Connect with us

OIKONOMIA

Έλον Μασκ: Θα απολύσει 1.000 εργαζόμενους όταν αναλάβει το Twitter; – Τι αποκαλύπτει η Daily Mail

Published

on

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Συνεχίζεται το μπαράζ φημών και αποκαλύψεων μετά την απόφαση των ιδιοκτητών του Twitter να κάνουν δεκτή την πρόταση εξαγοράς του από τον Έλον Μασκ. Θα πρέπει να ανησυχούν οι εργαζόμενοι από την παρουσία του μεγιστάνα στο τιμόνι της επιχείρησης;

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Σύμφωνα, πάντως, με την Daily Mail, ο ίδιος πρόκειται να απολύσει 1.000 εργαζομένους του Twitter μόλις αναλάβει την πλατφόρμα.

Το 2022 ο αριθμός των εργαζομένων θα είναι 9.225 ενώ το 2023 θα μειωθεί σε 8.332, αναφέρεται σχετικά.

Ωστόσο, γίνεται γνωστό επιπλέον πως τα επόμενα τρία χρόνια, ο Μασκ φέρεται να σκέφτεται να κάνει χιλιάδες προσλήψεις, με στόχο οι εργαζόμενοι να φτάσουν στις 11.000. Οι περισσότεροι προσληφθέντες θα είναι στον τομέα της μηχανικής.

Το σχετικό διάγραμμα που παρουσιάζει η Daily Mail

Τι θα γίνει με τα κεντρικά γραφεία

Ο Έλον Μασκ φέρεται να έχει προτείνει και το κλείσιμο των κεντρικών γραφείων στο Σαν Φρανσίσκο για να μειωθούν τα έξοδα και τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου ενδέχεται να υποστούν σημαντικές περικοπές μισθών. Στόχος είναι να μειωθούν τα έξοδα κατά 3 εκατομμύρια.

Υπενθυμίζεται ότι τον Απρίλιο ο Μασκ δημοσίευσε ένα poll στο Twitter, ρωτώντας τους 81 εκατομμύρια ακολούθους του για το εάν η έδρα στο Σαν Φρανσίσκο πρέπει να μετατραπεί σε άσυλο αστέγων καθώς «κανείς δεν εμφανίζεται για να εργαστεί εκεί». Τότε, συγκεντρώθηκαν 300.000 ψήφοι σε μόλις μία ώρα, με το 90% να λέει «ναι».

Πάντως, μέχρι το 2028, ο Μασκ ελπίζει να έχει πενταπλασιάσει τον τζίρο εργασιών στα 26,4 δισεκατομμύρια. Τα 12 δισ. θα προκύψουν από διαφημίσεις, ενώ άλλα 10 αναμένονται από συνδρομές.

Την ίδια ώρα, και σύμφωνα με δημοσίευμα του CNBC, ο Μασκ θα αναλάβει τη θέση του CEO για «μερικούς μήνες».

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

OIKONOMIA

Κρήτη: Διεθνής κόμβος οπτικών ινών με επένδυση του ΑΔΜΗΕ

Published

on

By

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Την κατασκευή νέου Καλωδιακού Σταθμού Προσαιγιάλωσης οπτικών ινών (Cable Landing Station – CLS) στη νότια πλευρά της Κρήτης, εντάσσει στον άμεσο σχεδιασμό της η θυγατρική εταιρεία του ΑΔΜΗΕ, Grid Telecom.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ο νέος καλωδιακός σταθμός θα λειτουργεί ως σημείο υποδοχής διεθνών υποθαλάσσιων καλωδιακών συστημάτων οπτικών ινών που αναπτύσσονται στην Ανατολική Μεσόγειο, συνδέοντας την Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων με πολλαπλούς προορισμούς προς την Ευρώπη και την Ασία.

Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, με τη νέα υποδομή, η Grid Telecom θα είναι σε θέση να παρέχει συνδεσιμότητα υψηλής αξιοπιστίας, μέσω εναλλακτικών οδεύσεων οπτικών ινών, με υφιστάμενα και νέα Data Centers στην Κρήτη, στην ηπειρωτική Ελλάδα και κατ’ επέκταση στις γειτονικές χώρες, αξιοποιώντας τόσο τα υποθαλάσσια καλωδιακά συστήματα MINOAS East-West και APOLLO East-West όσο και το εκτεταμένο χερσαίο οπτικό δίκτυο που διαθέτει.

