Connect with us

OIKONOMIA

Χριστούγεννα: Πιο σκοτεινά και με λιγότερα τρόφιμα για έναν στους τρεις καταναλωτές

Published

on

Μοιράσου το αρθρο!

Μια σημαντική μερίδα καταναλωτών σε ολόκληρο τον κόσμο προετοιμάζονται για μια πιο προσεκτική οικονομικά και φιλικότερη προς το περιβάλλον εορταστική περίοδο, καθώς αρχίζουν να υποχωρούν οι ανησυχίες για την υγεία που προκλήθηκαν από την πανδημία, ενώ εντείνονται οι ανησυχίες για το κόστος ζωής και το περιβάλλον. Αυτό προκύπτει από την τελευταία έκδοση της έρευνας της ΕΥ, Future Consumer Index (FCI).

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αισιόδοξοι οι καταναλωτές, παρά τις οικονομικές δυσκολίες

Η 11η έκδοση της παγκόσμιας έρευνας της ΕΥ, η οποία διεξήχθη μεταξύ 23 Σεπτεμβρίου και 14 Οκτωβρίου 2022, με τη συμμετοχή περισσότερων από 21.000 καταναλωτών, διαπιστώνει ότι οι δύο ισχυρότερες ομάδες καταναλωτών είναι αυτοί οι οποίοι, κατά τις αγορές τους, τοποθετούν πρώτα την προσιτή τιμή (Affordability first) και τον πλανήτη (Planet first), καθώς αντιπροσωπεύουν, η κάθε μια, το 25% του συνόλου των συμμετεχόντων.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Παρά το γεγονός ότι το ζήτημα της ακρίβειας και του κόστους ζωής κυριαρχεί στα πρωτοσέλιδα παγκοσμίως, η έρευνα διαπιστώνει ότι πολλοί από τους ερωτηθέντες προσεγγίζουν την περίοδο των εορτών με διάθεση να ζήσουν μια πιο βιώσιμη ή υγιή ζωή, ή να ζήσουν εμπειρίες που τους ανταμείβουν.

Συνολικά, οι καταναλωτές εμφανίζονται αισιόδοξοι για το μέλλον, ενώ το 74% ανυπομονούν να «επιστρέψουν στην κανονικότητα», μετά από την αναστάτωση που προκάλεσε η πανδημία του COVID-19. Ενώ 58% των ερωτηθέντων ανησυχούν πολύ για το αυξανόμενο κόστος ζωής, 59% αισθάνονται ότι έχουν τον έλεγχο της ζωής τους και είναι πρόθυμοι να καλύψουν τις εμπειρίες που έχασαν λόγω της πανδημίας (53%).

Με τις περιβαλλοντικές ανησυχίες να αυξάνονται, οι καταναλωτές αναζητούν τρόπους μείωσης της κατανάλωσης. Το 37% θα αγοράσουν λιγότερα τρόφιμα για εορταστικά γεύματα, για να αποφύγουν τη σπατάλη αυτή την εορταστική περίοδο, ενώ το 44% σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν λιγότερο εορταστικό φωτισμό και διακόσμηση στο σπίτι. Το 67% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι δεν έχουν πρόβλημα να επισκευάζουν τα υπάρχοντά τους αντί να αγοράζουν καινούργια, με το 45% να δηλώνουν ότι ενδιαφέρονται περισσότερο για τη χρησιμότητα των προϊόντων που αγοράζουν. Την ίδια ώρα, το 63% των ερωτηθέντων παγκοσμίως δεν αισθάνονται την ανάγκη να παρακολουθούν τις τελευταίες τάσεις της μόδας.

Ωστόσο, οι ανησυχίες για τον πληθωρισμό και την οικονομία εξακολουθούν να κυριαρχούν για πολλούς καταναλωτές. Το 92% των ερωτηθέντων ανησυχούν πολύ ή μέτρια για την οικονομία της χώρας τους, ενώ το 87% ανησυχούν για τα προσωπικά οικονομικά τους.

