Connect with us

OIKONOMIA

Ακρίβεια: «Στροφή» σε χοιρινό & κοτόπουλο για τους καταναλωτές

Published

on

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Τον κύκλο των ανατιμήσεων και της ακρίβειας στα προϊόντα ακολουθεί και το κρέας, με τους πολίτες να αναζητούν λύσεις.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Το βοδινό έχει γίνει για πολλούς καταναλωτές σχεδόν απλησίαστο και πλέον επιλέγουν πιο οικονομική λύση όπως το χοιρινό και το κοτόπουλο.

«Εγώ πάντα κοτόπουλο τρώω αλλά είναι ακριβά και τα κοτόπουλα» τόνισε μιλώντας στο MEGA ο κ. Χαράλαμπος Σαμαράς, ο οποίος στα 90 του χρόνια αναζητεί στη Βαρβάκειο φθηνό κρέας.

Στη Βαρβάκειο αγορά, ένα κιλό μοσχάρι ξεκινάει από 6,99 ευρώ το αρνί επίσης από 6,99 ευρώ και το χοιρινό από 3,99 ευρώ.

«Η αύξηση είναι σημαντική και υπάρχει μία μετατόπιση σε οικονομικότερες επιλογές», λένε οι έμποροι, την ώρα που οι καταναλωτές αγοράζουν λιγότερο κρέας σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια λόγο κόστους.

Όπως επισημαίνουν μάλιστα, αυτό που λείπει σήμερα περισσότερο από το οικογενειακό τραπέζι είναι το μοσχάρι. «Και τα κρέατα έχουν ανέβει αρκετά, όλα τα είδη κρέατος και το κοτόπουλο και το μοσχάρι» ο κρεοπώλης Θανάσης Αγγέλης.

Ακριβά και τα λαχανικά

Η έρευνα αγοράς από τους καταναλωτές συνεχίζεται και στη λαϊκή όπου παραδοσιακά οι τιμές είναι πιο χαμηλές. Ακόμα κι εκεί όμως για κάποιους, οι τιμές τούς φαίνονται υψηλές.

«Εγώ έχω τα ίδια λεφτά μαζί μου και παίρνω λιγότερα πράγματα» ανέφερε ένας καταναλωτής.

Οι παραγωγοί τονίζουν πως αδυνατούν να απορροφήσουν τις αυξήσεις για την παραγωγή και τη μεταφορά των προϊόντων.

«Είναι να τραβάς τα μαλλιά σου, γεωτρήσεις, ψυγείο το επαγγελματικό που έχουμε για τα πράγματα, λες πρέπει να δουλεύω έναν μήνα εγώ για να πληρώσω αυτά» πρόσθεσε μια παραγωγός λαϊκής αγοράς.

Αυξήσεων… συνέχεια

Η ανηφόρα στις τιμές των προϊόντων αναμένεται να συνεχιστεί.

Παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι το ποσοστό της αύξησης στο κρέας ίσως ξεπεράσει το 20% βάσει των ανατιμήσεων που ζητούν οι προμηθευτές κρέατος, κυρίως λόγω των υψηλών τιμών που αγοράζουν το προϊόν.

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

OIKONOMIA

Λάρισα: Πώς θα αποζημιωθούν αγρότες από τις επιδρομές των αγριόχοιρων

Published

on

By

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Στην αναμόρφωση του κανονισμού του ΕΛΓΑ θα εξεταστεί ο τρόπος με τον οποίο θα αποζημιωθούν οι αγρότες για τις ζημιές που έχουν υποστεί στις καλλιέργειές τους από αγριόχοιρους.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αυτό απάντησε – μεταξύ άλλων – ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Γιώργος Στύλιος σε σχετική ερώτηση του βουλευτή Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμου Χαρακόπουλου για τις ζημιές που προκαλούν αγέλες αγριόχοιρων, τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι αποτελεί προτεραιότητα «η αναμόρφωση του γεωργοασφαλιστικού συστήματος, ώστε να ανταποκρίνεται περισσότερο στις ανάγκες των παραγωγών και κτηνοτρόφων, όπως αυτές διαμορφώνονται λόγω της κλιματικής αλλαγής και των νεότερων συνθηκών, και οι σχετικές διαδικασίες είναι σε εξέλιξη«.