Η θυγατρική του ΑΔΜΗΕ θα προσφέρει όλες τις απαραίτητες υποδομές για την ασφαλή προσαιγιάλωση, λειτουργία και περαιτέρω διασύνδεση των καλωδιακών συστημάτων οπτικών ινών με επίγεια και υποθαλάσσια τηλεπικοινωνιακά δίκτυα. Επιπλέον, προτίθεται να παρέχει υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης και συντήρησης σε επίπεδο υποδομών και επιχειρησιακών εφαρμογών.

Η συνεργασία της Grid Telecom με τους διαχειριστές υποθαλάσσιων καλωδιακών συστημάτων θα προσφέρει διασύνδεση ανοικτής πρόσβασης στους χονδρεμπορικούς πελάτες, εξασφαλίζοντας μετάδοση δεδομένων με τεχνολογία αιχμής διεθνούς εμβέλειας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και άλλους προορισμούς πέραν αυτής.

«Αναζητούμε συνεχώς νέους τρόπους για να επεκτείνουμε στρατηγικά τις υπηρεσίες μας προς τους συνεργάτες και τους πελάτες μας. Στο πλαίσιο αυτό, ο σχεδιασμός μας για την ανάπτυξη ενός νέου σταθμού προσαιγιάλωσης υποθαλάσσιων καλωδιακών συστημάτων στην Κρήτη θα υποστηρίξει σημαντικά την υλοποίηση νέων διεθνών εναλλακτικών οδεύσεων. Παράλληλα, θα ενισχύσει το γεωστρατηγικό ρόλο της Κρήτης ως κρίσιμου τηλεπικοινωνιακού κόμβου ανοικτής πρόσβασης στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου και των Βαλκανίων», δήλωσε ο Γιώργος Ψυρρής, Διευθυντής της Grid Telecom.

Πηγή: OT.gr

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Continue Reading

OIKONOMIA

ΕΕΕ: Κορυφαία ναυτιλιακή δύναμη στον κόσμο η Ελλάδα

Published

on

By

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

*Γράφει ο Γιώργος Φωκιανός

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Κορυφαία ναυτιλιακή χώρα στον κόσμο παραμένει η Ελλάδα, κατέχοντας το 21% του παγκόσμιου στόλου, σε όρους χωρητικότητας (dwt), με 5.514 πλοία. «Στο ρευστό παγκόσμιο περιβάλλον, η ναυτιλία λειτούργησε και λειτουργεί ως φάρος σταθερότητας», αναφέρει στο μήνυμά της η πρόεδρος της Ενώσεως Ελλήνων Εφοπλιστών, Μελίνα Τραυλού.

Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της ΕΕΕ που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα, οι Έλληνες πλοιοκτήτες συνεχίζουν να επενδύουν σταθερά σε πλοία με μεγαλύτερη αποδοτικότητα και περιβαλλοντικά οφέλη.

Η συνολική χωρητικότητα του ελληνόκτητου στόλου έχει αυξηθεί κατά 45,8% σε σύγκριση με το 2014, ενώ ακόμη και κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, δηλαδή από το 2019, η χωρητικότητα αυξήθηκε κατά 7,4%. Ο ελληνόκτητος εμπορικός στόλος μεταφέρει φορτία μεταξύ τρίτων χωρών σε ποσοστό άνω του 98% της μεταφορικής του ικανότητας, αποτελώντας έτσι τον μεγαλύτερο διασυνοριακό μεταφορέα παγκοσμίως.

Συγκεκριμένα, οι Έλληνες πλοιοκτήτες ελέγχουν:

  • 31,78% του παγκόσμιου στόλου πετρελαιοφόρων
  • 25,01% του παγκόσμιου στόλου μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου
  • 22,35% του παγκόσμιου στόλου μεταφοράς Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (LNG)
  • 15,60% του παγκόσμιου στόλου μεταφοράς χημικών & προϊόντων πετρελαίου
  • 13,85% του παγκόσμιου στόλου μεταφοράς Υγροποιημένου Αερίου Πετρελαίου (LPG)
  • 9,33% του παγκόσμιου στόλου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

Επιπλέον, ο ελληνόκτητος στόλος αντιπροσωπεύει το 59% του στόλου που ελέγχεται από Κράτη Μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), ο οποίος σε ποσοστό άνω οτου 75% δραστηριοποιείται στον bulk/tramp τομέα, ενώ το ένα τρίτο του ελληνόκτητου στόλου φέρει σημαία Κράτους Μέλους της ΕΕ.

Όπως τονίζεται, οι Έλληνες πλοιοκτήτες επενδύουν συνεχώς σε νέα, ενεργειακά αποδοτικά πλοία και σε φιλικό προς το περιβάλλον εξοπλισμό. H μέση ηλικία του ελληνόκτητου στόλου (9,99 έτη) είναι χαμηλότερη από τον παγκόσμιο μέσο όρο (10,28 έτη).

