Connect with us

OIKONOMIA

Απειλές Κομισιόν κατά Βρετανίας για το καθεστώς Brexit της Βόρειας Ιρλανδίας

Published

on

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Με δικαστικές ενέργειες απείλησε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή τη βρετανική κυβέρνηση μετά την παρουσίαση του σχεδίου νόμου του Λονδίνου που θέτει υπό αμφισβήτηση μονομερώς το τελωνειακό καθεστώς μετά το Brexit της Βόρειας Ιρλανδίας.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

«Με πολύ μεγάλη ανησυχία σημειώνουμε την απόφαση που έλαβε σήμερα η βρετανική κυβέρνηση να καταθέσει νομοσχέδιο το οποίο ακυρώνει τα βασικά στοιχεία του πρωτοκόλλου. Μια μονομερής δράση βλάπτει την αμοιβαία εμπιστοσύνη», δήλωσε ο αντιπρόεδρος Μάρος Σέφκοβιτς.

«Σε έναν πρώτο χρόνο, η Επιτροπή θα εξετάσει τη συνέχιση της διαδικασίας επί παραβάσει που κίνησε κατά της βρετανικής κυβέρνησης τον Μάρτιο του 2021», δήλωσε ο Σέφκοβιτς.

Προσφυγή ΕΕ στην ευρωπαϊκή δικαιοσύνη

Η διαδικασία αυτή, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε προσφυγή στην ευρωπαϊκή δικαιοσύνη, είχε τεθεί σε παύση από την Επιτροπή τον Σεπτέμβριο του 2021, «σε πνεύμα εποικοδομητικής συνεργασίας, ώστε να καταστεί δυνατή η αναζήτηση κοινών λύσεων», υπενθύμισε ο Σέφκοβιτς.

«Η μονομερής δράση του Ηνωμένου Βασιλείου στρέφεται ευθέως κατά του πνεύματος αυτού», κατήγγειλε ο Ευρωπαίος αξιωματούχος.

Ο Σέφκοβιτς αναφέρθηκε επίσης στην προοπτική νέων διαδικασιών επί παραβάσει για την «προστασία της ενιαίας αγοράς από τους κινδύνους που η παραβίαση του πρωτοκόλλου προκαλεί για τις εταιρείες της ΕΕ και για την υγεία και την ασφάλεια των πολιτών της ΕΕ».

Ο αντιπρόεδρος Σέφκοβιτς επανέλαβε ότι «η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν θα επαναδιαπραγματευτεί το πρωτόκολλο» που διέπει το εμπόριο μεταξύ της Βρετανίας και της Βόρειας Ιρλανδίας. Εντούτοις, κάλεσε ταυτόχρονα τη βρετανική κυβέρνηση να «συμμετάσχει (με την Επιτροπή) σε κοινές λύσεις».

Ευέλικτη εφαρμογή πρωτοκόλλου

«Σύμφωνα με την ισχυρή και μακροχρόνια δέσμευση της ΕΕ προς τις εταιρίες και τον λαό της Βόρειας Ιρλανδίας, θα παρουσιάσουμε σύντομα με περισσότερες λεπτομέρειες το μοντέλο μας για ευέλικτη εφαρμογή του πρωτοκόλλου, βασισμένο σε βιώσιμες λύσεις στο πλαίσιο του πρωτόκολλου», δήλωσε.

«Αυτό θα αποδείξει ότι υπάρχουν λύσεις στα προβλήματα που τίθενται από τις εταιρίες και τους πολίτες της Βόρειας Ιρλανδίας», πρόσθεσε.

Για να αποφευχθεί η επιστροφή ενός συνόρου μεταξύ της Βόρειας Ιρλανδίας και της Δημοκρατίας της Ιρλανδίας, μέλους της ΕΕ, το πρωτόκολλο δημιουργεί στην πραγματικότητα ένα τελωνειακό σύνορο μεταξύ της βρετανικής επαρχίας και του νησιού της Μεγάλης Βρετανίας.

Η κατάσταση αυτή διαταράσσει τον εφοδιασμό με προμήθειες του εδάφους και σπέρνει οργή στην κοινότητα των Ενωτικών που είναι προσηλωμένη στην παραμονή στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Για τις Βρυξέλλες, αυτές οι διατάξεις που ισχύουν από την 1η Ιανουαρίου 2021 είναι απαραίτητες για την προστασία της ακεραιότητας της ευρωπαϊκής αγοράς.

Πηγή: ΟΤ

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

OIKONOMIA

Capital Ship Management Corp.: Παρέλαβε το νεότευκτο πλοίο «Amore Mio»

Published

on

By

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Το νεότευκτο πλοίο M/T «Amore Mio», ένα δεξαμενόπλοιο τύπου VLCC μεταφοράς αργού πετρελαίου, οικολογικού τύπου εξοπλισμένo με σύστημα καθαρισμού καυσαερίων μεταφορικής ικανότητας 300.000 dwt, που κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία Hyundai Samho Heavy Industries της Νοτίου Κορέας, παρέλαβε με  επιτυχία η Capital Ship Management Corp.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Είναι το πρώτο από τα δύο δεξαμενόπλοια που παραδίδονται από τα ναυπηγεία εντός του 2022, τα οποία διαθέτουν την δυνατότητα αξιοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου και αμμωνίας ως καύσιμο (ammonia ready, LNG-fuel ready).

