Connect with us

ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Ι.Αποστολάκης: Τώρα ολοκλήρωση του περιφερειακού και επικύρωση της κυκλοφοριακής μελέτης

Published

on

Μοιράσου το άρθρο:

Ολιστική είναι η προσέγγιση- πρόταση της αστικής ανάπλασης και αξιοποίησης του χείμαρρου Κραυσίδωνα,  που κατέθεσε σήμερα ο δημοτικός συνδυασμός «Μαζί για το Βόλο», με επικεφαλής το δημοτικό σύμβουλο Ιάσονα Αποστολάκη, στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου. Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη πρόταση που αντιμετωπίζει τον Κραυσίδωνα, την οδό Ζάχου και Καραμπατζάκη ως ένα ενιαίο περιβαλλοντικό σύστημα και αποτυπώνεται σε 37 σελίδες, οι οποίες και διανεμήθηκαν στους εκπροσώπους των τοπικών ΜΜΕ. Τα βασικά σημεία της μελέτης παρουσιάστηκαν από τον επικεφαλής Ιάσονα Αποστολάκη, αλλά και από τον τοπικό σύμβουλο  Νέστορα Μανιάρα.  .

Αρχικά ο  επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Μαζί για τον Βόλο» Ιάσονας Αποστολάκης έκανε σαφές  ότι η παρουσίαση της πρότασης γίνεται σε σωστό timing  μετά και τα όσα ανέφερε στη χθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου ο Αχ.Μπέος, ενώ επανέλαβε ότι η πρόταση δεν έχει την λογική της αντιδικίας, αλλά της ουσιαστικής συμβολής στην επίλυση βασικών προβλημάτων του Βόλου.

Στη συνέχεια αναφέρθηκε σε παραδείγματα καλής πρακτικής αξιοποιήσεις των ποταμών και χειμάρρων(αναφορά σε Λάρισα και Τρίκαλα), ενώ υποστήριξε ότι η δημοτική αρχή εμμένοντας στην πρόταση της διάνοιξης, χωρίς κυκλοφορική μελέτη επικυρωμένη, γυρίζει την πόλη στην δεκαετία του ΄80 και δεν επιλύει το κυκλοφοριακό πρόβλημα. Επίσης, έκανε λόγο για καταστρατήγηση του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου,ι για υποθήκευση της επέκτασης του περιφερειακού δρόμου και της διάνοιξης της οδού Παγασών.

Να σημειωθεί ότι ερωτηθείς ο κ. Αποστολάκης για την έκβαση της δικαστικής προσφυγής στο ΣτΕ και της υπόθεσης για την οδό Καραμπατζάκη ,  τόνισε ότι θα γίνει γνωστό στις 10 Μαρτίου 202ο, ημέρα συζήτησης της αίτησης ακύρωσης, ενώ για το αν θα υπάρξουν αντιδράσεις των πολιτών είπε ότι «καλούμε  τον κόσμο σε ειρηνική διαμαρτυρία». Επίσης κάλεσε το Δήμαρχο να είναι αποτελεσματικός και όταν λέει ότι θα  βγάλει κόσμο στον δρόμο να το κάνει και να χτυπήσει το χέρι στο τραπέζι στα υπουργεία και όταν σχεδιάζει με τον Περιφερειάρχη  ποδηλατοδρόμια που δεν τα χρειαζόμαστε, καλά θα κάνει να του ζητήσει χρονοδιάγραμμα για τον περιφερειακό.