Διαβάστε επίσης: Αγριόχοιροι: Επιχείρηση δίωξης από τις αγροτικές εκτάσεις

Ο κ. Χαρακόπουλος, ενημέρωνε ότι οι ζημιές που προκαλούν πολυπληθείς αγέλες αγριογούρουνων σε καλλιέργειες, κυρίως αραβόσιτου άλλα και σιτηρών, αμπελιών, αμυγδάλων, καρπουζιών και οπωροφόρων στις περιοχές που γειτνιάζουν με τα φυσικά τους ενδιαιτήματα, τα ημιορεινά του Ολύμπου και του Κισσάβου, είναι ιδιαίτερα σοβαρές. Ως πρόσφατα παραδείγματα ανέφερε τον αφανισμό καλλιεργειών αραβόσιτου στα Αμπέλια Βερδικούσιας και επιπρόσθετα επεσήμανε το γεγονός του τραυματισμού αγρότη από επίθεση αγέλης στο Σαραντάπορο Ελασσόνας. Η παράταση της κυνηγετικής περιόδου, όπως έχει αποδειχθεί, δεν επαρκεί ως μέτρο για την μείωση των πληθυσμών.

Στην απάντησή του ο αρμόδιος υφυπουργός αναφέρει ότι «σύμφωνα με τον Κανονισμό Ασφάλισης Ζωικού Κεφαλαίου, ο ΕΛΓΑ καλύπτει ασφαλιστικά και αποζημιώνει την απώλεια ζωικού κεφαλαίου από άγρια θερμόαιμα σαρκοβόρα ζώα.

Σε ό,τι αφορά τους αγριόχοιρους, στον υπ’ αριθ. 3877/15.9.2010 (ΦΕΚ 160/Α ́/20.9.2010) Νόμο “Σύστημα προστασίας και ασφάλισης της αγροτικής δραστηριότητας”, βάσει του οποίου έχει εκδοθεί ο Κανονισμός Ασφάλισης Φυτικής Παραγωγής για τον ΕΛΓΑ, (ΦΕΚ 1668/Β/27-7-2011), όπως ισχύει σήμερα, προβλέπονται οι φυσικοί κίνδυνοι και οι ζημιές που καλύπτονται ασφαλιστικά, μεταξύ των οποίων και οι ζημιές από αγριογούρουνα στις περιοχές όπου προστατεύονται από τη συνθήκη RAMSAR.

Η Π.Ε. Λάρισας δεν προστατεύεται από τη συνθήκη RAMSAR, οπότε ζημιές προκληθείσες από επιδρομές αγριόχοιρων δεν καλύπτονται ασφαλιστικά από τον ΕΛΓΑ. Πέραν αυτών, αποτελεί προτεραιότητα της κυβέρνησης η αναμόρφωση του γεωργοασφαλιστικού συστήματος, ώστε να ανταποκρίνεται περισσότερο στις ανάγκες των παραγωγών και κτηνοτρόφων, όπως αυτές διαμορφώνονται λόγω της κλιματικής αλλαγής και των νεότερων συνθηκών, και οι σχετικές διαδικασίες είναι σε εξέλιξη.

Σε κάθε περίπτωση, το υπουργείο μας τελεί σε γνώση του προβλήματος και βρίσκεται διαρκώς σε άμεση επικοινωνία και συνεργασία με τις Αρμόδιες Υπηρεσίες και το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας για την λήψη των κατάλληλων μέτρων, ενώ παράλληλα μελετά τη δυνατότητα εφαρμογής άλλων δράσεων στο πλαίσιο της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας, με σκοπό την αποτελεσματική αντιμετώπισή του».

«Δυστυχώς οι ζημιές στις καλλιέργειες από τα αγριογούρουνα πολλαπλασιάζονται και πλέον, το πρόβλημα που βιώνουν έντονα οι κάτοικοι των ημιορεινών περιοχών, εξαπλώνεται και στις πεδινές περιοχές. Θεωρώ επιβεβλημένη την άμεση λήψη δραστικών μέτρων, αλλά και την επίσπευση της αναμόρφωσης του κανονισμού του ΕΛΓΑ, ώστε να αποζημιώνονται σε όλη την επικράτεια οι ζημιές απο αγριογούρουνα και όχι μόνο στις περιοχές που προστατεύονται από τη συνθήκη RAMSAR», δήλωσε ο κ. Χαρακόπουλος μετά την απάντηση του κ. Γιώργου Στύλιου.

