Connect with us

LIFESTYLE

Ο ηθοποιός του ελληνικού κινηματογράφου που αρραβωνιάστηκε 17 φορές, αλλά δεν παντρεύτηκε ποτέ

Δημοσιεύτηκε

on

Ήταν από τις φιγούρες εκείνες στον παλιό καλό ελληνικό κινηματογράφο που σου έμενε. Μπορεί να μην ήταν ο κυρίως πρωταγωνιστής, κρατώντας δεύτερους και τρίτους ρόλους, όμως, το άπλετο ταλέντο του αλλά και η φυσιογνωμία του τον έκαναν να ξεχωρίζει. Μα περισσότερο εκείνο που τον ξεχώρισε, ήταν οι ατελείωτες σφαλιάρες που είχε φάει στη διάρκεια της κινηματογραφικής και θεατρικής του πορείας.

Γι’ αυτό και του απέδωσαν τον τίτλο του «καρπαζοεισπράκτορα» του ελληνικού κινηματογράφου. Ένα παρατσούκλι που δεν εμπεριείχε ίχνος περιφρόνησης του ταλέντου του. Το αντίθετο, ο Αλέκος Τζανετάκος ήταν ένας χαρισματικός, ταλαντούχος και ατόφια κωμικός ηθοποιός. Και αυτό του το αναγνώριζαν όλοι. Αλλά και το μαρτυρούν οι περισσότερες από 200 ταινίες που είχε στο ενεργητικό του.

Και να φανταστεί κανείς πως έγινε ηθοποιός καθαρά για βιοποριστικούς λόγους. Ο Αλέκος Τζανετάκος, όμως, ήταν αγαπημένος και των γυναικών. Σωστός καρδιοκατακτητής, είχε αρραβωνιαστεί 17 φορές, αλλά ποτέ δεν ανέβηκε τα σκαλιά της εκκλησίας.

Ο αγαπημένος ηθοποιός ήταν ένας βαθύτατα ευαίσθητος και μοναχικός άνθρωπος. Κάποια στιγμή της ζωής του, τα βαρέθηκε όλα κι αποφάσισε να αποσυρθεί από τους προβολείς και να απολαύσει τις ήσυχες στιγμές της ιδιωτικότητας, γράφοντας τα δικά του σενάρια για τις βιντεοκασέτες που γύριζε τώρα σωρηδόν.

Η ορφάνια και τα φτωχά παιδικά χρόνια

Όπως πολλοί μεγάλοι του ελληνικού κινηματόγραφου έζησαν τη φτώχεια στο πετσί τους πριν γίνουν τρανοί, έτσι και ο Αλέκος Τζανετάκος από πολύ νωρίς γνώρισε τη στέρηση. Και στη δική του την περίπτωση, η μοίρα έτσι αυθόρμητα αποφάσισε να του προσφέρει τα μεγάλα και τα σπουδαία στην ενήλικη ζωή, δίνοντας του σαν «αντάλλαγμα» δύσκολα παιδικά χρόνια, με φτώχεια, στερήσεις και ορφάνια.

Αλλά ο Αλέκος Τζανετάκος δε διαμαρτυρήθηκε στης μοίρας τα γραμμένα. Τα υπόμεινε με ένα πλατύ κι αυθεντικό από τα βάθη της ψυχής του βγαλμένο, χαμόγελο.  Ένα χαμόγελο που ποτέ δεν έφυγε από το πρόσωπό του. Έτσι, ήταν στη ζωή του κι έτσι τον θυμούνται όλοι, αυθεντικά χαμογελαστό.

Ο Αλέκος Τζανετάκος γεννήθηκε το 1937 σε μια φτωχοσυνοικία του Πειραιά, τα Μανιάτικα. Όπως γράφει ο ίδιος στην αυτοβιογραφία του, οι γείτονές του ήταν «άνθρωποι απλοί, μεροκαματιάρηδες, που παρ’ όλη τη φτώχεια τους χαμογελούσαν ο ένας στον άλλον και το πρωί, όταν ξυπνούσαν να τραβήξουν για το μεροκάματο, έλεγε ο ένας στον άλλον μέσα από την καρδιά τους μια φαρδιά καλημέρα και ξεκινούσαν για τον άρτον ημών τον επιούσιον».

