AUTO-MOTO
EKO Rally Acropolis: 11οι στο WRC3 οι Μάνος και Κώστας Στεφανής
Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης
Γιος και πατέρας. Ο Μάνος Στεφανής μαζί με τον πατέρα του Κώστα Στεφανή έκαναν αγώνα τακτικής και κατάφεραν να ανέβουν στη ράμπα τερματισμού του πιο σκληρού και δύσκολου Ράλλυ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Τερμάτισαν στην 35η θέση της γενικής κατάταξης, στην 11η θέση στο WRC3 για αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally3 και στην 6η θέση μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων.
Το έργο του πληρώματος της Traction Rally Team στον 10ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ μόνο εύκολο δεν ήταν, καθώς ο φετινός αγώνας ήταν κατά γενική ομολογία ο πιο δύσκολος των τελευταίων ετών.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Το πρόγραμμα της τρίτης και καταληκτικής ημέρας, η οποία πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου, περιλάμβανε 3 ειδικές διαδρομές (Οινοχώρι – 17,47 χλμ., Ελευθεροχώρι Χ 2 – 18,29 χλμ.) συνολικού μήκους 54,05 αγωνιστικών χιλιομέτρων, οι οποίες ολοκλήρωσαν το «μενού» των 15 ειδικών διαδρομών του τριημέρου, οι οποίες είχαν συνολικό μήκος 305,30 αγωνιστικών χιλιομέτρων.
Έχοντας αποφύγει τα προβλήματα κατά τις δύο πρώτες, ιδιαίτερα απαιτητικές αγωνιστικές ημέρες, οι Μάνος και Κώστας Στεφανής γνώριζαν πως πρέπει να διατηρήσουν την ίδια στρατηγική, έχοντας ως βασικό γνώμονα την προστασία του αυτοκινήτου.
Με αυτό το σκεπτικό, κινήθηκαν αρκετά συντηρητικά στην εναρκτήρια ειδική διαδρομή της ημέρας (Οινοχώρι), ενώ το πρώτο πέρασμα από την ειδική διαδρομή Ελευθεροχώρι ακυρώθηκε για εκείνους, λόγω μικρής εξόδου προπορευόμενου αυτοκινήτου.
Έτσι, απέμενε μόνο το δεύτερο πέρασμα από το φημισμένο, αλλά πολύ σκληρό φέτος, Ελευθεροχώρι, που αποτέλεσε και την Power Stage, προκειμένου το δίδυμο να φτάσει, για πρώτη φορά μαζί, στον τερματισμό της Λαμίας.
Όπερ και εγένετο, με τον Μάνο Στεφανή να γεύεται για πρώτη φορά τον τερματισμό στον κορυφαίο ελληνικό αγώνα ράλλυ. Την ίδια ώρα, ο Κώστας Στεφανής επισφράγισε με τον καλύτερο τρόπο την 30ή συμμετοχή σε 49 χρόνια -γεγονός που τον έφερε στη δυάδα αγωνιζόμενων παγκοσμίως με αγωνιστική καριέρα τόσο μεγάλης διάρκειας*- καθώς ανέβηκε στη ράμπα του τερματισμού για 16η φορά!
Όπως συμβαίνει πάντοτε, ο τερματισμός στο Ράλλυ Ακρόπολις είναι μια μεγάλη επιτυχία για κάθε ελληνικό πλήρωμα, ενώ το συγκεκριμένο επίτευγμα αποκτά ακόμη μεγαλύτερη διάσταση φέτος, λόγω της σκληρότητας των ειδικών διαδρομών, που επέφερε πολλές εγκαταλείψεις.