Τα δύο πλοία είναι νέας γενιάς και ανταποκρίνονται στις πιο σύγχρονες απαιτήσεις της νομοθεσίας (Tier III  μειωμένων εκπομπών NOx). Διαθέτουν πιστοποίηση (notation) από τον Αμερικανικό Νηογνώμονα ABS ENVIRO, ABS Ammonia Fuel Ready και LNG Fuel Ready και είναι εξοπλισμένα με notation  IHM για ασφαλή ανακύκλωση, καθιστώντας τα από τα πλέον περιβαλλοντικά φιλικά και αποδοτικά πλοία στον παγκόσμιο στόλο δεξαμενόπλοιων τύπου VLCC.

Διαβάστε επίσης: Σε απανθρακοποίηση του στόλου της προχωρά η Capital Ship Management

Η Capital Ship Management Corp.

Η Capital Ship Management Corp. αποτελεί έναν διακεκριμένο χειριστή ποντοπόρων πλοίων, που προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες σε κάθε πτυχή της διαχείρισης πλοίων. Σήμερα αριθμεί ένα στόλο 37 δεξαμενόπλοιων (12 VLCC, 13 Aframaxes, 11 MR/Handy product tankers και 1 μικρό δεξαμενόπλοιο) με συνολικό φορτίο (dwt) 5,72 εκατομμύρια τόνους.

Η Capital Ship Management Corp. έχει εκτενή εμπειρία στη διαχείριση διαφόρων τύπων και μεγεθών πλοίων, συμπεριλαμβανομένων όλων των δεξαμενόπλοιων (VLCC, Suezmax, Aframax/LR2, Panamax/LR1, MR/Handy and small tankers), πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου (Cape, Panamax, Handymax και Handy), όπως καθώς και OBO και container.

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Continue Reading

OIKONOMIA

Ρωσία: Διακόπηκαν οι παραδόσεις ρωσικού πετρελαίου μέσω Ουκρανίας ανακοίνωσε η Transneft

Published

on

By

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Οι παραδόσεις ρωσικού πετρελαίου σε τρεις ευρωπαϊκές χώρες μέσω της Ουκρανίας διακόπηκαν μετά την απόρριψη μιας τραπεζικής συναλλαγής εξαιτίας των κυρώσεων σε βάρος της Μόσχας, ανακοίνωσε σήμερα η ρωσική εταιρεία που είναι αρμόδια για τη μεταφορά των υδρογονανθράκων.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Σε ανακοίνωσή της, η Transneft εξηγεί πως η πληρωμή της για τα δικαιώματα διαμετακόμισης μέσω της Ουκρανίας για το μήνα Αύγουστο, που πραγματοποιήθηκε στις 22 Ιουλίου, απορρίφθηκε στις 28 Ιουλίου επειδή τέθηκαν σε ισχύ ορισμένες κυρώσεις εναντίον της Μόσχας.

Από τις 4 Αυγούστου

Κατά συνέπεια, η ουκρανική επιχείρηση UkrTransNafta «έπαψε από τις 4 Αυγούστου να παρέχει υπηρεσίες για τη μεταφορά πετρελαίου μέσω του ουκρανικού εδάφους», αναφέρει η Transneft.

Πρόκειται για παραδόσεις μέσω ενός κλάδου του πετρελαιαγωγού Ντρούζμπα που περνάει από την Ουκρανία και εξυπηρετεί τρεις ευρωπαϊκές χώρες που δεν έχουν πρόσβαση στη θάλασσα, την Ουγγαρία, τη Σλοβακία και την Τσεχική Δημοκρατία.

Οι παραδόσεις στην Πολωνία και τη Γερμανία, μέσω ενός άλλου κλάδου του Ντρούζμπα που διέρχεται από τη Λευκορωσία, «συνεχίζονται ομαλά», ανακοίνωσε η Transneft.

Παρά τη στρατιωτική επίθεση που διεξάγει από τα τέλη Φεβρουαρίου η Μόσχα στην Ουκρανία, ρωσικό πετρέλαιο και φυσικό αέριο συνεχίζουν να διέρχονται από την Ουκρανία με προορισμό την Ευρωπαϊκή Ένωση, μέλη της οποίας εξαρτώνται σημαντικά από τους υδρογονάνθρακες της Μόσχας.

Η ΕΕ υιοθέτησε τον Ιούνιο ένα σταδιακό εμπάργκο στο ρωσικό πετρέλαιο, προβλέποντας κυρίως τον τερματισμό εντός έξι μηνών των εισαγωγών αργού με πλοία.

