Connect with us

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Φωτογράφος δημιουργεί εκπληκτικές εικόνες φορεμάτων από μπογιές, ζυμαρικά, καφέ και λαχανικά

Published

on

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Ένας φωτογράφος εκτοξεύει μπογιές, ζυμαρικά, καφέ, φρούτα, λαχανικά και άλλα σε πρόθυμα μοντέλα για να δημιουργήσει εκπληκτικές εικόνες από «φανταστικά φορέματα».

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Η ασυνήθιστη τεχνική σύνθεσης φωτογραφιών δημιουργεί συναρπαστικές εικόνες. Ο φωτογράφος Andrea Facco λέει στο PetaPixel ότι το έργο του εμπνεύστηκε από τα υγρά φορέματα της Aurum Light.

«Συνήθως βγάζω πολλές φωτογραφίες και στη συνέχεια επιλέγω τις πιο χρήσιμες. Όταν ρίχνω υλικά στο σώμα του μοντέλου, μερικές φορές οι λήψεις δεν είναι πάντα τέλειες και πρέπει να τις ξανακάνω», εξηγεί.

«Είναι πάντα ένα ομαδικό παιχνίδι με τον συνάδελφό μου. Στη συνέχεια επιλέγω 10 με 20 [φωτογραφίες] τις οποίες συνδυάζω στο photoshop για να αναδημιουργήσω το επιθυμητό φόρεμα».

Ο Facco λέει επιπλέον ότι μια φωτογράφηση διαρκεί το πολύ μια ώρα, την οποία περνάει ρίχνοντας υλικά στο σώμα του μοντέλου πριν μεταβεί στον υπολογιστή για να δημιουργήσει το σύνθετο.

«Αποφάσισα να κάνω αυτή τη σειρά λήψεων γοητευμένος από τις γνωστές φωτογραφίες του Aurum Light, του πρώτου φωτογράφου που έκανε αυτή την τεχνική», εξηγεί ο Facco.

«Όμως με την πάροδο του χρόνου προτίμησα να αναζητήσω την προσωπική μου τεχνική λήψης και κυρίως προσπάθησα να χρησιμοποιήσω διαφορετικά υλικά. Το “υγρό” φόρεμα είναι μια τεχνική που χρησιμοποιήθηκε από αυτόν τον φωτογράφο που την σκέφτηκε πρώτος».

Δείτε φωτογραφίες:

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr

Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος

https://platform.twitter.com/widgets.js

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Ο Στίβεν Σπίλμπεργκ μιλάει για το καστ που ζωντάνεψε τις αναμνήσεις του

Published

on

By

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Μια βαθιά προσωπική απεικόνιση της αμερικάνικης παιδικής ηλικίας κατά τον 20ο αιώνα, η ταινία «The Fabelmans» αφηγείται την ιστορία ενηλικίωσης ενός νεαρού αγοριού που ανακαλύπτει ένα καταστροφικό οικογενειακό μυστικό και μια εξερεύνηση της δύναμης των ταινιών να αποκαλύπτουν την αλήθεια για τους άλλους και τους ίδιους μας τους εαυτούς.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Σε μια διάρκεια πέντε δεκαετιών, ο σκηνοθέτης Στίβεν Σπίλμπεργκ έχει δημιουργήσει μια από τις πιο αγαπημένες και ποικιλόμορφες φιλμογραφίες στην ιστορία∙ από τα «Σαγόνια του Καρχαρία» και το «Ε.Τ., ο Εξωγήινος» μέχρι το «Κυνηγοί της Χαμένης Κιβωτού», τη «Λίστα του Σίντλερ» και το «Μόναχο». Εντούτοις, σε κάθε μια από τις ταινίες του, ανεξαρτήτως της θεματικής τους, ο Σπίλμπεργκ μοιραζόταν κάτι σχετικά με τον ίδιον και το παρελθόν του.

«Οι περισσότερες ταινίες μου αποτελούν μια αντανάκλαση όσων συνέβησαν στα πρώτα χρόνια της ζωής  μου», αφηγείται ο Σπίλμπεργκ στο βίντεο που ακολουθεί. «Με ό,τι κι αν καταπιάνεται ένας σκηνοθέτης, ακόμα κι αν είναι το σενάριο κάποιου άλλου, η ζωή του καταλήγει να ξεχύνεται επί της οθόνης, είτε του αρέσει, είτε όχι. Απλώς συμβαίνει».

