OIKONOMIA
Χαρίτσης: Σε ιστορικό υψηλό δεκαετίας η τιμή της βενζίνης – Να μειωθεί ο ειδικός φόρος κατανάλωσης


Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ερώτηση στη Βουλή. Η κυβέρνηση επιμένει σε μέτρα ασπιρίνες για την ενεργειακή κρίση τόνισε ο τομεάρχης Ανάπτυξης του ΣΥΡΙΖΑ
Τη μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα ζήτησε με επίκαιρη ερώτηση που κατέθσε στον υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων ο Αλέξης Χαρίτσης κάνοντας λόγο για ιστορικό υψηλό δεκαετίας στην τιμή της βενζίνης στη χώρα.

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ο τομεάρχης Ανάπτυξης του ΣΥΡΙΖΧΑ επισημαίνει ότι η αύξηση των τιμών των υγρών καυσίμων συμπαρασύρει σε αυξήσεις τιμών για το σύνολο των μεταφορών και την πλειονότητα βασικών προϊόντων πρώτης ανάγκης και κάλεσε την κυβέρνηση να λάβει άμεσα μέτρα για την αντιμετώπιση της ακρίβειας.
Αναλυτικά η ερώτηση του Αλέξη Χαρίτση έχει ως εξής:
»Προς τον Υπουργό Ανάπτυξης & Επενδύσεων
»Θέμα: « Σε ιστορικό υψηλό η τιμή της βενζίνης στη χώρα – Να ληφθούν άμεσα μέτρα για την αντιμετώπιση του φαινομένου με μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης»
»Σε ιστορικό υψηλό φαίνεται να σταθεροποιείται η τιμή των υγρών καυσίμων τις τελευταίες ημέρες στη χώρα. Σύμφωνα με το παρατηρητήριο τιμών υγρών καυσίμων του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων η μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης (95 οκτ.) άγγιξε τα 1,846€/l στις 6/2/2022, ξεπερνώντας το ιστορικό ρεκόρ που είχε σημειωθεί στη χώρα μας τον Αύγουστο του 2012 (1,838€/l). Επιπλέον σε αρκετές περιοχές της χώρας η τιμή της βενζίνης ξεπερνάει τα 2€/l, ενώ αντίστοιχα σε εξαιρετικό υψηλό επίπεδο διαμορφώνονται το πετρέλαιο κίνησης, η αμόλυβδη βενζίνη (100 οκτ.), το υγραέριο και το πετρέλαιο θέρμανσης.
»Η αύξηση των τιμών των υγρών καυσίμων συμπαρασύρει σε αυξήσεις το σύνολο των μεταφορών και κατ’ επέκταση τη συντριπτική πλειονότητα προϊόντων και ειδών πρώτης ανάγκης. Παράλληλα, μειώνει την ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων συγκριτικά με τις γειτονικές χώρες, όπου οι τιμές είναι σε χαμηλότερα επίπεδα, ενώ πλήττει και τον τουρισμό. Δυστυχώς όμως η κυβέρνηση, παρά τις συνεχείς επισημάνσεις και την ανησυχία που προκαλεί το συγκεκριμένο φαινόμενο, απλά το παρακολουθεί και δεν έχει προβεί σε ουσιαστικά μέτρα στήριξης των καταναλωτών, νοικοκυριών και επιχειρήσεων.
»Η Ελλάδα καταλαμβάνει την 17η θέση στην Ευρωπαϊκή Ένωση στην τιμή της αμόλυβδης βενζίνης προ φόρων. Μετά την επιβολή των φόρων όμως ανεβαίνει στην 5η θέση. Παρά το γεγονός αυτό, η Κυβέρνηση καταψήφισε τροπολογία που κατέθεσε η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για τη μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης ενεργειακών προϊόντων. Συγκεκριμένα με την τροπολογία ζητούσαμε τη μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης (ΕΦΚ) στο φυσικό αέριο, την βενζίνη, στο πετρέλαιο κίνησης & θέρμανσης αλλά και στο φωτιστικό πετρέλαιο, στα κατώτατα όρια των συντελεστών του ΕΦΚ της Ευρωπαϊκής Ένωσης, προκειμένου ακριβώς να υπάρξει μια γενναία φορολογική ελάφρυνση των καταναλωτών και της αναχαίτισης του κύματος ακρίβειας που επιβαρύνει υπέρμετρα τους καταναλωτές. Η τροπολογία επανακατατέθηκε από το ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ αυτές τις μέρες και καταψηφίστηκε εκ νέου από τη ΝΔ.
