Ο διανομέας δεν έκρυψε το παράπονό του για κάποια επικριτικά σχόλια από πελάτες ή ακόμη και από χρήστες των social media στον λογαριασμό του

Το παράπονό του για όσα βίωσε κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας «Ελπίδα» εξέφρασε ένας διανομέας στην εκπομπή «Χαμογέλα και πάλι» στο MEGA.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Συγκεκριμένα, έχοντας αντιμετωπίσει και ο ίδιος τις δυσκολίες της εργασίας επί… πάγου, δεν έκρυψε ότι δέχτηκε μέχρι και επικριτικά σχόλια.

«Προσωπικά δούλεψα μόνο για λίγες ώρες με χιόνια και πάγο, γιατί στην επιχείρηση που δουλεύω, ο ιδιοκτήτης πήρε τηλέφωνο και είπε ‘κλείστε τα και φύγετε’. Ομως επειδή είχαν φτάσει κάποιες παραγγελίες προτού ξεσπάσει η κακοκαιρία, βγήκαμε στο δρόμο την ώρα που έπεσε το πρώτο χιόνι για να στείλουμε τις παραγγελίες και να μην απογοητεύσουμε και τους πελάτες» είπε.

Σύμφωνα με τον ίδιο «είχε πιάσει ήδη πάγος στην άσφαλτο, γλιστρούσε το μηχανάκι, έπεφτα κι εγώ, ευτυχώς χωρίς ταχύτητα και χωρίς να τραυματιστώ».

Ο διανομέας δεν έκρυψε το παράπονό του για κάποια επικριτικά σχόλια από πελάτες ή ακόμη και από χρήστες των social media στον λογαριασμό του:

«Είναι άσχημο να παίρνουν τηλέφωνο και να λένε στο κατάστημα γιατί δεν έχει έρθει ακόμη η παραγγελία μου, γιατί αργείτε… αυτή είναι η δουλειά σας κλπ. Ακόμα και όταν παρέδιδα παραγγελίες ειπώθηκαν κάποια σχόλια όπως »άργησες», »δουλειά σου είναι», ενώ τα ίδια έγραφαν και κάποιοι χρήστες στον λογαριασμό μου στα social όταν ανέβασα βιντεάκι από πτώση μου με το μηχανάκι. Εφτασα στο σημείο να μετανιώσω που ανέβασα το βίντεο για να αναδείξω τους κινδύνους της διανομής υπό τέτοιες συνθήκες».

Δείτε αναλυτικά

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr
Με ένα έξτρα self-test η επιστροφή στα σχολεία τη Δευτέρα – Όλες οι διευκρινίσεις