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Continue Reading

OIKONOMIA

Χριστούγεννα: Πιο σκοτεινά και με λιγότερα τρόφιμα για έναν στους τρεις καταναλωτές

Published

on

By

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Μια σημαντική μερίδα καταναλωτών σε ολόκληρο τον κόσμο προετοιμάζονται για μια πιο προσεκτική οικονομικά και φιλικότερη προς το περιβάλλον εορταστική περίοδο, καθώς αρχίζουν να υποχωρούν οι ανησυχίες για την υγεία που προκλήθηκαν από την πανδημία, ενώ εντείνονται οι ανησυχίες για το κόστος ζωής και το περιβάλλον. Αυτό προκύπτει από την τελευταία έκδοση της έρευνας της ΕΥ, Future Consumer Index (FCI).

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αισιόδοξοι οι καταναλωτές, παρά τις οικονομικές δυσκολίες

Η 11η έκδοση της παγκόσμιας έρευνας της ΕΥ, η οποία διεξήχθη μεταξύ 23 Σεπτεμβρίου και 14 Οκτωβρίου 2022, με τη συμμετοχή περισσότερων από 21.000 καταναλωτών, διαπιστώνει ότι οι δύο ισχυρότερες ομάδες καταναλωτών είναι αυτοί οι οποίοι, κατά τις αγορές τους, τοποθετούν πρώτα την προσιτή τιμή (Affordability first) και τον πλανήτη (Planet first), καθώς αντιπροσωπεύουν, η κάθε μια, το 25% του συνόλου των συμμετεχόντων.

Παρά το γεγονός ότι το ζήτημα της ακρίβειας και του κόστους ζωής κυριαρχεί στα πρωτοσέλιδα παγκοσμίως, η έρευνα διαπιστώνει ότι πολλοί από τους ερωτηθέντες προσεγγίζουν την περίοδο των εορτών με διάθεση να ζήσουν μια πιο βιώσιμη ή υγιή ζωή, ή να ζήσουν εμπειρίες που τους ανταμείβουν.

Συνολικά, οι καταναλωτές εμφανίζονται αισιόδοξοι για το μέλλον, ενώ το 74% ανυπομονούν να «επιστρέψουν στην κανονικότητα», μετά από την αναστάτωση που προκάλεσε η πανδημία του COVID-19. Ενώ 58% των ερωτηθέντων ανησυχούν πολύ για το αυξανόμενο κόστος ζωής, 59% αισθάνονται ότι έχουν τον έλεγχο της ζωής τους και είναι πρόθυμοι να καλύψουν τις εμπειρίες που έχασαν λόγω της πανδημίας (53%).

Με τις περιβαλλοντικές ανησυχίες να αυξάνονται, οι καταναλωτές αναζητούν τρόπους μείωσης της κατανάλωσης. Το 37% θα αγοράσουν λιγότερα τρόφιμα για εορταστικά γεύματα, για να αποφύγουν τη σπατάλη αυτή την εορταστική περίοδο, ενώ το 44% σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν λιγότερο εορταστικό φωτισμό και διακόσμηση στο σπίτι. Το 67% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι δεν έχουν πρόβλημα να επισκευάζουν τα υπάρχοντά τους αντί να αγοράζουν καινούργια, με το 45% να δηλώνουν ότι ενδιαφέρονται περισσότερο για τη χρησιμότητα των προϊόντων που αγοράζουν. Την ίδια ώρα, το 63% των ερωτηθέντων παγκοσμίως δεν αισθάνονται την ανάγκη να παρακολουθούν τις τελευταίες τάσεις της μόδας.

Ωστόσο, οι ανησυχίες για τον πληθωρισμό και την οικονομία εξακολουθούν να κυριαρχούν για πολλούς καταναλωτές. Το 92% των ερωτηθέντων ανησυχούν πολύ ή μέτρια για την οικονομία της χώρας τους, ενώ το 87% ανησυχούν για τα προσωπικά οικονομικά τους.

