Connect with us

OIKONOMIA

Ελον Μάσκ: Πούλησε μετοχές της Tesla 6,9 δισ. δολαρίων

Published

on

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Ο Ελον Μασκ, επανήλθε ξανά στο προσκήνιο – αυτή τη φορά επειδή πούλησε μετοχές της Tesla αξίας 6,9 δισ. δολαρίων. Ο επικεφαλής της αυτοκινητοβιομηχανίας δικαιολόγησε την κίνησή του αυτή λέγοντας ότι θέλησε έτσι να αποφύγει μια ξαφνική πώληση μετοχών σε περίπτωση που εξαναγκαστεί να προχωρήσει στην εξαγορά του Twitter έναντι 44 δισ. δολαρίων. Η τελευταία αυτή πώληση έγινε στις 5 Αυγούστου.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ο Μασκ είχε υποβάλλει επίσημη προσφορά για το Twitter αλλά έκανε πίσω επικαλούμενος μη επαρκή στοιχεία για το πόσους ψεύτικους λογαριασμούς spam και bot έχει το μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Η Twitter κινήθηκε νομικά και τώρα θα γίνει δικαστήριο τον Οκτώβριο, το οποίο θα κρίνει εάν θα πρέπει να προχωρήσει η εξαγορά ή όχι.

Διαβάστε επίσης – Tesla: O Μασκ υπόσχεται μείωση τιμών όταν πέσει ο πληθωρισμός

Μετά την αποκάλυψη των τελευταίων πωλήσεων μετοχών του Μασκ, μέτοχοι και υποστηρικτές της Tesla ρώτησαν τον διευθύνοντα σύμβουλο εάν ολοκλήρωσε την πώληση μετοχών της εταιρείας ηλεκτρικών οχημάτων και αν θα μπορούσε να αγοράσει ξανά μέρος από τις μετοχές αυτές στο μέλλον.

«Ναι. Στην (ελπίζουμε απίθανη) περίπτωση που το Twitter αναγκάσει αυτή τη συμφωνία να προχωρήσει και ορισμένοι μετοχικοί εταίροι δεν συμμετάσχουν, είναι σημαντικό να αποφευχθεί μια έκτακτη πώληση μετοχών της Tesla», απάντησε ο Μασκ.

Ο ίδιος δεν διευκρίνισε εάν φοβάται ότι συγκεκριμένοι επενδυτές θα μπορούσαν να εγκαταλείψουν τα σχέδια για συγχρηματοδότηση μιας εξαγοράς του Twitter με τον Μασκ.

Στις αρχές Μαΐου, ο Μασκ είχε συγκεντρώσει για τον σκοπό αυτό χρηματοδότηση από 19 διαφορετικούς εταίρους, συμπεριλαμβανομένου του πρίγκιπα της Σαουδικής Αραβίας Alwaleed Bin Talal Bin Abdulaziz Alsaud, της Qatari Holding, των εταιρειών επιχειρηματικών συμμετοχών Sequoia, του DFJ development fund, της Vy Capital και του ανταλλακτηρίου κρυπτονομισμάτων Binance.

Η πλατφόρμα X.com

Ο Μασκ είπε επίσης ότι θα αγοράσει πίσω μερικές από τις μετοχές που πούλησε εάν δεν χρειαστεί να προχωρήσει στην εξαγορά του Twitter. Εάν η συμφωνία με το Twitter δεν πραγματοποιηθεί, θα σκεφτεί να δημιουργήσει τη δική του κοινωνική πλατφόρμα, την X.com, ανέφερε επίσης.

Πάντως αρκετοί επενδυτές εμφανίζονταν δύσπιστοι σύμφωνα με το Bloomberg ότι ο Μασκ ολοκλήρωσε την πώληση μετοχών της Tesla, με το 68% των 1.562 ερωτηθέντων σε έρευνα της MLIV Pulse να δηλώνει ότι είναι πιθανό να πουλήσει περισσότερες ανεξάρτητα από το τι θα συμβεί με τη συμφωνία στο Twitter.