Το 89% δηλώνουν ότι σκοπεύουν να ξοδέψουν λιγότερα ή να μην αυξήσουν τις δαπάνες τους για τις οικογένειές τους αυτές τις γιορτές, ενώ το 41% ​​θα ξοδέψουν λιγότερα σε δώρα για φίλους.

Μόνο το 10% δε θα αλλάξουν τις καταναλωτικές τους συνήθειες επειδή επιμένουν στις παραδόσεις, ενώ το 39% θα ξοδέψουν λιγότερα σε ταξίδια την περίοδο των εορτών. Αισθητή μείωση αναμένεται, επίσης, στις δαπάνες των νοικοκυριών για παραλαβή (take out) και παράδοση έτοιμου φαγητού από έξω (delivery), καθώς το 42% των ερωτηθέντων σχεδιάζουν να ξοδέψουν λιγότερα στους επόμενους τρεις έως τέσσερις μήνες.

Πολλοί καταναλωτές σχεδιάζουν να περάσουν αυτές τις γιορτές στο σπίτι τους

Με τα προβλήματα του κόστους διαβίωσης να παραμένουν έντονα, οι συμμετέχοντες που προτάσσουν το κόστος, δηλαδή τα μέλη της ομάδας που τοποθετούν πρώτα την προσιτή τιμή (Affordability first), ανησυχούν πολύ για την αύξηση του κόστους ζωής (62%). Καθώς το 59% αυτής της ομάδας αγοράζει μόνο τα απαραίτητα, οι γιορτινές τους δαπάνες δε θα αφορούν δώρα που είναι «της μόδας», αλλά δώρα που πιστεύουν ότι είναι χρήσιμα. Το 60% των καταναλωτών αυτής της ομάδας ξοδεύουν λιγότερα για είδη μόδας και καλλυντικά, σε σύγκριση με το 49% των άλλων ομάδων που προτάσσουν τον πλανήτη, την εμπειρία, την υγεία και την κοινωνία. Πολλοί καταναλωτές που ανησυχούν για το κόστος σχεδιάζουν να γιορτάσουν στο σπίτι φέτος, με το 50% από αυτούς να σκοπεύουν να ξοδέψουν λιγότερα αυτή την εορταστική περίοδο, μειώνοντας τις εξόδους και περιορίζοντας τις δαπάνες για φαγητό και ποτό.

Οι καταναλωτές της ομάδας που τοποθετούν πρώτα τον πλανήτη (Planet first) έχουν λιγότερες οικονομικές ανησυχίες και είναι λιγότερο πιθανό να περικόψουν τις δαπάνες τους, παρά μόνο στο πλαίσιο της προσπάθειάς τους να ζήσουν πιο βιώσιμα, με το 41% ​​να σκοπεύουν να αγοράσουν λιγότερα αγαθά για περιβαλλοντικούς λόγους. Το 40% θα κάνουν βιώσιμες διατροφικές επιλογές για τα εορταστικά τους γεύματα φέτος, σε σύγκριση με μόλις 28% των άλλων ομάδων συμμετεχόντων. Το 37% των ερωτηθέντων από την ομάδα που τοποθετούν πρώτα τον πλανήτη θα επιδιώξουν να αγοράσουν δώρα που έχουν παραχθεί τοπικά, ενώ το 40% θα αγοράσουν λιγότερα τρόφιμα σε μια προσπάθεια να μειώσουν τη σπατάλη τροφίμων.

