Connect with us

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Generation Zero – Review: Χωρίς προσωπικότητα

Δημοσιεύτηκε

on

Πληροφορίες

Τίτλος: Generation Zero
Πλατφόρμες: PS4 / PC / Xbox One
Δοκιμάστηκε σε: PC
Εταιρεία Ανάπτυξης: Avalanche Studios
Εκδότρια Εταιρεία: Avalanche Publishing
Είδος: First Person Shooter
Ηλικίες: 12+
Ημ/νία Κυκλοφορίας: 26 Μαρτίου 2019

Εισαγωγή

Το Generation Zero αποτελεί την νέα προσπάθεια της Avalanche Studios, εταιρία που είναι γνωστή για μια σειρά από παιχνίδια ανοιχτού κόσμου όπως τα Just Cause, το Mad Max κ.α. Ανακοινώθηκε τον Ιούνιο του 2018 και κυκλοφόρησε στα τέλη του Μαρτίου που μας πέρασε, ενώ είναι ο πρώτος τίτλος πρώτου προσώπου της Σουηδικής εταιρίας.

Παίζοντας το Generation Zero θα παρατηρήσετε ότι το παιχνίδι επιχειρεί να συνδυάσει στοιχεία από πολλούς επιτυχημένους τίτλους της αγοράς, όπως γενικά τα battle royale games λόγω του looting system και το Ηorizon Zero Dawn λόγω των εχθρικών ρομπότ, ενώ το όλο περιβάλλον γοητευτεί καθώς θυμίζει αρκετά μια επαρχιακή περιοχή της Σουηδίας στα τέλη της δεκαετίας του ’80.

Δυστυχώς όμως ενώ το Generation Zero βασίζεται σε μια αρκετά ενδιαφέρουσα ιδέα, η εκτέλεση μαστίζεται από αρκετά προβλήματα.

Σενάριο

Όπως αναφέραμε πιο πάνω, το Generation Zero λαμβάνει χώρα στην Σουηδία στα τέλη της δεκαετίας του ’80, όπου μια παρέα από εφήβους απολαμβάνει τις διακοπές της στη μέση της θάλασσας πάνω σε ένα σκάφος. Γυρνώντας από τις διακοπές τους ανακαλύπτουν ότι για κάποιο ανεξήγητο λόγο έχουν εξαφανιστεί όλοι οι κάτοικοι και δολοφονικά ρομπότ μηχανές έχουν πλημμυρίσει την χώρα.

Εμείς αναλαμβάνουμε το χειρισμό ενός νεαρού ή νεαρής (αφού δημιουργήσουμε τον χαρακτήρα μας μέσα από ένα αρκετά φτωχό customization menu) και σκοπός μας εκτός την επιβίωση, είναι να ανακαλύψουμε τι έχει συμβεί και που έχουν πάει οι κάτοικοι.

Το σενάριο του παιχνιδιού αν και στην αρχή μας φάνηκε ωραία ιδέα, εξελίσσεται από αδιάφορα έως κουραστικά, καθώς δεν υπάρχουν ούτε κινηματογραφικές σκηνές, ούτε χαρακτήρες με τους οποίους μπορείτε να συνομιλήσετε, ενώ για να μάθετε τι έχει συμβεί θα πρέπει να ψάξετε κάθε περιοχή αρκετά για να βρείτε πληροφορίες, είτε γραπτώς είτε ακούγοντας ηχητικά μηνύματα που έχουν αφήσει οι κάτοικοι. Η παρουσίασή του είναι στα μειονεκτήματα του τίτλου.

Gameplay

Το Generation Zero είναι ένα παιχνίδι πρώτου προσώπου, που βασίζεται στην εξερεύνηση του τεράστιου ανοιχτού κόσμου και την προσπάθεια επιβίωσης από τις εχθρικές μηχανές.

Η εξέλιξη της ιστορίας όπως αναφέραμε παραπάνω, γίνεται μέσω αποστολών, οι οποίες σας αναγκάζουν να το ρίξετε στο ψάξιμο, ώστε να τις ολοκληρώσετε. Αυτό είναι το μεγαλύτερο αρνητικό του τίτλου. Η Avalanche Studios έχει δημιουργήσει έναν υπερβολικά τεράστιο κόσμο, χωρίς νόημα. Κάθε αποστολή αναφέρει γενικά τι πρέπει να κάνετε, σε ποια περιοχή πρέπει να πάτε, χωρίς αυτές να αναφέρονται στον χάρτη και χωρίς να υπάρχει κάποιο βοηθητικό waypoint στην πυξίδα σας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα αρκετά άσκοπο ψάξιμο, το οποίο καταντάει κουραστικό και βαρετό μετά από λίγο, κυρίως λόγω και του δυσλειτουργικού inventory.

