Connect with us
Airplane Sunset Cheap Tickets 1024x683 1024x683 620x350.jpg Airplane Sunset Cheap Tickets 1024x683 1024x683 620x350.jpg

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αερομεταφορές: Τι είναι οι θέσεις «Business Light» και γιατί τις υιοθετούν οι εταιρείες

Published

on

BANNER ME POS 1000x200px

Πολλοί ζηλεύουν όλα εκείνα τα επιπλέον κομφόρ και προνόμια που απολαμβάνουν οι επιβάτες αεροπορικών εταιρειών που πετάνε σε business class. Δυστυχώς αυτά τα προνόμια έρχονται με ισχυρή επιπλέον χρέωση που οι περισσότεροι αποφεύγουν. Τώρα οι εταιρείες που εκτελούν αερομεταφορές προσφέρουν κάποια από τα προνόμια της business class με όρους και τιμές οικονομικών θέσεων σε ένα καθεστώς που ονομάζουν  “Business Light”

Τα τελευταία χρόνια, διεθνείς αεροπορικές εταιρείες όπως η Air France, η KLM, η Emirates, η Finnair και η Qatar Airways εκδίδουν εκπτωτικά εισιτήρια που αποκαλούνται “Business Light”. Αυτοί οι ναύλοι μπορεί να ποικίλλουν, αλλά γενικά δεν περιλαμβάνουν παραδοσιακές ανέσεις της business class, όπως πρόσβαση στο lounge ή προνομιακή επιλογή θέσεων.

Τώρα, η Delta Air Lines, στενός συνεργάτης της Air France και της KLM, μπορεί να είναι η πρώτη που θα το φέρει στις ΗΠΑ.

Τα στελέχη της Delta υπαινίσσονται πολλά σχετικά με αυτό σε πρόσφατες αναφορές αποτελεσμάτων. Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με την «αποδέσμευση» της μπροστινής καμπίνας τον Ιούλιο, ο πρόεδρος της Delta Γκλεν Χάουενστάιν είπε ότι η αεροπορική εταιρεία δεν έχει τίποτα να δημοσιοποιιήσει ακόμη, αλλά ότι η ημέρα των επενδυτών της τον Νοέμβριο «θα είναι πολύ συναρπαστική».

Στην ανακοίνωση αποτελεσμάτων της Πέμπτης, τα στελέχη συνέχισαν να κλιμακώνουν τις προσδοκίες για ανακοινώσεις προϊόντων premium τον Νοέμβριο.

Advertisement

Οι θέσεις “Business Light” στις αερομεταφορές προσφέρουν επιπλέον κέρδη

Κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου, οι premium προσφορές της Delta, οι οποίες περιλαμβάνουν την business class Delta One, την πρώτη θέση εσωτερικού και την premium economy, απέφεραν έσοδα 5,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε σύγκριση με 6,3 δισεκατομμύρια δολάρια για την οικονομική καμπίνα, παρά το γεγονός ότι αποτελούν μόνο κλάσμα των εισιτηρίων που πωλήθηκαν.

Η ζήτηση για θέσεις business class και άλλες θέσεις premium υψηλού περιθωρίου κέρδους στο μπροστινό μέρος του αεροπλάνου έχει δυσκολευτεί να φτάσει στα προ πανδημίας επίπεδα. Ωστόσο, τα στελέχη της Delta δήλωσαν ότι η ζήτηση premium της υπερβαίνει τη ζήτηση για θέσεις economy.

Ο αερομεταφορέας αναμένει ότι αυτή η δυναμική θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος του έτους και μετά, σημειώνοντας ότι οι εταιρικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 7% το τρίτο τρίμηνο. Μια πρόσφατη έρευνα διαπίστωσε ότι το 85% των εταιρειών αναμένει να αυξήσει τις δαπάνες το 2025.

Για τις αεροπορικές εταιρείες, η στρατηγική business light μπορεί να συμβάλει στην περαιτέρω αύξηση της ζήτησης για να γεμίσει το μπροστινό μέρος του αεροπλάνου και να δημιουργήσει πρόσθετα έσοδα. Για τους πελάτες, μπορεί να είναι ένας σχετικά φθηνότερος τρόπος πρόσβασης στα πολυτελή καθίσματα και να τους προσφέρει περισσότερες επιλογές.