Η έρευνα διαπιστώνει, επίσης, ότι οι ερωτηθέντες που δίνουν προτεραιότητα σε κοινωνικά ζητήματα (Society first) νοιάζονται και για το περιβάλλον. Το 70% ανησυχούν βαθιά για τους κινδύνους που απειλούν τον πλανήτη και βλέπουν την περίοδο των εορτών ως μια σημαντική ευκαιρία για να εκφράσουν με θετικό τρόπο τις κοινωνικές τους αξίες, ως προς το τι αγοράζουν και πώς φέρνουν κοντά τους ανθρώπους. Τα μέλη της ομάδας που δίνουν προτεραιότητα στην υγεία (Health first) θα προτιμήσουν να αποφύγουν τις πολυπληθείς συγκεντρώσεις στη διάρκεια των εορτών, με το 74% από αυτούς να δηλώνουν ότι είναι πιο ενήμεροι και προσεκτικοί για τη σωματική τους υγεία, σε σύγκριση με το 67% των μελών των άλλων ομάδων.

Οι καταναλωτές ανησυχούν για τα χρέη τους

Σε αντίθεση με την ομάδα των καταναλωτών που ανησυχούν για το κόστος των αγορών τους, το 63% όσων απάντησαν ότι δίνουν προτεραιότητα στις εμπειρίες (Experience first) έχουν τη διάθεση να αναπληρώσουν τις εμπειρίες που χάθηκαν στη διάρκεια της πανδημίας, με έναν στους τρεις να δηλώνει ότι θα ξοδέψει περισσότερα σε εορταστικά ταξίδια και δραστηριότητες εκτός σπιτιού (35% και 31%, αντίστοιχα).

Παρά τη διάθεση να ξοδέψουν πιο ελεύθερα, το 41% ​​των ερωτηθέντων σε αυτή την κατηγορία ανησυχούν ιδιαίτερα για τα χρέη του νοικοκυριού τους. Ωστόσο, η συνολική τους αισιοδοξία υπερισχύει των ανησυχιών τους, με το 50% αυτής της ομάδας να είναι πρόθυμοι να αγοράσουν μη απαραίτητα προϊόντα, υπηρεσίες και εμπειρίες για να είναι πιο ευτυχισμένοι.

Η ομάδα αυτή βρίσκεται στην πρώτη θέση σε ολόκληρη την Ασία (28%), αλλά είναι λιγότερο πολυπληθής στην Ευρώπη, με το ποσοστό της να περιορίζεται στο 12% στη Σουηδία και τη Φινλανδία, το 13% στο Ηνωμένο Βασίλειο, και το 15% στην Ιταλία.

Οι ψηφιακές αγορές διχάζουν τους καταναλωτές

Οι καταναλωτές έχουν πλέον στη διάθεσή τους μια πληθώρα καναλιών και προορισμών για τα ψώνια τους, ωστόσο δεν ψωνίζουν όλοι με τον ίδιο τρόπο. Ενώ η σημασία των ψηφιακών μέσων συνεχίζει να ενισχύεται, εξακολουθούν να προβληματίζουν τους καταναλωτές ζητήματα εμπιστοσύνης και κόστους, ενώ αρκετοί συνεχίζουν να προτιμούν τα φυσικά καταστήματα.

Το 36% των ερωτηθέντων που προτάσσουν το κόστος (Affordability first) θα προτιμήσουν να ψωνίσουν από φυσικά καταστήματα για την περίοδο των εορτών, ενώ το 52% δεν έχουν αγοράσει ποτέ είδη παντοπωλείου στο διαδίκτυο και σχεδόν οι μισοί (48%) δεν είναι πρόθυμοι να μοιραστούν προσωπικά τους δεδομένα για να λάβουν εξατομικευμένες συστάσεις για φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις.