Η πορεία των μετοχών της Tesla στην αγορά έχει συνδεθεί με τη συμφωνία για την εξαγορά του Twitter από τότε που ο Μασκ έκανε την κίνηση-έκπληξη τον Απρίλιο υποβάλλοντας την πρόταση. Οι μετοχές της αυτοκινητοβιομηχανίας είχαν υποχωρήσει αρχικά λόγω ανησυχιών ότι η εξαγορά μπορεί να δημιουργήσει επενδυτικούς κινδύνους που συνδέονται με τη χρηματοδότηση του ντιλ και με άλλους παρόμοιους λόγους.

Ο Μασκ έχει κατηγορήσει το Twitter ότι παραποιεί το μέγεθος της βάσης χρηστών του για να αλλοιώσει την πραγματική αξία του στην αγορά και επικαλείται το ζήτημα των ψεύτικων λογαριασμών ως κύριο λόγο για τη μονομερή ακύρωση της προσφοράς του να αγοράσει την εταιρεία.

Τα επιχειρήματα του Μασκ για να κάνει πίσω στο ντιλ αποκαλύφθηκαν σε αγωγή που κατατέθηκε σε δικαστήριο του Ντέλαγουερ την περασμένη εβδομάδα ως απάντηση προηγούμενης αγωγής του Twitter προς αυτόν. Ο Μασκ ζητά από τον δικαστή να κηρύξει το Twitter ως την πλευρά που φέρει την ευθύνη για την παραβίαση της συμφωνίας.

Η πενθήμερη δίκη στο Ντέλαγουερ ξεκινά στις 17 Οκτωβρίου με το Twitter να θέλει να υποχρεώσει τον Μασκ να προχωρήσει με την εξαγορά ή να πληρώσει ρήτρα.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΑ ΝΕΑ

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

OIKONOMIA

Νέα κρίση στην ΕΕ – Η Γερμανία παίζει το παιχνίδι της και υπονομεύει την αλληλεγγύη και την ενότητα

Published

on

By

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Κατηγορούμενη ότι κάνει το δικό της παιγνίδι με το πακέτο στήριξης των 200 δισεκατομμυρίων ευρώ για την προστασία των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων, η Γερμανία δέχεται τις πιέσεις πολλών εταίρων της στην Ευρωπαϊκή Ένωση για να αποδεχθεί ένα σχήμα οικονομικής αλληλεγγύης.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Οι ευρωπαίοι επίτροποι Οικονομίας και Εσωτερικής Αγοράς Πάολο Τζεντιλόνι και Τιερί Μπρετόν πρότειναν την προσφυγή σε αμοιβαιοποιημένα σε ευρωπαϊκό επίπεδο εργαλεία για την αντιμετώπιση της ενεργειακής κρίσης που προκάλεσε ο πόλεμος στην Ουκρανίας.

Το κοινό τους άρθρο που δημοσιεύθηκε στον ευρωπαϊκό Τύπο έδωσε το έναυσμα για μία συζήτηση μεταξύ των υπουργών Οικονομικών της Ευρωπαϊκής Ενωσης που συνέρχονται στο Λουξεμβούργο, την ώρα που ορισμένες χώρες όπως η Γερμανία, η Αυστρία και η Σουηδία δεν θέλουν ούτε να ακούσουν για νέα έκδοση κοινού χρέους.

Διαβάστε επίσης – Ενεργειακή κρίση: Η ευρωπαϊκή δυσκαμψία θα φέρει ακόμα πιο δύσκολους χειμώνες από το ακριβό φυσικό αέριο

«Είναι η μεμονωμένη άποψη δύο επιτρόπων. Εχω την εντύπωση ότι δεν είναι αυτή η γενική άποψη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής», δήλωσε ο αυστριακός υπουργός Οικονομικών Μάγκνους Μπρύνερ.

Η πρόταση αυτή «απαιτεί συζητήσεις διότι υπάρχουν διαφορές απόψεων γύρω από το τραπέζι», παραδέχθηκε ο αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Βάλντις Ντομπρόβσκις.

