Μεγάλη διάκριση για το τμήμα Μπάσκετ του Παναθηναϊκού στο επίπεδο Κορασίδων.
Το «τριφύλλι» αντιμετώπισε στον τελικό του Ελληνικού Πρωταθλήματος τον ΟΦΗ στη Θεσσαλονίκη και επικρατώντας 76-70 κατέκτησε τον τίτλο.
Η ομάδα του Μιχάλη Ματζιώρη, αν και γνώρισε σθεναρή αντίσταση από την έκπληξη της φετινής σεζόν, στο δεύτερο μέρος πήρε τον έλεγχο και έφτασε στην κατάκτηση του τροπαίου μετά το 2022.
Στα του αγώνα το πρώτο και το δεύτερο δεκάλεπτο ήταν απολύτως ισορροπημένα με τις «πράσινες» να πηγαίνουν στα αποδυτήρια με βραχεία κεφαλή 36-34.
Ωστόσο, στο δεύτερο μέρος, παρά την προσπάθεια των κοριτσιών του ΟΦΗ, ο Παναθηναϊκός με όπλο την επίθεσή του έφτασε στο +11 (62-51) και διαχειρίστηκε ως το τέλος το προβάδισμά του.
Δείτε τα στατιστικά του αγώνα εδώ
Τα δεκάλεπτα: 19-19, 36-34, 62-51, 76-70



















