Connect with us

ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Απεργούν την Τρίτη 9 Ιουνίου οι δάσκαλοι στη Λάρισα

Published

on

Απεργιακή συγκέντρωση στις 11 το πρωί στην Πλατεία Ταχυδρομείου θα πραγματοποιήσει την Τρίτη 9 Ιουνίου ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας «Κωνσταντίνος Κούμας». Σε ανακοίνωση του συλλόγου αναφέρεται:

«Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αδιάλλακτη και με παντελή περιφρόνηση  στο θεσμικό διάλογο , κατέθεσε το πολυνομοσχέδιο στη Βουλή και προχωρά, δυστυχώς, τις επόμενες ημέρες στην ψήφισή του.

Οι εκπαιδευτικοί  συνεχίζουμε δυναμικά τον αγώνα. Έχουμε κοινωνικό χρέος, μαζί με όλη την κοινωνία στο πλευρό μας να αντιδράσουμε και να παλέψουμε ώστε να αποσυρθεί το αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο που απαξιώνει το Δημόσιο Σχολείο.

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:

  • Να αποσυρθεί τώρα το αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία
  • Δε θα επιτρέψουμε την αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, τις συγχωνεύσεις, καταργήσεις, κατηγοριοποιήσεις σχολικών μονάδων, τις μαζικές μετακινήσεις μαθητών σε άλλες σχολικές μονάδες,.
  • Δε θα επιτρέψουμε την, ενάντια σε κάθε επιστημονικό δεδομένο, σχολειοποίηση του νηπιαγωγείου.
  • Να στηριχθεί το δημόσιο σχολείο και να αυξηθεί η χρηματοδότηση των σχολείων από τον κρατικό προϋπολογισμό.

Καλούμε όλους τους συναδέλφους να συμμετάσχουν μαζικά στην 24ωρη απεργία την Τρίτη 9 Ιουνίου 2020 , καθώς και στην απεργιακή συγκέντρωση στις 11 το πρωί στην Πλατεία Ταχυδρομείου

Λέμε ΟΧΙ στην ψήφιση του αντιεκπαιδευτικού πολυνομοσχεδίου, απαιτούμε την άμεση απόσυρσή του

  • Tην Τρίτη 9  Ιουνίου 2020  η ΔΟΕ κήρυξε  3ωρη Στάση Εργασίας από τις 11 το πρωί μέχρι τις 2 το μεσημέρι ή 3 πρώτες ώρες του απογευματινού προγράμματος.
  • Παράλληλα την ίδια μέρα ο Σύλλογός μας κήρυξε  3ωρη Στάση Εργασίας από τις 8 το πρωί έως στις 11 το πρωί.»

Περισσότερα Εδω

Advertisement

Advertisement

Εγγραφείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μας

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ιδιωτικά και μοιράζεστε τα δεδομένα σας μόνο με τρίτα μέρη που καθιστούν δυνατή αυτή την υπηρεσία. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.

Δημοφιλή