Η ανακοίνωση από την Γερμανία την περασμένη εβδομάδα εθνικού πακέτου 200 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την προστασία της γερμανικής οικονομίας από την αύξηση των τιμών της ενέργειας σόκαρε τους εταίρους της.

Η υποκρισία της Γερμανίας

Το Βερολίνο κατηγορείται για υποκρισία: υποστηρίζει την λιτότητα στις Βρυξέλλες, ενώ κατασπαταλά για δικό της λογαριασμό.

Το ύψος της ενίσχυσης και ο ασυντόνιστος χαρακτήρας της γερμανικής πρωτοβουλίας δημιουργεί φόβους ότι η Γερμανία θα δώσει στις επιχειρήσεις της πλεονέκτημα σε σχέση με τις ανταγωνίστριές της των χωρών που δεν έχουν τα μέσα να χρηματοδοτήσουν μία τόσο ισχυρή «ασπίδα» κατά της εκτόξευσης των τιμών της ενέργειας.

Κανιβαλισμός στην Ευρωπαϊκή Ενωση

«Η Γερμανία μπορεί να βοηθήσει τις δικές της εταιρείες με εκατοντάδες δισεκατομμύρια ευρώ (…) όμως οι πιο φτωχές χώρες δεν μπορούν να κάνουν το ίδιο (…) Είναι η αρχή του κανιβαλισμού στην ΕΕ. Οι Βρυξέλλες πρέπει να ενεργήσουν, διότι αυτό θα καταστρέψει την ευρωπαϊκή ενότητα», δήλωσε ο πρωθυπουργός της Ουγγαρίας.

Στην Ρώμη, όπως και στο Παρίσι, επιμένουν για την ανάγκη αλληλεγγύης, όπως έγινε κατά την διάρκεια της κρίσης της Covid.

«Δεν μπορούμε πλέον τις επόμενες εβδομάδες και μήνες να προχωρήσουμε χωρίς κοινή στρατηγική», δήλωσε ο γάλλος υπουργός Οικονομικών Μπρουνό Λε Μερ.

Ο πρωθυπουργός της Ιταλίας Μάριο Ντράγκι αντέδρασε με σφοδρότητα την περασμένη εβδομάδα, καταγγέλλοντας πιθανές «επικίνδυνες και αδικαιολόγητες στρεβλώσεις της εσωτερικής αγοράς».

Ο γερμανός υπουργός Οικονομικών Κρίστιαν Λίντνερ εμφανίσθηκε αμυντικός στο Λουξεμβούργο, διαβεβαιώνοντας ότι το γερμανικό σχέδιο είναι «αντίστοιχο του μεγέθους της χώρας» και κατά συνέπεια συγκρίσιμο στα μέτρα στήριξης που έχουν ληφθεί στην Γαλλία. «Πολλοί δεν έχουν αντιληφθεί ότι τα μέτρα εκτείνονται σε μία διετία», είπε.

Η πρόταση για έκδοση κοινού χρέους

Ο Πάολο Τζεντιλόνι και ο Τιερί Μπρετόν πρότειναν το μοντέλο του μηχανισμού SURE, του ευρωπαϊκού μηχανισμού των 100 δισεκατομμυρίων ευρώ που επιστρατεύθηκε κατά την διάρκεια της ύφεσης που προκλήθηκε από την πανδημία. Επρόκειτο για τον κοινό δανεισμό υπό προνομιακούς όρους εξ ονόματος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία είναι σε θέση να δανείζεται φθηνά στις αγορές.

«Απέναντι στις κολοσσιαίες προκλήσεις που βρίσκονται μπροστά μας, μία είναι η δυνατή απάντηση: η ευρωπαϊκή αλληλεγγύη. Για να ξεπεράσουμε τα ρήγματα που έχουν προκαλέσει τα διαφορετικά περιθώρια κινήσεων των εθνικών προϋπολογισμών, πρέπει να σκεφτούμε την αμοιβαιοποίηση των εργαλείων σε ευρωπαϊκό επίπεδο», γράφουν.