Επί της πρότασης αρχικά ο κ. Ι. Αποστολάκης υποστήριξε ότι  ο χείμαρρος Κραυσίδωνας και οι παρόχθιοι Ζάχου και Καραμπατζάκη, αποτελούν ένα ενιαίο και ισχυρό περιβαλλοντικό σύστημα, με σημαντικό ρόλο στην βελτίωση του περιβάλλοντος στην πόλη μας, και ιδιαίτερα στον περιορισμό της αέριας ρύπανσης, στην οξυγόνωση και βελτίωση του αέρα που αναπνέουμε και κατά συνέπεια, η οποιαδήποτε παρέμβαση σε αυτό πρέπει να έχει στόχο την ενίσχυση του οικολογικού αποτυπώματος και της αισθητικής του αστικού και όχι την αποδυνάμωσή του
Επισήμανε  την αναγκαιότητα επικυρωμένης κυκλοφοριακής μελέτης στο σύνολο του Πολεοδομικού Σχεδίου, η οποία ρητά  να αποκλείει  κυκλοφοριακές λύσεις μέσω του οικοσυστήματος ΚΡΑΥΣΊΔΩΝΑ, να μην προβλέπει  διαμπερή κίνηση, από τον περιφερειακό μέχρι την Λαρίσης, και βέβαια να αποκλείεται οποιαδήποτε λύση αποσυμφόρησης του κυκλοφοριακού στο κέντρο της πόλης, μέσω της παραλίας.

Στη συνέχεια μίλησε για την  εμμονή  στη διάνοιξη της Καραμπατζάκη, πολιτική αντίληψη που  ζημίωσε την πόλη, αφού πάγωσε για χρόνια δύο σημαντικές υποδομές για την βελτίωση του κυκλοφοριακού στο Βόλο:
την επέκταση του περιφερειακού Ανατολικά (παράκαμψη Αγριάς) και νότια παράκαμψη Ν. Παγασών,  την ανάδειξη και βελτίωση των κόμβων του περιφερειακού από την Λαρίσης μέχρι την Ν.Δημητριάδα, ώστε ακόμη περισσότερα Ι.Χ. αυτοκίνητα με προορισμούς κυρίως στην ενότητα Βόλου, να τον χρησιμοποιούν, αξιοποιώντας την πλησιέστερη σε αυτούς είσοδο-έξοδο.
την βασική πρόταση της ισχύουσας κυκλοφοριακής μελέτης του 1999, του γραφείου << ΑΝΥΣΜΑ>> και του ΓΠΣ για διάνοιξη της κύριας οδικής αρτηρίας ΠΑΓΑΣΩΝ στις σιδηροδρομικές γραμμές του ΟΣΕ και σύνδεσή της με την οδό Λαρίσης.

Το λόγο έλαβε αμέσως μετά  ο τοπικός σύμβουλος Ν.Ιωνίας Νέστορας Μανιάρας, ο οποίος  τόνισε ότι ο Αχ. Μπέος οφείλει να κάνει διάλογο με την πόλη και τους δημότες, να πει την αλήθεια  και επιβάλλεται να αλλάξει τακτική προς όφελος του δήμου Βόλου. Υποστηρίζει ότι η Καραμπατζάκη θα είναι δρόμος ήπιας κυκλοφορίας, ενώ ταυτόχρονα λέει ότι θα είναι και το μεγαλύτερο κυκλοφοριακό έργο. Εμείς αυτό που επιχειρούμε συνέχισε ο ο κ. Μανιάρας είναι να αναδείξουμε τον Κραυσίδωνας  ως ένα κομμάτι, μιας μεγαλύτερης αστικής ανάπλασης.  Οι «μπαχαλάκηδες» που λέει ο δήμαρχος, μας εξέπληξαν προχθές κάνοντας μια πρόταση. Από ό,τι φαίνεται ασχολούνται με την πόλη και όχι με τα μπάχαλα» είπε. Ο κ. Μανιάρας έκλεισε λέγοντας ότι η επιθυμία τους είναι ο δήμαρχος να τους ακούσει για να γίνει κάτι καλό για την πόλη.

