Connect with us

ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Δύο νέα προγράμματα e-learning από την Ακαδημία Λαϊκού Πολιτισμού

Published

on

Μοιράσου το άρθρο:

Τριακόσια πενήντα σπουδαστές παρακολουθούν τα δύο εξάμηνα της περιόδου 2019-2020 τα ηλεκτρονικά μαθήματα της Ακαδημίας Λαϊκού Πολιτισμού και Τοπικής Ιστορίας του φορέα “Μαγνητών Κιβωτός”.

Το πρόγραμμα σπουδών συνεχίζεται με δύο προγράμματα, την «ψηφιακή λαογραφία» που προσφέρεται για πρώτη φορά (α’ κύκλος) και έχει ως επιστημονικό υπεύθυνο τον διδάκτορα Ψηφιακής Λαογραφίας και μεταδιδακτορικό ερευνητή του Τμήματος Ιστορίας και Εθνολογίας Αλέξανδρο Καπανιάρη και τη «θρησκευτική λαογραφία (β’ κύκλος)  με υπεύθυνο τον Μανώλη Βαρβούνη, καθηγητή λαογραφίας και πρόεδρο του Τμήματος Ιστορίας και Εθνολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου.

Στη «θρησκευτική λαογραφία» θα συμμετέχουν 60 άτομα και στην «ψηφιακή λαογραφία» 120.  Η παρακολούθηση των ενοτήτων θα γίνει μέσω e-learning με συμμετοχές από την Αμερική, την Κύπρο και κάθε γωνιά της Ελλάδας.

Το προηγούμενο εξάμηνο ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο κύκλος σπουδών «φιλολογική λαογραφία», «θρησκευτική λαογραφία» και «τοπική ιστορία και ψηφιακά μέσα, αρχειακή εθνογραφία σε αρχεία τοπικής ιστορίας».  Επίσης τα προηγούμενα εξάμηνα ολοκληρώθηκε το τριετές πρόγραμμα για την «εισαγωγή στην επιστήμη της λαογραφίας», το ετήσιο εξ΄αποστάσεως πρόγραμμα «Πηλιορείτες Εν Αιγύπτω» αλλά και το εργαστήριο της Ιστορίας με τίτλο «Κάτω από το χαλί της ιστορίας: Πως γράφεται και πως κρίνεται ένα ιστορικό έργο».

 

Μοιράσου το άρθρο:

Πηγη:https://volos.ert.gr/blog/2020/03/12/dyo-nea-programmata-e-learning-apo-tin-akadimia-laikoy-politismoy/

Advertisement
Advertisement

Advertisement
Advertisement

Εγγραφείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μας

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ιδιωτικά και μοιράζεστε τα δεδομένα σας μόνο με τρίτα μέρη που καθιστούν δυνατή αυτή την υπηρεσία. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.

Δημοφιλή

Κάντε εγγραφή στο
νέο μας κανάλι!

Δείτε Δελτία Ειδήσεων - Εκπομπές - Ρεπορτάζ
ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΔΩ!
Ολα τα βίντεο απο το μεγαλυτερο καναλι της Θεσσαλίας
close-link
Click Me