Connect with us

OIKONOMIA

Alpha Bank: Αυτοί είναι οι λόγοι που υπάρχουν κενές θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Published

on

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Ιδιαίτερα ενδιαφέροντα είναι τα στοιχεία που παρουσιάζει η ανάλυση στο Εβδομαδιαίο Δελτίο Οικονομικών Εξελίξεων της Διευθύνσεως Οικονομικών Μελετών της Alpha Bank.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Οι συνθήκες στην αγορά εργασίας στην Ελλάδα συνεχίζουν να βελτιώνονται, όπως καταδεικνύει η περαιτέρω πτώση του εποχικά διορθωμένου ποσοστού της ανεργίας τον Φεβρουάριο, σε 12,8%, από 16,1% τον ίδιο μήνα του 2021 και 12,9% τον Ιανουάριο.

Η μείωση της ανεργίας προήλθε από την αξιοσημείωτη άνοδο των απασχολούμενων κατά 12,4% ή 455,1 χιλ. άτομα, καθώς η τάση που καταγράφηκε κατά την πρώτη φάση της πανδημικής κρίσης, με τη μετακίνηση απασχολούμενων και ανέργων εκτός εργατικού δυναμικού έχει αντιστραφεί από τον Μάιο του 2021 και μετά.

Αναλυτικά τα στοιχεία

Συγκεκριμένα, οι άνεργοι μειώθηκαν κατά 99,5 χιλ. άτομα (-14,2%) τον Φεβρουάριο του 2021, σε σχέση με τον ίδιο μήνα πέρυσι, ενώ τα άτομα εκτός εργατικού δυναμικού σημείωσαν αντίστοιχη πτώση κατά 388 χιλ. άτομα, ή 11,1%.

Επιπρόσθετα, έχουν μειωθεί αξιοσημείωτα οι απουσίες από την εργασία και έχει ανακάμψει ο μέσος όρος των ωρών εργασίας ανά εβδομάδα, σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία του τέταρτου τριμήνου του 2021.

Το ποσοστό της απασχόλησης στην Ελλάδα -δηλαδή το ποσοστό των απασχολούμενων προς τον συνολικό πληθυσμό- ανέκαμψε από την πτώση που σημείωσε κατά το πρώτο έτος της πανδημίας, υπερβαίνοντας το 2021 (57,3%) το αντίστοιχο ποσοστό του 2019 (56,5%).

Αντίστοιχα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, το ποσοστό της απασχόλησης επανήλθε το 2021 στο ίδιο επίπεδο που είχε καταγράψει το 2019 (68,4%). Αντίθετα, σε αρκετές ανεπτυγμένες οικονομίες, μεταξύ των οποίων οι ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, το ποσοστό απασχόλησης δεν έχει επιστρέψει στα προ πανδημικά επίπεδα.

Κοινή τάση

Σε όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις, ωστόσο, παρατηρείται μία κοινή τάση που αφορά στην άνοδο των κενών θέσεων εργασίας. Σύμφωνα με την πρόσφατη Έκθεση του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (World Economic Outlook, April 2022), ορισμένοι από τους παράγοντες που έχουν συντελέσει σε αυτή την εξέλιξη, στις περιπτώσεις των ΗΠΑ και του Ηνωμένου Βασιλείου, είναι οι ακόλουθοι:

  • Η αναντιστοιχία των δεξιοτήτων μεταξύ ζήτησης και προσφοράς νέων θέσεων εργασίας,
  • Η ανησυχία για τις υγειονομικές συνθήκες, πρωτίστως, και τα κέρδη αποτίμησης των συνταξιοδοτικών προγραμμάτων (pension plan valuation gains), δευτερευόντως, που οδήγησαν σε αποχώρηση από το εργατικό δυναμικό τους μεγαλύτερης ηλικίας εργαζόμενους,
  • Η αλλαγή των επαγγελματικών προτιμήσεων των εργαζομένων, με αποτέλεσμα τη σημαντική άνοδο των οικειοθελών παραιτήσεων, φαινόμενο που έχει ονομαστεί ως η «μεγάλη παραίτηση»,
  • Η μείωση της συμμετοχής των γυναικών στο εργατικό δυναμικό, με σκοπό τη φροντίδα της οικογένειας, εξαιτίας των διαταραχών που προκάλεσε η πανδημία στο εκπαιδευτικό σύστημα και τις υπηρεσίες παιδικής μέριμνας.