«Η άντληση έμπνευσης από τον μηχανισμό SURE για την υποστήριξη των ευρωπαϊκών και βιομηχανικών οικοσυστημάτων στην παρούσα κρίση μπορεί να είναι μία βραχυπρόθεσμη λύση…Θα μπορούσε επίσης να ανοίξει τον δρόμο για ένα πρώτο βήμα προς την παροχή «ευρωπαϊκών δημοσίων αγαθών» στους τομείς της ενέργειας και της ασφάλειας, που είναι ο μόνος τρόπος για την διαμόρφωση μίας συστημικής απάντησης στην κρίση», γράφουν οι δύο ευρωπαίοι επίτροποι.

Tο κοινό χρέος δεν θα μας βοηθήσει

«Προτάσεις βασιζόμενες στο πρόγραμμα SURE δεν μπορούν να δικαιολογηθούν από τις αποφάσεις που έλαβε η Γερμανία», δήλωσε ο Κρίστιαν Λίντνερ διαβεβαιώνοντας ότι το Βερολίνο «είναι ανοικτό για την συζήτηση άλλων εργαλείων».

«Ένα πράγμα είναι σαφές: το κοινό χρέος δεν θα μας βοηθήσει να ενισχύσουμε μακροπρόθεσμα την ανταγωνιστικότητά μας (…), η χρηματοδότηση μέσω κοινού δανείου δεν θα αποτελεί λύση», επέμεινε ο γερμανός υπουργός Οικονομικών, υποστηρίζοντας μάλλον τις μεταρρυθμίσεις στην αγορά της ενέργειας.

Οι υπουργοί Οικονομικών της ΕΕ συζήτησαν σήμερα τη χρήση μη χρησιμοποιημένων δανείων ύψους 200 δισεκατομμυρίων ευρώ στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού σχεδίου ανάκαμψης (συνολικού ύψους 750 δισ) μετά την κρίση της Covid και συμφώνησαν στην κατανομή επιδοτήσεων ύψους 20 δισεκατομμυρίων ευρώ που διατέθηκαν την άνοιξη από την Κομισιόν στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την απεξάρτηση από τους ρωσικούς υδρογονάνθρακες.

Ομως ο Πάολο Τζεντιλόνι επέμεινε: «Αν θέλουμε να αντιμετωπίσουμε αυτήν την κρίση, θεωρώ ότι έχουμε ανάγκη από ένα υψηλότερο επίπεδο αλληλεγγύης και ότι πρέπει να ενεργοποιήσουμε επιπλέον κοινά εργαλεία».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Continue Reading

OIKONOMIA

Tesla: Aναταράξεις από την επιβράδυνση της παγκόσμιας οικονομίας

Published

on

By

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Αντιμέτωπη με φουρτούνες, οι πρώτες αναταράξεις των οποίων γίνονται ήδη αισθητές, φαίνεται πως θα βρεθεί το επόμενο διάστημα η Tesla. Και αυτό γιατί μπορεί τον Ιούλιο ο Έλον Μασκ να δήλωνε ότι η εταιρεία του δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα ως προς τη ζήτηση αλλά ως προς την ικανότητα των γραμμών παραγωγής να ανταποκριθούν σε αυτήν, όμως η κατάσταση είναι πολύ πιθανό να μεταβάλλεται δραματικά.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Όπως μεταδίδει το Reuters, οι αναλυτές βλέπουν τα πρώτα σημάδια επιφυλακτικότητας για την πιο πολύτιμη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο λόγω, μεταξύ άλλων, του ολοένα και υψηλότερου κόστους των οχημάτων της, σε μια εποχή που η παγκόσμια οικονομία επιβραδύνεται και οι προσδοκίες για τις παγκόσμιες πωλήσεις αυτοκινήτων περιορίζονται.

