Connect with us
banner epikhirisis

AUTO-MOTO

Ferrari: “Εάν θέλετε χειροκίνητο κιβώτιο, αγοράστε μία μεταχειρισμένη Ferrari” 

Published

on

5424545465.jpg

Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Ferrari είχε τους λόγους της για την εγκατάλειψη των χειροκίνητων κιβωτίων ταχυτήτων μετά την California του 2012. Μόνο τρεις χειροκίνητες κάμπριο Ferrari πουλήθηκαν ποτέ, αλλά το χαμηλό ποσοστό ζήτησης δεν ήταν ο μόνος παράγοντας πίσω από το τέλος του. Το μακρινό πλέον 2016, ο πρώην επικεφαλής τεχνολογίας Michael Leiters εξήγησε ότι δεν υπάρχει συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων ικανό να ξεπεράσει σε αντιδράσεις, ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Παρ’ όλα αυτά, οι petrolheads δεν συμφωνούν.

Για όσους όμως επιμένουν ότι μπορούν να αλλάζουν ταχύτητες καλύτερα από έναν επεξεργαστή,  η Ferrari προσφέρει μια απλή λύση: αγοράστε ένα μεταχειρισμένο μοντέλο. Όταν ο επικεφαλής μάρκετινγκ και εμπορικός διευθυντής της εταιρείας ρωτήθηκε αν υπάρχουν σχέδια για την επιστροφή του χειροκίνητου, ο Enrico Galliera έδωσε μια ξεκάθαρη απάντηση: «Το έχουμε ήδη, σε πολλά από τα κλασικά μας αυτοκίνητα». Η συμβουλή του για όποιον θέλει να πατάει συμπλέκτη και να επιλέγει ταχύτητα χειροκίνητα; «Αγοράστε και αποκαταστήστε τα φανταστικά κλασικά μας αυτοκίνητα. Έχουν αυτό που ψάχνετε».

«Το έχουμε [χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων] και ενθαρρύνουμε τους πελάτες να ανακαλύψουν την ομορφιά της οδήγησης ενός κλασικού αυτοκινήτου», πρόσθεσε ο Galliera. “Προσφέρουμε προγράμματα Corsa Piloti με κλασικά αυτοκίνητα, επειδή πολλοί άνθρωποι δεν ξέρουν πια πώς να οδηγούν με ταχύτητες. Είναι μια σημαντική εμπειρία που μπορούμε να προσφέρουμε επί του παρόντος με τα κλασικά μας αυτοκίνητα”.

Advertisement

Παρόλο που τα χειροκίνητα κιβώτια έχουν ως επί το πλείστον εξαφανιστεί από τα σπορ αυτοκίνητα υψηλών προδιαγραφών, η Porsche είχε μεγάλη επιτυχία με τις ειδικές εκδόσεις 911 που ήταν εφοδιασμένες με πεντάλ συμπλέκτη. Η Ferrari θα μπορούσε να δικαιολογήσει μια ανάλογη επένδυση χρεώνοντας αντίστοιχα ένα σεβαστό ποσό, το οποίο οι πλούσιοι πελάτες της θα ήταν πιθανότατα πρόθυμοι να πληρώσουν. Ένα νέο μοντέλο με παραδοσιακό λεβιέ ταχυτήτων θα ξεχώριζε επίσης ως μια σταθερή επένδυση, δεδομένης της σπανιότητάς του.

Αλλά η απροθυμία της Ferrari να επαναφέρει το χειροκίνητο κιβώτιο είναι κατανοητή. Η εταιρεία έχει ήδη ένα ανεκτέλεστο υπόλοιπο παραγγελιών που εκτείνεται μέχρι το 2027, μετά το ρεκόρ πωλήσεων πέρυσι. Επιπλέον, τα ολοένα και πιο προηγμένα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού καθιστούν την ανάπτυξη των χειροκίνητων μηχανών πιο δαπανηρή. Οι κανονισμοί για τις εκπομπές ρύπων παίζουν επίσης ρόλο, καθώς τα σύγχρονα αυτόματα είναι γενικά πιο αποδοτικά από τα αντίστοιχα κιβώτια ταχυτήτων. Ακόμη και η Ferrari πρέπει να ανταποκριθεί στους στόχους εκπομπών ρύπων του στόλου, όπου κάθε γραμμάριο μετράει, ειδικά στην Ευρώπη.

Περισσότερα Εδω

Advertisement
Advertisement
dei 03 2025 myHome GasControl 300x250
Advertisement
Dei
455937950 1028081182654240 8041229916307210525 n
Advertisement

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement
Anassa
Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή

Διαχειρίστρια- Διευθύντρια : Σοφία Κοντοθανάση
Iδιοκτησία – Δικαιούχος domain name ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΠΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ASTRA AE
AΦΜ 094214456
Δ Ο Υ ΒΟΛΟΥ
Εδρα Γ.ΚΑΡΤΑΛΗ 76-ΒΟΛΟΣ ΤΚ 38333 ΤΗΛ.ΕΠΙΚ. 2421031434
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ [email protected]
Νόμιμος εκπρόσωπος : Παναγιώτα Τσιρτόγλου
Τεχνικός προϊστάμενος : Μιχάλης Χειμωνίδης
Εμπορικό τμήμα – Λογιστήριο : Μαρία Παπαζέτη
Διευθυντ.ς Σύνταξης: Σοφία Κοντοθανάση
Ρεπορτάζ: Βασίλης Μπαντίδης
Copyright © 2024 AstraTV.gr - Γ.Ε.Μ.Η.: 50683644000

Μετάβαση στο περιεχόμενο