ΕΛΛΑΔΑ
Διευθύνων Σύμβουλος ΣΤΑΣΥ: “Χρειάζονται περισσότεροι συρμοί και εργαζόμενοι στις Σταθερές Συγκοινωνίες
«Καθημερινά 750.000 άνθρωποι κατά μέσο όρο χρησιμοποιούν τις σταθερές συγκοινωνίες» αναφέρει ο Θ. Κοτταράς. «Έχουμε αύξηση δρομολογίων, αλλά τον τελευταίο χρόνο έχει αυξηθεί κατά 13% η επιβατική κίνηση και έχει επεκταθεί κατά 7,5 χιλιόμετρα η γραμμή προς τον Πειραιά» προσθέτει.
Ωστόσο συμφωνεί με τους εργαζόμενους ότι «χρειάζονται περισσότερα τρένα, οι τελευταίοι συρμοί στο Μετρό ήταν το 2012 και ήδη έχουμε ανατάξει 16 συρμούς. Αναβάθμιση χρειάζονται και οι συρμοί που εξυπηρετούν τα δρομολόγια από και προς το αεροδρόμιο, καθώς είναι από το 2004».
Διαβάστε: ΗΣΑΠ, Μετρό, Τραμ: Ταλαιπωρία επιβατών λόγω έλλειψης προσωπικού και παλαιών συρμών – Τι καταγγέλλεται στα Παραπολιτικά 90,1 (Ηχητικό)
Πολλά ήταν τα παράπονα των επιβατών το καλοκαίρι και για την έλλειψη κλιματισμού σε ΗΣΑΠ και ΜΕΤΡΟ. «Οι παλιοί συρμοί δεν έχουν κλιματισμό και γι’ αυτό σύντομα θα βγει ο σχετικός διαγωνισμός για να λυθεί αυτό το πρόβλημα» εξηγεί.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ δεν αντικρούει τις διαμαρτυρίες των εργαζομένων για ελλιπές προσωπικό. Ωστόσο διευκρινίζει πως «το επόμενο δίμηνο αναμένεται να ολοκληρωθεί η διαδικασία για προσλήψεις 300 εργαζομένων, ξεκινώντας από τους τεχνίτες». Όπως λέει, «ως το τέλος του χρόνου θα έχουν μπει 94 νέοι τεχνίτες, αλλά θα πρέπει να σημειώσουμε ότι οι νέοι εργαζόμενοι θα χρειαστούν ένα διάστημα εκπαίδευσης πριν ενταχθούν κανονικά στις βάρδιες».
Σύμφωνα και με τον κ. Κοτταρά οι οικονομικές απολαβές για μια θέση στην ΣΤΑΣΥ δεν αποτελούν μεγάλο κίνητρο. «Δεν μπορούμε να ανταγωνιστούμε τον ιδιωτικό τομέα. Έχουμε προτείνει να αναγνωρίζονται οι τριετίες προϋπηρεσίας των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα» λέει χαρακτηριστικά.
Ανάλογα προβλήματα εντοπίζει και στο ΤΡΑΜ, με αποτέλεσμα τα δρομολόγια να είναι ανά 9 λεπτά ακόμα και τις ώρες αιχμής, και όταν αυτά εκτελούνται με συνέπεια.
«Σχεδιάζουμε μείωση της χρονικής απόστασης μεταξύ των δρομολογίων» αναφέρει ο Διευθύνων Σύμβουλος των Σταθερών Συγκοινωνιών. Παραδέχεται ότι υπάρχει πρόβλημα με την Τηλεματική που συχνά δεν αποτυπώνει τον σωστό χρόνο άφιξης του ΤΡΑΜ. «Η νέα Τηλεματική δεν έχει καταφέρει να δώσει την σωστή εικόνα» λέει χαρακτηριστικά προσθέτοντας ότι γίνεται μια προσπάθεια βελτίωσης τόσο στο ΤΡΑΜ όσο και στα Λεωφορεία.
Όσο για τα απαιτούμενα κονδύλια: «Οι Σταθερές Συγκοινωνίες έχουν καταθέσει τις σχετικές αιτήσεις στην γενική κυβέρνηση» δηλώνει.
Ένα είναι βέβαιο, η υλοποίηση των δεσμεύσεων θα κριθεί εμπράκτως από τους επιβάτες που χρησιμοποιούν καθημερινά ΗΣΑΠ – Μετρό και ΤΡΑΜ.
-
MEDIA21 ώρες agoΠρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος σε ΑΠΕ-ΜΠΕ μέσω ΑΣΕΠ
-
ΕΛΛΑΔΑ7 ώρες agoΆστατος ο καιρός με κατά τόπους βροχές
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ4 ώρες agoΚ. Τσουκαλάς: «Οι αγρότες δεν έχουν πια να περιμένουν τίποτα από τον κ. Μητσοτάκη – Η αλλαγή σελίδας για τον πρωτογενή τομέα είναι επιτακτική»
-
ΕΛΛΑΔΑ15 ώρες agoΣυναγερμός στις Αρχές για νεκρό άνδρα σε ξενοδοχείο, πληροφορίες ότι είναι γνωστός των Αρχών
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ17 ώρες agoΑνδρουλάκης από Λάρισα: Η ΝΔ διχάζει τον λαό – Ψήφος στο ΠΑΣΟΚ σημαίνει τέλος στη διαφθορά
-
ΚΟΣΜΟΣ15 ώρες agoΜήνυμα Τραμπ προς Ρεπουμπλικανούς: Μην είστε αδύναμοι – Παλέψτε!
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ21 ώρες agoe-ΕΦΚΑ – ΔΥΠΑ: Ο «χάρτης» των πληρωμών έως τις 7 Νοεμβρίου
-
ΕΛΛΑΔΑ19 ώρες agoΒορίζια Ηρακλείου: Η αγορά ενός σπιτιού ”ξύπνησε” τη βεντέτα