Αντίθετα, τα μέλη της ομάδας που δίνουν προτεραιότητα στην εμπειρία (Experience first) έχουν διευρύνει την αναζήτησή τους για εμπειρίες, με πάνω από το ένα τρίτο (36%) να αγοράζει εικονικά προϊόντα, όπως digital skins, ή να χρησιμοποιεί εικονικές πλατφόρμες πολλών χρηστών. Την ίδια ώρα, το 43% έχουν αγοράσει ένα αντικείμενο απευθείας από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η διάθεση για σύνδεση και ακτιβισμό των μελών της ομάδας που θέτουν σε προτεραιότητα την κοινωνία (Society first) αντικατοπτρίζεται στην ψηφιακή τους συμπεριφορά. Ενώ δεν είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν ψηφιακές τεχνολογίες εξίσου συχνά με τους άλλους καταναλωτές, είναι πιο πιθανό να τις χρησιμοποιούν για να αλληλεπιδρούν με άλλα άτομα, με το 55% να αναφέρουν ότι πρόσφατα συναναστράφηκαν με φίλους ή την οικογένειά τους μέσα από πλατφόρμες βίντεο. Η ομάδα αυτή είναι η μικρότερη ομάδα σε όλες τις περιφέρειες και τις περισσότερες χώρες.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της νέας έρευνας, ο κος Θάνος Μαύρος, Εταίρος, Συμβουλευτικές Υπηρεσίες ΕΥ Ελλάδος και Επικεφαλής Τομέα Καταναλωτικών Προϊόντων και Λιανεμπορίου της EY στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, δήλωσε: «Ο υψηλός πληθωρισμός και η αβεβαιότητα που προκάλεσαν παγκοσμίως οι γεωπολιτικές αναταραχές ωθούν τους καταναλωτές σε πιο συντηρητικές επιλογές κατά τη φετινή εορταστική περίοδο, με υψηλά ποσοστά να δηλώνουν ότι θα ξοδέψουν λιγότερα σε δώρα και διασκέδαση και θα περιορίσουν τα ταξίδια τους.

Την ίδια ώρα, όμως, αυξάνεται το μερίδιο των καταναλωτών που διαμορφώνουν την καταναλωτική τους συμπεριφορά με βάση την ανησυχία τους για την κλιματική αλλαγή και το περιβάλλον, αλλά και όσων θέτουν σε πρώτη προτεραιότητα τις εμπειρίες.

Για τις επιχειρήσεις, αυτός ο κατακερματισμός της αγοράς και οι διαφορετικές προτεραιότητες των καταναλωτών, αποτελούν μεγάλη πρόκληση που απαιτεί επανασχεδιασμό των προϊόντων και υπηρεσιών τους, εξατομικευμένες προσεγγίσεις για την κάλυψη των ιδιαίτερων προτιμήσεων, πολυκαναλικά δίκτυα και, κυρίως, ευελιξία για να μπορούν να παρακολουθήσουν και να αντιδράσουν στις νέες αναδυόμενες τάσεις».

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

OIKONOMIA

Λακωνία: Αιτήσεις για αποζημιώσεις αγροτικών εκμεταλλεύσεων από πλημμύρες

Published

on

Μοιράσου το αρθρο!

Έως τις 28 Φεβρουαρίου 2023 μπορούν να υποβάλουν αιτήσεις για αποζημιώσεις επιχειρήσεων και αγροτικών εκμεταλλεύσεων σε περιοχές του Δήμου Ευρώτα που πλημμύρισαν στις 26 Ιανουαρίου 2023.

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Επιπλέον, σύμφωνα με τη ΠΕ Λακωνίας, οι αγροτικές εκμεταλλεύσεις και οι αγρότες πρέπει να υποβάλλουν τη δήλωση ενιαίας ενίσχυσης στο Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Ελέγχου και να έχουν εκπληρώσει την υποχρέωση καταβολής της ειδικής ασφαλιστικής εισφοράς στον Οργανισμό Ελληνικών Γεωργικών Ασφαλίσεων (ΕΛΓΑ).