Στο παρόν Δελτίο, «αναλύουμε την παράλληλη άνοδο του ποσοστού απασχόλησης και των κενών θέσεων εργασίας στην ελληνική αγορά εργασίας, σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία, η οποία αποδίδεται κατά κύριο λόγο στην αναντιστοιχία των δεξιοτήτων στην αγορά εργασίας», αναφέρουν οι αναλυτές της Alpha Βank.

Η διατήρηση αυτής της αναντιστοιχίας φαίνεται να ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό για την επάνοδο στο προπανδημικό επίπεδο του ποσοστού των μακροχρόνια ανέργων στο σύνολο των ανέργων, καθώς οι ίδιοι δηλώνουν και πάλι ότι αναζητούν εργασία επιστρέφοντας ουσιαστικά στο εργατικό δυναμικό. Αντίθετα, το ποσοστό απασχόλησης των γυναικών βελτιώνεται.

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

OIKONOMIA

Συνταξιούχοι: Αναδρομικά 2,5 δις ευρώ σε… δόσεις

Published

on

By

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Σε δόσεις και από το 2023 μελετά το οικονομικό επιτελείο να καταβάλει αναδρομικά ύψους περίπου 2,5 δισ. ευρώ στους παλαιούς συνταξιούχους, σε περίπτωση που το Συμβούλιο της Επικρατείας αποφασίσει να τους δικαιώσει. Πρόκειται για την απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου που περιμένουν χιλιάδες συνταξιούχοι, οι οποίοι διεκδικούν: α) επιστροφές μειώσεων επικουρικών συντάξεων (11μήνου Ιουνίου 2015-Μαΐου 2016, β) την εφάπαξ καταβολή του δώρου κύριας σύνταξης 800 ευρώ και των δώρων επικουρικής σύνταξης (13η και 14η επικουρικές συντάξεις, όπως ήταν έως το 2012) και γ) τη μη απόσβεση του δικαιώματος έγερσης αξιώσεων σχετικά με περικοπές κύριων και επικουρικών συντάξεων καθώς και δώρων για όσους πληρώθηκαν τα αναδρομικά σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα και δεν άσκησαν αγωγές μέχρι τις 8 Οκτωβρίου 2020.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Υπενθυμίζεται ότι στο ΣτΕ έχουν προσφύγει συνδικαλιστικοί φορείς, όπως είναι, μεταξύ άλλων, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού, η Ενωση Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού, η Ανώτατη Γενική Συνομοσπονδία Συνταξιούχων Ελλάδος, η Ομοσπονδία Συνταξιούχων Τραπεζικών Οργανώσεων Ελλάδος, το Σωματείο Συνταξιούχων ΗΣΑΠ και περίπου 50 συνταξιούχοι του ιδιωτικού τομέα. Ολοι διεκδικούν αναδρομικά τις περικοπές των συντάξεών τους για ένα 11μηνο (από 11.6.2015 και μέχρι τη δημοσίευση του νόμου Κατρούγκαλου), όπως και την επιστροφή των τριών δώρων-επιδομάτων στις κύριες και επικουρικές συντάξεις τους.