Ένα παιχνίδι που βασίζεται κυρίως στο loot, δεν γίνεται να έχει ένα τόσο κακό οργανωτικά inventory. Εκτός ότι στα πρώτα δέκα λεπτά το είχαμε γεμίσει, καθώς δεν γνωρίζαμε σε τι χρησιμεύει κάθε αντικείμενο, οι άνθρωποι της Avalanche Studios σκέφτηκαν μας παιδέψουν λίγο ακόμα, αφήνοντας εκτός το αυτόματο stack στα ίδια αντικείμενα. Για παράδειγμα είχαμε τοποθετήσει τα first aid kits σε ένα quick slot. Όσο περνούσε η ώρα μαζεύαμε ακόμα περισσότερα τα οποία δεν ενώνονταν με τα ήδη υπάρχοντα, αλλά καταλάμβαναν ξεχωριστό χώρο στο inventory. Έτσι εμείς έπρεπε να τα αποδεσμεύσουμε από το quick slot, να τα ενώσουμε και να τα ξανατοποθετήσουμε στο quick slot. Και αυτό αφορά όλα τα αντικείμενα τα οποία θα βρείτε σε αρκετά μεγάλο αριθμό (πχ. σφαίρες). Για να μην αναφέρουμε ότι οι σφαίρες δεν μπαίνουν αυτόματα στο εκάστοτε όπλο, αλλά πρέπει εσείς να τις ορίζετε κάθε φορά που τελειώνουν. Πραγματικά κουραστικό.

Αν ξεπεράσετε το τραγικό inventory, τότε κατά την διάρκεια της εξερεύνησής σας θα βρείτε μια πλειάδα από αντικείμενα, όπλα και ρούχα (τα οποία ανεβάζουν διάφορα στατιστικά και δεν είναι μόνο κοσμητικά), τα οποία θα σας φανούν χρήσιμα στο να εξοντώσετε τα αιμοδιψή ρομπότ.

Τα ρομπότ που θα συναντήσετε μπορείτε να τα αντιμετωπίσετε με διάφορους τρόπους, χρησιμοποιώντας είτε stealth, είτε απευθείας. Παρόλο που ειδικά την νύχτα είναι αρκετά “τρομαχτικά”, τη μέρα θα παρατηρήσετε ότι κινούνται εντελώς προβλέψιμα. Το Α.Ι. τους είναι κακό, καθώς πολλές φορές κάθονται και σας κοιτούν αρκετά δευτερόλεπτα πριν σας επιτεθούν, ενώ για κάποιον λόγο μπορούν να σας εντοπίσουν από αρκετά μεγάλη απόσταση (μας εντόπισαν ακόμα και μέσα σε safe house εκτός του οπτικού τους πεδίου). Θα περιμέναμε από μηχανές που κυρίευσαν τον πλανήτη να συμπεριφέρονται λίγο πιο έξυπνα.

Ολοκληρώνοντας αποστολές ή κερδίζοντας μάχες ο χαρακτήρας σας ανεβαίνει επίπεδα και επιβραβεύεται με πόντους τους οποίους μπορείτε να τους ξοδέψετε σε ένα ικανοποιητικό skill tree. Μπορείτε να ανεβάσετε από την ζημιά των όπλων, μέχρι τα physical στοιχεία του χαρακτήρα σας.

Τέλος θα θέλαμε να αναφέρουμε την μεγαλύτερη μας απογοήτευση για το Generation Zero. Η Avalanche Studios το προόριζε σαν ένα καθαρόαιμο multiplayer co-op τίτλο, με αποτέλεσμα να μην έχει δώσει καθόλου βάση στο single-player κομμάτι. Παράλληλα και το multiplayer έχει μεγάλα προβλήματα. Ενώ σας δίνει την επιλογή να παίξετε μόνοις σας (κάτι που δεν το προτείνουμε, γιατί το παιχνίδι είναι πολύ πιο βαρετό έτσι), δεν έχει φροντίσει να εξισορροπήσει τα δυο modes με αποτέλεσμα αν δεν μπορείτε να βρείτε κόσμο, ουσιαστικά δεν έχει νόημα να παίζετε το παιχνίδι.

Στο multiplayer η κατάσταση του Generation Zero βελτιώνεται αρκετά, ειδικά αν έχετε δική σας παρέα. Η ομάδα σας μπορεί να χωρέσει μέχρι τρία ακόμα άτομα, τα οποία μπορούν να σας βοηθήσουν στο παιχνίδι σας. Το πρόβλημα με το multiplayer παρουσιάζεται στους ελάχιστους παίκτες που είναι κάθε στιγμή online, ενώ αν μπείτε σε ξένο παιχνίδι και δεν δημιουργήσετε δικό σας, εκτός του ότι οι αποστολές που θα σας εμφανίζονται θα είναι του παίκτη που κάνει το host, ακόμα και αν τις ολοκληρώσετε, δεν θα ολοκληρωθούν στον δικό σας παίκτη. Εν ολίγοις θα πρέπει να τις ξανακάνετε σε δικό σας host. Πρόκειται απλά για κακές σχεδιαστικές επιλογές.