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Οι δικαιούχοι

Δικαιούχοι της επιχορήγησης είναι επιχειρήσεις συμπεριλαμβανομένων και των αγροτικών εκμεταλλεύσεων ως εξής:

Στις επιχειρήσεις συγκαταλέγονται βιομηχανικές και βιοτεχνικές μονάδες, εμπορικά καταστήματα, αγροτικές εκμεταλλεύσεις, επιχειρήσεις που ασκούν νόμιμη οικονομική δραστηριότητα, ανεξάρτητα από τη μορφή τους, συμπεριλαμβανομένων και των ατομικών επιχειρήσεων και των ελεύθερων επαγγελματιών, καθώς και των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην παραγωγή, μεταποίηση ή εμπορία προϊόντων αλιείας και υδατοκαλλιέργειας (συμπεριλαμβάνονται και οι δημόσιες επιχειρήσεις, δημοτικές ή κοινοτικές κοινωφελείς επιχειρήσεις, ανώνυμες εταιρείες των ΟΤΑ).

Στις αγροτικές εκμεταλλεύσεις, περιλαμβάνονται οι γεωργικές ή κτηνοτροφικές μονάδες (επιχειρήσεις) οι οποίες ανήκουν σε ένα ή περισσότερα φυσικά πρόσωπα ή και σε νομικά πρόσωπα και οι κατά κύριο επάγγελμα αγρότες, όσοι δηλαδή έχουν δικαίωμα εγγραφής στο μητρώο αγροτών και αγροτικών εκμεταλλεύσεων.

Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, όπου παρατηρούνται σημαντικές και εκτεταμένες ζημίες σε αριθμό πληγεισών αγροτικών εκμεταλλεύσεων ή σε μέγεθος καταστροφής, δικαιούχοι δύναται να είναι και φυσικά πρόσωπα που δεν είναι κατά κύριο επάγγελμα αγρότες, αλλά κατέχουν αγροτικές εκμεταλλεύσεις.

Προϋποθέσεις επιχορήγησης

Οι παραπάνω κατηγορίες είναι δικαιούχοι της ενίσχυσης εφόσον:

Ασκούσαν νόμιμη οικονομική δραστηριότητα την ημέρα επέλευσης της θεομηνίας και συνεχίζουν να λειτουργούν (με τον ίδιο ΑΦΜ) κατά τον χρόνο καταβολής της επιχορήγησης.

Έχουν την έδρα τους ή ασκούν νόμιμα την δραστηριότητά τους στην οριοθετημένη πληγείσα περιοχή.

Έχουν υποστεί υλικές ζημίες σε στοιχεία ενεργητικού τους ως άμεση συνέπεια της θεομηνίας.

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Continue Reading

OIKONOMIA

ΥπΑΑΤ: Παράταση στην εκπόνηση των διαχειριστικών σχεδίων βόσκησης

Published

on

Μοιράσου το αρθρο!

Έως τις 31 Δεκεμβρίου 2024 παρατείνεται η προθεσμία εκπόνησης, υποβολής και έγκρισης διαχειριστικών σχεδίων βόσκησης, σύμφωνα με τροπολογία που κατέθεσε το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων (ΥπΑΑΤ) στο νομοσχέδιο του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων για την προστασία των καταναλωτών.

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μετά την προθεσμία αυτή δεν επιτρέπεται η ενεργοποίηση δικαιωμάτων ενίσχυσης για εν λόγω έκταση, χωρίς ύπαρξη και εφαρμογή εγκεκριμένου διαχειριστικού σχεδίου βόσκησης.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Βοσκήσιμες γαίες ορίζονται οι εκτάσεις που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για βόσκηση ζώων, στις οποίες αναπτύσσεται βλάστηση αυτοφυής ή μη αυτοφυής, που προσφέρεται για βοσκή και δύναται να αποτελεί μέρος καθιερωμένων τοπικών πρακτικών. Ο χαρακτήρας και ο προορισμός των βοσκήσιμων γαιών δεν μεταβάλλεται λόγω της χρήσης τους για τη διατροφή των αγροτικών ζώων, η δε διαχείριση και η προστασία τους διέπονται από τις σχετικές για κάθε κατηγορία έκτασης διατάξεις της αγροτικής, δασικής και περιβαλλοντικής νομοθεσίας.