Ειδικότερα, οι συνταξιούχοι ζητούν την ακύρωση της υπ’ αριθμόν Φ.11321/35005/1528/14.10.2020 απόφασης του υπουργού Εργασίας, καθώς δεν προβλέπει την επιστροφή των σχετικών περικοπών των επικουρικών συντάξεων και των δώρων που επιβλήθηκαν κατά τη μνημονιακή περίοδο, παρά το γεγονός ότι οι επίμαχες περικοπές κρίθηκαν αντισυνταγματικές με αμετάκλητες αποφάσεις της Ολομέλειας του ΣτΕ το έτος 2015. Υπολογίζεται ότι με τη δικαστική απόφαση διακυβεύεται ένα δημοσιονομικό κόστος, που μπορεί, δυνητικά, να αγγίξει τα 2,5 δισ. ευρώ, ανάλογα με το εύρος της απόφασης και τις παραγραφές. Συγκεκριμένα, οι διεκδικήσεις αφορούν 723 εκατ. ευρώ για τα αναδρομικά των επικουρικών και 1,875 δισ. ευρώ για τα δώρα δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.

Η απόφαση έχει καθυστερήσει πάνω από έναν χρόνο και αφορά 2,5 εκατομμύρια συνταξιούχους. Δεν αποκλείεται η απόφαση να αφορά μόνο τους διαδίκους, δηλαδή μόνο όσους έχουν προσφύγει, αφού το Δικαστήριο δεν έχει δικαιοδοσία να επεκτείνει την εφαρμογή μιας απόφασης. Επαφίεται δηλαδή στην πολιτική βούληση να επεκτείνει την καταβολή των αναδρομικών σε όλους τους συνταξιούχους. Σύμφωνα με εκτιμήσεις το πιθανότερο σενάριο είναι οι συνταξιούχοι να δικαιωθούν για το 11μηνο ανάμεσα στην προηγούμενη απόφαση του ΣτΕ τον Ιούνιο του 2015 και στην ψήφιση του νόμου Κατρούγκαλου τον Μάιο του 2016.

Νέο πακέτο εντός Ιουνίου

Την ίδια ώρα, εντός του Ιουνίου έρχεται ένα πακέτο πληρωμών με αυξήσεις και αναδρομικά για περίπου 40.000 συνταξιούχους με 30 έτη ασφάλισης και άνω οι οποίοι έμειναν λόγω τεχνικών δυσκολιών εκτός του επανυπολογισμού συντάξεων που προβλέπει ο νόμος 4670/2020 για όσους έχουν πάνω από 30 έτη εργασιακού βίου. Σε αυτό το πακέτο είναι παλαιοί (πριν από τον Μάιο του 2016) και νέοι (μετά τον Μάιο του 2016) συνταξιούχοι, για τους οποίους ο επανυπολογισμός οδηγεί σε αύξηση συντάξεων, με δόσεις για τους παλιούς και εφάπαξ για τους νέους.

Οι παλαιοί θα πληρωθούν τις τρεις από τις πέντε δόσεις της συνολικής αύξησης που βγάζει ο επανυπολογισμός, ενώ οι νέοι παίρνουν σε μία δόση όλη την αύξηση. Τα αναδρομικά ξεκινούν από τον Οκτώβριο του 2019 και ουσιαστικά φτάνουν έως σήμερα τους 31 μήνες. Για τους παλαιούς τα αναδρομικά θα είναι από το 1/5 της αύξησης, που σημαίνει, για παράδειγμα, ότι με αύξηση 100 ευρώ θα πάρουν αναδρομικά τα 20 ευρώ για 31 μήνες, δηλαδή 620 ευρώ, ενώ για τους νέους τα αναδρομικά θα είναι τα 100 ευρώ για 31 μήνες, δηλαδή 3.100 ευρώ.