Περιληπτικά η  Πρόταση για το ενιαίο περιβαλλοντικό σύστημα

Κραυσίδωνα- Ζάχου- Καραμπατζάκη της δημοτικής κίνησης «Μαζί για το Βόλο»


Κάνουμε μια ιστορική αναδρομή για τον Κραυσίδωνα από την δεκαετία του ’70 μέχρι σήμερα και αναφερόμαστε:
– Στις προσπάθειες της πολιτείας να δημιουργηθεί περιφερειακός δακτύλιος κατά μήκος του Κραυσίδωνα, στο κέντρο της πόλης, στην επικρατούσα λογική, όλα για την εξυπηρέτηση του αυτοκινήτου.
–  Στις προσπάθειες πολιτών, του Δήμου Ν,Ιωνίας και πολλών φορέων της πόλης να ανατρέψουν αυτή την λογική και να σώσουν το ποτάμι, ακολουθώντας αντίστοιχα ρεύματα που είχαν ήδη αναπτυχθεί κυρίως στην Ευρώπη, στην Αμερική κ.λ.π ,για παρόμοια θέματα.

– Στην επιτυχία τελικά αυτής της προσπάθειας των πολιτών, με την επανασχεδίαση του περιφερειακού στο τμήμα από τον Κραυσίδωνα μέχρι την Λαρίσης και παρεμβάσεις οικολογικού χαρακτήρα για την αναβάθμιση του Κραυσίδωνα μέσω του Ευρωπαϊκού προγράμματος LIFE.


Κεφάλαιο 2

Μελετάμε την πρόταση του Δήμου για την διάνοιξη της Καραμπατζάκη, που μαζί με την Ζάχου, θα μετατραπούν σε δίδυμο οδικών αρτηριών διαμπερούς υπερτοπικής κυκλοφορίας κατά μήκος του χειμάρρου. Ο Δήμος ονομάζει τους δρόμους Ζάχου-Καραμπατζάκη ως ήπιας κυκλοφορίας και συγχρόνως τους ίδιους δρόμους τους κρίνει ως το μεγαλύτερο κυκλοφοριακό έργο της πόλης. Αναιρεί δηλαδή, ο ίδιος τον χαρακτηρισμό των δρόμων αυτών ως ήπιας κυκλοφορίας .
Αναφερόμαστε <<στις νέες σύγχρονες τάσεις διαχείρισης και τις κυρίαρχες πρακτικές που εφαρμόζονται διεθνώς και αφορούν την αναβάθμιση των λειτουργιών των ποταμών και των ρεμάτων στο αστικό περιβάλλον >> και τονίζουμε συγκριτικά, με την παρούσα πρόταση του Δήμου Βόλου, ότι αυτή κινείται στην λογική της αφαίρεσης λειτουργιών που αφορούν το οικοσύστημα και τον ανθρώπινο παράγοντα, παρά σε εκείνη που θα λειτουργούσε προσθετικά σε αυτό.
Τονίζουμε στον Δήμο, ότι δεν υπάρχει καμία ανάλυση-αναγνώριση της κυκλοφορίας στην πόλη του Βόλου, μετά την ολοκλήρωση του περιφερειακού το 2008, με τις απαραίτητες μετρήσεις των κυκλοφοριακών φόρτων, στοιχεία απαραίτητα τόσο για την επίκαιρη πλέον κυκλοφοριακή μελέτη, όσο και για την αξιοποίηση του ίδιου του περιφερειακού, του οποίου οι δυνατότητες, είναι πολύ μεγαλύτερες από αυτές που προσφέρει σήμερα. Κατά συνέπεια, είναι άστοχο να προωθεί κυκλοφοριακές επεμβάσεις μέσω του Κραυσίδωνα, πού υποβαθμίζουν τον κεντρικό φυσικό πνεύμονα της πόλης μας και την ζωή των κατοίκων του Βόλου και να αδιαφορεί για κυκλοφοριακές λύσεις, της μελέτης του γραφείου <ΑΝΥΣΜΑ> και του ΓΠΣ Βολου, που δεν έχουν υλοποιηθεί, και άλλες που θα φέρει η νέα κυκλοφοριακή μελέτη.


