AUTO-MOTO
Εργονομία και περιπέτεια συνδυάζονται με τη νέα Honda NC750X
του Νεκτάριου Διατσίδη
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η NC750X της Honda είναι ιδανική τόσο για πρακτικούς όσο και για τεχνικούς λόγους. Με μια πλευρά να δείχνει τον χαρακτήρα της περιπέτειας, έχοντας προστατευτική ποδιά και τα προαιρετικά αξεσουάρ των φώτων ομίχλης, τις χούφτες και τις πλαϊνές μπάρες προστασίας, φαίνεται να μπορεί να κινηθεί ακόμη και εκτός δρόμου, αλλά σίγουρα η χαμηλή σέλα και ο υπόλοιπος εξοπλισμός της, την κάνουν ιδανική για μεγάλα ταξίδια με πλήρη εργονομία.
Με την NC750X η Honda έχει δώσει μια μορφή στη μοτοσυκλέτα η οποία προέρχεται από την λειτουργικότητα. Διαθέτει ένα μεγάλο φέρινγκ που συνεχίζει να διατηρεί τις μεγάλες διαστάσεις του για να υπάρχει ένας μεγάλος αποθηκευτικός χώρος μπροστά από τον αναβάτη. Αυτό το πακέτο εργονομίας είναι αντίστοιχο με τις μοτοσυκλέτες περιπέτειας και είναι αποτέλεσμα σχεδιασμού για να είναι όσο το δυνατόν πιο άνετη στο ταξίδι αλλά και στην καθημερινή χρήση. Και για το 2025, η Honda έκανε αρκετές βελτιώσεις για να την κάνει ακόμα καλύτερη.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η NC750X του 2025 αποκτά έναν επανασχεδιασμένο προβολέα παρόμοιο με αυτόν της Honda CB750 Hornet. Αλλά εκτός από την αισθητική, η NC750X έλαβε επίσης μια νέα οθόνη TFT πέντε ιντσών που ενσωματώνει την εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα RoadSync της Honda και το σύστημα συνδεσιμότητας smartphone.
Η μοτοσυκλέτα διαθέτει πολλαπλές λειτουργίες οδήγησης και μια λειτουργία προσαρμόσιμη από τον αναβάτη. Η Honda αναφέρει επίσης μια βελτιωμένη χαρτογράφηση για τη βροχή, ώστε ο αναβάτης να αισθάνεται πιο σίγουρος όταν οδηγεί ακόμα και όταν ο καιρός χειροτερεύει.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Όπως και πριν, η NC750X κινείται από τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 745 κ.εκ. με στρόφαλο διάταξης 270 μοιρών. Μαζί με την ομαλή λειτουργία του κινητήρα η Honda δίνει στη μοτοσυκλέτα και το εύχρηστο κιβώτιο DCT που είναι και το κορυφαίο κιβώτια ταχυτήτων ως προς τις ομαλές αλλαγές ταχυτήτων χωρίς διακοπή της ροπής σε κάθε αλλαγή ταχύτητας. Αλλά υπάρχει επίσης και η επιλογή το παλιού καλού μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων. Αξίζει να αναφέρουμε, ωστόσο, ότι η έκδοση DCT αντιπροσωπεύει περισσότερες από τις μισές πωλήσεις του μοντέλου στην Ευρώπη από τότε που έγινε διαθέσιμο το 2021. Αυτό δείχνει ξεκάθαρα πολλά για τη βάση των αναβατών της NC750X, καθώς την προτιμούν οι άνθρωποι που δεν δίνουν απαραιτήτως προτεραιότητα στις σπορ και συναρπαστικές επιδόσεις, αλλά μάλλον στον εύκολο και βολικό τρόπο να κυκλοφορούν όπως και οι αναβάτες των σκούτερ.
Με τον έξυπνο σχεδιασμό του χώρου αποθήκευσης των 23 λίτρων που μπορεί να χωρέσει το κράνος του αναβάτη και τον σχεδιασμό της που παραπέμπει στην κατηγορία περιπέτειας, η NC750X τα συνδυάζει όλα και αποτελεί ίσως την πιο μέση λύση για όλες τις μετακινήσεις, ξεκινώντας από την πόλη και φτάνοντας να ταξιδεύει άνετα σε μεγάλες αποστάσεις.
-
ΕΛΛΑΔΑ22 ώρες ago
Γυναικοκτονία στους Αμπελόκηπους: «Τρελάθηκα όταν μου είπε ότι θα έφευγε μαζί με το παιδί» λέει ο 39χρονος
-
VIDEO8 ώρες ago
ΤΕΛΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΕΒΑΛΕ 62ΧΡΟΝΟΣ – ΒΡΕΘΗΚΕ ΑΠΑΓΧΟΝΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ11 ώρες ago
Σημαντικά τα ευρήματα των πρόσφατων ανασκαφών στις αρχαίες Ρύπες της Πελοποννήσου
-
VIDEO7 ώρες ago
ΕΡΕΥΝΕΣ ΓΙΑ ΕΜΠΟΡΙΟ ΒΡΕΦΩΝ ΣΤΗ ΜΑΓΝΗΣΙΑ – ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΒΟΛΟΥ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ
-
VIDEO6 ώρες ago
ΦΡΙΚΗ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΓΑΤΑΚΙΑ
-
ΕΛΛΑΔΑ23 ώρες ago
Στο νοσοκομείο 14χρονη έπειτα από κατανάλωση αλκοόλ – Τι λένε οι γονείς της
-
ΕΛΛΑΔΑ9 ώρες ago
Αστυνομικός: «Δεν με ενδιαφέρει αν θα τιμωρηθώ, μου αρκεί ότι σταμάτησε το μαρτύριο» λέει η σύζυγός του
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ5 ώρες ago
Ηλιακοί θερμοσίφωνες – αντλίες θερμότητας: Έρχονται επιδοτήσεις – Οι δικαιούχοι