Connect with us
banner epikhirisis

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Διακριτές Αλλαγές για Δημιουργούς LIVE, Περιεχόμενο AI και άλλα

Published

on

GettyImages 2084803237.jpg

Το TikTok ανακοίνωσε πρόσφατα την αναθεώρηση των Οδηγιών Κοινότητας, εισάγοντας διακριτικές αλλαγές που επηρεάζουν τους δημιουργούς ζωντανών μεταδόσεων (LIVE), το περιεχόμενο που δημιουργείται με τεχνητή νοημοσύνη (AI) και άλλες πτυχές της πλατφόρμας. (techcrunch.com)

Ευθύνη Δημιουργών Ζωντανών Μεταδόσεων (LIVE):

Οι δημιουργοί ζωντανών μεταδόσεων καλούνται να αναλάβουν πλήρη ευθύνη για το περιεχόμενο των ζωντανών τους συνεδριών, ακόμη και όταν χρησιμοποιούν τρίτα εργαλεία, όπως μεταφραστές σε πραγματικό χρόνο ή εργαλεία μετατροπής φωνής σε κείμενο για την ανάγνωση σχολίων. Το TikTok τονίζει την ανάγκη παρακολούθησης αυτών των εργαλείων για να διασφαλιστεί ότι δεν παραβιάζουν τους κανόνες της πλατφόρμας. (techcrunch.com)

Περιεχόμενο Δημιουργημένο με Τεχνητή Νοημοσύνη (AI):

Το TikTok συνεχίζει να απαγορεύει το περιεχόμενο που είναι παραπλανητικό σχετικά με θέματα δημόσιας σημασίας ή επιβλαβές για άτομα. Η νέα διατύπωση απλοποιεί την προηγούμενη, εστιάζοντας στην αποτροπή παραπλανητικού περιεχομένου που δημιουργείται με AI. Επιπλέον, το TikTok θα αρχίσει να επισυνάπτει αυτόματα ετικέτες “Δημιουργημένο με AI” σε περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί με εργαλεία όπως το DALL·E 3, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία Content Credentials. (techcrunch.com)

Advertisement

Προσωποποιημένα Αποτελέσματα Αναζητήσεων και Σχολίων:

Η πλατφόρμα προσαρμόζει τα αποτελέσματα αναζητήσεων και τις συστάσεις της βάσει των προηγούμενων αναζητήσεων και του περιεχομένου που έχει παρακολουθήσει ο χρήστης, καθιστώντας την εμπειρία πιο εξατομικευμένη. Επιπλέον, τα σχόλια ταξινομούνται με βάση σήματα όπως προηγούμενες απαντήσεις, “μου αρέσει” και αναφορές, ώστε η ενότητα σχολίων να διαφέρει από χρήστη σε χρήστη. (techcrunch.com)

Εμπορικό Περιεχόμενο:

Το TikTok τονίζει ότι το εμπορικό περιεχόμενο πρέπει να αποκαλύπτεται σαφώς. Επιπλέον, θα μειώσει την ορατότητα περιεχομένου που οδηγεί τους χρήστες να “αγοράσουν προϊόντα εκτός πλατφόρμας” σε αγορές όπου το TikTok Shop είναι διαθέσιμο. (techcrunch.com)

Αυτές οι αλλαγές αποσκοπούν στη διατήρηση της διαφάνειας και της ασφάλειας στην πλατφόρμα, αντανακλώντας τις συνεχιζόμενες προσπάθειες του TikTok να προσαρμοστεί στις εξελισσόμενες ανάγκες των χρηστών και των δημιουργών του.

Advertisement

Περισσότερα στο cyberskills.gr

Advertisement
dei 03 2025 myHome GasControl 300x250
Advertisement
Dei
455937950 1028081182654240 8041229916307210525 n
Advertisement

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement
Anassa
Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή

Διαχειρίστρια- Διευθύντρια : Σοφία Κοντοθανάση
Iδιοκτησία – Δικαιούχος domain name ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΠΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ASTRA AE
AΦΜ 094214456
Δ Ο Υ ΒΟΛΟΥ
Εδρα Γ.ΚΑΡΤΑΛΗ 76-ΒΟΛΟΣ ΤΚ 38333 ΤΗΛ.ΕΠΙΚ. 2421031434
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ [email protected]
Νόμιμος εκπρόσωπος : Παναγιώτα Τσιρτόγλου
Τεχνικός προϊστάμενος : Μιχάλης Χειμωνίδης
Εμπορικό τμήμα – Λογιστήριο : Μαρία Παπαζέτη
Διευθυντ.ς Σύνταξης: Σοφία Κοντοθανάση
Ρεπορτάζ: Βασίλης Μπαντίδης
Copyright © 2024 AstraTV.gr - Γ.Ε.Μ.Η.: 50683644000

Μετάβαση στο περιεχόμενο