Connect with us

ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Δύο λαρισινές ανάμεσα στις 20 πιο δημοφιλείς μάρκες που βρίσκονται στις προτιμήσεις των Ελλήνων στα σούπερ μάρκετ!

Published

on

Spread the love

Με την ακρίβεια να ροκανίζει το εισόδημα των νοικοκυριών και την ιδιωτική ετικέτα να ανεβάζει στροφές προκειμένου να μισογεμίσει το «καλάθι του νοικοκυριού», ενδιαφέρον έχει να δούμε ποιες είναι οι δημοφιλέστερες μάρκες που επιλέγουν οι Έλληνες καταναλωτές από τα ράφια των σούπερ μάρκετ.

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αξιοσημείωτο ειναι πως μεταξύ των πρώτων βρίσκονται δύο λαρισινες επιχειρήσεις, καθώς στην 3η θέση φιγουράρει η Γαλακτοβιομηχανία “Όλυμπος” , ενώ στην 7η βρίσκεται η βιομηχανία ζυμαρικών που εδρεύε στην πόλη της Λάρισας, “Μέλισσα – Κίκιζας”.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Στη δέκατη έκδοση της μελέτης Brand Footprint της εταιρείας ερευνών Kantar καταγράφεται η «δύναμη» χιλιάδων εμπορικών σημάτων σε 52 χώρες, οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 87% του παγκόσμιου ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας.

Εξετάστηκε συνολικά ο κλάδος των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (FMCGs – Fast-Moving Consumer Goods) και ξεχωριστά οι τομείς τροφίμων, ροφημάτων και ποτών, προσωπικής περιποίησης και υγιεινής, φροντίδας σπιτιού και γαλακτοκομικών προϊόντων.

Ανατροπή στην κορυφή

Το 2021 στην κορυφαία θέση της κατάταξης των brands που αγοράζονται περισσότερο στην Ελλάδα βρέθηκε η Coca-Cola, που ξεπέρασε τα Μπισκότα Παπαδοπούλου (σ.σ. είχε πάρει την πρωτιά το 2020), στη συνολική κατηγορία των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων.

Ο γίγαντας των αναψυκτικών κατέγραψε αύξηση 8% στην CRP, καθώς και αύξηση της διείσδυσής του (στο 85,4) και των επιλογών των καταναλωτών (στο 10,2).

Πάντως η εμβληματική μάρκα «Παπαδοπούλου» διατήρησε τη θέση της ως το δημοφιλέστερο brand στον κλάδο των τροφίμων. Επίσης η Coca-Cola είναι το κορυφαίο brand στον κλάδο των ροφημάτων και ποτών.

Η μάρκα γαλακτοκομικών Όλυμπος σημείωσε επίσης καλές επιδόσεις στο CRP για δεύτερη συνεχή χρονιά. Η 3η κατά σειρά μάρκα που αγοράζουν οι Έλληνες είδε το CRP της να αυξάνεται κατά 8%, φτάνοντας τα 16 εκατομμύρια φορές που την επέλεξαν οι καταναλωτές.

Η μάρκα ελληνικού καφέ Παπαγάλος Λουμίδη της Nestle και το εμπορικό σήμα ΝΟΥΝΟΥ FrieslandCampina, διατηρούν την πέμπτη και έκτη θέση , αντίστοιχα, ενώ άλλες ελληνικές μάρκες που μπήκαν στην πρώτη δεκάδα περιλαμβάνουν τη Μέλισσα της βιομηχανίας Κίκιζας, τη Γιώτης, καθώς και την εταιρεία τοματοειδών Κύκνος.

Μεταξύ των εμπορικών επωνυμιών που σημειώνουν κέρδη είναι η Παυλίδης, η οποία σημείωσε άνοδο κατά 7 θέσεις, η εταιρεία παραγωγής εμφιαλωμένου νερού Βίκος, που ανέβηκε κατά 6 θέσεις και το ψωμί για τοστ «Γεύση²» της εταιρείας Παπαδοπούλου.