Το αυτοκίνητο που έτρεξαν ήταν Ford Fiesta Rally3 που προετοίμασε η M-Sport Πολωνίας ενώ χορηγός της συμμετοχής ήταν η Coral A.E. – Shell Licensee
Οι δηλώσεις
Μάνος Στεφανής: «Είμαι πολύ χαρούμενος που καταφέραμε να τερματίσουμε το Ράλλυ Ακρόπολις. Μεγάλωσα σε ένα περιβάλλον όπου ο συγκεκριμένος αγώνας ήταν το γεγονός της χρονιάς, οπότε να βρίσκομαι στη ράμπα του τερματισμού με τον Κώστα ως συνοδηγό, σε αυτήν την επετειακή για εκείνον συμμετοχή, είναι ότι καλύτερο. Ο φετινός αγώνας ήταν δύσκολος και σκληρός, όμως θεωρώ ότι με δεδομένη και την αγωνιστική μου αποχή, κινηθήκαμε πολύ καλά, γνωρίζοντας διαρκώς τι πρέπει να κάνουμε ώστε να φτάσουμ στον τερματισμό. Το Ford Fiesta Rally3 ήταν εξαιρετικό σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Ευχαριστώ πολύ την Coral A.E. – Shell Licensee, χωρίς την οποία η συμμετοχή αυτή δε θα ήταν εφικτή, καθώς και την M-Sport Πολωνίας για το άψογο αυτοκίνητο. Φυσικά, δε θα μπορούσα να μην ευχαριστήσω τον Κώστα, όχι μόνο για αυτό το Ακρόπολις, αλλά για όσα έχουμε περάσει ως τώρα».
Κώστας Στεφανής: «Η επιστροφή στη ράμπα τερματισμού του Ράλλυ Ακρόπολις, αφήνει πάντοτε μια πολύ γλυκιά γεύση. Ιδιαίτερα φέτος όμως, έχει ξεχωριστή σημασία, καθώς συμπίπτει με τον εορτασμό 30 συμμετοχών σε 49 χρόνια παρουσίας, οπότε τα συναισθήματά μου είναι πολύ έντονα. Επιπλέον, είναι ο πρώτος μας τερματισμός μαζί με τον Μάνο και αυτό το θέλαμε πολύ, καθώς στις προηγούμενες προσπάθειες, πάντοτε κάποια ατυχία μας στερούσε αυτή τη δυνατότητα. Ο αγώνας μου θύμισε πραγματικά τα Ακρόπολις της δεκαετίας του ’70, όμως με σωστή στρατηγική και αυταπάρνηση, τα καταφέραμε. Θέλω να ευχαριστήσω και εγώ από την μεριά μου την Coral A.E. – Shell Licensee για την υποστήριξη, καθώς και την M-Sport Πολωνίας για το εξαιρετικό Ford Fiesta Rally3, που δεν αντιμετώπισε κανένα σημαντικό πρόβλημα σε όλο το αγωνιστικό τριήμερο. Καλή αντάμωση στα βουνά».
Γιος και πατέρας ανανέωσαν το ραντεβού τους για το EKO Rally Acropolis 2025
-
ΚΟΣΜΟΣ19 ώρες ago
«Κανένα ταμπού στην προστασία των Γάλλων» – Το Παρίσι στο «κλαμπ των σκληρών» της ΕΕ για το μεταναστευτικό
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ15 ώρες ago
Εορτασμός της Παγκόσμιας Ημέρας Κιθάρας
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ17 ώρες ago
Αυθαίρετα: Ξεκινά ο πρώτος κύκλος κατεδαφίσεων – Η έκδοση εντάλματος και οι αιφνιδιαστικές παρεμβάσεις
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ15 ώρες ago
Γιαννούλης για Κασσελάκη: Επέλεξε τη σύγκρουση και τον διχασμό, επιλέγει να θυματοποιηθεί
-
ΚΟΣΜΟΣ19 ώρες ago
Πώς αναπτήρας οδήγησε στην εξιχνίαση δολοφονίας 60χρονης
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ17 ώρες ago
CEOs: Γιατί θεωρούν την παρουσία τους στα social media ευεργετική;
-
ΕΛΛΑΔΑ15 ώρες ago
Λέσβος: Το «Χαμόγελο του Παιδιού» είχε παρέμβει για την 14χρονη που κατήγγειλε τον βιασμό της από 2 άνδρες
-
ΕΛΛΑΔΑ15 ώρες ago
Κίνηση στους δρόμους: Ουρά 13χλμ στην άνοδο του Κηφισού – Καθυστερήσεις στην Αττική οδό