Τεχνικός Τομέας

Τα γραφικά του παιχνιδιού έχουν δημιουργηθεί μέσω της Apex Engine, και παρόλο που δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, θα τα χαρακτηρίζαμε ικανοποιητικά. Ειδικά τα περιβάλλοντα, οι φωτισμοί και τα εφέ τις βροχής, μας έβαλαν αμέσως στο κλίμα, καθώς σε κάθε γωνιά που θα κοιτάξετε ένα και μόνο πράγμα θα σας έρχεται στο μυαλό: απελπισία και εγκατάλειψη.

Από την άλλη υπάρχουν και εδώ αρκετά προβλήματα κυρίως με το πόσο επαναλαμβανόμενο είναι το εσωτερικό των κτηρίων. Πραγματικά κάθε δεύτερο σπίτι μοιάζει τόσο υπερβολικά με το προηγούμενο, που είναι λες και οι developers αρκέστηκαν σε ένα απλό copy-paste.

Όσον αφορά τον ηχητικό τομέα δεν έχουμε να πούμε πολλά. Ομιλίες πέρα από διάφορα ηχητικά που θα ακούσετε στην Σουηδική γλώσσα δεν υπάρχουν, ενώ και οι μουσικές που ντύνουν το παιχνίδι είναι επαναλαμβανόμενες.

Συμπέρασμα

Εν κατακλείδι έχοντας συμπληρώσει αρκετές ώρες στο Generation Zero, οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες απογοητεύσεις της χρονιάς μέχρι τώρα. Τόσο επειδή προέρχεται από μια εταιρεία που έχει δώσει αρκετά καλά δείγματα και κυρίως επειδή είχε τα φόντα, αλλά δυστυχώς κατέληξε να μην έχει ταυτότητα. Θέλει να είναι survival; Θέλει να δώσει βάση στον ανοιχτό κόσμο και στην εξερεύνηση; Στα κακά ρομπότ που σας κυνηγάνε; Στο shooting και στην ανάπτυξη του χαρακτήρα; Σε όλα μαζι; Μάλλον σε τίποτα από αυτά.

Όπως αναφέραμε στην αρχή η Avalanche Studios προσπάθησε να βάλει στοιχεία από αρκετούς διάσημους τίτλους στο Generation Zero και έφτασε σε σημείο να δημιουργήσει ένα παιχνίδι χωρίς προσωπικότητα και με μπόλικα προβλήματα. Ακόμα και το co-op το οποίο θεωρητικά είναι το δυνατό του κομμάτι, δεν καταφέρνει να κρατήσει τα προσχήματα. Δυστυχώς στην κατάσταση που βρίσκεται τώρα ο τίτλος, δεν μπορούμε να τον προτείνουμε σε κάποιον.

Βαθμολογία: 5/10

Το παιχνίδι μάς παραχωρήθηκε από την Enarxis Dynamic Media για τις ανάγκες του Review.

Περισσότερα Εδω

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ο Ναός του Απόλλωνα σε εικονική πραγματικότητα

Δημοσιεύτηκε

on

By

Πέρσι, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Πολιτιστικής Κληρονομιάς, η Google εγκαινίασε το Open Heritage στο Google Arts & Culture, προκειμένου να δείξει την τεχνολογία που χρησιμοποιείται για τη διατήρηση της πολιτισμικής κληρονομιάς σε όλο τον κόσμο. Φέτος, η Google επεκτείνει περαιτέρω το πρόγραμμα αυτό με στόχο, όχι μόνο να διατηρεί ψηφιακά, μνημεία που απειλούνται, αλλά να καταστήσει την ιστορία τους και τα δεδομένα που έχει συλλέξει γι’ αυτά, διαθέσιμα στις μελλοντικές γενιές ερευνητών, εκπαιδευτικών και σπουδαστών.

 

Ανάμεσα στα νέα ψηφιακά έργα που προστίθενται σήμερα στην πλατφόρμα Google Arts & Culture βρίσκεται και ο Ναός του Απόλλωνα στην Ελλάδα. 

 

 

 

 

 

Γράφει ο John Ristevski, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της CyArk:

«Πέρσι, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Πολιτιστικής Κληρονομιάς, εγκαινιάσαμε το Open Heritage στο Google Arts & Culture, προκειμένου να δείξουμε την τεχνολογία που χρησιμοποιείται για τη διατήρηση της πολιτισμικής κληρονομιάς σε όλο τον κόσμο. Φέτος, επεκτείνουμε περαιτέρω το πρόγραμμα αυτό με στόχο, όχι μόνο να διατηρούμε ψηφιακά, μνημεία που απειλούνται, αλλά να καταστήσουμε την ιστορία τους και τα δεδομένα που έχουμε συλλέξει γι’ αυτά, διαθέσιμα στις μελλοντικές γενιές ερευνητών, εκπαιδευτικών και σπουδαστών.