Στις βοσκήσιμες γαίες περιλαμβάνονται οι «μόνιμοι βοσκότοποι», οι οποίοι είναι επιλέξιμοι για χορήγηση ενίσχυσης σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό κανονισμό «σχετικά με τη θέσπιση κανόνων για τη στήριξη των στρατηγικών σχεδίων που πρέπει να καταρτίζονται από τα κράτη μέλη στο πλαίσιο της κοινής γεωργικής πολιτικής (στρατηγικά σχέδια για την ΚΓΠ) και να χρηματοδοτούνται από το Ευρωπαϊκό Γεωργικό Ταμείο Εγγυήσεων (ΕΓΤΕ) και το Ευρωπαϊκό Γεωργικό Ταμείο Αγροτικής Ανάπτυξης (ΕΓΤΑΑ).

Τα δικαιώματα χρήσης

Τα δικαιώματα χρήσης της βοσκής επί των βοσκήσιμων γαιών, στις οποίες επιτρέπεται η βόσκηση, σύμφωνα με τα διαχειριστικά σχέδια βόσκησης που έχουν εγκριθεί, κατανέμονται από τις οικείες Περιφερειακές Ενότητες στους κτηνοτρόφους, με προτεραιότητα εκείνων που έχουν την έδρα της εκμετάλλευσής τους στην περιοχή και εκείνων που εκτρέφουν αυτόχθονες απειλούμενες με εξαφάνιση φυλές αγροτικών ζώων.

Για το σκοπό αυτό με απόφαση του ΥπΑΑΤ συνιστάται επιτροπή κατανομής των δικαιωμάτων χρήσης της βοσκής εντός της οικείας Περιφερειακής Ενότητας, τα μέλη της οποίας ορίζονται με απόφαση του περιφερειάρχη.

Ιδιωτική βοσκήσιμη γαία

Στους κτηνοτρόφους που κάνουν χρήση ιδιωτικής βοσκήσιμης γαίας, ιδιοκτήτη ή ενοικιαζόμενη από ιδιώτες ή ΝΠΙΔ, κατανέμεται επιπλέον έκταση μόνο για το μέρος του ζωικού κεφαλαίου που δεν καλύπτεται από τις ιδιωτικές εκτάσεις που δηλώνουν. Σε περίπτωση μεταβολής του ιδιοκτησιακού καθεστώτος των ιδιόκτητων βοσκήσιμων γαιών, για οποιαδήποτε αιτία, ο κτηνοτρόφος έχει την υποχρέωση να δηλώνει και αποδεικνύει τις αντίστοιχες μεταβολές. Σε αντίθετη περίπτωση χάνει τα δικαιώματά του.

Υπενθυμίζεται, ότι σύμφωνα με εξαγγελίες του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Γιώργου Γεωργαντά, εντός Μαρτίου αναμένεται να ξεκινήσουν οι διαγωνισμοί για τα διαχειριστικά σχέδια βόσκησης. Ήδη 5 περιφερειακά συμβούλια στη χώρα (Στερεάς Ελλάδας, Κρήτης, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Δυτικής Μακεδονίας και Ηπείρου) έχουν λάβει αποφάσεις εγκρίνοντας την προγραμματική σύμβαση που θα γίνει με το υπουργείο για να ακολουθήσουν στην συνέχεια οι διαγωνισμοί για τα διαχειριστικά σχέδια βόσκησης εντός του Μαρτίου.

Δείτε αναλυτικά την τροπολογία ΕΔΩ

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
ΚΟΣΜΟΣ58 δευτερόλεπτα ago

Ερντογάν: Τις πληγείσες περιοχές θα επισκεφθεί ο Τούρκος πρόεδρος

LIFESTYLE6 λεπτά ago

Η αποκάλυψη Λιάγκα για τον γιο του – «Παρακάλεσαν να τον πάρουν για γκαρσόνι»

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ9 λεπτά ago

Διδασκαλία χωρίς αποκλεισμούς: Δωρεάν εκπαιδευτικό εγχειρίδιο για παιδιά 8-14 ετών