»Την ίδια στιγμή στη χώρα σημειώνεται ιστορικό ρεκόρ 10ετίας στον πληθωρισμό. Με τα προκαταρκτικά στοιχεία που ανακοίνωσε η Eurostat, ο πληθωρισμός στη χώρα μας εκτινάσσεται στο 5,5% για τον Ιανουάριο 2022, ξεπερνώντας πλέον τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.
»Επειδή, το κύμα ακρίβειας θέτει σε κίνδυνο την κοινωνική συνοχή και εντείνει τις περιφερειακές ανισότητες
»Επειδή, ο πληθωρισμός εκτινάσσεται σε ιστορικό υψηλό δεκαετίας
»Επειδή, η μέση τιμή της βενζίνης σταθεροποιείται σε ιστορικό υψηλό για τη χώρα
»Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:
»Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί η Κυβέρνηση προκειμένου να υπάρξει η αναγκαία ελάφρυνση των καταναλωτών, νοικοκυριών και επιχειρήσεων, από τις αυξήσεις στα υγρά καύσιμα ώστε να διασφαλιστεί η κοινωνική συνοχή;
»Θα προχωρήσει άμεσα στη μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης για το φυσικό αέριο, την βενζίνη, το πετρέλαιο κίνησης & θέρμανσης αλλά και το φωτιστικό πετρέλαιο;
»Ο ερωτών Βουλευτής Χαρίτσης Αλέξανδρος (Αλέξης)».
Σε δηλώσεις του ο Αλέξης Χαρίτσης κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι επιμένει σε μέτρα – ασπιρίνες για την πρωτοφανή κρίση στην ενέργεια και την εγκάλεσε ότι απέρριψε ξανά την τροπολογία ΣΥΡΙΖΑ για μείωση του ΕΦΚ στα καύσιμα και το φυσικό αέριο.
«Οι ανακοινώσεις της κυβέρνησης για την ενέργεια υπολείπονται ακόμη και από τα αντίστοιχα, εντελώς ανεπαρκή, μέτρα του Ιανουαρίου» επισήμανε ο τομεάρχης Ανάπτυξης και Επενδύσεων του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ και βουλευτής Μεσσηνίας, Αλέξης Χαρίτσης, στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του τ/στ «STAR Κεντρικής Ελλάδας» το βράδυ της Τετάρτης.
«Καταθέσαμε σήμερα εκ νέου τροπολογία για την μείωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στα καύσιμα και στο φυσικό αέριο, η οποία απορρίφθηκε ξανά από την κυβέρνηση» συνέχισε ο ίδιος, διευκρινίζοντας:«Πρόκειται για ένα μέτρο που έχουν ήδη εφαρμόσει 19 από τα 27 μέλη της ΕΕ και το οποίο θα έδινε σημαντική ανάσα σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις».
«Η προοδευτική κυβέρνηση της Ισπανίας προχώρησε σήμερα σε νέα αύξηση του κατώτατου μισθού στα 1167 ευρώ» επισήμανε ο τομεάρχης Ανάπτυξης. «Δυστυχώς εδώ έχουμε μια κυβέρνηση που επιλέγει τις φορολεφρύνσεις για τα μεγάλα εισοδήματα και τις απευθείας αναθέσεις 5 δισ. εν μέσω πανδημίας, αντί να λάβει μέτρα στήριξης για την κοινωνική πλειοψηφία».
