Connect with us

ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Με ποδήλατο από την Ιουστινιανού έως το Αλκαζάρ

Published

on

Ο Δήμος Λαρισαίων στα πλαίσια της φιλοσοφίας “ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΕΙ” και της εφαρμογής του Σχεδίου της Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ), θέλοντας να εξελιχθεί η Λάρισα σε μια πόλη φιλική στις ήπιες μετακινήσεις, με σεβασμό στο δημόσιο χώρο και αλλαγή νοοτροπίας στην αλόγιστη χρήση του Ι.Χ. στο κέντρο της πόλης, με την σωστή χρήση του ποδηλάτου και εναλλακτικών μέσων μετακίνησης, συνεχίζει τα προγράμματα ποδηλατικής οδικής συμπεριφοράς για τους μαθητές σχολείων.

Οι μαθητές της Ε΄ τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας,  είχαν την ευκαιρία να ξεκινήσουν από το σχολείο τους και διασχίζοντας τους δρόμους ήπιας κυκλοφορίας και τους ποδηλατοδρόμους, να καταλήξουν στο πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής του Δήμου Λαρισαίων.

Εκεί τους υποδέχθηκαν ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Δημήτρης Δεληγιάννης, ο Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής & Εκπαιδευτικών Δράσεων κ. Σωτήρης Βούλγαρης και η Διευθύντρια Παιδικών Σταθμών & Εκπαιδευτικών  Δράσεων κ. Σταυρούλα Μπαξεβάνου, και αφού συζήτησαν με τα παιδιά, στη συνέχεια μοίρασαν χυμούς και μπλουζάκια με το μήνυμα  20 χιλιόμετρα ανά ώρα.

Τα παιδιά συνόδευαν η Διευθύντρια του σχολείου κ. Ελένη Δημητρίου, εκπαιδευτικοί, γονείς, εκπρόσωποι του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων και η εκπαιδεύτρια κ. Εύη Ευαγγέλου. Την όλη ποδηλατική διαδρομή συνόδεψαν η Τροχαία Λάρισας και η Εθελοντική Ομάδα Διάσωσης και Υγειονομικών Αποστολών (ΕΟΔΥΑ).

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Περισσότερα Εδω

Advertisement
Advertisement

Advertisement

Advertisement
Advertisement

Advertisement
Advertisement

Εγγραφείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μας

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ιδιωτικά και μοιράζεστε τα δεδομένα σας μόνο με τρίτα μέρη που καθιστούν δυνατή αυτή την υπηρεσία. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.

Δημοφιλή

Κάντε εγγραφή στο
νέο μας κανάλι!

Δείτε Δελτία Ειδήσεων - Εκπομπές - Ρεπορτάζ
ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΔΩ!
Ολα τα βίντεο απο το μεγαλυτερο καναλι της Θεσσαλίας
close-link
Click Me