Ο μικρός μεγαλώνει μέσα στην πολυμελή φαμίλια των πέντε παιδιών, ορφανός από πατέρα. Παράλληλα με το σχολείο αναγκάζεται να δουλέψει για να βοηθά τη μάνα και τις τέσσερις αδερφές του, κάνοντας όπως έλεγε «σφουγγαρίκι στους πλούσιους». Τη δουλειά μήτε τη φοβήθηκε, μα μήτε και ντράπηκε γι’ αυτήν.

Από εκείνα τα δύσκολα χρόνια είχε πολλές αναμνήσεις. «Θυμάμαι τη μάνα μου που μας έκοβε μία μικρή φέτα ψωμί, την έβρεχε και την πασπάλιζε με ζάχαρη ή κάποιες φορές την άλειφε με θρεψίνη και περιμέναμε πότε θα ’ρθει η Κυριακή να φάμε κρέας με μακαρόνια, μετά το κατηχητικό».

Ηθοποιός από… οικονομική ανάγκη

Ο Αλέκος Τζανετάκος είχε μεγάλη αδυναμία στις αδελφές του. Ήταν δεμένα αδέλφια και για εκείνες ήταν αδελφός και πατέρας. Ο προστάτης οικογένειας, που έκανε όποια δουλειά έπεφτε στα χέρια του για να τις μεγαλώσει.

Οι δύο μεγάλες αδελφές του από νωρίς ανακάλυψαν την καλλιτεχνική τους φλέβα, κάνοντας τα πρώτα τους βήματα στο ελαφρύ τραγούδι, ενώ κατόπιν έγιναν διάσημες ως το δίδυμο «Τζάνετ Σίστερς». Αλλά και η μικρότερη αδερφή, η Κάσσυ Τζάνετ (έφυγε από τη ζωή το 2016), έκανε τη δική της ξεχωριστή καριέρα στο θέατρο και τον κινηματογράφο.

Βλέποντας την επιτυχία των αδελφών του, αλλά και τα χρήματα που έπαιρναν από τη δουλειά αυτή, ο Τζανετάκος σκέφτηκε να ασχοληθεί με το θέμα για τον… άρτον. Στην κυριολεξία τον άρτον, αφού αρχικά η ενασχόλησή του με την υποκριτική ήταν καθαρά για βιοποριστικούς λόγους.

Έτσι, έδωσε εξετάσεις κι έγινε δεκτός στο Θέατρο Τέχνης του Καρόλου Κουν, με τις υποκριτικές σπουδές του να τον φέρνουν κοντά σε σπουδαίους ανθρώπους του καιρού, όπως ο Τσαρούχης, ο Βολανάκης, ο Χατζιδάκις κ.ά. Και μπορεί να καθιερώθηκε στη συνείδηση του κοινού ως ο «καρπαζοεισπράκτορας» του ελληνικού κινηματογράφου, αλλά και ως ο απόλυτα κωμικός ηθοποιός, ο γκαφατζής, ο γλεντζές, ο τεντιμπόη, όμως ο Τζανετάκος είχε ερμηνεύσει με μοναδικό τρόπο και δραματικούς ρόλους.

Τη δεκαετία του ’60 υπογράφει συμβόλαιο με τη Φίνος φιλμ, μία συνεργασία που θα απογειώσει την καριέρα του και θα του δώσει την ευκαιρία να παίξει δίπλα σε σπουδαίους ηθοποιούς, με τον ίδιο να ξεχωρίζει με το ταλέντο του.

Μνημειώδεις ήταν οι καρπαζιές που έτρωγε και που ήταν όλες αληθινές. Εκείνες, δε του Λάμπρου Κωνσταντάρα ήταν και οι πιο βαρβάτες.