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Continue Reading

OIKONOMIA

Στην κορυφή του κόσμου η ελληνόκτητη ναυτιλία

Published

on

By

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Σε μία δύσκολη συγκυρία για την παγκόσμια οικονομία, με τη  ναυτιλία να αποτελεί την πραγματική ραχοκοκαλιά του παγκόσμιου εμπορίου και των αλυσίδων εφοδιασμού, καθώς το 90% όλων των αγαθών μεταφέρονται διά θαλάσσης, η ελληνόκτητη ναυτιλία διατηρεί τον ηγετικό της ρόλο στον κλάδο, αντιπροσωπεύοντας σήμερα το 21% του παγκόσμιου στόλου και το 59% του ευρωπαϊκού στόλου, ενώ οι εισροές στο ελληνικό ισοζύγιο πληρωμών από τις θαλάσσιες μεταφορές είναι πλέον οι υψηλότερες που έχουν καταγραφεί μετά το 2008 και ανέρχονται σε πάνω από 17 δισεκατομμύρια ευρώ.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Οι έλληνες πλοιοκτήτες με 5.514 πλοία ελέγχουν το 32% των δεξαμενοπλοίων, το 25% των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και το 22% του στόλου πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) παγκοσμίως, με την τελευταία κατηγορία μάλιστα να θεωρείται  στρατηγικής σημασίας στην απεξάρτηση της Ευρώπης από το ρωσικό φυσικό αέριο. Στο τέλος του 2021  σύμφωνα με την αποτίμηση της VesselsValue, η αξία του ελληνόκτητου στόλου κυμαινόταν στα 145,887 δισ. δολάρια, καταλαμβάνοντας την 3η θέση παγκοσμίως μετά τον κινεζικό στόλο (αξίας 191,253 δισ. δολ.)  και τον  γιαπωνέζικο στόλο (187,674 δισ. δολ.).

Νέες κατασκευές πλοίων

Οι  τάσεις, οι προοπτικές και τα ρίσκα της ναυτιλιακής αγοράς απασχόλησαν πρόσφατο ναυτιλιακό επενδυτικό συνέδριο της  Capital Link στην Αθήνα,  με τις απόψεις στελεχών του κλάδου να σκιαγραφούν το μεσοπρόθεσμο τοπίο ναυτιλιακής βιομηχανίας.

«Η παρατεταμένη περίοδος απο-επένδυσης ξεκινώντας από το 2016, μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα μια αναπάντεχα θετική πορεία στη δεκαετία που διανύουμε. Θα υπάρξει ανάκαμψη στις νέες κατασκευές πλοίων την επόμενη διετία, παρότι οι τιμές του χάλυβα είναι αυξημένες. Το πρόβλημα είναι ότι οι διαθέσιμες «πράσινες» λύσεις για τη ναυτιλία δεν φαντάζουν ελκυστικές μέχρι στιγμής. Εξαιρουμένων ορισμένων ιαπωνικών ναυπηγείων, η χωρητικότητα είναι περιορισμένη. Προβλέπεται αύξηση της ζήτησης για σκάφη μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου, της τάξεως του 38%, έως το τέταρτο τρίμηνο του 2023. Οσον αφορά τα δεξαμενόπλοια, η ζήτηση βαίνει αυξανόμενη, χάρη στην αυξημένη ενεργειακή κατανάλωση των υπό ανάπτυξη ασιατικών οικονομιών» εκτίμησε ο Peter Michael Christensen, Head of Research  της  Cleaves Securities.

Η ενεργειακή μετάβαση

Η απανθρακοποίηση αποτελεί τεράστια πρόκληση για τη ναυτιλία, ενώ το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο πραγματοποίησε προσφάτως ένα σημαντικό βήμα για την αντιμετώπιση των ανησυχιών της ευρωπαϊκής ναυτιλίας, κυρίως αναγνωρίζοντας τον καταλυτικό ρόλο των commercial operators στη ναυτιλία και στην απανθρακοποίησή της, σύμφωνα με την αρχή «ο ρυπαίνων πληρώνει» και την ανάγκη ίδρυσης ενός ειδικού για τη ναυτιλία Ταμείου. Προβλέπεται πλέον η συμπερίληψη δεσμευτικής ρήτρας στις συμβάσεις μεταξύ των πλοιοκτητών και των commercial operators των πλοίων τους, διασφαλίζοντας δίκαιη μεταχείριση για τις μικρομεσαίες ιδιωτικές ναυτιλιακές επιχειρήσεις που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της ευρωπαϊκής ναυτιλίας.

