Connect with us
ΕΣΠΑΕΣΠΑ

AUTO-MOTO

BMW Σειρά 2 & Μ2 Coupe: Αέρας ανανέωσης

Published

on

2025 bmw m240i 620x350.jpg

Μετά τις βελτιωμένες Σειρά 3 και 4 η βαυαρική φίρμα συνεχίζει την ανανέωση της γκάμας της, με την Σειρά 2 να παίρνει την σκυτάλη υιοθετώντας μια σειρά εξαιρετικά στοχευμένων αλλαγών που εστιάζουν κυρίως στο εσωτερικό και στην αναβάθμιση του ψηφιακού εξοπλισμού.

Ξεκινώντας από τα ενδότερα, η μεγαλύτερη αλλαγή αφορά τα πλήρως ανασχεδιασμένα ταμπλό και κεντρική κονσόλα στην κορυφή των οποίων φιλοξενούνται η γνώριμη κοίλη οθόνη με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών και το infotainment των 14,9 ιντσών σε ενιαία διαμόρφωση.

Αν και οι δύο οθόνες δεν έχουν διαφορά σε σχέση με το παρελθόν σε επίπεδο hardware, δεν ισχύει το ίδιο για το λειτουργικό που συγκεντρώνει όλα τα συστήματα και τον χειρισμό τους σε ένα ενιαίο module που εγγυάται μεγαλύτερη ευκολία στην χρήση και αμεσότερη προσβασιμότητα. Tην ανανεωμένη εικόνα του εσωτερικού συμπληρώνει το νέο τιμόνι που, αναλόγως την έκδοση, συμπληρώνεται και με head-up display με βάθος πεδίου.

Αναμενόμενα η βαυαρική φίρμα έχει προσθέτει νέες επιλογές για τις επενδύσεις, συμπεριλαμβανομένης μιας επιλογής από τεχνόδερμα σε κόκκινη απόχρωση και τις λεπτομέρειες του εσωτερικού που εμπλουτίζονται από νέες επιλογές από ξύλο και ανθρακόνημα.

Οι αλλαγές στην εξωτερική εμφάνιση είναι ελάχιστες καθώς περιορίζονται σε νέες αποχρώσεις, νέου σχεδιασμού ζάντες καθώς και την δυνατότητα επιλογής ενός ιριδίζοντος φινιρίσματος για το περίγραμμα της γρίλιας. Παράλληλα διατίθεται ένα νέο πακέτο M Sport Professional το οποίο διακρίνεται από ένα πιο σκούρο φινίρισμα στις λεπτομέρειες ενώ προσθέτει και ένα spoiler.

Αμετάβλητη παραμένει και η γκάμα κινητήρων που ξεκινά από την έκδοση 218i των 156 ίππων που δίνει την σκυτάλη στην 220i με απόδοση 184 ίππους και αυτή με την σειρά της στην 230i με ισχύ 245 ίππων. Ενδιάμεση… κορυφή παραμένει η τετρακίνητη έκδοση M240i των 374 ίππων πριν την φυσική κορυφή της Μ2 η οποία επίσης επωφελείται από αλλαγές και μάλιστα ακόμα πιο εκτεταμένες σε σχέση με τις «απλές».

Αναλυτικότερα, στην περίπτωση της Μ2 η BMW έχει φροντίσει να αυξήσει την ισχύ του εξακύλινδρου κινητήρα με τον οποίο εφοδιάζεται σε 480 ίππους με το μέγεθος της ροπής να μένει ίδιο σε 600 Nm ή 500 Nm εφόσον επιλεγεί το μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων αντί του αυτόματου. Ως αποτέλεσμα η επίδοση της Μ2 για το sprint των «0-100» είναι μικρότερη κατά  1/10 του δευτερολέπτου και ολοκληρώνεται σε 4,0 δευτερόλεπτα στην περίπτωση της έκδοσης με το αυτόματο κιβώτιο. Σε αυτή με τον μηχανικό εξαιτίας της διαφορετικής κλιμάκωσης και της διαμόρφωσης των σχέσεων ο συγκεκριμένος χρόνος ανέρχεται σε 4,2 δευτερόλεπτα.

Να σημειωθεί ότι εκτός από την επιπλέον ισχύ, οι αλλαγές στον κινητήρα και στο κιβώτιο εγγυώνται και υψηλότερη απόκριση. Ως συνήθως, η ισχύς μεταδίδεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα με την συνδρομή ενός ενεργού διαφορικού. Η έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο έχει μεγαλύτερη μέγιστη ταχύτητα η οποία διαμορφώνεται σε 285 χλμ./ώρα έναντι 250 χλμ./ώρα στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο.

Αυτονόητα οι αλλαγές που αφορούν τον σχεδιασμό και το λειτουργικό είναι κοινές με τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας ενώ εξίσου αυτονόητα τα γραφικά υιοθετούν την γνώριμη Μ λογική. Τον M «τόνο» δίνουν επίσης τα bucket καθίσματα τα οποία προσφέρουν την επιλογή κατασκευής τους από ανθρακόνημα αλλά και η χαρακτηριστική κόκκινη ένδειξη στο τιμόνι, εκτός φυσικά από τα άφθονα διακριτικά Μ.

Την ανανεωμένη εικόνα της Μ2 συμπληρώνουν νέες αποχρώσεις καθώς και η δυνατότητα πλήρους εξατομίκευσης της χρωματικής παλέτας της μέσω του προγράμματος Individual.

Περισσότερα Εδω

Advertisement
Advertisement
BANNER ΠΑΝΘΕΣΑΛΛΙΚΗ ΠΟΛΥΚΛΑΔΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ver1 01
BANNER 300X250
Advertisement
Dei
Advertisement web banner kotsiras 300x250
Advertisement sogabros
Advertisement
Advertisement
Anassa

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή

Μετάβαση στο περιεχόμενο