Νέες παραγγελίες

Οι παραγγελίες ναυπήγησης πλοίων από Έλληνες πλοιοκτήτες ανέρχονται σε 173 πλοία (από 104 πλοία το προηγούμενο έτος), που αντιστοιχούν σε 17,3 εκατομμύρια dwt. Πάνω από το ένα τρίτο των πετρελαιοφόρων και σχεδόν ένα στα έξι πλοία μεταφοράς LNG, που ναυπηγούνται αυτή τη στιγμή στον κόσμο, θα παραδοθούν σε Έλληνες πλοιοκτήτες. Επιπλέον, περισσότερο από το ένα τέταρτο (27,6%) της ελληνόκτητης χωρητικότητας (σε dwt) εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής του Παγκόσμιου προτύπου του Δείκτη Ενεργειακής Απόδοσης κατά τη Σχεδίαση του πλοίου (EEDI), τεχνικό μέτρο του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού των Ηνωμένων Εθνών (IMO), το οποίο διασφαλίζει βελτιωμένη ενεργειακή απόδοση για τα πλοία.

Παράλληλα, οι Έλληνες πλοιοκτήτες επενδύουν σταθερά σε μεγαλύτερα πλοία που έχουν επίσης μεγαλύτερη αποδοτικότητα και περιβαλλοντικά οφέλη λόγω των οικονομιών κλίμακας. Από το 2014, η αύξηση της μεταφορικής ικανότητας (σε dwt) του ελληνόκτητου στόλου είναι πολύ μεγαλύτερη από την αύξηση του αριθμού των πλοίων.

Σχεδόν διπλάσια η μέση χωρητικότητα των ελληνόκτητων πλοίων

Το 2014 η μέση χωρητικότητα των ελληνόκτητων πλοίων ήταν 71.308 dwt, ενώ σήμερα υπολογίζεται σε 86.247 dwt, αριθμός σχεδόν διπλάσιος από τον αντίστοιχο του παγκόσμιου στόλου (45.020 dwt).

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η ναυτιλία είναι το πιο αποτελεσματικό μέσο εμπορευματικών μεταφορών. Αυτό αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι τα τελευταία 50 χρόνια, αν και το παγκόσμιο θαλάσσιο εμπόριο έχει τετραπλασιαστεί σε όγκο, ωστόσο οι εκπομπές CO2 από τη ναυτιλία έχουν μόλις διπλασιαστεί.

Καταλαμβάνοντας την 8η θέση σε όρους χωρητικότητας (dwt), η Ελλάδα είναι ένα από τα σημαντικότερα νηολόγια στον κόσμο και ένα από τα κορυφαία μεταξύ παραδοσιακών ναυτιλιακών χωρών. Με 647 πλοία (άνω των 1.000 gt), νηολογημένα στην ελληνική σημαία, χωρητικότητας 61,8 εκατομμυρίων dwt, το ελληνικό νηολόγιο κατέχει τη 2η θέση στην ΕΕ.

Πρόεδρος ΕΕΕ: Δηλώνουμε παρόντες, ισχυροί και έτοιμοι

Προλογίζοντας την ετήσια έκθεση 2021-2022 της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, η πρόεδρος της Ενώσεως Ελλήνων Εφοπλιστών, Μελίνα Τραυλού, ανέφερε: «Ηθελα καταρχάς να ευχαριστήσω τον διατελέσαντα επί 13 έτη Πρόεδρό μας, Θεόδωρο Βενιάμη για την κομβική του συμβολή στο πολυσχιδές έργο της Ένωσης, καθώς και για την πολυετή, συνεπή, πολυδιάστατη προσφορά του στην ελληνική ναυτιλία.

Στο ρευστό παγκόσμιο περιβάλλον, η ναυτιλία λειτούργησε και λειτουργεί ως φάρος σταθερότητας, ανταποκρινόμενη στις πρωτόγνωρες συνθήκες που αντιμετωπίζουμε τα τελευταία χρόνια με τη διεθνή υγειονομική κρίση, αλλά και τους τελευταίους μήνες με την γεωπολιτική κρίση στην Ευρώπη. Για άλλη μια φορά, ο κλάδος της ναυτιλίας, ανέδειξε τη στρατηγική και ουσιαστική του διάσταση και την καθοριστική του συμβολή στη λειτουργία του παγκόσμιου οικοσυστήματος.