Διαβάστε επίσης: Αυτό είναι το ανθρωποειδές ρομπότ «Optimus» του Έλον Μασκ

Προκλήσεις

Η Tesla έχει αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας καλύτερα από τους περισσότερους ανταγωνιστές της και οι αναλυτές αναμένουν ότι θα σημειώσει ισχυρή ανάπτυξη μέχρι το επόμενο έτος, καθώς θα επεκτείνει την παραγωγή, αλλά υπάρχουν επίσης ενδείξεις ότι θα αναγκαστεί να ανταποκριθεί σε μια πιο σκληρή αγορά.

Η πιο άμεση ανησυχία: Η Tesla κατασκεύασε πάνω από 22.000 περισσότερα EV από όσα παρέδωσε στους πελάτες της το τρίτο τρίμηνο, όπως έδειξαν τα στοιχεία που δημοσιεύτηκαν αυτή την εβδομάδα. Αυτή είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία χρειάστηκε να χρηματοδοτήσει τόσα πολλά αυτοκίνητα σε απόθεμα.

Το μεγαλύτερο διάστημα κατά τα τελευταία τρία χρόνια, η Tesla πωλούσε περισσότερα EV σε ένα τρίμηνο από όσα μπορούσε να παραγάγει. Η μόνη αξιοσημείωτη εξαίρεση ήταν στις αρχές του 2020, όταν η πανδημία του κορωνοϊού διέκοψε τις παραδόσεις.

Αν και το νούμερο των οχημάτων που βρίσκονται σε απόθεμα δεν θεωρείται υψηλό, ιστορικά τα αδιάθετα οχήματα έχουν αποτελέσει δείκτη ύφεσης για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, οδηγώντας σε πτώση των τιμών, κάτι με το οποίο δεν έχει βρεθεί ακόμα αντιμέτωπη η Tesla. Η εταιρεία του Ίλον Μασκ απέδωσε τη δημιουργία αποθέματος στις δυσκολίες μεταφοράς των οχημάτων.

Προσφορά, ζήτηση και τιμές

Οι αναλυτές πιστεύουν ότι η Tesla εξακολουθεί να έχει μεγαλύτερη ζήτηση από αυτήν που μπορεί να ικανοποιήσει. Πρόκειται άλλωστε για τη βασική υπόθεση πίσω από το επιθετικό σχέδιο επέκτασής της κατά το επόμενο έτος, καθώς αυξάνει την παραγωγή στα εργοστάσια στη Σαγκάη, το Βερολίνο και το Όστιν του Τέξας.

Ο αναλυτής της Morgan Stanley Adam Jonas δήλωσε ότι πιστεύει πως η Tesla δεν αντιμετωπίζει άμεσο πρόβλημα ζήτησης, αλλά πρόσθεσε μια προειδοποίηση σχετικά με την τιμολόγηση και την ικανότητα της Tesla να αντισταθεί στον οικονομικό κύκλο.

«Θα ήταν παράλογο να υποθέσουμε ότι υπάρχει: (α) ένα όριο στο πόσο η Tesla μπορεί να συνεχίσει να αυξάνει τις τιμές χωρίς να προκαλείται πρόβλημα στη ζήτηση και (β) ότι η εταιρεία δεν είναι εκτεθειμένη στην επιβράδυνση της μακροοικονομικής ανάπτυξης», ανέφερε.

Άλμα στις τιμές

Η μέση τιμή ενός οχήματος της Tesla κατέγραψε άλμα 31% αγγίζοντας τα 69.831 δολάρια τον Αύγουστο, σε σύγκριση με τα 53.132 δολάρια στις αρχές του 2021, σύμφωνα με την Kelly Blue Book. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη αύξηση σε ολόκληρη τη βιομηχανία.

Ο χρόνος αναμονής που αντιμετωπίζουν οι πελάτες της Tesla μεταξύ παραγγελίας και παράδοσης έχει επίσης μειωθεί τόσο στις Ηνωμένες Πολιτείες όσο και στην Κίνα, τις μεγαλύτερες αγορές της Tesla. Στην Κίνα, αυτή η καθυστέρηση – δείκτης της ισορροπίας προσφοράς και ζήτησης – έχει μειωθεί τέσσερις φορές από τον Αύγουστο.

