

AUTO-MOTO
Εντός του 2025 η ηλεκτρική Porsche Cayenne – Θα πωλείται παράλληλα με την βενζινοκίνητη
Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Πριν περίπου δύο χρόνια η Porsche ανακοίνωσε πως εργάζεται πάνω στην αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή της Cayenne. Σήμερα μαθαίνουμε από τα πλέον επίσημα χείλη του CEO της εταιρίας, Oliver Blume, πως το μοντέλο θα έρθει στα τέλη του 2025.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Το μοντέλο τέταρτης γενιάς θα είναι εξ ολοκλήρου ηλεκτρικό, αλλά η σημερινή Cayenne θα συνεχίσει να πωλείται με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Μάλιστα το νέο ηλεκτρικό μοντέλο θα βγει από τις γραμμές συναρμολόγησης στο ίδιο εργοστάσιο στην Μπρατισλάβα της Σλοβακίας, όπου κατασκευάζεται και το θερμικό. Έτσι και τα δύο θα συνυπάρχουν ειρηνικά για πολλά χρόνια, τόσο στη γραμμή παραγωγής όσο και στις αντιπροσωπείες.
H εταιρία αποκάλυψε πως επειδή πλέον η βενζινοκίνητη Macan (σημείωσε πάνω από 800.000 πωλήσεις) έχει αποσυρθεί από τις αγορές, σκέφτεται τη δημιουργία ενός νέου μικρού βενζινοκίνητου SUV ώστε να στοχέψει σε μεγαλύτερο κοινό που ζητάει premium μικρό SUV με θερμικό κινητήρα. Δεν είναι τυχαίο που η γερμανική πολυτελής μάρκα, μέρος της αυτοκρατορίας του Volkswagen Group, «αξιολογεί μια ανεξάρτητη σειρά μοντέλων στην κατηγορία των SUV με κινητήρες εσωτερικής καύσης και υβριδικά συστήματα κίνησης».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Ωστόσο, ακόμη και αν πάρει το πράσινο φως, το νέο SUV με θερμικό κινητήρα δεν θα κυκλοφορήσει πριν από το 2030. Πάντως το μοντέλο θα έχει μια φρέσκια σχεδίαση αλλά με «το χαρακτηριστικό προφίλ της Porsche». Η εταιρεία αναφέρει επίσης ότι «θα επωφεληθεί από τις συνεργασίες», οπότε μπορεί να σχετίζεται με κάποιο άλλο προϊόν του Group VAG για τον περιορισμό του κόστους ανάπτυξης. Ίσως να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Premium Platform Combustion (PPC) που έχει στηρίξει το νέο Audi Q5.
Η Κίνα γυρίζει την πλάτη της στην Porsche
Αν και τα γερμανικά αυτοκίνητα εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν το 15% των πωλήσεων στην Κίνα, το μερίδιό τους μειώνεται και μάλιστα γρήγορα. Πριν από την πανδημία, είχαν το 25 τοις εκατό της πίτας, αναφέρει το Bloomberg. Και όταν πρόκειται για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, έναν τομέα που είναι πολύ μεγαλύτερος στην Κίνα από ό,τι στις ΗΠΑ ή την Ευρώπη, η VW, η Porsche, η BMW και η Mercedes βρίσκονται ακόμη πιο πίσω. Αν και οι τέσσερις μάρκες προσφέρουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα μοντέλα τους αντιπροσωπεύουν μόνο το 10 τοις εκατό της αγοράς.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Ο ανταγωνισμός με τις BYD, Xpeng και Nio μοιάζει με αδύνατο εγχείρημα, αλλά οι γερμανικές μάρκες δεν έχουν εναλλακτική λύση, αναφέρει το Bloomberg. Οι ευρωπαϊκές και αμερικανικές αγορές δεν προσφέρουν περαιτέρω δυνατότητες ανάπτυξης και πολλές από τις αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν επενδύσει πάρα πολλά σε ό,τι αφορά τις εγκαταστάσεις παραγωγής – που έχουν κατασκευαστεί σε κρατική γη – για να μπορέσουν να αποσυρθούν ακόμη και αν το ήθελαν.
Οι πωλήσεις της για το 2024 που αποδεικνύουν τα παραπάνω

-
ΒΟΛΟΣ17 ώρες ago
Θλίψη για τον αιφνίδιο θάνατο Βολιώτη..
-
ΕΛΛΑΔΑ6 ώρες ago
Τέμπη: Τράβηξε φωτογραφία από το βαγόνι 3 και κατέβηκε 15 λεπτά πριν τη σύγκρουση
-
VIDEO7 ώρες ago
80ΧΡΟΝΗ ΒΡΕΘΗΚΕ ΝΕΚΡΗ ΣΕ ΟΙΚΟΠΕΔΟ
-
VIDEO8 ώρες ago
ΑΓΡΙΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΣΤΑ ΠΑΛΑΙΑ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ – 37ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΔΡΑΣ ΕΠΙΤΕΘΗΚΕ ΜΕ ΓΡΟΘΙΑ ΣΕ 21ΧΡΟΝΗ ΚΟΠΕΛΑ
-
ΕΛΛΑΔΑ6 ώρες ago
Εντοπίστηκε νεκρή η 61χρονη που είχε πέσει από πλοίο στον Σαρωνικό
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ17 ώρες ago
Μαγνησία- 18χρονη επί χρόνια βιαζόταν από τον θείο της- Στο πλευρό του δράστη η οικογένεια του
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ15 ώρες ago
Ανασχηματισμός: Ποιοι μένουν εκτός κυβέρνησης
-
ΕΛΛΑΔΑ7 ώρες ago
Χανιά: «Αν ο Γιόχαν είχε αντέξει ακόμα ένα τέταρτο θα είχε σωθεί» – Τι λέει ο επικεφαλής των εθελοντών