«Οι καρπαζιές που έτρωγα βροχή στις ταινίες ήταν αληθινές, ο σβέρκος μου το ξέρει! Στην ταινία σφαλιάρες, το ίδιο και στο θέατρο, δύο παραστάσεις, έτρωγα ξύλο από τις έξι το πρωί μέχρι τη μία τη νύχτα. Κάποτε παίζαμε στο θέατρο με τον Λάμπρο τον Κωνσταντάρα, αυτόν τον πρίγκιπα του θεάτρου, που μου είχε κουδουνίσει το μυαλό με τη χερούκλα του. Είχε ένα μακρύ χέρι σαν παντόφλα και, όταν το σήκωνε για να αμολήσει τον κεραυνό (τη σφαλιάρα), γινότανε σεισμός οκτώ Ρίχτερ και τα μάτια έβλεπαν αστράκια στον αέρα. Του έλεγα ‘‘ρε Λάμπρο, δεν μπορείς να βάζεις λιγότερη δύναμη;’’. “Ρε Λάμπρο, μην τον χτυπάς τόσο δυνατά”, του είπε και ο Ρίζος. “Τι λες ρε κοντοστούπη, ένα και καθόλου, κωλοτούμπα, το μέρος του παίρνεις;”» είχε εξομολογηθεί ο ηθοποιός στην αυτοβιογραφία του.

Η συνεργασία του με την Φίνος τελείωσε με μία πικρία από τον Αλέκο Τζανετάκο. Το παράπονό του ηθοποιού ήταν πως ο Φίνος ποτέ δεν του εμπιστεύτηκε το ρόλο του πρωταγωνιστή. Την εμπιστοσύνη αυτή του την έδειξε η εταιρεία παραγωγής Καραγιάννης-Καρατζόπουλος, όταν μετακινήθηκε σε αυτήν.

Οι 17 αρραβώνες και ο γάμος που δεν ήρθε ποτέ

Ο Αλέκος Τζανετάκος υπήρξε μέγας καρδιοκατακτητής. Είχε μεγάλη πέραση στο ωραίο φύλο και μάλιστα είχε κάνει 17 αρραβώνες! Αλλά κανένας από αυτούς δεν τον έφεραν στην πόρτα της εκκλησίας. Αν και περιστοιχιζόταν από ωραίες γυναίκες και έζησε πολλούς έρωτες, ποτέ δεν ήρθε αυτός ο ένας, ο μεγάλος ο έρωτας. Κι έμεινε στο τέλος της ζωής του ένας μοναχικός λύκος.

Ο ίδιος είχε αναφερθεί στην αυτοβιογραφία του, στο κεφάλαιο έρωτες, προσπαθώντας να εξηγήσει γιατί τελικά δεν παντρεύτηκε ποτέ.

«Ίσως είναι και το κισμέτ, που λένε οι Άραβες. Είμαι όμως καλά, έχω φιλοσοφήσει τη μοναξιά μου και την έχω κάνει φίλη. Είμαι οικονομικά ανεξάρτητος, έχω φτιάξει μια μεγάλη περιουσία και δοξάζω τον Θεό γι’ αυτά που μου έδωσε», είχε εξομολογηθεί μεταξύ άλλων. Αν και για το μόνο που είχε μετανιώσει, ήταν που δεν απέκτησε ένα παιδί.

Ένα άλλο πάθος του Τζανετάκου ήταν τα δίτροχα. Μάλιστα, είχε πάμπολλα μετάλλια και κύπελλα στη συλλογή του από αγώνες ταχύτητας. Ο λάτρης αυτός της αδρεναλίνης έπαιρνε μάλιστα αρκετά συχνά μέρος σε αγώνες σκοποβολής.

Τα βρόντηξε όλα αηδιασμένος από το σύστημα

Ο Αλέκος Τζανετάκος, παρ’ όλη τη δόξα και τα χρήματα, δεν ξέχασε ποτέ τα φτωχά παιδικά χρόνια εκεί στον Πειραιά. Οι στερήσεις στα πρώτα χρόνια της ζωής του, τον δίδαξαν πολλά. Εκτιμούσε και σεβόταν τα χρήματα που κέρδιζε από τον κινηματογράφο. Δεν τα σκόρπαγε από εδώ και από εκεί.