Το 89% δηλώνουν ότι σκοπεύουν να ξοδέψουν λιγότερα ή να μην αυξήσουν τις δαπάνες τους για τις οικογένειές τους αυτές τις γιορτές, ενώ το 41% ​​θα ξοδέψουν λιγότερα σε δώρα για φίλους.

Μόνο το 10% δε θα αλλάξουν τις καταναλωτικές τους συνήθειες επειδή επιμένουν στις παραδόσεις, ενώ το 39% θα ξοδέψουν λιγότερα σε ταξίδια την περίοδο των εορτών. Αισθητή μείωση αναμένεται, επίσης, στις δαπάνες των νοικοκυριών για παραλαβή (take out) και παράδοση έτοιμου φαγητού από έξω (delivery), καθώς το 42% των ερωτηθέντων σχεδιάζουν να ξοδέψουν λιγότερα στους επόμενους τρεις έως τέσσερις μήνες.

Πολλοί καταναλωτές σχεδιάζουν να περάσουν αυτές τις γιορτές στο σπίτι τους

Με τα προβλήματα του κόστους διαβίωσης να παραμένουν έντονα, οι συμμετέχοντες που προτάσσουν το κόστος, δηλαδή τα μέλη της ομάδας που τοποθετούν πρώτα την προσιτή τιμή (Affordability first), ανησυχούν πολύ για την αύξηση του κόστους ζωής (62%). Καθώς το 59% αυτής της ομάδας αγοράζει μόνο τα απαραίτητα, οι γιορτινές τους δαπάνες δε θα αφορούν δώρα που είναι «της μόδας», αλλά δώρα που πιστεύουν ότι είναι χρήσιμα. Το 60% των καταναλωτών αυτής της ομάδας ξοδεύουν λιγότερα για είδη μόδας και καλλυντικά, σε σύγκριση με το 49% των άλλων ομάδων που προτάσσουν τον πλανήτη, την εμπειρία, την υγεία και την κοινωνία. Πολλοί καταναλωτές που ανησυχούν για το κόστος σχεδιάζουν να γιορτάσουν στο σπίτι φέτος, με το 50% από αυτούς να σκοπεύουν να ξοδέψουν λιγότερα αυτή την εορταστική περίοδο, μειώνοντας τις εξόδους και περιορίζοντας τις δαπάνες για φαγητό και ποτό.

Οι καταναλωτές της ομάδας που τοποθετούν πρώτα τον πλανήτη (Planet first) έχουν λιγότερες οικονομικές ανησυχίες και είναι λιγότερο πιθανό να περικόψουν τις δαπάνες τους, παρά μόνο στο πλαίσιο της προσπάθειάς τους να ζήσουν πιο βιώσιμα, με το 41% ​​να σκοπεύουν να αγοράσουν λιγότερα αγαθά για περιβαλλοντικούς λόγους. Το 40% θα κάνουν βιώσιμες διατροφικές επιλογές για τα εορταστικά τους γεύματα φέτος, σε σύγκριση με μόλις 28% των άλλων ομάδων συμμετεχόντων. Το 37% των ερωτηθέντων από την ομάδα που τοποθετούν πρώτα τον πλανήτη θα επιδιώξουν να αγοράσουν δώρα που έχουν παραχθεί τοπικά, ενώ το 40% θα αγοράσουν λιγότερα τρόφιμα σε μια προσπάθεια να μειώσουν τη σπατάλη τροφίμων.

Η έρευνα διαπιστώνει, επίσης, ότι οι ερωτηθέντες που δίνουν προτεραιότητα σε κοινωνικά ζητήματα (Society first) νοιάζονται και για το περιβάλλον. Το 70% ανησυχούν βαθιά για τους κινδύνους που απειλούν τον πλανήτη και βλέπουν την περίοδο των εορτών ως μια σημαντική ευκαιρία για να εκφράσουν με θετικό τρόπο τις κοινωνικές τους αξίες, ως προς το τι αγοράζουν και πώς φέρνουν κοντά τους ανθρώπους. Τα μέλη της ομάδας που δίνουν προτεραιότητα στην υγεία (Health first) θα προτιμήσουν να αποφύγουν τις πολυπληθείς συγκεντρώσεις στη διάρκεια των εορτών, με το 74% από αυτούς να δηλώνουν ότι είναι πιο ενήμεροι και προσεκτικοί για τη σωματική τους υγεία, σε σύγκριση με το 67% των μελών των άλλων ομάδων.

