Connect with us

MEDIA

Είδες η ΔΕΗ; Με «λίστα Πέτσα» και η δική της διαφημιστική καμπάνια!

Published

on

Εν μέσω καραντίνας φτιάχτηκε μια ακόμα λίστα διαφημιστικής δαπάνης, αυτή τη φορά από τη ΔΕΗ. Το διάστημα Μάρτιος-Απρίλιος 2020 δόθηκαν 572.300 ευρώ σε ΜΜΕ, με κριτήρια, καθώς φαίνεται, σαν αυτά της λίστας Πέτσα…

Στους πίνακες που δημοσίευσε η ΕΦ.ΣΥΝ, παρατηρούμε ότι τα περισσότερα χρήματα δόθηκαν στον όμιλο του «Πρώτου Θέματος», όπως και σε ΜΜΕ του κ.Ράπτη (iefimerida.gr, bovary,gr, economistas.gr), του κ.Κουρτάκη (Παραπολιτικά, Parapolitika 90.1, prapolitika,gr, ikivotos,gr) αλλά και του κ. Μαυρίδη (liberal.gr, Φιλελεύθερος).

Όπως σχολιάζει η ΕΦ.ΣΥΝ, επί ΣΥΡΙΖΑ η συνολική ετήσια δαπάνη διαφήμισης της ΔΕΗ ήταν περί τα 2 εκ. ευρώ. Με τη νέα διοίκηση, υπό τον Γ. Στάσση ως πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο, το ποσό ανήλθε στα 8,5 εκ. ευρώ.

Πηγή

Περισσότερα Εδω

Advertisement

Advertisement

Εγγραφείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μας

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ιδιωτικά και μοιράζεστε τα δεδομένα σας μόνο με τρίτα μέρη που καθιστούν δυνατή αυτή την υπηρεσία. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.

Δημοφιλή