Connect with us

ΚΟΣΜΟΣ

Διάλογος Κομισιόν και αρχών προστασίας καταναλωτών με την TikTok για την πολιτική της

Published

on

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το δίκτυο των εθνικών αρχών επιβολής της νομοθεσίας για την προστασία των καταναλωτών (CPC) ξεκίνησαν επίσημο διάλογο με την TikTok για να επανεξετάσουν τις εμπορικές πρακτικές και την πολιτική της.

Αυτό ακολουθεί προειδοποίηση του Ευρωπαϊκού Γραφείου Ενώσεων Καταναλωτών (BEUC) που έλαβε χώρα νωρίτερα φέτος σχετικά με τις παραβιάσεις των δικαιωμάτων των καταναλωτών από την TikTok. Τομείς ιδιαίτερου ενδιαφέροντος περιλαμβάνουν κρυφό μάρκετινγκ, επιθετικές τεχνικές διαφήμισης που απευθύνονται σε παιδιά και ορισμένους όρους στις πολιτικές της TikTok που θα μπορούσαν να θεωρηθούν παραπλανητικές για τους καταναλωτές.

Ο Επίτροπος Δικαιοσύνης της ΕΕ, Nτιντιέ Ρέιντερς σημείωσε ότι «η τρέχουσα πανδημία έχει επιταχύνει περαιτέρω την ψηφιοποίηση. Αυτό έφερε νέες ευκαιρίες, αλλά δημιούργησε επίσης νέους κινδύνους, ιδίως για ευάλωτους καταναλωτές». Προσέθεσε ότι «στην Ευρωπαϊκή Ένωση, απαγορεύεται η στόχευση παιδιών και ανηλίκων με συγκεκαλυμμένη διαφήμιση, όπως μπάνερ σε βίντεο».

Η TikTok έχει ένα μήνα για να απαντήσει και να επικοινωνήσει με την Επιτροπή και τις αρχές CPC, υπό την ηγεσία της Σουηδικής Υπηρεσίας Καταναλωτών και της Ιρλανδικής Επιτροπής Ανταγωνισμού και Προστασίας των Καταναλωτών.

Πηγή: ΕΡΤ, Ανταπόκριση από Βρυξέλλες: Ειρήνη Ζαρκαδούλα

Περισσότερα Εδω

Advertisement

Advertisement <
Advertisement

Εγγραφείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μας

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ιδιωτικά και μοιράζεστε τα δεδομένα σας μόνο με τρίτα μέρη που καθιστούν δυνατή αυτή την υπηρεσία. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.

Δημοφιλή

Κάντε εγγραφή στο
νέο μας κανάλι!

Δείτε Δελτία Ειδήσεων - Εκπομπές - Ρεπορτάζ
ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΔΩ!
Ολα τα βίντεο απο το μεγαλυτερο καναλι της Θεσσαλίας
close-link
Click Me