Connect with us
banner epikhirisis
PORSCHE SALES WORLDWIDE.jpg PORSCHE SALES WORLDWIDE.jpg

AUTO-MOTO

Εντός του 2025 η ηλεκτρική Porsche Cayenne – Θα πωλείται παράλληλα με την βενζινοκίνητη

Published

on

Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Πριν περίπου δύο χρόνια η Porsche ανακοίνωσε πως εργάζεται πάνω στην αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή της Cayenne. Σήμερα μαθαίνουμε από τα πλέον επίσημα χείλη του CEO της εταιρίας, Oliver Blume, πως το μοντέλο θα έρθει στα τέλη του 2025.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μοντέλο τέταρτης γενιάς θα είναι εξ ολοκλήρου ηλεκτρικό, αλλά η σημερινή Cayenne θα συνεχίσει να πωλείται με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Μάλιστα το νέο ηλεκτρικό μοντέλο θα βγει από τις γραμμές συναρμολόγησης στο ίδιο εργοστάσιο στην Μπρατισλάβα της Σλοβακίας, όπου κατασκευάζεται και το θερμικό. Έτσι και τα δύο θα συνυπάρχουν ειρηνικά για πολλά χρόνια, τόσο στη γραμμή παραγωγής όσο και στις αντιπροσωπείες.

Advertisement

H εταιρία αποκάλυψε πως επειδή πλέον η βενζινοκίνητη Macan (σημείωσε πάνω από 800.000 πωλήσεις) έχει αποσυρθεί από τις αγορές, σκέφτεται τη δημιουργία ενός νέου μικρού βενζινοκίνητου SUV ώστε να στοχέψει σε μεγαλύτερο κοινό που ζητάει premium μικρό SUV με θερμικό κινητήρα. Δεν είναι τυχαίο που η γερμανική πολυτελής μάρκα, μέρος της αυτοκρατορίας του Volkswagen Group, «αξιολογεί μια ανεξάρτητη σειρά μοντέλων στην κατηγορία των SUV με κινητήρες εσωτερικής καύσης και υβριδικά συστήματα κίνησης».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ωστόσο, ακόμη και αν πάρει το πράσινο φως, το νέο SUV με θερμικό κινητήρα δεν θα κυκλοφορήσει πριν από το 2030. Πάντως το μοντέλο θα έχει μια φρέσκια σχεδίαση αλλά με «το χαρακτηριστικό προφίλ της Porsche». Η εταιρεία αναφέρει επίσης ότι «θα επωφεληθεί από τις συνεργασίες», οπότε μπορεί να σχετίζεται με κάποιο άλλο προϊόν του Group VAG για τον περιορισμό του κόστους ανάπτυξης. Ίσως να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Premium Platform Combustion (PPC) που έχει στηρίξει το νέο Audi Q5.

Η Κίνα γυρίζει την πλάτη της στην Porsche

Αν και τα γερμανικά αυτοκίνητα εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν το 15% των πωλήσεων στην Κίνα, το μερίδιό τους μειώνεται και μάλιστα γρήγορα. Πριν από την πανδημία, είχαν το 25 τοις εκατό της πίτας, αναφέρει το Bloomberg. Και όταν πρόκειται για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, έναν τομέα που είναι πολύ μεγαλύτερος στην Κίνα από ό,τι στις ΗΠΑ ή την Ευρώπη, η VW, η Porsche, η BMW και η Mercedes βρίσκονται ακόμη πιο πίσω. Αν και οι τέσσερις μάρκες προσφέρουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα μοντέλα τους αντιπροσωπεύουν μόνο το 10 τοις εκατό της αγοράς.

Advertisement

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο ανταγωνισμός με τις BYD, Xpeng και Nio μοιάζει με αδύνατο εγχείρημα, αλλά οι γερμανικές μάρκες δεν έχουν εναλλακτική λύση, αναφέρει το Bloomberg. Οι ευρωπαϊκές και αμερικανικές αγορές δεν προσφέρουν περαιτέρω δυνατότητες ανάπτυξης και πολλές από τις αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν επενδύσει πάρα πολλά σε ό,τι αφορά τις εγκαταστάσεις παραγωγής – που έχουν κατασκευαστεί σε κρατική γη – για να μπορέσουν να αποσυρθούν ακόμη και αν το ήθελαν.

Οι πωλήσεις της για το 2024 που αποδεικνύουν τα παραπάνω

 

Advertisement

Περισσότερα Εδω

Advertisement
dei 03 2025 myHome GasControl 300x250
Advertisement
Dei
455937950 1028081182654240 8041229916307210525 n
Advertisement

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement
Anassa
Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή

Διαχειρίστρια- Διευθύντρια : Σοφία Κοντοθανάση
Iδιοκτησία – Δικαιούχος domain name ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΠΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ASTRA AE
AΦΜ 094214456
Δ Ο Υ ΒΟΛΟΥ
Εδρα Γ.ΚΑΡΤΑΛΗ 76-ΒΟΛΟΣ ΤΚ 38333 ΤΗΛ.ΕΠΙΚ. 2421031434
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ [email protected]
Νόμιμος εκπρόσωπος : Παναγιώτα Τσιρτόγλου
Τεχνικός προϊστάμενος : Μιχάλης Χειμωνίδης
Εμπορικό τμήμα – Λογιστήριο : Μαρία Παπαζέτη
Διευθυντ.ς Σύνταξης: Σοφία Κοντοθανάση
Ρεπορτάζ: Βασίλης Μπαντίδης
Copyright © 2024 AstraTV.gr - Γ.Ε.Μ.Η.: 50683644000

Μετάβαση στο περιεχόμενο