Παράλληλα έκανε λόγο «πλήρη απαξίωση και ξεπούλημα της ΛΑΡΚΟ, μιας εταιρείας μοναδικής στον κλάδο της σε όλη την ΕΕ, την στιγμή μάλιστα που θα μπορούσε με ένα σοβαρό σχέδιο να αποδειχθεί ανταγωνιστική και να συμβάλει στην πράσινη μετάβαση της χώρας μας». Και πρόσθεσε: «Στρατηγικού χαρακτήρα επιχειρήσεις όπως η ΛΑΡΚΟ και η ΔΕΗ, είναι κρίσιμο να στηριχθούν, με ενεργό ρόλο του δημοσίου, ως. αναπτυξιακοί βραχίονες για την χώρα».
«Η κυβέρνηση μιλάει για επενδύσεις, μιλάει για δουλειές, μιλάει για πράσινη μετάβαση, όλα αυτά όμως πάνε περίπατο όταν έχει να εξυπηρετήσει μεγάλα ιδιωτικά συμφέροντα» δήλωσε ο Αλ. Χαρίτσης, καταλήγοντας: «Πρέπει επιτέλους να υπάρξει μια πολιτική που θα στηρίξει την κοινωνία σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες. Μια προοδευτική διέξοδος στην ζοφερή πραγματικότητα που έχει δημιουργήσει η κυβέρνηση Μητσοτάκη».

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

OIKONOMIA
Ημέρα ανεξαρτησίας η 1η Ιουνίου για τις τράπεζες


Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Από βασικός μέτοχος με δικαίωμα παρέμβασης και άσκησης βέτο σε κρίσιμες αποφάσεις των τραπεζικών ΔΣ, το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (ΤΧΣ) από την 1η Ιουνίου χάνει τις εξουσίες του και θα λειτουργεί κατά βάση ως τοποτηρητής.

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Οπως προβλέπει το υπό κατάθεση προς ψήφιση στη Βουλή νομοσχέδιο που τροποποιεί το πλαίσιο λειτουργίας του, σε όσες τράπεζες εξυγιαίνονται, ήτοι επιτυγχάνουν τη μείωση του δείκτη μη εξυπηρετούμενων ανοιγμάτων κάτω από το 10%, δεν θα είναι απαραίτητη η εξασφάλιση εγκρίσεων από το Ταμείο για μία σειρά από θέματα που αφορούν τη λειτουργία τους.
Σημειώνεται πως ήδη Εθνική Τράπεζα και Eurobank έχουν μειώσει το ποσοστό των επισφαλειών τους σε μονοψήφια επίπεδα, ενώ Alpha Bank και Πειραιώς βρίσκονται ένα βήμα πριν από την επίτευξη του στόχου, καθώς ολοκληρώνονται το αργότερο έως το δ΄ τρίμηνο του 2022 οι αναγκαίες ενέργειες εξυγίανσης.
Με τον τρόπο αυτόν και οι τέσσερις συστημικοί όμιλοι θα έχουν από εφέτος απόλυτη ευχέρεια κινήσεων τόσο για την εφαρμογή της στρατηγικής ανάπτυξης όσο και για τη στελέχωσή τους με τα κατάλληλα πρόσωπα, χωρίς κόφτες ως προς τις αμοιβές και τη χορήγηση bonus.
Πλήρης κανονικότητα
Κορυφαία τραπεζική πηγή υπογραμμίζει πως πρόκειται για ένα σαφές μήνυμα προς την επενδυτική κοινότητα ότι ο εγχώριος κλάδος επιστρέφει μετά από μία υπερδεκαετή κρίση σε πλήρη κανονικότητα. «Ειδικά στην τρέχουσα συγκυρία σημαντικών αναταράξεων στην παγκόσμια οικονομία και στις χρηματοπιστωτικές αγορές, είναι κρίσιμο οι επενδυτές να γνωρίζουν ότι τα πιστωτικά ιδρύματα διευθύνονται από ανθρώπους με τις κατάλληλες γνώσεις και την απαραίτητη εμπειρία ώστε να είναι σε θέση να κατανοήσουν το σημερινό ασταθές και σύνθετο πολιτικοοικονομικό περιβάλλον» σημειώνει σχετικά.