Στην CyArk πραγματοποιούμε αυτό το έργο μέσω 3D αποτύπωσης. Το 2018 ταξιδέψαμε στην Πόλη του Μεξικού για να υποστηρίξουμε τις τοπικές προσπάθειες αποκατάστασης, μετά τον καταστροφικό σεισμό που είχε πλήξει την περιοχή, το 2017. Οι δράσεις μας, περιλάμβαναν την 3D αποτύπωση του τεράστιου καθεδρικού ναού της πόλης. Ο ναός αποτελεί ένα από τα πολλά μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς ανά τον κόσμο που αντιμετωπίζουν πρωτοφανή προβλήματα, εξαιτίας φυσικών καταστροφών, κλιματικής αλλαγής, ανθρώπινων συγκρούσεων και αστικών καταπατήσεων. Σήμερα, προσθέτουμε στην πλατφόρμα Google Arts & Culture τα δεδομένα που συλλέξαμε κατά τη διάρκεια των έργων στην Πόλη του Μεξικού, μαζί με τα δεδομένα 29 ακόμη απειλούμενων μνημείων της παγκόσμιας κληρονομιάς, όπως ο Ναός του Απόλλωνα στην Ελλάδα, το Thomas Jefferson Memorial στις ΗΠΑ και ο Τάφος του Tu Duc στο Βιετνάμ.  

  

Από πέρσι που ξεκινήσαμε το συγκεκριμένο έργο, τα δεδομένα αυτά χρησιμοποιήθηκαν χιλιάδες φορές για την τρισδιάστατη εκτύπωση ναών από την Ταϊλάνδη και ενσωματώθηκαν σε εντυπωσιακές εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας (VR)που επιτρέπουν τη «ζωντανή» εξερεύνηση μιας αρχαίας πόλης. Πέντε από τα νέα μνημεία που είναι διαθέσιμα σήμερα, βρίσκονται στη Δαμασκό της Συρίας – μια πόλη που επλήγη από εμφύλιο πόλεμο. Μεταξύ 2016 και 2017, καταρτίσαμε ένα εκτεταμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για νέους επαγγελματίες της Γενικής Διεύθυνσης Αρχαιοτήτων και Μουσείων του Λιβάνου, παρέχοντάς τους εργαλεία και δεξιότητες προκειμένου να αποτυπώσουν και να τεκμηριώσουν την κληρονομιά τους. Η διδασκαλία της μεθοδολογίας  μας για 3D αποτύπωσης, αποτελεί κεντρικό πυρήνα της αποστολής μας και γίνεται όλο και πιο σημαντική, καθώς οργανισμοί σε όλο τον κόσμο υιοθετούν τη χρήση τρισδιάστατων τεχνολογιών αποτύπωσης.  

Παράλληλα με την ανάρτηση νέων μνημείων κληρονομιάς και των ιστοριών τους στο Google Arts & Culture, φέτος, το Historic Environment Scotland (Ιστορικό Περιβάλλον Σκωτίας)και το Πανεπιστήμιο της Ν. Φλόριντας -οργανισμοί  που μοιράζονται τη δέσμευση να ανοίξουν τα τρισδιάστατα σύνολα δεδομένων τους στον κόσμο- ένωσαν τις δυνάμεις τους με το πρόγραμμα Open Heritage. Μαζί, εγκαινιάζουμε το Open Heritage 3D, μια διαδικτυακή πύλη που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για να μοιράζεται με όλο τον κόσμο, τρισδιάστατα δεδομένα πολιτιστικής κληρονομιάς και τα αποτελέσματά τους.»

Μπορείτε να δείτε περισσότερες ιστορίες στο g.co/openheritage, να κατεβάσετε την εφαρμογή σε Android ή iOSή να επισκεφτείτε το Google Arts & Culture.

Περισσότερα Εδω

Continue Reading

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Πότε θα γίνει το μεγάλο λανσάρισμα

Δημοσιεύτηκε

on

By


Πέμπτη, 18 Απριλίου 2019, 22:40

Honor 20: Πότε θα γίνει το μεγάλο λανσάρισμα

Στις 21 Μαΐου, θα λάβει χώρα το επόμενο μεγάλο λανσάρισμα της HONOR, η οποία μένει πίστη στην παράδοση που την θέλει να λανσάρει κινητά ναυαρχίδες αυτή την εποχή του χρόνου όπως είχε γίνει και πέρυσι με το HONOR 10.

