AUTO-MOTO
Skorpion: To supercar της Audi που έκαιγε πετρέλαιο
Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Μπορεί το R8 να ήταν ανέκαθεν το απόλυτο supercar που είχε στη γκάμα της η Audi (μας αποχαιρέτησε πρόσφατα), όμως οι Γερμανοί είχαν στα σκαριά και κάτι ακόμα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Μεταξύ του 2010 και του 2013, οι μηχανικοί της Audi εργάστηκαν πάνω σε μια ιδέα σπορ αυτοκινήτου με την εσωτερική ονομασία “Skorpion”. Το μοναδικό Skorpion που κατασκευάστηκε ποτέ, εκτίθεται στο Μουσείο August Horch στο Zwickau της Γερμανίας.
Η Audi λέει ότι αυτό το supercar θα τοποθετούνταν πάνω από τη δεύτερη γενιά του R8, το οποίο εξελισσόταν περίπου την ίδια εποχή.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η ιδέα πίσω από το Skorpion ήταν να κατασκευαστεί ουσιαστικά μια έκδοση δρόμου του αγωνιστικού και πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου αντοχής R18 που κέρδισε το Le Mans. Ένα μοντέλο που έγραψε ιστορία στο θεσμό ως το πιο πετυχημένο.
Για το Skorpion εξετάστηκαν πολλαπλά συστήματα κίνησης, τόσο βενζινοκινητήρες όσο και κινητήρες ντίζελ με ισχύ που κυμαίνονταν από 400 έως 550 ίππους. Οι μηχανικοί της Audi διερεύνησαν εκδόσεις με κίνηση στους πίσω και στους τέσσερις τροχούς, καθώς και μια υβριδική διάταξη που συνδυάζει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης με έναν ηλεκτροκινητήρα. Ωστόσο, αυτό δεν έγινε ποτέ πραγματικότητα, καθώς η γερμανική μάρκα αρχικά είχε πει ότι θα έφτιαχνε μόλις 333 μονάδες, όμως τελικά ακύρωσε όλο το πρότζεκτ.
Παλαιότερα, οι φήμες ήθελα το Skorpion να χρησιμοποιεί τον 3,7 λίτρων V6 diesel του αγωνιστικού αυτοκινήτου με έναν ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας συνδυαστικά 700+ ίππους. Ο βενζινοκινητήρας θα κινούσε τους πίσω τροχούς, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας θα τροφοδοτούσε τον μπροστινό άξονα, επιτρέποντας μια ηλεκτροκίνητη ρύθμιση Quattro.
Όσο περίεργη και αν φαίνεται η ιδέα ενός πετρελαιοκίνητου supercar, η Audi το είχε κάνει στο παρελθόν, αν και μόνο σε concept μορφή. Το R8 V12 TDI του 2008 διέθετε έναν πετρελαιοκινητήρα V12 6,0 λίτρων twin-turbo με 500 ίππους και 1.000 Nm ροπής. Εξοπλιζόταν μάλιστα με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, αλλά και σύστημα τετρακίνησης Quattro. Αυτή η ρύθμιση επέτρεπε το 0-100 σε 4,2 δευτερόλεπτα και μια τελική ταχύτητα άνω των 300χλμ./ώρα.
-
ΕΛΛΑΔΑ21 ώρες ago
Πέθανε η ηθοποιός και τραγουδίστρια Δήμητρα Ζέρβα
-
ΕΛΛΑΔΑ22 ώρες ago
Γιατί είχε αφεθεί ελεύθερος ο ύποπτος για τη δολοφονία της 40χρονης
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ22 ώρες ago
Σκιάθος: Συγκλήθηκε το ΤΕΣΟΠΠ του Δήμου ενόψει της αντιπυρικής περιόδου
-
ΕΛΛΑΔΑ19 ώρες ago
Τέμπη: «Τουλάχιστον 16 νεκροί εξαιτίας της φωτιάς» – Τι αναφέρει η τελική έκθεση των εμπειρογνωμόνων
-
ΕΛΛΑΔΑ18 ώρες ago
Θεσσαλονίκη: Αυτοκίνητο παρέσυρε διασώστη του ΕΚΑΒ που επιχειρούσε σε τροχαίο
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ23 ώρες ago
Πώς είδαν τις τελευταίες δημοσκοπήσεις Μαρκόπουλος, Κατρίνης και Κωτσαντής
-
ΣΤΟΙΧΗΜΑ18 ώρες ago
Οι ομάδες του Παναθηναϊκού Α.Ο. στον ΟΠΑΠ με τα τρόπαια της σεζόν 2023-2024 – Newsbomb – Ειδησεις
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ19 ώρες ago
Χαρίτσης από Λασίθι: Στα πρόθυρα της διάλυσης το ΕΣΥ με αποκλειστική ευθύνη της κυβέρνησης Μητσοτάκη