Στο πλαίσιο αυτό, τονίζει, η απόφαση για απελευθέρωση των απολαβών στους συστημικούς ομίλους έρχεται την κατάλληλη στιγμή. «Μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία και την επιδείνωση της ενεργειακής κρίσης, η στελέχωση των γενικών διευθύνσεων με προσωπικό που μπορεί να αναλύσει σε βάθος την κατάσταση είναι εξαιρετικά κρίσιμη. Πρόκειται για προσόντα που πληρώνονται αδρά στην τραπεζική αγορά εργασίας και ως εκ τούτου η άρση των σχετικών περιορισμών αποτελούν μεγάλης σημασίας εξέλιξη» υποστηρίζει η ίδια πηγή.
Από την πλευρά του, έμπειρος τραπεζίτης υπογραμμίζει ότι πλέον η εταιρική διακυβέρνηση αποτελεί τον πλέον κρίσιμο παράγοντα που αξιολογούν τα funds προτού επενδύσουν σε μία επιχείρηση. «Αν δεν έχεις ανθρώπους εντός ενός οργανισμού που να καταλαβαίνουν το πώς παίζεται το παιχνίδι με τα ενεργειακά ή το πώς επιδρά η κλιματική αλλαγή στις οικονομίες, ο κίνδυνος να χαθεί η εμπιστοσύνη των αγορών και να τεθείς εκτός των επενδυτικών ραντάρ είναι υπαρκτός. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τα επόμενα χρόνια οι ελληνικές τράπεζες καλούνται να αντλήσουν μεγάλα ποσά μέσω ομολογιακών εκδόσεων για την ενίσχυση του δείκτη συνολικής κεφαλαιακής επάρκειας στο 26% ως το 2025» προσθέτει χαρακτηριστικά ο ίδιος.
Σημειώνεται πως πλέον, στις εξυγιασμένες τράπεζες, το ΤΧΣ διατηρεί μόνο τα ακόλουθα ειδικά δικαιώματα:
- Αρνησικυρίας στη λήψη αποφάσεων του ΔΣ, που επηρεάζουν σημαντικά τη συμμετοχή του στο μετοχικό κεφάλαιο του εκάστοτε πιστωτικού ιδρύματος.
- Να ζητεί την αναβολή επί 3 εργάσιμες ημέρες της συνεδρίασης του ΔΣ, προκειμένου να λάβει οδηγίες από τον διευθύνοντα σύμβουλό του.
- Να ζητεί τη σύγκληση του ΔΣ.
Η αποεπένδυση
Με το ίδιο νομοσχέδιο δημιουργείται ο οδικός χάρτης για την οριστική αποχώρηση του ΤΧΣ από το μετοχικό κεφάλαιο των τραπεζών. Σήμερα, κατέχει στην Εθνική Τράπεζα το 40,3%, στην Τράπεζα Πειραιώς το 27%, στην Alpha Bank το 9% και στη Eurobank το 1,4%. Στις δύο τελευταίες η πώληση των ποσοστών αυτών θα είναι εύκολη υπόθεση.
Στην Εθνική Τράπεζα ο σχεδιασμός προέβλεπε την εκκίνηση της διαδικασίας για την πώληση της μισής συμμετοχής του ΤΧΣ (20%) με τη μέθοδο του βιβλίου προσφορών μέσα στο 2022. Οι δυσμενείς ωστόσο συνθήκες στις αγορές έχουν ανατρέψει τον προγραμματισμό αυτόν. Πλέον, ουδείς μπορεί να διατυπώσει μία ασφαλή πρόβλεψη για το πότε θα εκκινήσουν οι σχετικές διαδικασίες.
Σημειώνεται πάντως πως δεν υπάρχει λόγος βιασύνης, μιας και με το νέο νομοθετικό πλαίσιο το ποσοστό του ΤΧΣ δεν έχει και τόση σημασία, καθώς ελαχιστοποιείται η δυνατότητα παρέμβασής του στις αποφάσεις.