Αντίθετα, τα μάζευε. Και κατάφερε να δημιουργήσει μία περιουσία που του έδωσε την ασφάλεια, να μπορέσει να τα βροντήξει όλα και να αποχωρήσει αηδιασμένος από το λεγόμενο star system και το κύκλωμα. Ήταν περήφανος άνθρωπος ο Αλέκος και δεν δεχόταν να κάνει εκπτώσεις.

Αρνούμενος πεισματικά να συμβιβαστεί με τα κυκλώματα, πήρε την απόφαση να αποτραβηχτεί από κάθε καλλιτεχνική δραστηριότητα. «Δεν θα με στύψουν σαν λεμονόκουπα. Θα τους στύψω εγώ», έλεγε για την απόφασή του.

Απογοητευμένος, όμως και από το θεατρικό σινάφι, έβαλε τον εαυτό του στο περιθώριο και έκανε μόνο έκτακτες εμφανίσεις. Δεν αντιμετώπιζε οικονομικό πρόβλημα, όπως άλλοι ηθοποιοί, κι έτσι τα έβγαζε άνετα πέρα, δεν ήταν υποχρεωμένος λοιπόν να εργάζεται.

«Έβγαλα πολλά λεφτά, τα οποία κράτησα για να μην καταλήξω σε κάνα γηροκομείο και πεθάνω στην ψάθα. Ζω μια πολύ όμορφη και άνετη ζωή, δεν μου λείπει τίποτα. Μου λείπει ένας καινούργιος έρωτας που να με συνταράξει και να αναταράξει τα λιμνάζοντα ύδατα της απέραντης μοναξιάς μου» έλεγε.

Τα τελευταία χρόνια της ζωής του ταλαιπωρήθηκε από πολλαπλά προβλήματα υγείας, ζώντας πια ένα προσωπικό δράμα που τελειωμό δεν είχε. Τη μεγάλη μάχη που έδωσε για τέσσερα χρόνια μπαινοβγαίνοντας στα νοσοκομεία έμελλε τελικά να τη χάσει, φεύγοντας από τη ζωή στις 11 Απριλίου 2010, σε ηλικία 73 ετών.

Τους τελευταίους μήνες της ζωής του τους πέρασε κλινήρης, μέσα στην αξιοπρέπεια της μεγάλης του προσωπικότητας, καθώς δεν θέλησε ποτέ να μιλήσει για όσα τον ταλαιπωρούσαν και την πικρία του για όσους τον είχαν ξεχάσει.

Περισσότερα Εδω

LIFESTYLE

Στα 20 μου ήμουν βυθισμένη στο αλκοόλ και έκανα δυο αμβλώσεις

Δημοσιεύτηκε

on

By

Με ανάρτησή της στο Instagram η Σοφία Καρβέλα, κόρη της Άννας Βίσση και του Νίκου Καρβέλα, αποκάλυψε μια προσωπική ιστορία που αφορά τον εθισμό της στο αλκοόλ σε ηλικία μόλις 20 ετών και μίλησε για τις δυο αμβλώσεις που έκανε εκείνη την ταραγμένη  περίοδο.

Τις τελευταίες μέρες με αφορμή την έγκριση σχεδίου νόμου από την Γερουσία της πολιτείας της Αλαμπάμα, που απαγορεύει τις αμβλώσεις και στο πλαίσιο των προσπαθειών πολλών αμερικανικών Πολιτειών να πιέσουν, προκειμένου ν’ αναγκάσουν το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ να επανεξετάσει το δικαίωμα στην άμβλωση, οι πολίτες και ιδιαίτερα οι γυναικείες οργανώσεις αντιδρούν και εκφράζουν την αντίθεσή τους, λέγοντας πως η κίνηση αυτή αποτελεί καταπάτηση θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Ανάμεσα στις γυναίκες που τις τελευταίες μέρες μοιράστηκαν στα social media τις δικές τους, προσωπικές, ιστορίες, εκφράζοντας την αντίθεσή τους στον νόμο απαγόρευσης των αμβλώσεων, είναι και η Σοφία Καρβέλα.

