

AUTO-MOTO
Επίσημο: Η επόμενη Alfa Romeo Giulia θα είναι SUV και όχι sedan
Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η Alfa Romeo Giulia κλείνει φέτος τα 10 της χρόνια, και όπως όλα δείχνουν, είναι έτοιμη να εγκαταλείψει για πάντα τον κόσμο των sedan, στον οποίο ήταν ένα από τα καλύτερα παραδείγματα. Η αλήθεια είναι πως πλέον ζούμε στον κόσμο των SUV και το ιταλικό αυτοκίνητο δεν μπορεί να ξεφύγει από αυτή τη μανία για ψηλότερα και πιο boxy οχήματα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Ένα ακόμα sedan, θύμα της SUVομανίας
Έτσι, η δεύτερη γενιά του μοντέλου που θα έρθει το 2026, θα είναι σε στυλ αμαξώματος crossover/suv. Θα μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με τη νέα Stelvio και θα έρθει με πιο προηγμένο εσωτερικό, τεχνολογία εξοπλισμένη με AI και αναβαθμισμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.
Ο Santo Ficili, ο νέος CEO της Alfa Romeo, αποκάλυψε την αλλαγή αυτή σε συνέντευξή του στο γαλλικό πρακτορείο L’Argus. Ο Ficili επιβεβαίωσε ότι η Giulia θα αγκαλιάσει «μια νέα σχεδίαση και έναν νέο τύπο αμαξώματος». Ενώ κράτησε τις λεπτομέρειες ασαφείς, άφησε να εννοηθεί ότι θα έχει κοινή πλατφόρμα με τη Stelvio, αφήνοντας τα υπόλοιπα στη φαντασία μας. «Έτσι μπορείτε να φανταστείτε τι είδους όχημα θα προσφέρουμε», πρόσθεσε ο Ficili, δείχνοντας διακριτικά προς μια πιο υπερυψωμένη και SUVική στάση για τη μελλοντική Giulia.

Η ταχύτερη έκδοση της Giulia
Πιο συγκεκριμένα η νέα Giulia θα είναι ένα πεντάθυρο liftback, παρόμοιο με τα Citroën C5 X, Peugeot 4008 και το DS N°8 που παρουσιάστηκε πρόσφατα. Περιμένουμε υψηλότερη απόσταση από το έδαφος σε σχέση με το τυπικό sedan, αλλά το αυτοκίνητο είναι απίθανο να κάθεται τόσο ψηλά όσο η επόμενη Stelvio. Πιθανότατα θα έχει και μια κουπέ γραμμή οροφής και ενδιάμεση απόσταση από το έδαφος.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Σε αντίθεση με την τρέχουσα Giulia που διατίθεται μόνο με κινητήρες εσωτερικής καύσης, η διάδοχός της θα βασίζεται σε μια «BEV-native» πλατφόρμα. Ωστόσο, σύμφωνα με τον Santo Ficili, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα εξακολουθήσουν να συνυπάρχουν και με τη νέα Stelvio.
Εν τω μεταξύ, η σχεδιαστική εξέλιξη της Alfa θα συνεχίσει αδιάκοπα. Ο επικεφαλής σχεδιασμού Alejandro Mesonero-Romanos αποκάλυψε προηγουμένως ότι όλα τα μελλοντικά μοντέλα θα εγκαταλείψουν την ιδιόμορφη, εκτός κέντρου τοποθέτηση της πινακίδας κυκλοφορίας, χάρη στους σύγχρονους κανονισμούς ασφαλείας των πεζών.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

-
ΕΛΛΑΔΑ18 ώρες ago
Βουλιαγμένη: Bγήκε παγανιά και έκανε ελιγμούς αλλά λογάριαζε χωρίς την Porsche της ΕΛΑΣ
-
ΕΛΛΑΔΑ10 ώρες ago
Πάτρα: Συγκλονίζει η μητέρα του 20χρονου που πέθανε από μηνιγγίτιδα
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ20 ώρες ago
Συνταξιοδοτική ψαλίδα: Στο 65% των συντάξεων του δημοσίου οι νέες συντάξεις του ιδιωτικού τομέα
-
ΕΛΛΑΔΑ21 ώρες ago
Πάτρα: Πέθανε φοιτητής που νοσηλευόταν με μηνιγγίτιδα – Ανησυχία για νέα κρούσματα
-
ΕΛΛΑΔΑ16 ώρες ago
Τέμπη: Τρένο «φάντασμα» η εμπορική αμαξοστοιχία – Πέρασε από 40 κάμερες αλλά δεν βρέθηκε ούτε ένα καρέ
-
ΕΛΛΑΔΑ24 ώρες ago
Έρευνα: Οκτώ στους δέκα Έλληνες αντιμετωπίζουν ψυχολογικές επιπτώσεις από τις οικονομικές δυσκολίες
-
MEDIA13 ώρες ago
Viral: Οδηγός ξέχασε τη γυναίκα του σε στάση και αυτή έτρεχε να τον προλάβει – Το κατάλαβε στα διόδια
-
ΕΛΛΑΔΑ4 ώρες ago
Καιρός: Αλλάζει το σκηνικό – Βροχές και καταιγίδες την Τετάρτη