«Η ενεργειακή μετάβαση θα βασιστεί στις αλυσίδες αξίας του άνθρακα και του υδρογόνου, υιοθετώντας την ολιστική προσέγγιση της ανάλυσης κύκλου ζωής για τον καθορισμό του ενεργειακού  αποτυπώματος. Απαιτείται σημαντική αύξηση της παραγωγής ενέργειας μέσω ανανεώσιμων πηγών. Σε σύγκριση με την τωρινή παραγωγή αιολικής και ηλιακής ενέργειας, θα χρειαστεί τριπλασιασμός, ενδεχομένως και τετραπλασιασμός της, ώστε να γίνει πραγματικότητα η απανθρακοποίηση της ναυτιλίας» εκτίμησε ο Γεώργιος Πλευράκης, αντιπρόεδρος της ABS για την Παγκόσμια Αειφορία.

Οι στόχοι ESG

Αναφορικά με τους  κινδύνους και τις ευκαιρίες που σχετίζονται με την επίτευξη περιβαλλοντικών, κοινωνικών και σχετικών με τη διακυβέρνηση στόχων ( ESG)  στη  ναυτιλία, η Ανθή Μήλιου της  Lloyd’s Register εκτίμησε πως η χρηματοδότηση επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό, μιας και υπάρχει η αίσθηση ότι οι εταιρείες με καλύτερα ESG αποτελέσματα αποκτούν ευκολότερα πρόσβαση σε χρηματοδοτικά εργαλεία και συνακόλουθα σε μεγαλύτερη αποδοτικότητα.

«Οι στόχοι ESG απασχολούν όλες τις εταιρείες, δεν έχουν πλέον άλλη επιλογή, μιας και επηρεάζεται άμεσα η πρόσβασή τους σε κεφάλαια. Είναι ήδη βασικό κριτήριο και η σημασία του θα αυξηθεί από εδώ και στο εξής» ανέφερε και ο Theodore Jadick, επικεφαλής της DNB Markets. «Η μεταβλητότητα της ναυτιλιακής αγοράς οδηγεί στην ανάγκη για ποικιλομορφία ως προς τη χρηματοδότηση» σημείωσε ο Channing Wang, της  Bank of Communications Financial Leasing (Europe) GmbH, ενώ ο Philipp Wuenschmann, της Berenberg, ανέφερε πως βιώνουμε μια καλή περίοδο για τη χρηματοδότηση της ναυτιλίας.

Τα ναυτιλιακά ομόλογα

Από την πλευρά του, ο Χρήστος Μεγάλου, διευθύνων σύμβουλος της Τράπεζας Πειραιώς, αναφέρθηκε στη σημασία της αγοράς ναυτιλιακών ομολόγων ως αναπτυξιακού εργαλείου, τονίζοντας ότι καταγράφεται σημαντικό επενδυτικό ενδιαφέρον από θεσμικούς αλλά και ιδιώτες επενδυτές, ενώ μπορεί η παρούσα συγκυρία να έχει προσωρινά ανακόψει τη δραστηριότητα, το ενδιαφέρον όμως παραμένει έντονο και η εν λόγω αγορά θα ανακάμψει μόλις το επιτρέψουν οι συνθήκες. Οι τρεις εκδόσεις ναυτιλιακών ομολόγων (Costamare, Capital Product Partners, Safe Bulkers) έγιναν από μεγάλες εταιρείες, εισηγμένες στο αμερικανικό χρηματιστήριο, με ισχυρά θεμελιώδη και προοπτικές και συγκέντρωσαν κεφάλαια ύψους 350 εκατ. ευρώ, με τη ζήτηση να οδηγεί μάλιστα σε υπερκαλύψεις-ρεκόρ.  Τα κυριότερα οφέλη για τους εκδότες ομολόγων από τον χώρο της ναυτιλίας είναι η διαφοροποίηση των χρηματοδοτικών πηγών, το γεγονός ότι το εργαλείο αυτό είναι ελκυστικό για μικρούς και μεγάλους επενδυτές, καθώς και η πρόσβαση σε μια νέα αγορά με ευρύ φάσμα.