Η έννοια της ήπιας κυκλοφορίας στην Ζάχου-Καραμπατζάκη για τον Δημο, εξαντλείται στην οδική σήμανση κυρίως με την πινακίδα του ορίου ταχύτητας 30km/h, μιας ταχύτητας ήδη αρκετά μεγάλη για δρόμο μέσα σε γραμμικό πράσινο αναψυχής, με κυκλοφορία φορτηγών (6 tn), Ι.Χ. επιβατικών, ποδηλάτων, πεζων, ΑΜΕΑ, παιδιών, κλπ. Επίσης ο ίδιος ο τρόπος κατασκευής των δυο δρόμων όπως φαίνεται στα σχέδια του Δήμου, αναιρεί την έννοια της ήπιας κυκλοφορίας, αφού κανένα κατασκευαστικό μέτρο, που απαιτεί η ήπια κυκλοφορία δεν προτείνεται. Στην πράξη θα έχουμε ταχύτητες μεγαλύτερες, τις ώρες μικρού κυκλοφοριακού φόρτου και ουρές αυτοκινήτων στα φανάρια τις ώρες της κυκλοφοριακής αιχμής. Και οι δύο εκδοχές αναιρούν την ήπια κυκλοφορία.
Χαρακτηρίζουμε ως επικίνδυνη τη θέση του Δήμου, για υποβάθμιση κυκλοφοριακά του περιφερειακού, διότι υπονομεύει την σύντομη ολοκλήρωσή του. Εκφράζουμε την διαφωνία μας συνολικά, τόσο για την διάνοιξη της Καραμπατζάκη, όσο και με την μετατροπή, στην ουσία του δίδυμου Ζάχου- Καραμπατζάκη, σε οδικές αρτηρίες του Π.Σ.

Κεφάλαιο 3

Παρουσιάζουμε, τα δεδομένα και τις παραμέτρους που μελετήσαμε και λάβαμε υπόψη στην διαμόρφωση της πρότασης μας όπως:
α) Το υπάρχον κυκλοφοριακό δίκτυο της πόλης, με τις παλαιότερες και τις νέες χαράξεις, τις προτάσεις που διαχρονικά έχουν κατατεθεί στην πόλη και ιδιαίτερα στην κυκλοφοριακή μελέτη του 1999, του μελετητικού γραφείου, <<ΑΝΥΣΜΑ>>.
β) Τον χείμαρρο Κραυσίδωνα ως ένα ανοιχτό ρέμα στον κεντρικό ιστό της πόλης μας, που συμβάλει στην διάχυση καθαρού αέρα σε ολόκληρο το εύρος της πόλης.
γ) την τραγική και ιδιαίτερα καθοριστική διαπίστωση, ότι το κεντρικό αστικό τμήμα του Βόλου, από τον χείμαρρο Άναυρο μέχρι και τον χείμαρο Ξηριά δεν έχει κανένα αξιόλογο αστικό πάρκο – άλσος.
δ) την επιστημονική διαπίστωση από τους μελετητές του ΓΠΣ Βόλου, ότι από την πόλη του Βόλου λείπουν τουλάχιστον 1000 στρέμματα αστικού πάρκου – άλσους σύμφωνα με τα ισχύοντα για το πράσινο που αναλογεί σε κάθε πολίτη .
ε) την αξιολόγηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής του προγράμματος LIFE σε ολόκληρη την Ευρώπη. Κρίνεται ιδιαίτερα επιτυχημένο, η εφαρμογή του στην περίπτωση του Κραυσίδωνα και της Καραμπατζακη.
στ) την φιλοσοφία που προωθείται στην Ευρώπη για τις πόλεις και την ζωή του ανθρώπου σε αυτές, μέσω των ΣΒΑΚ (Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας).
ζ) τον τρόπο που οι γειτονικές πόλεις Λάρισα και Τρίκαλα, αξιοποιούν τα ποτάμια τους, Πηνειό και Ληθαίο με προτεραιότητα στο πράσινο και τον άνθρωπο και περιορίζοντας την κίνηση των αυτοκινήτων.
η) Επίσης λάβαμε πολύ σοβαρά υπόψη την αναγκαία συμμετοχή του Κραυσίδωνα στο δίκτυο πράσινων διαδρομών, ένας σύγχρονος τρόπος δομής των πόλεων για να γίνουν πιο λειτουργικές, πιο όμορφες και πιο ανθρώπινες.
θ) Επίσης, καταγράψαμε και λάβαμε πολύ σοβαρά υπόψη μας την ιδιαιτερότητα του Κραυσίδωνα, να συγκεντρώνει σε όλο το μήκος της διαδρομής του σημαντικές λειτουργίες, όπως εκείνες της εκπαίδευσης, του αθλητισμού και του πολιτισμού, ιστορικά σημεία της πόλης, του εμπορίου κλπ.