Έγραψε στο Instagram: «Χθες τριγυρνούσα μέσα στο νέο μου κατάστημα και αισθανόμουν χαρούμενη. Σήμερα, ξύπνησα βλέποντας το post μιας φίλης που μοιράστηκε την αλήθεια της και τώρα αισθάνομαι υποχρεωμένη να το πράξω η ίδια! Έκανα δύο αμβλώσεις. Ήμουν στα 20, και στα βάθη του αλκοολισμού, έμεινα έγκυος δύο φορές από τον ίδιο σύντροφο. Ήταν κάποιος που αγαπούσα. Το πρόβλημα ήταν ότι δεν αγαπούσα καθόλου τον εαυτό μου. Δεν μπορούσα να φροντίσω τον εαυτό μου και κακοποιούσα το σώμα και το μυαλό μου εκδικητικά.

Αν θα ήμουν αναγκασμένη να προχωρήσω σε εκείνες τις εγκυμοσύνες, κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου στη ζωή μου, θα ήταν το πιο σκληρό και το πιο σαδιστικό πράγμα που θα μπορούσε κάποιος να κάνει σε μένα και σε αυτά τα βρέφη. Η απόκτηση παιδιών δεν είναι βόλτα στο πάρκο. Κατέληξα να έχω 2 καταπληκτικά αγόρια όταν ήμουν έτοιμη να τους δώσω μια ατέλειωτη αγάπη και να είμαι ανοιχτή να τη δεχτώ και εγώ. Εμπιστευθείτε τις γυναίκες των ΗΠΑ, ότι ξέρουμε τι είναι απολύτως σωστό για τις ΗΠΑ και τα σώματά μας. Μοιράσου την ιστορία σου».

Περισσότερα Εδω

Continue Reading

LIFESTYLE

Η σέξι βολεϊμπολίστρια θα σε κάνει να κολλήσεις με το άθλημα

Δημοσιεύτηκε

on

By


Είναι αθλήτρια του βόλεϊ και αν δεν είσαι φανατικός του αθλήματος, με την Πωλίνα Τριγωνίδου κάτι μας λέει ότι θα κολλήσεις με το σπορ. Η σέξι αθλήτρια, ραδιοφωνική παραγωγός και παρουσιάστρια είναι από τις ωραιότερες και πιο σέξι κυρίες της ελληνικής showbiz.

Η Πωλίνα Τριγωνίδου μάς συστήθηκε μέσα από το αλήστου μνήμης ριάλιτι επιβίωσης «Survival» και μπορεί να μην έπεισε και τόσο όσους το παρακολουθούσαν με τις επιδόσεις της στο στίβο, σίγουρα όμως κέρδισε πολλούς θαυμαστές. Πρόσφατα, το όνομα της όμορφης αθλήτριας έπαιξε στον Τύπο ως το νέο κορίτσι του Γιώργου Μαυρίδη, αλλά οι ίδιοι το διέψευσαν.

Η Πωλίνα, πάντως, έχει σχέση και μάλιστα άριστη με τα social media και συχνά ανεβάζει στο λογαριασμό της στο Instagram σέξι φωτογραφίες της, με τα likes να «πέφτουν» βροχή.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

Περισσότερα Εδω

Continue Reading

LIFESTYLE

Η ιστορία της Ελληνίδας σχεδιάστριας που κατέκτησε τον κόσμο της μόδας

Δημοσιεύτηκε

on

By

Η Ελληνίδα σχεδιάστρια μόδας, που ξεχωρίζει για την τόλμη και το δημιουργικό της ταλέντο και έχει ντύσει από τη Μισέλ Ομπάμα και τη Μελάνια Τραμπ, μέχρι τη Σάρα Τζέσικα Πάρκερ και τη Ριάνα, έκανε μόδα το ψυχεδελικό print και τα υπερρεαλιστικά μοτίβα ρούχων στα σχέδιά της, καθιερώνοντας το όνομά της σε μια εποχή δύσκολου οικονομικού κλίματος.

Το ρίσκο που πήρε το 2008 όταν πραγματοποίησε το ντεμπούτο της στο χώρο της μόδας, της βγήκε σε καλό, κάνοντας το όνομά της να φιγουράρει στις πρώτες σελίδες των δημοφιλέστερων περιοδικών μόδας, αλλά και κορυφαίους εκπροσώπους της να βρίσκονται πάντα στην πρώτη σειρά των σόου της.