Οι προμήθειες μέσω του πετρελαιαγωγού Ντρούζμπα επιτράπηκε αντιθέτως να συνεχιστούν «προσωρινά», χωρίς να τεθεί καταληκτική ημερομηνία, μια παραχώρηση την οποία πέτυχε ο ούγγρος πρωθυπουργός Βίκτορ Ορμπάν, ο οποίος καλλιεργεί τις σχέσεις του με τον Βλαντίμιρ Πούτιν και του οποίου η χώρα εξαρτάται κατά 65% από αυτό το φθηνό ρωσικό πετρέλαιο.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

Μπείτε στην ομάδα μας στο Discord και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Μπείτε στην ομάδα μας στο Telegram και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Advertisement
Advertisement

Εγγραφείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μας

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ιδιωτικά και μοιράζεστε τα δεδομένα σας μόνο με τρίτα μέρη που καθιστούν δυνατή αυτή την υπηρεσία. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ6 λεπτά ago

Τα… ρέστα της για τον Φοφανά

OIKONOMIA8 λεπτά ago

Capital Ship Management Corp.: Παρέλαβε το νεότευκτο πλοίο «Amore Mio»

ΠΟΛΙΤΙΚΗ19 λεπτά ago

Αμπντούλ Χαμίντ Χαν: Με ελικόπτερο προσγειώθηκε ο Ερντογάν – Αναμένονται οι ανακοινώσεις

ΕΛΛΑΔΑ20 λεπτά ago

Φωτιές: Δύο τα μέτωπα στο Πετρωτό Δομοκού – 65 δασικές πυρκαγιές σε ένα 24ωρο

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ26 λεπτά ago

“Sold out” το “Απόστολος Νικολαΐδης” με Σλάβια

ΘΕΣΣΑΛΙΑ30 λεπτά ago

Συγκρούστηκαν αυτοκίνητο με μηχανή στο δρόμο Λάρισας-Αγιάς

LIFESTYLE33 λεπτά ago

Καίτη Γαρμπή – Διονύσης Σχοινάς: Οι διακοπές τους στο σκάφος

ΜΑΓΝΗΣΙΑ33 λεπτά ago

Έρχεται διπλός «Τειρεσίας» για χρέη σε Εφορία, ΕΦΚΑ, Δήμους, ΔΕΚΟ και Τράπεζες

MEDIA37 λεπτά ago

«Μόλις τελειώσουν τα λεφτά θα σε παρατήσει»: Αισχρά σχόλια για την Παναγιώταρου προς τον Στάθη Σχίζα

ΠΟΛΙΤΙΚΗ39 λεπτά ago

Υποκλοπές: Σύγκληση της Επιτροπής Θεσμών της Βουλής ζητάει ο ΣΥΡΙΖΑ

ΜΑΓΝΗΣΙΑ7 ημέρες ago

Έφυγε από την ζωή ο Bengaj Altin(Αλέκος ) μαρμαράς στην Σκιαθο

ΜΑΓΝΗΣΙΑ4 ημέρες ago

Επεισόδιο στα κεντρικά καταστήματα της ΔΕΗ στον Βόλο μεταξύ δύο πολιτών

ΜΑΓΝΗΣΙΑ1 ημέρα ago

Πέθανε η Μαριάνα Καρακίτσου Σαραφοπούλου από Βόλο σε ηλικία 64 ετών.

ΜΑΓΝΗΣΙΑ2 ημέρες ago

58 χρόνος έπεσε σε χαράδρα και σκοτώθηκε στο σεσκλο

ΜΑΓΝΗΣΙΑ1 ημέρα ago

Fuel Pass 2: Καθυστέρηση στην πληρωμή του επιδόματος

LIFESTYLE3 ημέρες ago

ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΜΑΡΙΝΑ ΑΣΛΑΝΟΓΛΟΥ ΚΑΙ ΑΣΗΜΑΚΗΣ ΑΛΕΞΙΟΥ ΣΤΟ BARACOA ΤΗΣ ΣΚΙΑΘΟΥ

ΜΑΓΝΗΣΙΑ6 ημέρες ago

Την Πέμπτη 4/8 στις 11 η απολογία του Υποδ.Πυροσβεστικής Δικηγόρος των ανηλίκων ο Σάκης Κοκκίνης

ΜΑΓΝΗΣΙΑ5 ημέρες ago

Στη θλίψη βυθίστηκε ο Αλμυρός Μαγνησίας από τον θάνατο του Παναγιώτη Αναστασίου

ΜΑΓΝΗΣΙΑ5 ημέρες ago

Τραγωδία στα νερά του Παγασητικού- Στην παραλία Σάρες κοντά στις Νηές Μαγνησίας, εντοπίστηκε νεκρός 35χρονος ψαροντουφεκάς

ΜΑΓΝΗΣΙΑ6 ημέρες ago

Θλιψη για την 56χρονη Αναστασία Μήσια από Βελεστίνο

Δημοφιλή