Κεφάλαιο 4

Προβάλλουμε τα σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας-ΣΒΑΚ ως τα απαραίτητα εργαλεία για τον ολοκληρωμένο στρατηγικό σχεδιασμό των μετακινήσεων στην πόλη μας, με ταυτόχρονη επέμβαση ανάπλασης και βελτίωσης του αστικού περιβάλλοντος.
. Βασική αρχή της βιώσιμης κινητικότητας, είναι η αλλαγή νοοτροπίας των πολιτών, ώστε να περιορίσουν την χρήση του Ι.Χ. αυτοκινήτου και να στραφούν προς τα Μ.Μ.Μ. Κίνητρα για να επιλέξει ο πολίτης, τις δημόσιες συγκοινωνίες, είναι η δημιουργία ενός λειτουργικού πλέγματος διαδρομών Μ.Μ.Μ. , προσβάσιμο σε όλη την πόλη, με οχήματα μη ρυπαίνοντα και φθηνό εισητήριο.

Τρεις ακόμη γενικές προτάσεις βελτίωσης της κυκλοφορίας στην πόλη:

Την καλλίτερη αξιοποίηση του περιφερειακού δρόμου, ώστε περισσότερα επιβατικά Ι.Χ. να τον επιλέγουν και να φθάνουν στους προορισμούς τους, αποφεύγοντας τις μεγάλες διαμπερείς διαδρομές μέσα στον ιστό της πόλης .
2. Την υλοποίηση βασικής πρότασης της κυκλοφοριακής μελέτης του 1999 γραφείο<< ΑΝΥΣΜΑ>>, και του ΓΠΣ ΒΟΛΟΥ για διάνοιξη της κύριας οδικής αρτηρίας Παγασών, στις γραμμές του ΟΣΕ, και συνδεσή της με τον κόμβο Αθηνων-Λαρίσης.
3. Την αποφυγή δημιουργίας δημόσιων χώρων γκαράζ, στο κέντρο της πόλης, νοτιότερα της οδού Γαλλίας, για αποφυγή επιβάρυνσης του κέντρου με ακόμη περισσότερα αυτοκίνητα.

Ειδικότερα η πρότασή μας για την κυκλοφορία στην Ζαχου-Καραμπατζάκη

Στο Νότιο τμήμα από Λαρίσης μέχρι 2ας Νοεμρίου-Λ.Ειρήνης η κυκλοφορία της Ζαχου δεν αλλάζει μεχρι την διασταύρωση με την 2ας Νεμβρίου. Προτείνουμε την υλοποίηση της βασικής πρότασης της κυκλοφοριακής μελέτης του 1999 <<ΑΝΥΣΜΑ>>,αλλά και του ΓΠΣ Βόλου (ΦΕΚ 4/11/2016), για διάνοιξη της κύριας αρτηρίας Παγασών στις γραμμές ΟΣΕ, η οποία θα απορροφήσει μέρους της κίνησης της Ζάχου προς την ενότητα Βόλου, και θα αποσυμφορήσει μερικώς και το κέντρο ( Λαμπράκη-Ιάσονος κ.λ.π.).
Στο Βόρειο τμήμα από Γιάννη Δημου-Παρασκευοπούλου και πάνω η κυκλοφορία δεν αλλάζει.
Στο κεντρικό τμήμα από 2ας Νοεμβρίου-Λ.Ειρήνης και πάνω μέχρι την Γιάννη Δημου-Παρασκευοπούλου, στους παρόχθιους Ζάχου και Καραμπατζάκη, θα αποκλείεται η διαμπερή υπερτοπική κίνηση και θα γίνεται μόνο η ήπια τοπική κυκλοφορία, με τις τεχνικές εφαρμογές των κυκλοφοριακών κυψελών.