Tα νέα smartphones θα ανήκουν στη σειρά HONOR 20 αν και η ακριβής ονομασία στην ελληνική αγορά δεν έχει γίνει γνωστή ακόμη.

Το hashtag που συνοδεύει την ανακοίνωση στην επίσημη ιστοσελίδα της HONOR είναι το #CAPTUREWONDER, πράγμα που δείχνει ότι οι νέες συσκευές θα είναι πολύ ισχυρές στο κομμάτι της κάμερας ενώ είναι δεδομένο ότι θα υπάρχουν πολλές λειτουργίες και ρυθμίσεις τεχνητής νοημοσύνης.

Οι υψηλού επιπέδου προδιαγραφές κάμερας καθώς και οι λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης είναι τεχνολογίες, στις οποίες η HONOR συνεχίζει να επενδύει και αναμένουμε να δούμε τι μας επιφυλάσσει η εταιρεία με το τελευταία της μοντέλα.

Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες λεπτομέρειες!


Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 18 Απριλίου 2019, 22:41

Περισσότερα Εδω

Continue Reading

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Αποκαλύφθηκαν οι μεγάλοι νικητές των Sony World Photography Awards 2019

Δημοσιεύτηκε

on

By

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Φωτογραφίας ανακοίνωσε τους μεγάλους νικητές του υψηλού κύρους φωτογραφικού διαγωνισμού, Sony World Photography Awards 2019.

Με τον πολυπόθητο τίτλο του Φωτογράφου της Χρονιάς και το έπαθλο των $25.000 (USD), τιμήθηκε ο Ιταλός καλλιτέχνης Federico Borella, για τη συλλογή του Five Degrees, στην τελετή που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο. Το έργο επαινέθηκε από την κριτική επιτροπή για την ευαισθησία του, την τεχνική του αριστεία και την δεξιοτεχνία με την οποία έφερε στο φως ένα θέμα που γεννά ανησυχίες παγκοσμίως. Τα Sony World Photography Awards αποτελούν μια παγκόσμια πλατφόρμα για την φωτογραφία, ενώ παρέχουν σημαντικές γνώσεις για τη φωτογραφία του σήμερα. Τα Βραβεία προσφέρουν, τόσο στους ήδη αναγνωρισμένους, όσο και στους ανερχόμενους φωτογράφους, την ευκαιρία να προβληθεί το έργο τους σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ο κ. Borella επιλέχθηκε από τους νικητές των 10 κατηγοριών του «Επαγγελματικού Διαγωνισμού», μαζί με τους οποίους ανακοινώθηκαν και όσοι κατέκτησαν τη 2η και την 3η θέση σε κάθε κατηγορία του «Διαγωνισμού Επαγγελματιών». Ακόμα, αποκαλύφθηκαν οι νικητές του «Ανοιχτού Διαγωνισμού» (καλύτερη μεμονωμένη φωτογραφία), καθώς και οι νικητές της κατηγορίας «Νέων» και «Student», σε μια υψηλού κύρους τελετή Βραβείων στο Λονδίνο, όπου ο αποδέκτης του Βραβείου Εξαιρετικής Προσφοράς στην Φωτογραφία 2019, ο καλλιτέχνης Nadav Kander, ήταν εκεί για να παραλάβει το βραβείο του. Όλοι οι νικητές έλαβαν ως έπαθλο φωτογραφικό εξοπλισμό από την Sony και προβολή στο βιβλίο των νικητών, ενώ το έργο τους θα προβληθεί στο πλαίσιο της έκθεσης Sony World Photography Awards 2019 στο Somerset House του Λονδίνου.

Οι κριτές εγκωμίασαν τους φετινούς νικητές που έδωσαν «φωνή» στη ζωή των ανθρώπων παγκοσμίως και των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν. Ο Mike Trow, Πρόεδρος της κριτικής επιτροπής για τον Επαγγελματικό Διαγωνισμό, δήλωσε ότι οι φετινές συμμετοχές«απασχόλησαν και προκάλεσαν το ενδιαφέρον των μελών της κριτικής επιτροπής» με τα έργα «να ωθούν τα όρια της φωτογραφίας και να αμφισβητούν τις αντιλήψεις και τις προσδοκίες του κοινού».

Τα Sony World Photography Awards 2019, προϊόν του Παγκόσμιου Οργανισμού Φωτογραφίας, είναι ο μεγαλύτερος και υψηλότερου κύρους διαγωνισμός φωτογραφίας στον κόσμο. Η 12η διοργάνωση των Βραβείων, συγκέντρωσε τον αριθμό ρεκόρ των 326,997 συμμετεχόντων φωτογράφων, από 195 χώρες και περιοχές, παρουσιάζοντας μερικά από τα καλύτερα έργα σύγχρονης φωτογραφίας στον κόσμο, που αποτυπώθηκαν τον περασμένο χρόνο. 

