεύτηκε

on

By


Τετάρτη, 24 Απριλίου 2019, 05:30

Τη Μεγάλη Τετάρτη 24 Απριλίου αναμένονται νεφώσεις στα νότια και ανατολικά ηπειρωτικά και το Αιγαίο, οι οποίες σταδιακά θα περιοριστούν στο Κεντρικό και Νότιο Αιγαίο. Ασθενείς βροχοπτώσεις θα σημειωθούν τις πρώτες ώρες του εικοσιτετραώρου στη Θεσσαλία, τη Στερεά, την Πελοπόννησο και το Βόρειο Αιγαίο. Οι συγκεντρώσεις σκόνης στην ατμόσφαιρα θα είναι αυξημένες. Η ορατότητα έως το πρωί και προς το βράδυ στα ανατολικά και βόρεια ηπειρωτικά θα είναι κατά τόπους περιορισμένη.

Η θερμοκρασία στη Δυτική Μακεδονία θα κυμανθεί από 7 έως 19 βαθμούς, στην υπόλοιπη Μακεδονία και τη Θράκη από 9 έως 21, στα δυτικά ηπειρωτικά από 13 έως 28, στα υπόλοιπα ηπειρωτικά από 11 έως 25, στα νησιά του Ιονίου από 14 έως 24, στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου από 14 έως 23, στα νησιά του υπολοίπου Αιγαίου από 14 έως 21, και στην Κρήτη από 14 έως 28 βαθμούς.

Οι άνεμοι στο Βόρειο Αιγαίο θα πνέουν αρχικά από ανατολικές διευθύνσεις 3 έως 5 μποφόρ, σταδιακά όμως θα εξασθενήσουν και θα γίνουν μεταβαλλόμενοι 2 έως 4 μποφόρ. Στο Κεντρικό και Νότιο Αιγαίο οι άνεμοι θα πνέουν από νότιες έως ανατολικές διευθύνσεις 3 έως 5 και τοπικά 6 μποφόρ. Στο Ιόνιο οι άνεμοι θα πνέουν από ανατολικές και νοτιοανατολικές διευθύνσεις 2 έως 4 και τοπικά 5 μποφόρ.

Στην Αττική αναμένονται νεφώσεις έως το απόγευμα με μικρή πιθανότητα για ασθενείς πρόσκαιρες βροχές. Οι άνεμοι θα πνέουν από νοτιοανατολικές διευθύνσεις 2 έως 4 μποφόρ, προς το βράδυ όμως θα στραφούν σε βόρειους ίδιας έντασης. Οι συγκεντρώσεις σκόνης στην ατμόσφαιρα θα είναι αυξημένες. Η ορατότητα έως το πρωί και προς το βράδυ θα είναι κατά τόπους περιορισμένη. Η θερμοκρασία στο κέντρο των Αθηνών θα κυμανθεί από 16 έως 25 βαθμούς.

Στη Θεσσαλονίκη αναμένεται ηλιοφάνεια με πρόσκαιρές αραιές νεφώσεις . Οι συγκεντρώσεις σκόνης στην ατμόσφαιρα θα είναι σχετικά αυξημένες. Οι άνεμοι θα πνέουν από μεταβαλλόμενες διευθύνσεις έως 3 μποφόρ. Η ορατότητα έως το πρωί και προς το βράδυ θα είναι κατά τόπους περιορισμένη. Η θερμοκρασία στο κέντρο της πόλης θα κυμανθεί από 11 έως 19 βαθμούς.


Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 24 Απριλίου 2019, 05:30

Περισσότερα Εδω

Continue Reading

ΕΛΛΑΔΑ

Γυναίκα εκτός ελέγχου σε διαμέρισμα 5ου ορόφου εκσφενδόνιζε αντικείμενα στον δρόμο

Δημοσιεύτηκε

on

By


Τετάρτη, 24 Απριλίου 2019, 04:33

Αναστάτωση προκλήθηκε το απόγευμα της Μεγάλης Τρίτης στο Σκαγιοπούλειο Πατρών.

Μια γυναίκα από διαμέρισμα 5ου όροφου πολυκατοικίας σε κατάσταση εκτός ελέγχου εκσφενδόνιζε από το μπαλκόνι στον δρόμο διάφορα αντικείμενα, μεταξύ των οποίων γυάλινα μπουκάλια και ποτήρια.