Οι καταναλωτές ανησυχούν για τα χρέη τους

Σε αντίθεση με την ομάδα των καταναλωτών που ανησυχούν για το κόστος των αγορών τους, το 63% όσων απάντησαν ότι δίνουν προτεραιότητα στις εμπειρίες (Experience first) έχουν τη διάθεση να αναπληρώσουν τις εμπειρίες που χάθηκαν στη διάρκεια της πανδημίας, με έναν στους τρεις να δηλώνει ότι θα ξοδέψει περισσότερα σε εορταστικά ταξίδια και δραστηριότητες εκτός σπιτιού (35% και 31%, αντίστοιχα).

Παρά τη διάθεση να ξοδέψουν πιο ελεύθερα, το 41% ​​των ερωτηθέντων σε αυτή την κατηγορία ανησυχούν ιδιαίτερα για τα χρέη του νοικοκυριού τους. Ωστόσο, η συνολική τους αισιοδοξία υπερισχύει των ανησυχιών τους, με το 50% αυτής της ομάδας να είναι πρόθυμοι να αγοράσουν μη απαραίτητα προϊόντα, υπηρεσίες και εμπειρίες για να είναι πιο ευτυχισμένοι.

Η ομάδα αυτή βρίσκεται στην πρώτη θέση σε ολόκληρη την Ασία (28%), αλλά είναι λιγότερο πολυπληθής στην Ευρώπη, με το ποσοστό της να περιορίζεται στο 12% στη Σουηδία και τη Φινλανδία, το 13% στο Ηνωμένο Βασίλειο, και το 15% στην Ιταλία.

Οι ψηφιακές αγορές διχάζουν τους καταναλωτές

Οι καταναλωτές έχουν πλέον στη διάθεσή τους μια πληθώρα καναλιών και προορισμών για τα ψώνια τους, ωστόσο δεν ψωνίζουν όλοι με τον ίδιο τρόπο. Ενώ η σημασία των ψηφιακών μέσων συνεχίζει να ενισχύεται, εξακολουθούν να προβληματίζουν τους καταναλωτές ζητήματα εμπιστοσύνης και κόστους, ενώ αρκετοί συνεχίζουν να προτιμούν τα φυσικά καταστήματα.

Το 36% των ερωτηθέντων που προτάσσουν το κόστος (Affordability first) θα προτιμήσουν να ψωνίσουν από φυσικά καταστήματα για την περίοδο των εορτών, ενώ το 52% δεν έχουν αγοράσει ποτέ είδη παντοπωλείου στο διαδίκτυο και σχεδόν οι μισοί (48%) δεν είναι πρόθυμοι να μοιραστούν προσωπικά τους δεδομένα για να λάβουν εξατομικευμένες συστάσεις για φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις.

Αντίθετα, τα μέλη της ομάδας που δίνουν προτεραιότητα στην εμπειρία (Experience first) έχουν διευρύνει την αναζήτησή τους για εμπειρίες, με πάνω από το ένα τρίτο (36%) να αγοράζει εικονικά προϊόντα, όπως digital skins, ή να χρησιμοποιεί εικονικές πλατφόρμες πολλών χρηστών. Την ίδια ώρα, το 43% έχουν αγοράσει ένα αντικείμενο απευθείας από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η διάθεση για σύνδεση και ακτιβισμό των μελών της ομάδας που θέτουν σε προτεραιότητα την κοινωνία (Society first) αντικατοπτρίζεται στην ψηφιακή τους συμπεριφορά. Ενώ δεν είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν ψηφιακές τεχνολογίες εξίσου συχνά με τους άλλους καταναλωτές, είναι πιο πιθανό να τις χρησιμοποιούν για να αλληλεπιδρούν με άλλα άτομα, με το 55% να αναφέρουν ότι πρόσφατα συναναστράφηκαν με φίλους ή την οικογένειά τους μέσα από πλατφόρμες βίντεο. Η ομάδα αυτή είναι η μικρότερη ομάδα σε όλες τις περιφέρειες και τις περισσότερες χώρες.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της νέας έρευνας, ο κος Θάνος Μαύρος, Εταίρος, Συμβουλευτικές Υπηρεσίες ΕΥ Ελλάδος και Επικεφαλής Τομέα Καταναλωτικών Προϊόντων και Λιανεμπορίου της EY στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, δήλωσε: «Ο υψηλός πληθωρισμός και η αβεβαιότητα που προκάλεσαν παγκοσμίως οι γεωπολιτικές αναταραχές ωθούν τους καταναλωτές σε πιο συντηρητικές επιλογές κατά τη φετινή εορταστική περίοδο, με υψηλά ποσοστά να δηλώνουν ότι θα ξοδέψουν λιγότερα σε δώρα και διασκέδαση και θα περιορίσουν τα ταξίδια τους.