Ο «Φωτογράφος της Χρονιάς» – Federico Borella, Ιταλία

Το «Five Degrees» είναι έργο του Ιταλού φωτογράφου Federico Borella από την Μπολόνια (ηλικίας 35 ετών). Με πτυχίο στην Κλασική Λογοτεχνία και Μεταπτυχιακές σπουδές στο Φωτορεπορτάζ, ο Borella είναι ένας διεθνώς αναγνωρισμένος, ανεξάρτητος φωτορεπόρτερ με περισσότερα από δέκα χρόνια εμπειρίας ως δημοσιογραφικός φωτογράφος και είναι επίσης εκπαιδευτικός στον τομέα της φωτογραφίας και του φωτορεπορτάζ.

Η σειρά «Five Degrees» επικεντρώνεται στην αυτοκτονία ανδρών στην αγροτική κοινότητα του Ταμίλ Ναντού της Νότιας Ινδίας, η οποία αντιμετωπίζει τη χειρότερη ξηρασία των τελευταίων 140 ετών. Βασιζόμενος σε μελέτη του Πανεπιστημίου Berkeley, η οποία διαπίστωσε ότι υπάρχει συσχέτιση μεταξύ της κλιματικής αλλαγής και των αυξημένων ποσοστών αυτοκτονίας των Ινδών αγροτών, ο Borella μελέτησε τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής σε αυτήν την αγροτική περιοχή και στη κοινότητά της, μέσω ενός σκληρού και συναισθηματικά δυνατού συνδυασμού εικόνων που απεικονίζουν το τοπίο της καλλιέργειας, των αποθανόντων αγροτών και τα πορτρέτα όσων άφησαν πίσω τους.

Ο Mike Trow σχολιάζει: «Καθώς η υπερθέρμανση του πλανήτη αλλάζει την όψη της ζωής ολοένα και πιο γρήγορα – ιδιαίτερα στα αναπτυσσόμενα και μη αναπτυγμένα έθνη – το έργο των καλλιτεχνών όπως ο Borella καθίσταται ολοένα και περισσότερο απαραίτητο.»

Διαγωνισμός Επαγγελματιών Νικητές & Φιναλίστ

Οι παρακάτω καλλιτέχνες επιλέχτηκαν από την κριτική επιτροπή ως εκπρόσωποι της καλλιτεχνικής ικανότητας και της φωτογραφικής εμπειρίας για μια σειρά από πέντε έως δέκα εικόνες, ανάμεσα σε δέκα κατηγορίες:

Αρχιτεκτονική: Νικητής: Stephan Zirwes, Γερμανία για το έργο «CutOuts–Pools 2018»

2ος Tuomas Uusheimo, Φιλανδία/ 3ος PeterFranck, Γερμανία

Brief: Νικητής: Rebecca Fertinel, Βέλγιο για το έργο «Ubuntu – I Am Because We Are»

2η Christina Stohn, Γερμανία /3ος Edward Thompson, Ηνωμένο Βασίλειο

Δημιουργικότητα: Νικητής: Marinka Masséus, Ολλανδία για το έργο «Chosen [not] to be»

2η Leah Schretenthaler, ΗΠΑ/ 3ος Pol Kurucz, Γαλλία

Ανακάλυψη: Νικητής: Jean-Marc Caimi & Valentina Piccinni, Ιταλία για το έργο «Güle Güle»

2η Boyuan Zhang, Κίνα / 3η Karina Bikbulatova, Ρωσία

Ντοκιμαντέρ: Νικητής: Federico Borella, Ιταλία για το έργο «Five Degrees»

2ος Brent Stirton, Νότια Αφρική / 3ος Mustafa Hassona, Παλαιστίνη

Τοπίο: Νικητής: Yan Wang Preston, Ηνωμένο Βασίλειο για το έργο «To the South of the Colourful Clouds»

2ος Marco Kesseler, Ηνωμένο Βασίλειο / 3ος Kieran Dodds, Ηνωμένο Βασίλειο

Φύση και Άγρια Ζωή: Νικητής : Jasper Doest, Ολλανδία για το έργο «Meet Bob»

2ος Christian Vizl, Μεξικό / 3ος Maela Ohana, Γαλλία

Πορτρέτο: Νικήτης: Álvaro Laiz, Ισπανία για το έργο «The Edge»

2ος Massimo Giovannini, Ιταλία/ 3ος Laetitia Vançon, Γαλλία

Αθλητισμός: Νικητής: Alessandro Grassani, Ιταλία για το έργο «Boxing Against Violence: The Female Boxers Of Goma»

