Connect with us

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Aprilia Tuono 660 Concept: Το δεύτερο μέλος

Published

on


Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου 2019, 09:00

Aprilia Tuono 660 Concept: Το δεύτερο μέλος

του Νίκου Βιτσιλάκη

Χρόνο με το χρόνο μας πηγαίνει η Aprilia με το project 660, φροντίζοντας σε κάθε έκθεση του Μιλάνου να μας δείχνει το επόμενο βήμα στον εμπλουτισμό της νέας δικύλινδρης γκάμας της.

Έτσι λοιπόν, μετά την επίσημη παρουσίαση του supersport RS660 έρχεται το πρωτότυπο street naked Tuono 660 να μας προϊδεάσει για μια ημίγυμνη αλήθεια. Αυτή που θα δούμε στην τελική της μορφή του χρόνου το Νοέμβριο -και πάλι- στο Μιλάνο και η οποία θα ενισχύει τη διάθεση της ιταλικής φίρμας για μια όσο το δυνατό πιο πλήρη κάλυψη των αναγκών της αγοράς. Μετά θα ακολουθήσει μια on/off έκδοση, που θα επαναφέρει στο προσκήνιο το όνομα Tuareg και αμέσως μετά κάτι άλλο, που αυτή τη στιγμή κανείς δεν γνωρίζει με ακρίβεια να μας πει περισσότερα. Αλλά, όπως λέει και ο σοφός λαός, χωριό που φαίνεται κολαούζο δεν χρειάζεται..

Σημασία έχει πως η αρχή έγινε και το πρότζεκτ προχωράει ακάθεκτο, μέσα στα επόμενα χρόνια οι δρόμοι θα φιλοξενούν κάθε είδους ιταλικά δικύλινδρα 660, δίνοντας ενέσεις ηθικού στην υπο μαρασμό κατηγορία αφενός και τη δυνατότητα να συμμετάσχουν και οι υπόλοιποι κατασκευαστές αφετέρου. Ήδη η ΚΤΜ ξεκίνησε το χορό από το 2018 με το 790 Duke, μεταδίδοντας το μικρόβιο και στην αδερφή Husqvarna (701 series). Ελαφριές καλοστημένες μοτοσυκλέτες, με δυνατούς δικύλινδρους κινητήρες και ιπποδυνάμεις που μπορεί να διαχειρισθεί η πλειοψηφία των αναβατών. Εύκολες στην οδήγηση, πρακτικές στην πόλη και συναρπαστικές έξω από αυτή, μοτοσυκλέτες που έχουν φτιαχθεί για να συνδυάζουν οδηγική ευχαρίστηση και χρηστικότητα, όχι δηλαδή απλά μεταφορικά μέσα.   

Το Tuono 660 που θα δούμε στην παραγωγή σύντομα δεν θα διαφέρει από το πρωτότυπο που είδαμε στο Μιλάνο πριν λίγες εβδομάδες και θα διαθέτει μειωμένη ιπποδύναμη στους 95Hp (από 100 του RS) και κινητήρα ρυθμισμένο να αποδίδει περισσότερη ροπή στις χαμηλο-μεσαίες στροφές. Το ψηλότερο τιμόνι και τα λιγότερα αεροδυναμικά βοηθήματα θα είναι οι αλλαγές (πάντα σε σχέση με το RS), προκειμένου να δικαιολογείται και η διαφοροποίηση των κατηγοριών. Θα υπάρχει μάλιστα και σε έκδοση με απόδοση 34kW, κατάλληλη για αναβάτες με διπλώματα Α2, η οποία κάλλιστα θα μπορεί -όταν έρθει η ώρα- να μετατραπεί σε “full power”.  

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα APRC θα δίνει το παρόν φυσικά, θα είναι ίδια με αυτή του RS και ρυθμισμένη κατάλληλα για την περίσταση. Άρα θα έχουμε να κάνουμε με traction control, anti-wheelie control (αντι-σούζα) και engine brake control (φρένο κινητήρα), όλα πλήρως ρυθμιζόμενα από τον αναβάτη φυσικά. Παρόντα θα είναι το ηλεκτρονικό γκάζι και τα οδηγικά προγράμματα για χρήση σε δρόμο ή/και πίστα, όπως επίσης και η αδρανειακή μονάδα μέτρησης (IMU) 6 αξόνων παρέα με το Cornering ABS. Τέλος, μια μεγάλη έγχρωμη οθόνη TFT θα παρέχει πλήθος πληροφοριών αλλά και συνδεσιμότητα με το smartphone του αναβάτη μέσω της εφαρμογής Aprilia MIA.


Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου 2019, 09:00

Περισσότερα Εδω

Εγγραφείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μας

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ιδιωτικά και μοιράζεστε τα δεδομένα σας μόνο με τρίτα μέρη που καθιστούν δυνατή αυτή την υπηρεσία. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.

Advertisement

ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΩΡΑ!

Δημοφιλή