Η γυναίκα που «σήκωσε στο πόδι» τη γειτονιά, εντοπίστηκε από τους αστυνομικούς, χωρίς ωστόσο να μπορεί να δώσει πειστική εξήγηση για την κίνησή της, να πετά αντικείμενα από το διαμέρισμα της πολυκατοικίας με κίνδυνο να τραυματιστεί κάποιος περαστικός ή να προκληθούν ζημιές σε σταθμευμένα οχήματα.

Κανείς από τους ενοίκους αλλά και τους περιοίκους που κάλεσαν την Αστυνομία, δεν υπέβαλε μήνυση σε βάρος της νεαρής.

Μετά τις συστάσεις προς τη γυναίκα οι Αστυνομικοί αποχώρησαν από το σημείο.

Πληροφορίες από tempo24


Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 24 Απριλίου 2019, 04:37

Περισσότερα Εδω

Continue Reading

Εγγραφείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μας

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ιδιωτικά και μοιράζεστε τα δεδομένα σας μόνο με τρίτα μέρη που καθιστούν δυνατή αυτή την υπηρεσία. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.

ΕΛΛΑΔΑ32 λεπτά πριν

«Πράσινο φως» στη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Ελληνικό

ΕΛΛΑΔΑ1 ώρα πριν

Ο καιρός σήμερα

ΕΛΛΑΔΑ2 ώρες πριν

Γυναίκα εκτός ελέγχου σε διαμέρισμα 5ου ορόφου εκσφενδόνιζε αντικείμενα στον δρόμο

ΕΛΛΑΔΑ4 ώρες πριν

Έκλεψαν περισσότερα από 200 πρόβατα και αρνιά στην Κρήτη

LIFESTYLE4 ώρες πριν

Η Cassandre Davis έχει οικολογικές ευαισθησίες

ΕΛΛΑΔΑ6 ώρες πριν

Αναζητούν τους δύο «μυστηριώδεις» φίλους της

ΚΟΣΜΟΣ6 ώρες πριν

Ερντογάν: «Ίσως» συναντηθούμε με τον Τραμπ «αυτές τις μέρες» – Εναλλακτικές στα F-35 εξετάζει η Άγκυρα

ΤΟΠΙΚΑ6 ώρες πριν

Και στην Μαγνησία είχε «χτύπησει» η συμμορία που δολοφόνησε τον Σταματιάδη

ΕΛΛΑΔΑ6 ώρες πριν

Ανατροπή νταλίκας στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας στο ρεύμα προς Πειραιά

ΕΛΛΑΔΑ7 ώρες πριν

Οδηγός παρέσυρε με το αυτοκίνητό του ιερέα επειδή του έκανε παρατήρηση για τη μουσική

ΤΟΠΙΚΑ5 ημέρες πριν

Παραδόθηκε ο νέος κυκλικός κόμβος στο Δημαρχείο

COVER STORY4 ημέρες πριν

Βόλος: Δείτε νέο εναέριο βίντεο από τα εγκαίνια του κυκλικού κόμβου

COVER STORY6 ημέρες πριν

Νέο μπάχαλο – 1.100 υποψήφιοι οδηγοί στον Βόλο περιμένουν να πάρουν το δίπλωμά τους!

ΠΟΛΙΤΙΚΗ5 ημέρες πριν

Ολοκληρώθηκε η ακρόαση του Α. Λοβέρδου από την Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής

ΕΛΛΑΔΑ3 ημέρες πριν

Πέταξε τη σύζυγό του από το αυτοκίνητο μπροστά στα παιδιά τους

ΜΠΑΣΚΕΤ6 ημέρες πριν

Kρίμα! Έχασε τεράστια ευκαιρία για το break o Παναθηναϊκός που λύγισε 75-72 στη Μαδρίτη από τη Ρεάλ

ΕΛΛΑΔΑ3 ημέρες πριν

Νεκρή 19χρονη που έπεσε από το μπαλκόνι του σπιτιού της

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ3 ημέρες πριν

Τα φώτα στην Τούμπα όπου ο ΠΑΟΚ ετοιμάζεται να στεφθεί πρωταθλητής

Χωρίς κατηγορία5 ημέρες πριν

Άναψαν τα φώτα στο συντριβάνι με την Αργω στο νέο κόμβο αποκλειστικές εικόνες και βίντεο

ΜΠΑΣΚΕΤ4 ημέρες πριν

Διαμαρτυρία του Παναθηναϊκού προς Ευρωλίγκα και ΚΕΔ

Δημοφιλή