2ος Kohei Ueno, Ιαπωνία / 3ος Thomas Nielsen, Δανία

Νεκρή Φύση: Νικητής: : Nicolas Gaspardel& Pauline Baert, Γαλλία για το έργο «Yuck»

2ος Yiming Zhang, Ενδοχώρα της Κίνας / 3ος Cletus Nelson Nwadike, Σουηδία

Φωτογράφος της Χρονιάς για τον «Ανοιχτό Διαγωνισμό» – Christy Lee Rogers, ΗΠΑ

Ο «Ανοικτός Διαγωνισμός» γιορτάζει τη δύναμη των μεμονωμένων εικόνων. Οι νικήτριες εικόνες επιλέγονται για την ικανότητά τους να επικοινωνούν μια αξιόλογη οπτική αφήγηση σε συνδυασμό με την τεχνική αριστεία. Επιλέχθηκε από τους 10 νικητές των κατηγοριών του Ανοιχτού Διαγωνισμού, για την καλύτερη μεμονωμένη εικόνα, η φωτογράφος από το Νάσβιλ, με καταγωγή από τη Χαβάη, Christy Lee Rogers, η οποία ανακοινώθηκε Φωτογράφος της Χρονιάς για τον «Ανοιχτό Διαγωνισμό» με το έργο «Harmony» και θα λάβει το βραβείο των 5.000 δολαρίων (USD). Η Rogers είναι μια διεθνώς αναγνωρισμένη καλλιτέχνης γνωστή για τη χρήση του νερού και του φωτισμού στα φωτογραφικά της έργα για να δημιουργήσει δραματικά εφέ.

Το «Harmony»είναι μια εικόνα από τη σειρά του καλλιτέχνη «Muses», την οποία εμπνεύστηκε από την ομορφιά και την ευαισθησία της ανθρώπινης φύσης. Σε αυτή την εικόνα η Rogers έχει χρησιμοποιήσει τις αντιθέσεις του φωτός, του σκότους, των χρωμάτων, της κίνησης και έναν «καταρράκτη» υποβρύχιων σωμάτων για να δημιουργήσει μια αιθέρια σκηνή που θυμίζει έναν Μπαρόκ πίνακα.

Μιλώντας για τη νίκη της, η Rogers σχολιάζει: «Είναι τιμή να αναγνωρίζεσαι ως φωτογράφος, καθώς εδώ και αρκετά  χρόνια οι περισσότεροι αναφέρονταν σε εμένα με την ιδιότητα του ζωγράφου ή κάτι άλλου άγνωστου. Είμαι τόσο ευγνώμων που είμαι μέλος της φωτογραφικής κοινότητας και που κέρδισα αυτό το όμορφο βραβείο!»

Φωτογράφος της Χρονιάς για την Κατηγορία Νέων —  Zelle Westfall, ΗΠΑ, 18 ετών

Η Αμερικανίδα μαθήτρια που ζει στην Ατλάντα, Zelle Westfall, βραβεύτηκε για την εικόνα της «Abuot», μια εντυπωσιακή μεμονωμένη εικόνα που ανταποκρίνεται στο θέμα «Διαφορετικότητα». Μιλώντας για το νικητήριό της έργο, η Westfall δήλωσε ότι «η Abuot είναι φίλη μου από το σχολείο και είναι ένας από τους πιο διασκεδαστικούς ανθρώπους που γνωρίζω. Στη σημερινή κοινωνία, με τα προϊόντα λεύκανσης της επιδερμίδας και τον ρατσισμό προς τους έγχρωμους ανθρώπους να πλημμυρίζει τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, είναι σημαντικό να τονίσουμε την ομορφιά των γυναικών με σκουρόχρωμες επιδερμίδες που λέγεται συχνά ότι είναι «πολύ σκούρες».» Ο διαγωνισμός Νέων ήταν ανοιχτός για όλους τους φωτογράφους ηλικίας 12-19 ετών.

Φωτογράφος της Χρονιάς για την Κατηγορία Student – Sergi Villanueva, Ισπανία, Universidad JaumeI, 25 ετών

Ο φοιτητής της Βαλένθια, Sergi Villanueva επιλέχθηκε από τους κριτές ανάμεσα σε συμμετοχές από όλο τον κόσμο για τη φωτογραφική του σειρά «La Terreta», μια υποδειγματική απεικόνιση της πατρίδας του μέσω της διαδικασίας της τοπικής καλλιέργειας πορτοκαλιών και της συγκομιδής τους. Ο Villanueva εκπροσώπησε το Universidad JaumeI και κέρδισε φωτογραφικό εξοπλισμό από την Sony αξίας € 30,000 (ευρώ) για το εκπαιδευτικό του ίδρυμα. 