Από την Ελλάδα στην Αμερική και από εκεί στο Λονδίνο

Γεννημένη στην Αθήνα το 1983, με μητέρα διακοσμήτρια εσωτερικών χώρων και πατέρα επιχειρηματία, η Μαίρη Κατράντζου είναι το ελληνικό «αστέρι» στο χώρο της μόδας και της υψηλής ραπτικής. Το 2005 μετακόμισε στην Αμερική για να πραγματοποιήσει τις σπουδές της στην αρχιτεκτονική στο Rhodes Island School of Design. Ωστόσο, δεν τις ολοκλήρωσε ποτέ καθώς η μόδα και το design την είχαν ήδη κερδίσει.

Αφήνοντας πίσω, λοιπόν, τα όνειρα για καριέρα στην αρχιτεκτονική, ανοίγει μια νέα σελίδα στην ζωή της σπουδάζοντας στο Central Saint Martins College of Art and Design, όπου πραγματοποιεί τόσο τις πτυχιακές σπουδές της στο σχέδιο μόδας, όσο και τις μεταπτυχιακές σπουδές της, με εξειδίκευση στο γυναικείο ρούχο, εκφράζοντας ήδη την αδυναμία της στο print. Έκανε την πρακτική της στην, επίσης, Ελληνίδα καταξιωμένη σχεδιάστρια Σοφία Κοκοσαλάκη, ενώ συνεργάστηκε και με τον Αμερικανό σχεδιαστή μόδας Bill Blass.

Το 2008 ανοίγοντας το σόου των αποφοίτων της σχολής της, η πολλά υποσχόμενη νεαρή σχεδιάστρια, δεν γνώριζε ότι έβαζε το δικό της λιθαράκι στο χώρο της μόδας, κάνοντας από την πρώτη κιόλας στιγμή εμφανές το προσωπικό της στίγμα: τις εκτυπώσεις διάφορων μοτίβων πάνω στο ρούχο. Η κολεξιόν της κατάφερε να προταθεί για το βραβείο Harrods και L’ Oreal Professional Award, ενώ μετά από αυτό το καταξιωμένο ξεκίνημα εξασφάλισε και την επιχορήγηση «Newgen», από το Βρετανικό Συμβούλιο Μόδας, για έξι συναπτές σεζόν.

Την επόμενη χρονιά έκανε το ντεμπούτο της ανοίγοντας την Εβδομάδα Μόδας στο Λονδίνο για την Άνοιξη- Καλοκαίρι 2009 με μια συλλογή που αποτελούνταν μόλις από εννιά φορέματα. Παρόλο το παράδοξο του πράγματος (λόγω των λιγοστών κομματιών της συλλογής) καταφέρνει να συνάψει συνεργασία με 15 διάσημους εμπόρους, μεταξύ των οπoίων οι Colette, Joyce και Browns. Τα πρώτα βήματα μιας λαμπρής καριέρας, που ούτε η ίδια φανταζόταν, είχαν ήδη γίνει.

Ήδη στην ανατολή της καριέρας της καταφέρνει να ξεχωρίσει στο χώρο της μόδας κερδίζοντας το 2010 το βραβείο Swiss Textiles, με το Βραβείο Βρετανικής Μόδας για Ανερχόμενο Ταλέντο στη Γυναικεία Ένδυση να συμπληρώνει την τροπαιοθήκη της. Σε αυτή πιο πρόσφατα προστέθηκαν το Red Carpet Award στα Βρετανικά Βραβεία Μόδας και το BFC- Vogue Designer Fashion Fund.

Σήμερα η δημοφιλής σχεδιάστρια, με έδρα της το κοσμοπολίτικο Λονδίνο, συνεργάζεται με περισσότερα από 200 εμπορικά καταστήματα σε περισσότερες από 60 χώρες. Ανάμεσά τους κολοσσοί της γυναικείας μόδας όπως τα Net-a-porter, Selfridges, Harvey Nichols κ.α.