Η ναυτιλία είναι μια βιομηχανία που απαιτεί μεγάλα κεφάλαια. Οι κεφαλαιαγορές των ΗΠΑ είναι μακράν οι μεγαλύτερες και εκείνες με την περισσότερη ρευστότητα παγκοσμίως. Η Christa Volpicelli, της Citi, ανέφερε πως  η αμερικανική τράπεζα επενδύει  σθεναρά στη ναυτιλία. Η πώληση μετοχών και χρεωστικών τίτλων στη ναυτιλία είναι ένας εξειδικευμένος κλάδος με αξιοσημείωτες διαφορές μεταξύ των εταιρειών. Οι μελλοντικές προοπτικές φαντάζουν ενθαρρυντικές, αν και όπως ανέφερε, οι επενδυτές ανησυχούν για τον πληθωρισμό,  τα αυξανόμενα επιτόκια, καθώς και στο ενδεχόμενο  οι  ΗΠΑ και η Ευρώπη να βρεθούν σε ύφεση το 2023.

Αγορά τεσσάρων τάνκερ από τον Ομιλο Μαρινάκη

Στην απόκτηση τεσσάρων δεξαµενοπλοίων, τύπου Aframax, διπλού καυσίµου LNG, προχώρησε εταιρεία συµφερόντων της οικογένειας του Ευάγγελου Μαρινάκη. Τα πλοία αυτά εκποιήθηκαν από όµιλο τραπεζών (ING Bank) στο πλαίσιο των κυρώσεων κατά της Ρωσίας. Παλαιότερα ελέγχονταν από τη ρωσική εταιρεία διαχείρισης δεξαµενοπλοίων Sovcomflot.

Πρόκειται για πλοία που ανήκουν στη λεγόµενη κατηγορία «Green Funnel», που χρησιµοποιούν ως καύσιµο LNG. Τα δεξαµενόπλοια είναι τύπου Ice-Class 1A Aframax και διαθέτουν σύστηµα πρόωσης LNG µειώνοντας σηµαντικά το ενεργειακό αποτύπωµα στο περιβάλλον.

Τα τέσσερα πλοία που αποκτήθηκαν είναι το «Alexander» χωρητικότητας 113.170 dwt (κατασκευής 2018, πρώην Gagarin Prospect), το «Adam» χωρητικότητας 113.226 dwt (κατασκευής 2018, πρώην Lomonosov Prospect), το «Alfred» χωρητικότητας 113.170 dwt (κατασκευής 2018, πρώην Mendeleev Prospect) και το «Albert» χωρητικότητας 113.095 dwt (κατασκευής 2019, πρώην Samuel Prospect).

Τα πλοία πουλήθηκαν απευθείας από την ING Bank και έναν όµιλο άλλων τραπεζών ως µέρος της υποχρέωσης αυτών να απεµπλακούν από υπάρχουσες δανειακές συµβάσεις µε τη Sovcomflot µετά την επιβολή κυρώσεων σε ρωσικές εταιρείες από την Ευρωπαϊκή Ενωση και το Ηνωµένο Βασίλειο.

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Continue Reading
Advertisement

Μπείτε στην ομάδα μας στο Discord και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Μπείτε στην ομάδα μας στο Telegram και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Advertisement
Advertisement

Εγγραφείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μας

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ιδιωτικά και μοιράζεστε τα δεδομένα σας μόνο με τρίτα μέρη που καθιστούν δυνατή αυτή την υπηρεσία. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.
ΕΛΛΑΔΑ5 λεπτά ago

Βόλος: Γονείς ζητούν παρέμβαση εισαγγελέα για… να τους ακούνε τα παιδιά τους

Α.Ο.ΤΡΙΚΑΛΑ6 λεπτά ago

Σακαφλιάδες για Κ 16: “Μπράβο μάγκες” – Sportrikala.gr

ΚΟΣΜΟΣ13 λεπτά ago

Τουρκία: Κλιμακώνει τις προκλήσεις – Ενόχληση στην Άγκυρα από την επίσκεψη Μητσοτάκη

