Connect with us
ΕΣΠΑΕΣΠΑ

LIFESTYLE

Χ (Twitter): Χάνει πελάτες και χρήστες – Τι απαντά ο Μασκ

Published

on

2023 12 23T033814Z 780672367 RC2P92A80AGY RTRMADP 5 TWITTER LAWSUIT 620x350.jpg

Ο αριθμός των ανθρώπων που χρησιμοποιούν καθημερινά το X μειώνεται, περισσότερο από ένα χρόνο αφότου ο δισεκατομμυριούχος της τεχνολογίας Έλον Μασκ αγόρασε την εφαρμογή που ήταν γνωστή ως Twitter.

Ως εκ τούτου, αρκετοί είναι οι δημιουργοί που παραμένουν απρόθυμοι να φιλοξενήσουν το περιεχόμενό τους στο X, επικαλούμενοι ανησυχίες σχετικά με την ικανότητα της πλατφόρμας να δελεάζει τους διαφημιστές.

Σύμφωνα με τη Wall Street Journal από τότε που ο Μασκ αγόρασε το Twitter το 2022, προσπαθεί να προσελκύσει περισσότερους δημιουργούς περιεχομένου στην πλατφόρμα μέσω ενός προγράμματος κοινής χρήσης διαφημίσεων στο οποίο εμφανίζονται διαφημίσεις στις απαντήσεις των αναρτήσεών τους.

Ο MrBeast, ένας δημοφιλής YouTuber, ήταν ένας εξέχων δημιουργός που πρόσφατα δοκίμασε το νέο διαφημιστικό πρόγραμμα του ιστότοπου — αφού εξέφρασε ανησυχίες ότι ο X δεν πληρώνει αρκετά — και έλαβε περισσότερα από 250,00$ για ένα βίντεο. Παρ’ όλα αυτά, οι χρήστες του X είναι πεπεισμένοι ότι ο Μασκ νόθευσε το αποτέλεσμα.

«Μαγείρεμα»

Ο Μασκ φάνηκε να αρνείται τις κατηγορίες ότι «μαγείρεψε» τα έσοδα για τον MrBeast. Είτε έτσι είτε αλλιώς, ορισμένοι δημιουργοί είναι απρόθυμοι να δημοσιεύσουν το περιεχόμενό τους στο X, εν μέρει λόγω της ενίοτε αδύναμης σχέσης της πλατφόρμας με μεγάλους διαφημιστές και της απρόβλεπτης απόδοσης σχετικά με τις πληρωμές.

Advertisement

Πολλοί μεγάλοι διαφημιστές έχουν αποσυρθεί από την πλατφόρμα X μετά την εξαγορά του Μασκ λόγω ανησυχιών σχετικά με την ασφάλεια της επωνυμίας , την χαλαρή εποπτεία περιεχομένου , ακόμη και τις αναρτήσεις του ίδιου του Μασκ. Ενδεικτικό είναι ότι σύμφωνα με την Insider Intelligence, το Χ εκτιμάται ότι το 2023 είχε έσοδα  από διαφημίσεις περίπου 1,89 δισεκατομμυρίων δολαρίων, καταγράφοντας μείωση 54% από το 2022.

Όμως, όπως αναγνώρισε ο Μασκ πέρυσι, η έξοδος θα μπορούσε να είναι ένα ζήτημα για τους δημιουργούς περιεχομένου που ελπίζουν να δουν μια σημαντική ανταμοιβή από τις αναρτήσεις τους.

«Το X δεν είναι ακριβώς μια σταθερή ή αξιόπιστη πλατφόρμα», δήλωσε στο The Journal, η Jasmine Enberg, αναλύτρια στο Emarketer. «Δεδομένης της κατάστασης της διαφημιστικής της επιχείρησης, είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι μπορεί να πείσει τους περισσότερους δημιουργούς ότι μπορεί να τους προσφέρει μια βιώσιμη πηγή εισοδήματος».

Χαμένες πληρωμές

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, μια έρευνα διαπίστωσε ότι μόλις το 5% από πάνω από 450 δημιουργούς σχεδίαζαν να χρησιμοποιήσουν το X ως την κύρια πλατφόρμα τους για να φιλοξενήσουν το περιεχόμενό τους το 2024.

Πρόσφατα, επίσης ορισμένοι δημιουργοί παραπονέθηκαν επίσης για το απρόβλεπτο των πληρωμών εσόδων από διαφημίσεις.

Advertisement

Λιγότεροι χρήστες

Δεδομένα από δύο εταιρείες ερευνών και στοιχεία που δημοσίευσε ο Μάσκ και το X υποδηλώνουν επιδείνωση της κατάστασης του X με βάση ορισμένες μετρήσεις, σημειώνει το NBC News. Ο Μασκ προωθει την πλατφόρμα στην αγορά ως την «πλατεία της (παγκόσμιας) πόλης», αλλά σε αριθμό χρηστών συνεχίζει να υστερεί πολύ σε σχέση με τους ανταγωνιστές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που εστιάζουν στο βίντεο, όπως το Instagram και το TikTok.

Τον Φεβρουάριο, το X είχε 27 εκατομμύρια καθημερινούς ενεργούς χρήστες της εφαρμογής του για κινητά στις ΗΠΑ, μειωμένο κατά 18% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, σύμφωνα με την Sensor Tower, μια εταιρεία πληροφοριών αγοράς με έδρα το Σαν Φρανσίσκο. Η βάση χρηστών στις ΗΠΑ παραμένει σταθερή ή μειώνεται κάθε μήνα από τον Νοέμβριο του 2022, τον πρώτο πλήρη μήνα που ο Μασκ κατέχει την εφαρμογή, και συνολικά έχει μειωθεί κατά 23% από τότε, σύμφωνα με την Sensor Tower.

Οι αριθμοί ήταν σχεδόν το ίδιο κακοί παγκοσμίως, καθώς οι καθημερινοί ενεργοί χρήστες της εφαρμογής για κινητά έπεσαν στα 174 εκατομμύρια τον Φεβρουάριο, μειωμένοι κατά 15% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, σύμφωνα με την εταιρεία.

Άλλες εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης παρουσίασαν μέτρια αύξηση της παγκόσμιας βάσης χρηστών τους κατά την ίδια περίοδο, σύμφωνα με την έρευνα, με το Snapchat να αυξάνεται κατά 8,8%, το Instagram κατά 5,3%, το Facebook κατά 1,5% και το TikTok κατά 0,5%. Όλες αυτές οι εφαρμογές παρουσίασαν μείωση κατά την ίδια περίοδο στις ΗΠΑ, αλλά καμία δεν ήταν τόσο απότομη όσο η πτώση στο X.

Πηγή: ΟΤ

Advertisement

Περισσότερα Εδω

Advertisement
Anassa
Advertisement
Advertisement
Anassa

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή