ΑΘΛΗΤΙΚΑ
Αποκαλύφθηκε η φανέλα της Μπαρτσελόνα για την αναμέτρηση με τη Ρεάλ Μαδρίτης

Η παγκόσμια υπηρεσία ροής ήχου συνεργάστηκε και πάλι με την Μπαρτσελόνα για μια… σπέσιαλ εμφάνιση, με αυτή τη φανέλα των “μπλαουγκράνα” να φέρει το λογότυπο “Cactus Jack” – τη δισκογραφική εταιρεία που ίδρυσε ο Travis Scott το 2017. Οι παίκτες της Μπάρτσα θα φορέσουν αυτή την μπλούζα, στην οποία το λογότυπο του Αμερικανού θα αντικαταστήσει το συνηθισμένο λογότυπο του χορηγού Spotify, για το El Clasico στις 11 Μαΐου, καθώς η ομάδα του Χάνσι Φλικ υποδέχεται τους “Los Blancos” σε μια κρίσιμη αναμέτρηση της La Liga.
Εκτός γηπέδου, η συνεργασία του Spotify με την Μπαρτσελόνα αποτελεί τεράστια πηγή εσόδων για την καταλανική ομάδα. Χωρίς αυτήν, θα βρισκόταν σε ακόμα πιο δύσκολη οικονομική κατάσταση. Και στο γήπεδο, αυτό το επερχόμενο El Clasico έχει τεράστια σημασία, καθώς αν πάει όπως θέλει η Μπαρτσελόνα, ο τίτλος του πρωταθλήματος θα είναι ουσιαστικά δικός της. Αλλά μια ήττα θα στείλει την κούρσα τίτλου στα άκρα.
Ο τραγουδιστής και παραγωγός δίσκων δήλωσε: «Το El Clásico είναι μια στιγμή που όλος ο κόσμος εκμεταλλεύεται. Η συνεργασία με το Spotify και την FC Barcelona μου επιτρέπει να ενώσω το σύμπαν μου με το δικό τους. Αυτό δεν ήταν απλά για να πετάξουμε τον Cactus Jack σε μια φανέλα. Πρόκειται για τη δημιουργία κάτι που θολώνει τα όρια μεταξύ ήχου και αθλητισμού. Το να είμαι ο πρώτος καλλιτέχνης που θα εμφανιστεί στη Βαρκελώνη στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας και να μοιραστώ αυτή τη στιγμή με τους θαυμαστές μου, το ανεβάζει σε άλλο επίπεδο».
Ο δεξιός αμυντικός της Μπάρτσα, Ζιλ Κούντε, πρόσθεσε: «Ως παλιός ακροατής του Travis και ως κάποιος που ενδιαφέρεται για το στυλ, αυτή η συνεργασία με το Spotify είναι δυνατή. Βλέποντας το λογότυπο Cactus Jack στη φανέλα μας και συμμετέχοντας σε μια πτώση που συνδυάζει το ποδόσφαιρο με τη μόδα και τη μουσική είναι κάτι που με εμπνέει πάρα πολύ και είμαι περήφανος που ανήκω σε έναν σύλλογο που το αγκαλιάζει αυτό».
Ο υποψήφιος για Grammy Travis Scott είναι ο τελευταίος καλλιτέχνης που εμφανίζεται στη φανέλα της Μπαρτσελόνα με το Spotify, μετά από προηγούμενες συνεργασίες με τους Coldplay, Karol G, The Rolling Stones, Rosalia και Drake. Η γυναικεία ομάδα της Μπαρτσελόνα θα φορέσει αυτή τη φανέλα στον τελευταίο αγώνα της Liga F της σεζόν στις 18 Μαΐου εναντίον της Αθλέτικ Κλαμπ.//Λ.
@Photo Credits: AP Photo

-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ20 ώρες ago
Με παρέμβαση του Υφυπουργού Χρηστου Μπουκωρου ξεκινά η σύνδεση Θεσσαλονίκη Σποραδες
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ20 ώρες ago
Κ. Μητσοτάκης στο ΣΑ για τη θαλάσσια ασφάλεια: Η Ελλάδα θα παραμείνει φύλακας της ελεύθερης ναυσιπλοΐας σε συνεργασία με όλες τις χώρες του ΟΗΕ
-
ΕΛΛΑΔΑ20 ώρες ago
Διευθύνων Σύμβουλος του ΕΟΔΥ στο ΕΡΤNews για το κρούσμα εγκεφαλίτιδας: Σοβαρή η κατάσταση του 18χρόνο – Τι είπε για τον κίνδυνο διασποράς
-
ΕΛΛΑΔΑ20 ώρες ago
Κ. Μητσοτάκης στο ΣΑ για τη θαλάσσια ασφάλεια: Η Ελλάδα θα παραμείνει φύλακας της ελεύθερης ναυσιπλοΐας σε συνεργασία με όλες τις χώρες του ΟΗΕ
-
ΕΛΛΑΔΑ22 ώρες ago
Η ανακοίνωση του ΕΟΔΥ για το περιστατικό μηνιγγοεγκεφαλίτιδας σε μαθητή ΕΠΑΛ της Αττικής
-
LIFESTYLE4 ώρες ago
«Το ότι πλήρωσε την υποτροφία μου στο ωδείο, το έκανε από την ψυχή της»
-
LIFESTYLE16 ώρες ago
Ελεονώρα Μελέτη και Θοδωρής Μαροσούλης: Γιορτάζουν 8 χρόνια γάμου
-
ΕΛΛΑΔΑ18 ώρες ago
Εφέσεις για Μάτι – Μάνδρα: Αποσύρονται μετά από επικοινωνία Κυρ. Πιερρακάκη με Ν. Χαρδαλιά και δημάρχους Ραφήνας – Μαραθώνα