ΠΟΛΙΤΙΚΗ13 λεπτά ago

Το εξωφρενικό ρουσφέτι ερωτικής φύσεως που ζήτησαν στον Λοβέρδο

ΕΛΛΑΔΑ15 λεπτά ago

Σεισμός: Ο γιος του πυροσβέστη Νίκα που είχε σώσει τον μικρό Ανδρέα το 1995 έσωσε παιδί στην Τουρκία

ΜΠΑΣΚΕΤ21 λεπτά ago

Ντέρμπι ανάμεσα σε Ελευθερούπολη και Ερμή

ΚΟΣΜΟΣ24 λεπτά ago

Σεισμός σε Τουρκία – Συρία: Σε νοσοκομείο το βρέφος που ανασύρθηκε με τον ομφάλιο λώρο

ΘΕΣΣΑΛΙΑ24 λεπτά ago

Με Ολυμπιονίκες συνομίλησαν μαθητές και εκπαιδευτικοί του Γυμνασίου Καρυάς Ελασσόνας (φώτο)

ΘΕΣΣΑΛΙΑ28 λεπτά ago

Εντοπίστηκε χασίς σε έλεγχο σε αυτοκίνητο

LIFESTYLE30 λεπτά ago

«Είδα τον πατέρα μου πάνω σε ερείπια γεμάτο αίματα, ήταν φρικαρισμένος»

MEDIA6 ημέρες ago

«Μεγάλη Εικόνα» με τη Νίκη Λυμπεράκη: καλεσμένος ο ολυμπιονίκης Πύρρος Δήμας, Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου στις 00:10

LIFESTYLE4 ημέρες ago

«Λες ”πόσο χρόνο έχω; Μπορεί να είναι ένα Πάσχα”» – Ραγίζει καρδιές η Μπακογιάννη για την υγεία της

LIFESTYLE7 ημέρες ago

Στα προηγούμενα Survivor έκαναν όργια… όλων των ειδών στο νοσοκομείο

ΜΑΓΝΗΣΙΑ4 ημέρες ago

Βόλος: Εξαφανίστηκαν μέσα στη νύχτα η 23χρονη και η οικογένειά της μετά το επεισόδιο με τον ιδιοκτήτη του σπιτιού – Όλα όσα υποστηρίζει ο 45χρονος

ΕΛΛΑΔΑ7 ημέρες ago

Τσικνοπέμπτη: Πότε θα τσικνήσουμε και πότε πέφτει η Καθαρά Δευτέρα

LIFESTYLE5 ημέρες ago

Πάολα: Το μήνυμα της τραγουδίστριας μέσα από το νοσοκομείο

LIFESTYLE5 ημέρες ago

Πάμελα Άντερσον – Η σύζυγος του Τόμι Λι αντεπιτίθεται: «Δεν θα νοιαζόσουν, αν πέθαινα»

LIFESTYLE5 ημέρες ago

Παραμένουν στον Άγιο Δομίνικο η Κατερίνα Δαλάκα και η Ασημίνα Χατζηανδρέου

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ7 ημέρες ago

«Το βραχιόλι της φωτιάς»: Ρεκόρ στο ERTFLIX με 1 εκατομμύριο τηλεθεάσεις σε μία εβδομάδα

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ6 ημέρες ago

ΤΗΝΟΣ : ΜΕΓΑΛΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΥΠΑΠΑΝΤΗΣ -ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΜΕΓΑΛΟΜΑΤΑΣ ΣΤΟ ΚΤΙΚΑΔΟ

Advertisement
Advertisement

Μπείτε στην ομάδα μας στο Discord και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Μπείτε στην ομάδα μας στο Telegram και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Advertisement
Advertisement

Εγγραφείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μας

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ιδιωτικά και μοιράζεστε τα δεδομένα σας μόνο με τρίτα μέρη που καθιστούν δυνατή αυτή την υπηρεσία. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.

Δημοφιλή