Και η Tesla, η οποία έχει αντισταθεί στο μάρκετινγκ και τα κίνητρα αγοράς, προσέφερε στους Κινέζους αγοραστές μια έκπτωση 8.000 γουάν (1.100 δολαρίων) αν αγόραζαν όχημα πριν από το τέλος Σεπτεμβρίου.

Ο ίδιος ο Μασκ τον Ιούλιο δήλωσε ότι οι τιμές της Tesla έφτασαν σε «ενοχλητικά επίπεδα» και ότι «η ζήτηση πέφτει απότομα» όταν οι τιμές ανεβαίνουν σε «κάποιο αυθαίρετα υψηλό επίπεδο».

Ανταγωνισμός και νέες μονάδες

Καθώς η Tesla προωθεί τη δική της επέκταση της παραγωγικής της ικανότητας, προσκρούει σε ένα κύμα νέου ανταγωνισμού EV, ειδικά στην Κίνα από εταιρείες όπως η BYD, η Nio και η Xpeng.

Ένα σχέδιο παραγωγής της Tesla που αναφέρθηκε την περασμένη εβδομάδα από το Reuters, πριν από την ανακοίνωση των παραδόσεων του τρίτου τριμήνου, έδειξε το λεπτομερές σχέδιο της αυτοκινητοβιομηχανίας για τη λειτουργία και τις πηγές των εργοστασίων της ώστε να πετύχει αύξηση της παραγωγής κατά 50% φέτος και το επόμενο έτος, ένας στόχος λίγο πέρα από τις πιο αισιόδοξες εξωτερικές προβλέψεις.

Πάντως, το ερώτημα για το αν και πώς η Tesla βλέπει να μετατοπίζεται η ισορροπία προσφοράς-ζήτησης θα είναι κεντρικό για τους επενδυτές όταν η εταιρεία ανακοινώσει τα τριμηνιαία αποτελέσματά της στις 19 Οκτωβρίου.

Αστάθεια

Ο ίδιος ο Μασκ έχει κατά καιρούς αντιμετωπίσει με διαφορετικό τρόπο τους οικονομικούς κινδύνους. Τον Ιούνιο, δήλωσε στο προσωπικό της Tesla ότι είχε ένα «εξαιρετικά κακό προαίσθημα» για την οικονομία, κάτι που επικαλέστηκε για να διακόψει τις προσλήψεις εκείνη την εποχή. Τον Αύγουστο, δήλωσε στους επενδυτές ότι αναμένει μια «ήπια ύφεση» που θα μπορούσε να διαρκέσει έως και 18 μήνες.

Ο αναλυτής της Guidehouse Insights, Sam Abuelsamid, δήλωσε ότι η Tesla χρειάζεται να αυξήσει την παραγωγή από τα νεότερα εργοστάσιά της στο Όστιν και το Βερολίνο. Ο Μασκ είχε συγκρίνει νωρίτερα την έναρξη της παραγωγής σε αυτά τα εργοστάσια με «γιγαντιαίους φούρνους χρήματος».

«Η Tesla θα μπορούσε να αντιμετωπίσει κάποιες οικονομικές προκλήσεις το τρίτο και τέταρτο τρίμηνο (του 2023) αν αυτά τα εργοστάσια συνεχίσουν να μην αξιοποιούνται επαρκώς», δήλωσε ο Abuelsamid.

Η Fitch Solutions δήλωσε την Τρίτη ότι αναμένει πως οι παγκόσμιες πωλήσεις αυτοκινήτων θα μειωθούν κατά 5,4% το 2022, πριν ανακάμψουν μόνο εν μέρει το 2023.