Έχοντας επίγνωση ότι το κοινωνικό σύνολο δεν έχει πλήρη εικόνα για τις αναντικατάστατες και πολύ-επίπεδες υπηρεσίες που προσφέρει ο κλάδος μας, σας καλώ, όλοι εμείς που ανήκουμε στη ναυτιλιακή οικογένεια, να λειτουργούμε ως αγγελιοφόροι του ζωτικού ρόλου της ναυτιλίας σε διεθνές επίπεδο.

Η ελληνική ναυτιλία, κατέχοντας το 21% του παγκόσμιου στόλου και το 59% της κοινοτικής ναυτιλίας, έχει ευθύνη να αναλαμβάνει και να στηρίζει πρωτοβουλίες ενημέρωσης και διαφώτισης του ευρύτερου κοινού για τη στρατηγική σημασία του κλάδου, καθώς και για την ανάγκη προτεραιοποίησης αυτού, από τους πολιτικούς ιθύνοντες σε παγκόσμιο επίπεδο.

Σε αυτό το πλαίσιο, εντάσσεται και το θέμα της περιβαλλοντικής συνείδησης και του πράσινου αποτυπώματος της ναυτιλίας στο μείζον ζήτημα της κλιματικής αλλαγής. Η ναυτιλία, ως κλάδος, έχει εγκαίρως υιοθετήσει κι εφαρμόζει μια πραγματικά περιβαλλοντική και αποδοτική λειτουργία, που βαίνει συνεχώς βελτιούμενη. Επιπλέον, συνεχίζει να βρίσκεται στο επίκεντρο ενός νομοθετικού καταιγισμού σε διεθνές αλλά και περιφερειακό επίπεδο για την υιοθέτηση δραστικών περιβαλλοντικών μέτρων με στόχο την πλήρη απεξάρτηση από τον άνθρακα.

Γεγονός είναι ότι η ναυτιλία ελαχιστοποιεί δραστικά τους ρύπους, ενώ παράλληλα επενδύει συνεχώς σε νέες, σύγχρονες τεχνολογίες, περιβαλλοντικά εξελιγμένες και πιστοποιημένες, με την ελληνόκτητη ναυτιλία να πρωταγωνιστεί σε περιβαλλοντικά φιλικά νέα πλοία.

Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να επισημανθεί ότι η ναυτιλία χρειάζεται διεθνείς κανόνες λειτουργίας και σε καμία περίπτωση περιφερειακά μέτρα, τα οποία στρεβλώνουν το διεθνή, υγιή ανταγωνισμό της αγοράς. Επιπλέον, η ναυτιλία δεν μπορεί μόνη της να απεξαρτηθεί από τον άνθρακα. Χρειάζεται η συνδρομή των εμπλεκομένων μερών που έχουν την καθ’ ύλην αρμοδιότητα, όπως είναι οι κατασκευαστές μηχανών πλοίων και οι παραγωγοί και προμηθευτές καυσίμων. Μέτρα οριζόντιας εφαρμογής, όπως το επίκαιρο ευρωπαϊκό Σύστημα Εμπορίας Δικαιωμάτων Εκπομπών, δεν συνάδουν με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ναυτιλίας. Η ελληνική ναυτιλία, ως ηγέτης, αξιοποιώντας τη συσσωρευμένη τεχνογνωσία της, παραμένει πρωτοπόρος στις εξελίξεις πάντα με προτάσεις ρεαλιστικές και στόχους ουσιαστικούς, όπως η έρευνα και η ανάπτυξη εναλλακτικών ναυτιλιακών καυσίμων, φιλικών προς το περιβάλλον.

Σε εθνικό επίπεδο, συνεργαζόμαστε με την Πολιτεία για τη διαφύλαξη της ανταγωνιστικότητας του ελληνόκτητου στόλου, που αποτελεί καθοριστική παράμετρο για την μεγιστοποίηση της πολυδιάστατης συνεισφοράς της ναυτιλίας στον τόπο μας. Η επιλογή της ελληνικής σημαίας, ο εκσυγχρονισμός του ελληνικού νηολογίου και η επιλογή της Ελλάδας ως έδρα των ναυτιλιακών εταιρειών αποτελούν κοινό στόχο Πολιτείας και εφοπλισμού.

Επιπρόσθετα, προτεραιότητά μας παραμένει να επικοινωνήσουμε στη νέα γενιά τις προοπτικές της επιλογής του ναυτικού επαγγέλματος. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού, συνεργαζόμαστε με τους υπεύθυνους φορείς και την Πολιτεία, με στόχο την ολιστική αναμόρφωση του συστήματος ναυτικής εκπαίδευσης, προκειμένου να δημιουργηθούν οι σωστές σύγχρονες βάσεις, ώστε οι νέοι μας, γυναίκες και άντρες, να εκπαιδευτούν, να ενταχθούν, καθώς και να δημιουργήσουν και να προοδεύσουν στον κλάδο μας, αναβιώνοντας τη ναυτοσύνη του λαού μας.