Την ίδια ώρα, όμως, αυξάνεται το μερίδιο των καταναλωτών που διαμορφώνουν την καταναλωτική τους συμπεριφορά με βάση την ανησυχία τους για την κλιματική αλλαγή και το περιβάλλον, αλλά και όσων θέτουν σε πρώτη προτεραιότητα τις εμπειρίες.

Για τις επιχειρήσεις, αυτός ο κατακερματισμός της αγοράς και οι διαφορετικές προτεραιότητες των καταναλωτών, αποτελούν μεγάλη πρόκληση που απαιτεί επανασχεδιασμό των προϊόντων και υπηρεσιών τους, εξατομικευμένες προσεγγίσεις για την κάλυψη των ιδιαίτερων προτιμήσεων, πολυκαναλικά δίκτυα και, κυρίως, ευελιξία για να μπορούν να παρακολουθήσουν και να αντιδράσουν στις νέες αναδυόμενες τάσεις».

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

Μπείτε στην ομάδα μας στο Discord και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Μπείτε στην ομάδα μας στο Telegram και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Advertisement
Advertisement

Εγγραφείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μας

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ιδιωτικά και μοιράζεστε τα δεδομένα σας μόνο με τρίτα μέρη που καθιστούν δυνατή αυτή την υπηρεσία. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.
ΜΑΓΝΗΣΙΑ1 ημέρα ago

Συνελήφθη να οδηγεί μεθυσμένος στην Αγχίαλο

LIFESTYLE5 ημέρες ago

“Γίναμε” – Δείτε το αξέχαστο σκύψιμο της Νόβα με ανύπαρκτο στρινγκ – NassosBlog

LIFESTYLE7 ημέρες ago

Τζούλια Νόβα για τα αρνητικά σχόλια που δέχεται: «Δεν κρατάω κακία σε κανέναν»

ΜΑΓΝΗΣΙΑ5 ημέρες ago

Mάχη για να κρατηθεί στη ζωή δίνει 60χρονος Βολιώτης – Υπέστη κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις μετά από τροχαίο ατύχημα

ΜΑΓΝΗΣΙΑ7 ημέρες ago

ΣΚΙΑΘΟΣ: Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΕΙΚΟΝΙΣΤΡΙΑΣ ΠΟΛΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ

LIFESTYLE3 ημέρες ago

«Εννοείται ότι η Τζούλια Νόβα ενδιαφέρθηκε για εμένα, τόσα χρόνια ήμασταν μαζί»

ΣΤΟΙΧΗΜΑ6 ημέρες ago

Στοίχημα Τρίτης: Γαλλία – Αυστραλία «πληρώνουν» 10.00

LIFESTYLE4 ημέρες ago

Σοκάρει η Αλεξάνδρα Πασχαλίδου – «Μου έχει πέσει το… στήθος. Τι να το κάνεις, άμα έχεις ζήσει 52 χρόνια»

ΜΑΓΝΗΣΙΑ7 ημέρες ago

Η φιλαρμονική της Σκιαθου γέμισε ύμνους τα σοκάκια του νησιού

ΜΑΓΝΗΣΙΑ4 ημέρες ago

Καταγγελία φοιτητή για το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας του ζητουν 150 ευρώ για να παρει το Πτυχιο του

Δημοφιλή