Ελληνικές μάρκες VS πολυεθνικών

Αν και συνολικά στα FMCGs οι επιλογές μεταξύ ελληνικών και πολυεθνικών εμπορικών σημάτων είναι μοιρασμένες, στα τρόφιμα, οι 12 στις 20 πρώτες μάρκες της κατάταξης των brands που αγοράζονται περισσότερο στην Ελλάδα είναι ελληνικές.

Ενδιαφέρον έχει επίσης και η διαπίστωση ότι στην κατηγορία των προϊόντων προσωπικής περιποίησης και υγιεινής η μάρκα Every Day της εταιρείας ΜΕΓΑ Α.Ε. καταλαμβάνει την κορυφή.

Ελληνική πρωτιά διαπιστώνεται και στην κατηγορία των γαλακτοκομικών προϊόντων με τη μάρκα Όλυμπος των αδελφών Σαράντη να βρίσκεται στην κορυφή.

Στα προϊόντα φροντίδας σπιτιού στην  πρώτη θέση βρίσκεται η μάρκα Klinex που ανήκει στη Unilever, ενώ το top5 συμπληρώνεται από τα εμπορικά σήματα Fairy, Ajax, Soupline και Lenor.

Μεθοδολογία

Η κατάταξη των πιο επιτυχημένων εμπορικών σημάτων γίνεται μέσω του «εργαλείου» Consumer Reach Points – CRP, δηλαδή με βάση τον αριθμό των φορών που επιλέγονται από τους καταναλωτές κατά τη διάρκεια του έτους.

Ειδικότερα, οι ερευνητές της Kantar εξετάζουν πόσες οικογένειες αγόρασαν μία μάρκα σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο και πόσο συχνά.

Το CRP υπολογίζεται πολλαπλασιάζοντας τρία μεγέθη: τον αριθμό των νοικοκυριών σε μια χώρα, τον αριθμό των νοικοκυριών που αγοράζουν τουλάχιστον μία φορά τη μάρκα (διείσδυση) και αριθμό των αλληλεπιδράσεων με αυτήν την μάρκα κατά τη διάρκεια ενός έτους (συχνότητα) και εκφράζεται σε εκατομμύρια.

Πηγή: ΟΤ

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

loading...
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ5 λεπτά ago

Οι 5.000 δορυφόροι του Έλον Μασκ γύρω από τη Γη – GPU

VIDEO25 λεπτά ago

Ο Δήμαρχος Φαρσάλων Μάκης Εσκιόγλου στο Συμβαίνει Τώρα με την Βάσω Σαμακοβλή 29/09/2023

ΠΟΛΙΤΙΚΗ35 λεπτά ago

Τα «στηρίγματα» σε Καλατράβα και Μπέο βάζουν φωτιά στο πολιτικό σκηνικό – Όλοι εναντίον όλων και στη μέση ο Κασσελάκης

ΕΛΛΑΔΑ45 λεπτά ago

Μεσολόγγι: Δύο ώρες προσπαθούσαν να απεγκλωβίσουν τη γυναίκα που διαμελίστηκε στη μηχανή του κιμά

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ1 ώρα ago

Σαν σήμερα, όταν ο Χάκινεν νίκησε για τελευταία χρονιά και ο Φερστάπεν… γεννήθηκε

ΜΠΑΣΚΕΤ1 ώρα ago

Μπαρτζώκας: «Αφιερώνω την νίκη στον Γκος»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ1 ώρα ago

Στην αποστολή του Ολυμπιακού Β’ ο Μπιανκόν

OIKONOMIA2 ώρες ago

Πρώτο τρίμηνο με απώλειες φέτος για το Bitcoin

ΚΟΣΜΟΣ2 ώρες ago

Ινδία: Ελεγκτές ντόπινγκ έκαναν έφοδο και αντίκρισαν παντού σύριγγες με αναβολικά

LIFESTYLE2 ώρες ago

Άρχισαν στη Βουδαπέστη τα γυρίσματα της νέας του ταινίας με τίτλο «Modi»

Μπείτε στην ομάδα μας στο Discord και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Μπείτε στην ομάδα μας στο Telegram και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δημοφιλή