Connect with us

ΕΛΛΑΔΑ

1555 – To νέο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΦΚΑ για ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά θέματα

Published

on

Με την υπόσχεση να μην μείνει καμία κλήση αναπάντητη και κανένα αίτημα να μην χαθεί στο δαίδαλο της γραφειοκρατίας, το νέο τηλεφωνικό κέντρο του υπουργείου Εργασίας ξεκινά πιλοτικά με την εξυπηρέτηση 3 οργανισμών του υπ. Εργασίας: του ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ.

Στην πρώτη γραμμή 140 τηλεφωνητές και τηλεφωνήτριες. Θα διεκπεραιώνουν άμεσα τα απλά ερωτήματα, ζητήματα γενικής πληροφόρησης, όπως το πότε καταβάλλονται συντάξεις και επιδόματα και θα καθοδηγούν τους πολίτες στη χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Τα προσωποποιημένα και πιο δύσκολα αιτήματα θα παραπέμπονται στην ομάδα των ειδικών.

Πρόκειται για την 2η γραμμή εξυπηρέτησης. Στελεχώνεται από 89 έμπειρα στελέχη των 3 οργανισμών τα οποία απαλλάσσονται από άλλα καθήκοντα και αναλαμβάνουν αποκλειστικά την εξυπηρέτηση των πολιτών. Θα επικουρούνται από μια ευρεία ομάδα ειδικής υποστήριξης με υπάλληλους- συνδέσμους σε κάθε διεύθυνση του ΕΦΚΑ.

Το 1555 θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία στα τέλη του Σεπτέμβρη, όταν θα ενταχθούν σε αυτό και οι υπόλοιποι οργανισμοί που επιβλέπει το υπ. Εργασίας.

Το κόστος του ανέρχεται σε 12 εκ ευρώ το χρόνο.

Πηγή: ΕΡΤ1
Ρεπορτάζ: Μαρίνα Δεμερτζιάν

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του παραπάνω άρθρου ή μέρους του μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr με ενεργό σύνδεσμο στην εν λόγω καταχώρηση.

Περισσότερα Εδω

Advertisement

Advertisement
Advertisement

Εγγραφείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μας

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ιδιωτικά και μοιράζεστε τα δεδομένα σας μόνο με τρίτα μέρη που καθιστούν δυνατή αυτή την υπηρεσία. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.

Δημοφιλή

Κάντε εγγραφή στο
νέο μας κανάλι!

Δείτε Δελτία Ειδήσεων - Εκπομπές - Ρεπορτάζ
ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΔΩ!
Ολα τα βίντεο απο το μεγαλυτερο καναλι της Θεσσαλίας
close-link
Click Me