«Η Delta μπορεί να αφαιρέσει προνόμια από την business class και στη συνέχεια να μεταπωλήσει αυτά τα προνόμια που προηγουμένως συμπεριλαμβάνονταν έναντι αμοιβής», δήλωσε ο αναλυτής του κλάδου Χένρι Χάρτενβελντ στο Business Insider την Πέμπτη. «Θα δώσω στην Delta εύσημα για την αναζήτηση νέων τρόπων για να βρει αξία για τους πελάτες της».

Advertisement

Το «Business light» είναι δημοφιλές στο εξωτερικό

Ο ναύλος της Qatar Airways με το όνομα «business class bite» απαιτεί πρόσθετη πληρωμή για πρόσβαση στο σαλόνι-lounge. Όσοι ταξιδεύουν με εισιτήριο Finnair Business Light θα πρέπει επίσης να πληρώσουν επιπλέον για παραδοτέες αποσκευές.

Ο ναύλος της Emirates «business special» δεν περιλαμβάνει πρόσθετες ανέσεις όπως παραλαβή με σοφέρ, πρόσβαση στο σαλόνι, ανοιχτή προηγμένη επιλογή θέσεων και αναβαθμίσεις σε πρώτη θέση. Οι επιβάτες πρέπει να αγοράσουν τον ακριβότερο ναύλο «Business Saver» για αυτές τις ανέσεις.

Δεδομένης της κερδοφορίας των premium θέσεων όπως η business class, οι αεροπορικές εταιρείες επιθυμούν να αποσπάσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κέρδος τόσο από το κάθισμα όσο και από τις επιπλέον ανέσεις.

Ωστόσο, η τελική επίδραση στους καταναλωτές παραμένει ασαφής. Όπως η βασική economic class, ένας απλός ναύλος σημαίνει ότι οι καταναλωτές που θέλουν εγγυημένες θέσεις ή άλλα πρόσθετα πιθανότατα θα πληρώσουν επιπλέον για να τον αποκτήσουν.

«Είναι σαν την ασφάλιση, κατά κάποιο τρόπο», είπε ο Χάρτεβελντ. «Αν θέλετε τη βεβαιότητα ότι έχετε μια συγκεκριμένη θέση, τότε θα την πληρώσετε, υποθέτοντας ότι η τιμή είναι σωστή».

Advertisement

Στην πράξη, ο Χάρτεβελντ εκτιμά ότι οι ναύλοι για το νέο απλό εισιτήριο θα είναι παρόμοιοι με τις τρέχουσες τιμές business class — με την τιμή μιας πλήρους επαγγελματικής θέσης να αυξάνεται σταθερά.

Από την άλλη πλευρά, ο Χάρτεβελντ είπε ότι η νέα στρατηγική θα μπορούσε να είναι καλή για τους εταιρικούς πελάτες, επειδή μπορούν να εξασφαλίσουν στους επαγγελματίες ταξιδιώτες καλή ξεκούραση και φαγητό στο αεροσκάφος, ακόμα κι αν δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση στο σαλόνι ή να επιβιβαστούν πρώτοι.

Πηγή: ΟΤ

Περισσότερα Εδω

Advertisement
Advertisement
BANNER ME POS 300x250px
Advertisement
Dei
455937950 1028081182654240 8041229916307210525 n
Advertisement

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement
Advertisement
Anassa
Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή

Διαχειρίστρια- Διευθύντρια : Σοφία Κοντοθανάση
Iδιοκτησία – Δικαιούχος domain name ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΠΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ASTRA AE
AΦΜ 094214456
Δ Ο Υ ΒΟΛΟΥ
Εδρα Γ.ΚΑΡΤΑΛΗ 76-ΒΟΛΟΣ ΤΚ 38333 ΤΗΛ.ΕΠΙΚ. 2421031434
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ [email protected]
Νόμιμος εκπρόσωπος : Παναγιώτα Τσιρτόγλου
Τεχνικός προϊστάμενος : Μιχάλης Χειμωνίδης
Εμπορικό τμήμα – Λογιστήριο : Μαρία Παπαζέτη
Διευθυντ.ς Σύνταξης: Σοφία Κοντοθανάση
Ρεπορτάζ: Βασίλης Μπαντίδης
Copyright © 2024 AstraTV.gr - Γ.Ε.Μ.Η.: 50683644000

Μετάβαση στο περιεχόμενο