Βραβείο Εξαιρετικής Προσφοράς στη Φωτογραφία – Nadav Kander

Ως ένας από τους πιο σημαντικούς σύγχρονους φωτογράφους του κόσμου, ο καλλιτέχνης Nadav Kander που ζει στο Λονδίνο, θεωρείται ως ένας από τους πιο επιτυχημένους φωτογράφους της γενιάς του. Τα έργα του καλύπτουν μια ευρεία γκάμα διαφορετικών ειδών, από ατμοσφαιρικά τοπία έως πορτρέτα διασημοτήτων. Τα βραβεία αναγνώρισαν τον Kander για την πολύπλευρη, δυναμική και ευγενική συνεισφορά του στο μέσο της φωτογραφίας.

Τα νέα των νικητών μαζί με την ανακοίνωση του Μαρτίου για τους νικητές των δέκα κατηγοριών του Ανοιχτού Διαγωνισμού 2019 και των 62 Νικητών των Εθνικών Βραβείων, ολοκληρώνουν τις ανακοινώσεις για το 2019. Όλες οι νικήτριες, οι φιναλίστ και διακεκριμένες εικόνες θα παρουσιαστούν στην Έκθεση Sony World Photography Awards 2019 στο Somerset House, στο Λονδίνο από τις 18 Απριλίου έως τις 6 Μαΐου, πριν τη συμμετοχή τους στην παγκόσμια περιοδεία.

www.worldphoto.org/2019exhibition

Sony World Photography Awards

Ο στόχος των Sony World Photography Awards είναι να δημιουργηθεί μια πλατφόρμα για τη συνεχή ανάπτυξη της φωτογραφικής κουλτούρας. Τα βραβεία το κάνουν αυτό πραγματικότητα, αναγνωρίζοντας την πρόοδο της φωτογραφίας παγκοσμίως, μέσω του Βραβείου Εξαιρετικής Προσφοράς στη Φωτογραφία καθώς και την εύρεση και προώθηση νέων ταλέντων, είτε πρόκειται για τον Διαγωνισμό Επαγγελματιών, τον Ανοιχτό Διαγωνισμό, την κατηγορία Νέων ή Student. Η Sony δεσμεύεται να υποστηρίζει τη φωτογραφία παγκοσμίως. Αυτό αποδεικνύεται όχι μόνο μέσω των βραβείων, αλλά και από το πολύ σημαντικό πρόγραμμα επιχορηγήσεων που προσφέρει στους νικητές του Διαγωνισμού στην κατηγορία Student $3.500 και στον Διαγωνισμό Επαγγελματιών $7.000 για την ανάπτυξη προσωπικών έργων. Οι αιτήσεις για τα Sony World Photography Awards 2020 ξεκινούν την 1η Ιουνίου 2019. Όλες οι συμμετοχές είναι δωρεάν στο www.worldphoto.org

 

Περισσότερα Εδω

Continue Reading

Εγγραφείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μας

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ιδιωτικά και μοιράζεστε τα δεδομένα σας μόνο με τρίτα μέρη που καθιστούν δυνατή αυτή την υπηρεσία. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.

Χωρίς κατηγορία6 ημέρες πριν

Η Σταυρούλα Σπύρου υπ Δημ. Σύμβ. με τον Αχιλλέα Μπέο μίλησε στον ASTRA δείτε το video

Χωρίς κατηγορία5 ημέρες πριν

13 χρονη Προσπαθησε να βάλει τέλος πηδώντας από γέφυρα και την έσωσε Αστυνομικος πιάνοντας την στον αέρα

ΕΛΛΑΔΑ6 ημέρες πριν

Πέθανε πολιτικός μηχανικός εν ώρα εργασίας

ΕΛΛΑΔΑ5 ημέρες πριν

Βρέθηκε νεκρός στο σπίτι του πιλότος των εναέριων μέσων

ΜΠΑΣΚΕΤ6 ημέρες πριν

Sold out από τους φίλους του Παναθηναϊκού τα εισιτήρια του τρίτου αγώνα με τη Ρεάλ!

ΜΠΑΣΚΕΤ6 ημέρες πριν

Ο Μαρινάκης εγγυάται και για το μπάσκετ του Ολυμπιακού

ΜΠΑΣΚΕΤ6 ημέρες πριν

Τα αποτελέσματα της 24ης αγωνιστικής

ΤΟΠΙΚΑ3 ημέρες πριν

Στις 24.000 ευρώ το ομοίωμα της Αργούς στον κόμβο δημαρχείου με απευθείας ανάθεση

ΜΠΑΣΚΕΤ6 ημέρες πριν

«Ντέρμπι στα χαρτιά», ο Παναθηναϊκός συνέτριψε 104-72 την ΑΕΚ – Έχασε στο Περιστέρι ο Ολυμπιακός

ΜΠΑΣΚΕΤ4 ημέρες πριν

Τα αποτελέσματα της 24ης αγωνιστικής

Δημοφιλή