Πηγή: ΟΤ

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
OIKONOMIA
Γερμανία: Eισιτήριο 9 ευρώ, φθηνή βενζίνη και επιδόματα


Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
To πολυαναμενόμενο μηνιαίο εισιτήριο των 9 ευρώ για τρεις μήνες, αρχής γενομένης από 1ης Ιουνίου είναι πλέον γεγονός. Το σχετικό νομοσχέδιο των τριών κομμάτων της συγκυβέρνησης της Γερμανίας (Σοσιαλδημοκράτες, Πράσινοι, Φιλελεύθεροι) κατάφερε να εγκριθεί και από τα δύο σώματα του γερμανικού κοινοβουλίου, την Μπούντεσταγκ και την Μπούντεσρατ, παρά τις επιφυλάξεις βουλευτών της αντιπολίτευσης και ορισμένων κρατιδίων. Στην αιτιολογική έκθεση του νομοσχεδίου είναι ξεκάθαρη η πρόθεση στήριξης των πολιτών στις μετακινήσεις τους, οι οποίες έχουν ακριβύνει λόγω των ευρύτερων ενεργειακών συνεπειών του πολέμου στην Ουκρανία.

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Το μετρό του Βερολίνου
Το μηνιαίο εισιτήριο απεριόριστων διαδρομών με μειωμένη τιμή ισχύει για όλες τις αστικές αλλά και υπεραστικές μετακινήσεις μικρών αποστάσεων σε όλη τη Γερμανία. Αφορά αστικά λεωφορεία, τραμ, μετρό, προαστιακό και τοπικά τρένα, ενώ εξαιρούνται τρένα μεγάλων αποστάσεων (ICE, Intercity, Εurocity) και υπεραστικά λεωφορεία. Με το μέτρο αυτό ελαφρύνονται σημαντικά όσοι μετακινούνται τακτικά στη Γερμανία, κυρίως για εργασία. Ταυτόχρονα δίνεται κίνητρο για χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς από όλους, εξοικονομώντας ενέργεια και επιλέγοντας συγχρόνως ένα πιο φιλικό προς το περιβάλλον είδος μετακίνησης.
Σημαντική είναι όμως και η οικονομική ελάφρυνση του πολίτη. Για παράδειγμα μια μηνιαία κάρτα αστικών διαδρομών σε μεγάλες πόλεις κοστίζει περίπου από 70 έως 90 ευρώ. Με τη νέα κάρτα των 9 ευρώ, η εξοικονόμηση χρημάτων ξεπερνά τα πενήντα ευρώ. Υπάρχουν βέβαια και αντιδράσεις από ορισμένα κρατίδια, που θεωρούν ότι ένα τέτοιο μέτρο απαιτεί μεγαλύτερη χρηματοδότηση από την προβλεπόμενη που ανέρχεται στα 3,7 δις ευρώ. Συνδικαλιστικοί φορείς αλλά και αντιπολιτευόμενοι βουλευτές ζητούν επίσης συνολική αναβάθμιση των γερμανικών ΜΜΜ, ώστε να ανταποκριθούν καλύτερα στην αυξανόμενη ζήτηση.
Μειώσεις στον φόρο καυσίμων και επιδόματα
Το εισιτήριο των 9 ευρώ δεν είναι όμως το μοναδικό μέτρο εξοικονόμησης ενέργειας και ελάφρυνσης των πολιτών.Εξίσου σημαντική είναι η μείωση του φόρου καυσίμων, μεταξύ αυτών της βενζίνης κατά 30 σεντ και του πετρελαίου ντίζελ κατά 14 σεντ, εξαιτίας της εκτόξευσης των τιμών τους μετά τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία. Και το μέτρο αυτό αναμένεται να ισχύσει για ένα τρίμηνο, από την 1η Ιουνίου μέχρι τις 31 Αυγούστου.
Το έλλειμμα που θα προκύψει στον γερμανικό προϋπολογισμό υπολογίζεται πάντως σε 3,15 δις ευρώ, ενώ κπρόσωποι της Ένωσης Ιδιοκτητών Πρατηρίων Καυσίμων προειδοποιούν για προβλήματα στην πώληση καυσίμων κίνησης το επόμενο διάστημα από τη μαζική ζήτηση.