Το προσωπικό της στυλ

Εμπνευσμένη από την υψηλή μόδα, πήγε ένα βήμα παραπέρα την πολυπλοκότητα του υφάσματος, εισάγοντας γραφικά μέσω ψηφιακών χειροτεχνιών στα σχέδιά της, προσεγγίζοντας μια… καλιδοσκοπική οπτική στο σχεδιασμό τους. Έτσι, κατάφερε να αλλάξει τον κόσμο της μόδας του 21ου αιώνα, βάζοντας την δική της εκρηκτική υπογραφή και κάνοντας ευρέως γνωστή και αποδεκτή την προσωπική της σφραγίδα.

Διάσημη, πια, για τις περίπλοκες ψηφιακές εκτυπώσεις στα σχέδιά της, σε συνέντευξή της στη Vogue η «βασίλισσα» των ψυχεδελικών prints, όπως θα μπορούσε κανείς να την χαρακτηρίσει, αποκαλύπτει ότι «μερικές φορές δοκιμάζεις κάποιες ιδέες και αποτυγχάνουν και άλλες φορές ούτε που φαντάζεσαι την επιτυχία που μπορεί να σημειώσουν».

Το αρχιτεκτονικό της υπόβαθρο γίνεται άμεσα εμφανές στις κολεξιόν της με την ίδια να δηλώνει σχετικά με το στυλ της ότι «υποθέτω ότι είναι η σχέση μου με την αρχιτεκτονική που μπήκε στο παιχνίδι από την στιγμή που αποφάσισα να ασχοληθώ με το πώς αναδεικνύεται η σιλουέτα μιας γυναίκας μέσα από ένα 3D ρούχο γύρω από το σώμα της».

Από τις πιο προσωπικές κολεξιόν στην καριέρα της, όπως δήλωσε και η ίδια ήταν αυτή για την Άνοιξη- Καλοκαίρι 2017, η οποία ήταν εμπνευσμένη από την γενέτειρά της. Η επιτυχημένη σχεδιάστρια ύμνησε την ελληνική της καταγωγή μέσα από τις δημιουργίες της, αποτυπώνοντας στα ρούχα της αρχαϊκά μοτίβα και μαιάνδρους, ελληνικά σχέδια, φιγούρες από τη μυθολογία και γυναικείες σιλουέτες από τη μυκηναϊκή και μινωική εποχή.

«Συνήθως ακολουθώ πιο αφηρημένη προσέγγιση, αλλά αυτή τη φορά ήθελα να ερευνήσω τις ρίζες μου», δήλωσε χαρακτηριστικά στο γυναικείο site μόδας WWD.

Συνεργασίες με διάσημους οίκους

Παρόλο που μόλις τον περασμένο Σεπτέμβριο το brand της γιόρτασε τα πρώτα δέκα χρόνια λειτουργίας του με τη Vogue να αποθεώνει τη σχεδιάστρια για την επιτυχημένη πορεία της καριέρας της και το εκπληκτικό fashion show στο Λονδίνο, η Μαίρη Κατράντζου έχει καταφέρει να συμπεριλάβει στο βιογραφικό της συνεργασίες με σπουδαίους οίκους και brands.

Ανάμεσα τους τα πολυτελή brands Moncler και Longchamp, Adidas Originals, Topshop και στις πιο τελευταίες αυτή με τη διάσημη μάρκα εσωρούχων Victoria Secret, που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Νοέμβριο με την επιτυχημένη σχεδιάστρια να σχεδιάζει μια capsule συλλογή «χρωματιστή, τολμηρή και παιχνιδιάρικη», όπως την χαρακτήρισε και η ίδια.

Έχοντας σχεδιάσει ρούχα τόσο για το Μπαλέτο της Νέας Υόρκης, όσο και για την όπερα του Παρισιού μία από τις πιο σημαντικές στιγμές στην καριέρα της η έκθεση του έργου της στο Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης στη Νέα Υόρκη.

Περισσότερα Εδω

Continue Reading

Εγγραφείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μας

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ιδιωτικά και μοιράζεστε τα δεδομένα σας μόνο με τρίτα μέρη που καθιστούν δυνατή αυτή την υπηρεσία. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.

Δημοφιλή