Τέλος, η κοινωνική αλληλεγγύη του ελληνικού εφοπλισμού είναι διαχρονικά καταγεγραμμένη σε ατομικό, καθώς και σε συλλογικό επίπεδο. Εδώ και δεκαετίες τόσο εθνικά, όσο και παγκόσμια, ιδρύματα, οργανισμοί, προγράμματα χρηματοδοτούνται και λειτουργούν με την καθοριστική συμβολή Ελλήνων πλοιοκτητών. Η ευεργεσία ανέκαθεν αποτελούσε έμπνευση και οδηγό για όλους εμάς. Στην ΕΕΕ θεωρούμε αποστολή μας την προσφορά στην κοινωνία.

Η ΕΕΕ και η ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ, σε διάστημα 10 ετών, έχουν προσφέρει πάνω από 80.000.000 ευρώ για την υλοποίηση δράσεων στους τομείς της υγείας, της παιδείας, της πρόνοιας και στήριξης των ευπαθών κοινωνικών ομάδων, καθώς και για την αντιμετώπιση κρίσεων. Προσωπικός μου στόχος είναι η ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ να ΕΝΩΝΕΙ όλους μας, όλα τα μέλη της ναυτιλιακής κοινότητας, σε ένα όραμα κοινό για έναν κόσμο καλύτερο, έναν κόσμο πιο ανθρώπινο.

Διανύουμε εμφανώς μια περίοδο όπου οι εξελίξεις είναι ραγδαίες και ανατρεπτικές. Στο απαιτητικό αυτό περιβάλλον, ως ελληνόκτητη ναυτιλία δηλώνουμε παρόντες, ισχυροί και έτοιμοι να ανταποκριθούμε στις εθνικές, αλλά και διεθνείς προκλήσεις με σύνεση, ρεαλισμό, όραμα και γνώση ως ηγέτιδα δύναμη της παγκόσμιας ναυτιλίας».

Πηγή: ΟΤ

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Continue Reading
Advertisement

Μπείτε στην ομάδα μας στο Discord και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Μπείτε στην ομάδα μας στο Telegram και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Advertisement
Advertisement

Εγγραφείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μας

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ιδιωτικά και μοιράζεστε τα δεδομένα σας μόνο με τρίτα μέρη που καθιστούν δυνατή αυτή την υπηρεσία. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.
OIKONOMIA7 λεπτά ago

Κρήτη: Διεθνής κόμβος οπτικών ινών με επένδυση του ΑΔΜΗΕ

ΚΟΣΜΟΣ8 λεπτά ago

Αυστραλία: Σεισμός 7,3 Ρίχτερ στο νησί Μακουέιρι – Προειδοποίηση για τσουνάμι

ΘΕΣΣΑΛΙΑ9 λεπτά ago

Ενημέρωση των προέδρων των κοινοτήτων από το Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Ελασσόνας

ΠΟΛΙΤΙΚΗ18 λεπτά ago

Παναγιωτόπουλος: Η συμπεριφορά της Άγκυρας διαταράσσει τις ισορροπίες

ΕΛΛΑΔΑ19 λεπτά ago

Κώστας Τσαούσης: Σε κλίμα βαθιάς οδύνης το τελευταίο «αντίο» στον δημοσιογράφο

Μπέος
ΜΑΓΝΗΣΙΑ24 λεπτά ago

Αχ. Μπέος για τη Γενοκτονία των Ποντίων: «Δεν ξεχνούμε. Να κρατήσουμε ζωντανή και άσβεστη τη μνήμη»

OIKONOMIA26 λεπτά ago

ΕΕΕ: Κορυφαία ναυτιλιακή δύναμη στον κόσμο η Ελλάδα

ΚΟΣΜΟΣ27 λεπτά ago

Ουκρανία: Δεν ενδιαφερόμαστε για ένα νέο «Μινσκ», λέει ο Ποντόλιακ – «Διαπραγματευτική μας ομάδα τα όπλα και οι κυρώσεις»

ΠΟΛΙΤΙΚΗ37 λεπτά ago

Εμφάνιση – έκπληξη του Κώστα Καραμανλή

πληρότητα
ΜΑΓΝΗΣΙΑ37 λεπτά ago

Σποράδες: Υψηλή η πληρότητα για του Αγίου Πνεύματος ακόμη και ένα μήνα πριν

Δημοφιλή