Στο πλαίσιο του ευρύτερου πακέτου εγκρίθηκε επίσης εφάπαξ βοήθημα 200 ευρώ προς πολίτες που ανήκουν στα οικονομικά ασθενέστερα στρώματα για το κόστος ενέργειας καθώς και πρόσθετα μηνιαία βοηθήματα για οικογένειες με παιδιά. Μεταξύ άλλων, τον Σεπτέμβριο αναμένεται και η καταβολή εφάπαξ φορολογητέου επιδόματος ύψους 300 ευρώ για την ενέργεια σε εργαζόμενους που υπόκεινται στη Γερμανία σε φόρο εισοδήματος. Για τους δε ελεύθερους επαγγελματίες το ίδιο ποσό θα αφαιρεθεί από την προκαταβολή φόρου, ενώ εξαιρούνται καταρχήν οι συνταξιούχοι.
Προβλέψεις για την ενεργειακή ασφάλεια της Γερμανίας
Στο ευρύτερο πλαίσιο των ενεργειακών νόμων, που πέρασαν αυτή την εβδομάδα από τη γερμανική βουλή, κρίσιμη θεωρείται και η αναθεώρηση του Νόμου περί Ενεργειακής Ασφάλειας του 1975, σύμφωνα με την οποία το κράτος μπορεί να αναλαμβάνει τη διαχείριση εταιρειών ενέργειας, οι οποίες θέτουν σε κίνδυνο τον ενεργειακό εφοδιασμό της χώρας. Η γερμανική κυβέρνηση έχει έτσι κατά νου την περίπτωση του διυλιστηρίου πετρελαίου στο Σβεντ του Βρανδεμβούργου, το οποίο επεξεργάζεται αποκλειστικά ρωσικό πετρέλαιο της Rosneft.
Τέλος ο «κύκλος» των ενεργειακών νομοθετημάτων κλείνει με το νομοσχέδιο για την κατασκευή πλωτών και χερσαίων τερματικών σταθμών υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) με φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές. Ένα μεγάλο στοίχημα της γερμανικής κυβέρνησης και του υπ. Οικονομίας Ρόμπερτ Χάμπεκ για την «φαστ τρακ» ενεργειακή απεξάρτηση από τη Ρωσία και τη μετάβαση στις ΑΠΕ.
Πηγή: Deutsche Welle / Δήμητρα Κυρανούδη, Βερολίνo

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ4 ημέρες ago
Ληστεία σε καφετέρια της Ν. Ιωνίας- Όσα είπε ο ιδιοκτήτης στο ASTRA
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ5 ημέρες ago
Στο πένθος η 111 Πτέρυγα Μάχης: Έφυγε 47χρονος μοίραρχος
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ5 ημέρες ago
Πέθανε σε ηλικία 106 ετών ο Δημήτρης Κάλμπαρης από Βόλο- Ο τελευταίος επιζών ήρωας του έπους του ‘40
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ3 ημέρες ago
Το πρόγραμμα του Κυριάκου Μητσοτάκη στον Βόλο
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ1 ημέρα ago
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην αγορά του Βόλου και στο «Βολωνάκι» για καφέ
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ16 ώρες ago
Σε θρίλερ εξελίχθηκε το ταξίδι για Βολιώτες επιβάτες με το «Βέλος» μέχρι την Αθήνα
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ16 ώρες ago
Θλίψη έχει σκορπίσει στην τοπική κοινωνία της Μαγνησίας και της Λάρισας ο θάνατος του τραγουδιστή δημοτικών τραγουδιών Γιάννη Γκόβαρη
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ13 ώρες ago
Ο ΤΖΟΝΑΘΑΝ ΧΑΡΤΝΕΤ ΤΟΥ ΜΑΣΤΕΡ ΣΕΦ ΣΤΗΝ ΣΚΙΑΘΟ ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ ΒΕΛΕΝΤΖΑΚΟΥ .