Σε αυτό το κεντρικό τμήμα δημιουργείται το γραμμικό πάρκο του Κραυσίδωνα, μήκους 1050μ και έκτασης περίπου 45 στρ, το μοναδικό πάρκο στο κέντρο του Π/Σ με υψηλό πράσινο, με δένδρα μεγάλης διάρκειας ζωής όπως πλατάνια κ.τ.λ.. Δημιουργούνται χώροι περιπάτου και αναψυχής, χώροι παιχνιδιού για τα παιδιά, χώροι στάσης και κίνησης, στο γεωμετρικό κέντρο της πόλης για όλους τους Βολιώτες αλλά και προσθήκη ενός σημείου προορισμού και ενδιαφέροντος των επισκεπτών ιδιαίτερα με ποδήλατα ή πεζή μέσω των πράσινων διαδρομών.

Παράρτημα (Παρατηρήσεις- σχόλια )

Εδώ γίνεται μία αναλυτικότερη αναφορά σε ορισμένες προτάσεις μας όπως:
Στο πάρκο του κραυσίδωνα, το μοναδικό στην καρδιά της πόλης μας.
Στον περιφερειακό και στην καλύτερη συμμετοχή του στο κυκλοφοριακό της πόλης.
Στην Παγασων και στον τρόπο που η διάνοιξή της, θα βελτιώσει το κυκλοφοριακό.
Συγκριτικές μετρήσεις διαδρομών ανάμεσα στις δύο προτάσεις, διάνοιξη της Καραμπατζάκη με περιβαλλοντική υποβάθμιση της πόλης, ή διάνοιξη της Παγασών, βελτίωση των περιβαλλοντικών συνθηκών στον Κραυσίδωνα και κατά συνέπεια σε όλη την πόλη.

Ο ΧΕΙΜΑΡΡΟΣ ΚΡΑΥΣΙΔΩΝΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΟΧΘΙΟΙ

1970 – 1990 ΣΧΕΔΙΑ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ –ΟΔΙΚΗ ΑΡΤΗΡΙΑ
1990 ΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΥΣΗ. ΣΩΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ
1993 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ LIFE ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΡΑΥΣΙΔΩΝΑ-ΠΑΡΟΧΘΙΩΝ
1995 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ URBAN ΜΕ ΚΟΡΜΟ ΤΟΝ ΚΡΑΥΣΙΔΩΝΑ
ΜΕΡΙΚΗ ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟΥ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΣΗ Ν.ΙΩΝΙΑ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΚΕΛΥΦΩΝ
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΧΡΙΣΗ ΤΩΝ ΤΣΑΛΑΠΑΤΑ ΣΤΟ ΒΟΛΟ,
ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ ΣΤΗ Ν.ΙΩΝΙΑ
1998 – 2020 ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΤΟΠΟΥ ΚΡΑΥΣΙΔΩΝΑ ΑΠΟ ΔΗΜΟ
2008 ΗΤΤΑ, ΖΑΧΟΥ ΟΔΙΚΗ ΑΡΤΗΡΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΝΟΤΙΟ ΤΜΗΜΑ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ
2017 ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ LIFE ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ

Μοιράσου το άρθρο:

Πηγη:https://volos.ert.gr/blog/2019/12/17/i-apostolakis-tora-oloklirosi-toy-perifereiakoy-kai-epikyrosi-tis-kykloforiakis-meletis/

Advertisement

Advertisement
Advertisement

Εγγραφείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μας

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ιδιωτικά και μοιράζεστε τα δεδομένα σας μόνο με τρίτα μέρη που καθιστούν δυνατή αυτή την υπηρεσία. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.

Δημοφιλή

Κάντε εγγραφή στο
νέο μας κανάλι!

Δείτε Δελτία Ειδήσεων - Εκπομπές - Ρεπορτάζ
ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΔΩ!
Ολα τα βίντεο απο το μεγαλυτερο καναλι της Θεσσαλίας
close-link
Click Me