Πηγή: OT.gr

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

Μπείτε στην ομάδα μας στο Discord και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Μπείτε στην ομάδα μας στο Telegram και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Advertisement
Advertisement

Εγγραφείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μας

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ιδιωτικά και μοιράζεστε τα δεδομένα σας μόνο με τρίτα μέρη που καθιστούν δυνατή αυτή την υπηρεσία. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.
ΜΠΑΣΚΕΤ3 λεπτά ago

Εγχείρηση στο κεφάλι για τον Κούριτς που χάνει Ολυμπιακό

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ4 λεπτά ago

Βαυαρικό… πάρτι πέντε αστέρων – www.ertsports.gr

ΚΟΣΜΟΣ7 λεπτά ago

Φυσικό αέριο: Η ΕΕ μπορεί να πάρει μαθήματα από Ισπανία και Πορτογαλία για το πλαφόν, λέει η επίτροπος Ενέργειας

ΠΟΛΙΤΙΚΗ17 λεπτά ago

Η «παγίδα» της απλής αναλογικής ανησυχεί τη ΝΔ – Ο φόβος της «χαλαρής» ψήφου

ΜΠΑΣΚΕΤ22 λεπτά ago

Καντζούρης: «Εάν θες να κερδίσεις πρέπει να παίξεις καλή άμυνα»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ23 λεπτά ago

Ο προπονητής του… “πρωτάρη” Ιωνικού Διαβατών στην ΕΡΤ (video)

ΚΟΣΜΟΣ26 λεπτά ago

Λορέτα Λιν: Όλα όσα δεν ξέραμε για την τραγουδίστρια της κάντρι που έφυγε από τη ζωή

ΘΕΣΣΑΛΙΑ27 λεπτά ago

Η διεθνής κοινότητα να καταδικάσει τον τουρκικό αναθεωρητισμό –

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ42 λεπτά ago

Υπογράφει στη Χαλ ο Μαρτίνς

ΚΟΣΜΟΣ45 λεπτά ago

Λευκός Οίκος: Δεν έχουμε ενδείξεις ότι η Ρωσία ετοιμάζεται να χρησιμοποιήσει πυρηνικά όπλα

ΕΛΛΑΔΑ6 ημέρες ago

Χαμός στον «αέρα» εκπομπής: Έφυγαν οι παρουσιαστές και εκείνοι ακόμη τσακωνόντουσαν

ΜΑΓΝΗΣΙΑ6 ημέρες ago

Έρχεται νέο πρόγραμμα επιδότησης ηλιακών θερμοσίφωνων από 800 έως 1000 ευρώ

ΜΑΓΝΗΣΙΑ3 ημέρες ago

Φωτιά σε πλοίο στον Παγασητικό άμεση επέμβαση λιμεναρχείου και σκαφών

ΘΕΣΣΑΛΙΑ5 ημέρες ago

Καρδίτσα: Τραγωδία – 16χρονος που «έσβησε» στην άσφαλτο!

ΜΑΓΝΗΣΙΑ6 ημέρες ago

Ανάκληση της μήνυσης κατά του Βολιώτη επιχειρηματία έκανε η ηθοποιός Άβα Γαλανοπούλου

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ7 ημέρες ago

Μνήμες της Μικρασιατικής Καταστροφής «ζωντανεύουν» τα ΚΑΠΗ του Δήμου Νίκαιας – Αγ. Ιωάννη Ρέντη

Νοσοκομείου Βόλου
ΜΑΓΝΗΣΙΑ2 ημέρες ago

Ξαφνικός θάνατος 45 Χρονης στο Βόλο

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ3 ημέρες ago

«Η χώρα των πουλιών» στο θέατρο Κνωσός – Μια εκπαιδευτική παράσταση για όλη την οικογένεια

MEDIA4 ημέρες ago

Φουλ ερωτευμένη η Χριστίνα Βραχάλη | Ο πρωταγωνιστής του ΑΝΤ1 που της έκλεψε την καρδιά (Pics)

ΕΛΛΑΔΑ5 ημέρες ago

Αλιβέρι: Απίστευτη «τελετή διαζυγίου» οικογενειών Ρομά με… αποζημίωση 50.000 ευρώ

Δημοφιλή