

AUTO-MOTO
Aston Martin Vantage Roadster: Ανοιχτοί ορίζοντες
Έχοντας ήδη παρουσιάσει την coupe έκδοση, η βρετανική φίρμα πραγματοποιεί τα αποκαλυπτήρια και της roadster παραλλαγής που συμπληρώνει ιδανικά την γκάμα της Vantage.

Όπως και στο παρελθόν, η ανοιχτή έκδοση δεν υιοθετεί την ονομασία Volante η οποία εξακολουθεί να αποτελεί προνόμιο της κορυφαίας DB12.


Στο προκείμενο, η Vantage Roadster διαθέτει μια από τις… ταχύτερες ηλεκτρικές οροφές στον κόσμο καθώς οι Βρετανοί σημειώνουν ότι για να ανοίξει ή να κλείσει χρειάζεται 6,8 δευτερόλεπτα. Για λόγους σύγκρισης η οροφή της Porsche 911 Cabriolet χρειάζεται 15 δευτερόλεπτα.


Στην περίπτωση της Aston Martin η οροφή αποθηκεύεται πίσω από τα πίσω καθίσματα, στοιχείο που αναμενόμενα συρρικνώνει τον χώρο του πορτ μπαγκάζ ο οποίος αναμένεται να διαμορφωθεί σε περίπου 200 λίτρα αντί 350 στην coupe έκδοση.


Ανεξαρτήτως πρακτικότητας που ούτως ή άλλως δεν είναι ποτέ το ζητούμενο σε τέτοιου είδους κατασκευές η Aston Martin υπόσχεται «νέα επίπεδα συγκινήσεων στην ήδη αξέχαστη οδηγική εμπειρία που υπόσχεται η coupe έκδοση με ανάλογες επιδόσεις, δυναμική και εξίσου ελκυστική εμφάνιση».


Στην καρδιά του roadster βρίσκεται ο γνώριμος V8 δια χειρός Mercedes-AMG ο οποίος, όπως και στην περίπτωση του coupe, αυξάνει την ισχύ του σε 665 ίππους και 800 Nm ροπής χάρη στο ισχυρότερο σύστημα υπερτροφοδότησης, τους ανασχεδιασμένους εκκεντροφόρους και το νέο λόγο συμπίεσης.


Αξίζει να σημειωθεί ότι η roadster έκδοση έχει αυξήσει το βάρος της κατά μόλις 60 κιλά σε σχέση με την Coupe με κατανομή 49/51 μπροστά-πίσω, κάτι που σε όρους επιδόσεων σημαίνει ότι έχει τη δυνατότητα να επιταχύνει από 0-96 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 325 χλμ./ωρα.


Η ισχύς μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς με την παρέμβαση ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων και την συνδρομή ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.


Ανασχεδιασμένη είναι και η ανάρτηση η οποία αποτελείται από ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και διπλά ψαλίδια μπροστά ενώ το παζλ συμπληρώνουν carbon κεραμικά δισκόφρενα 410 χιλ. με εξαπίστονες δαγκάνες.


Σε σχεδιαστικό επίπεδο η Roadster υιοθετεί τις ίδιες αλλαγές με την coupe έκδοση, διαθέτοντας ένα πλήρως ανασχεδιασμένο μπροστινό τμήμα με νέα γρίλια, προφυλακτήρα και ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα. Αντιστοίχως ισχύει και για το πίσω τμήμα όπου εκτός από το νέο προφυλακτήρα, η roadster έχει αποκτήσει νέους αεραγωγούς πίσω από τους τροχούς.


Το εσωτερικό παραλαμβάνει εξίσου τη νέα γενιά του infotainment της Aston Martin και το οποίο υπόσχεται μια συνολική και εμπεριστατωμένη βελτίωση σε όρους χρηστικότητας όσο και απόκρισης για την οθόνη των 10,25 ιντσών. Την κεντρική οθόνη συμπληρώνουν μια σειρά από φυσικούς διακόπτες για τις «core» λειτουργίες όπως κλιματισμός και οι ρυθμίσεις για τα προγράμματα οδήγησης.

-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ12 ώρες ago
Σοκ έφυγε από την ζωή ο πατ.Στεφανος Στυλας
-
LIFESTYLE17 ώρες ago
Γιώργος Πατούλης: Πατέρας για δεύτερη φορά – Γέννησε η Νάνσυ Κοίλου
-
ΕΛΛΑΔΑ19 ώρες ago
Αττική: Τετράχρονη διακομίστηκε στο νοσοκομείο με εγκαύματα – Συνελήφθη η μητέρα
-
LIFESTYLE16 ώρες ago
Ανθή Βούλγαρη: H τελευταία εμφάνιση στην «Κοινωνία Ώρα Mega» λίγο πριν γίνει μαμά
-
ΕΛΛΑΔΑ12 ώρες ago
Ιωάννινα: Γυναίκα έπεσε σε φωταγωγό για να ξεφύγει από τον σύζυγό της
-
MEDIA6 ώρες ago
Πώς βρίσκουν το τηλέφωνό μας οι απατεώνες
-
ΕΛΛΑΔΑ17 ώρες ago
Παπανικολάου: Τεκτονομαγματική παραμόρφωση – Σε επιφυλακή για το ρήγμα της Ανύδρου
-
ΕΛΛΑΔΑ9 ώρες ago
Μύκονος: Υποχώρηση υδάτων – Σε κάστρα κολυμπούσαν τα ψάρια του νησιού