ΜΑΓΝΗΣΙΑ17 λεπτά ago

29χρονος χτύπησε ηλικιωμένο με κλωτσιές στον Βόλο για 50 ευρώ

ΕΛΛΑΔΑ24 λεπτά ago

«Κόφτης» στα κλιματιστικά: Αυτές είναι οι θερμοκρασίες λειτουργίας για χειμώνα και καλοκαίρι

ΜΑΓΝΗΣΙΑ25 λεπτά ago

Ομιλία για την Αντιπυρική περίοδο από τον Διοικητή της Π.Υ ΒΙ.ΠΕ Βόλου Αντιπύραρχο Τσίκα Κωνσταντίνο

ΜΑΓΝΗΣΙΑ30 λεπτά ago

Ανάκληση παρτίδας αντηλιακού λόγω ήπιων ανεπιθύμητων παρενεργειών

ΕΛΛΑΔΑ44 λεπτά ago

Θύμιος Μπουγάς: Ανησυχία για τη ζωή του – Η αγωνία και η έκκληση της αδερφής του

ΚΟΣΜΟΣ52 λεπτά ago

Γαλλία: Ορκα βρέθηκε στον Σηκουάνα – Μεγάλη επιχείρηση διάσωσης

ΕΛΛΑΔΑ1 ώρα ago

Φως στο Τούνελ: «Βρήκαμε παρατημένη τη σχολική τσάντα της Τζωρτζίνας και μέσα το σημείωμα»

ΜΑΓΝΗΣΙΑ6 ημέρες ago

Εφυγε από την ζωή ο Γιαννης Παπανικολαου από την Συκη Πηλιου

ΜΑΓΝΗΣΙΑ3 ημέρες ago

Βόλος: Έφυγε από τη ζωή 30χρονη

ΜΑΓΝΗΣΙΑ7 ημέρες ago

Ο ΤΖΟΝΑΘΑΝ ΧΑΡΤΝΕΤ ΤΟΥ ΜΑΣΤΕΡ ΣΕΦ ΣΤΗΝ ΣΚΙΑΘΟ ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ ΒΕΛΕΝΤΖΑΚΟΥ .

ΜΑΓΝΗΣΙΑ7 ημέρες ago

Σε θρίλερ εξελίχθηκε το ταξίδι για Βολιώτες επιβάτες με το «Βέλος» μέχρι την Αθήνα

ΜΑΓΝΗΣΙΑ7 ημέρες ago

Θλίψη έχει σκορπίσει στην τοπική κοινωνία της Μαγνησίας και της Λάρισας ο θάνατος του τραγουδιστή δημοτικών τραγουδιών Γιάννη Γκόβαρη

ΜΑΓΝΗΣΙΑ1 ημέρα ago

Τον δρόμο της φυλακής θα πάρει ένας 54χρονος Σκιαθίτης νταής, για απειλές, ενδοοικογενειακή βλάβη σε ανίκανο άτομο και φθορές

ΜΑΓΝΗΣΙΑ5 ημέρες ago

Γεωργία Μπίκα: «Ήταν νηφάλια και διαστρέβλωσε τα γεγονότα με ασύστολα ψεύδη» λέει η εισαγγελέας

πάρτι
ΜΑΓΝΗΣΙΑ24 ώρες ago

Στο νοσοκομείο 10 άτομα μετά το πάρτι των Μηχανολόγων

ΜΑΓΝΗΣΙΑ5 ημέρες ago

Ανέλαβε υπηρεσία η Κατερίνα Σούρλα στο Νοσοκομείο του Βόλου

ΜΑΓΝΗΣΙΑ2 ημέρες ago

Θλίψη στο Βόλο: Έφυγε ο Χρήστος Δημητρίου

Δημοφιλή