Το «The Fabelmans» είναι μια ταινία, λέει, που την σκεφτόταν πολύ καιρό. Ποτέ δεν επιδίωξε να την υλοποιήσει όμως, μέχρι τη στιγμή που ανέπτυξε έναν ισχυρό δεσμό με τον Τόνι Κούσνερ, θεατρικό συγγραφέα και σεναριογράφο του οποίου οι μοναδικές δουλειές έχουν κερδίσει υποψηφιότητες για όλα τα μεγάλα βραβεία. «Δεν θα μπορούσα να είχα γράψει την ταινία με κάποιον άνθρωπο που δεν εκτιμώ και λατρεύω πραγματικά, κάποιον που δεν με γνωρίζει τόσο καλά και εκείνος έτυχε να είναι ο Τόνι Κούσνερ», παραδέχεται ο Σπίλμπεργκ. «Το μόνο που μέτραγε ήταν να μπορώ να εκφραστώ ελεύθερα σε κάποιον, να αποκαλύψω τα πάντα δίχως  να νιώθω αμήχανος και ντροπιασμένος», προσθέτει.

Η συνεργασία τους ξεκίνησε εκρηκτικά – ή καλύτερα εν αναμονή μιας έκρηξης. Την τελευταία νύχτα στη Μάλτα, το φθινόπωρο του 2005, όσο το συνεργείο της ταινίας «Μόναχο» έφτιαχνε προσεκτικά ένα σκηνικό με εκρηκτικά, ο Κούσνερ αποφάσισε να περάσει την ώρα του κάνοντας μια ερώτηση στον Σπίλμπεργκ. «Πότε αποφάσισες ότι θέλεις να γίνεις σκηνοθέτης;» με τον Σπίλμπεργκ να αποκρίνεται, «Θα σου πω ένα μυστικό», καταλήγοντας τελικά να αφηγείται την ιστορία που αποτελεί και τον κορμό της ταινίας «The Fabelmans».

O Σπίλμπεργκ δεν στάθηκε μονάχα στις κινηματογραφικές εμπειρίες που τον στιγμάτισαν, όπως η προβολή της ταινίας «Το Όγδοο Θαύμα» του Σέσιλ Μπι ΝτεΜιλ, η οποία γέννησε στον τότε εξάχρονο Σπίλμπεργκ τον θαυμασμό για την τέχνη του κινηματογράφου∙ έναν θαυμασμό που απαιτούσε εκτόνωση. Ο σκηνοθέτης μοιράστηκε στον συνεργάτη του πράγματα για τους γονείς του∙ τον Άρνολντ Σπίλμπεργκ, έναν πρωτοποριακό μηχανικό υπολογιστών, και την Λι Άντλερ, μια ταλαντούχα μουσικό. Του εξιστόρησε τον τρόπο με τον οποίον οι αξίες και οι προσωπικότητές τους –ο Πατέρας σπουδαίος επιστήμονας, η Μητέρα, παθιασμένη καλλιτέχνιδα – διαμόρφωσαν την προσωπική και καλλιτεχνική ταυτότητά του. Μοιράστηκε την ιστορία της οικογένειάς του και το πώς η κατάληξη της σχέσης των γονιών του επηρέασε τη οπτική του για τους ανθρώπους και την αφήγησή των ιστοριών του.

Στο άκουσμα όλων αυτών, ο Κούσνερ αναφώνησε, «Είναι τρελό»,  προσθέτοντας γρήγορα πως αυτή η ιστορία πρέπει να γίνει ταινία και τον Σπίλμπεργκ να απαντάει, «Βασικά, το σκέφτομαι πού και πού…».

Τα χρόνια πέρασαν, οι δυο τους συνεργάστηκαν και σε άλλες ταινίες και ανάμεσα σε άλλα πρότζεκτ συνέχισαν τις συζητήσεις για τη ζωή του Σπίλμπεργκ. Ωστόσο, μετά την ολοκλήρωση της ταινίας «West Side Story», o Σπίλμπεργκ ένιωσε μια βαθύτερη, αμεσότερη ανάγκη να επιταχύνει την παραγωγή, ύστερα από τον θάνατο του πατέρα του, τον Αύγουστο του 2021.

Αλλά μετά, ήρθε η πανδημία.

«Δε νομίζω πως γνώριζε κανείς το 2020 πώς θα είναι η ζωή μετά από έναν χρόνο», λέει ο Σπίλμπεργκ. «Όσο τα πράγματα χειροτέρευαν, ένιωθα πως αν επρόκειτο να αφήσω κάτι πίσω μου, τι είναι εκείνο που θα ήθελα να έχω λύσει;» Σε συναντήσεις μέσω Zoom, ο Σπίλμπεργκ συνέχιζε να μοιράζεται αναμνήσεις με τον Κούσνερ, ο οποίος κρατούσε διαρκώς σημειώσεις. «Ήταν τρομερό προνόμιο που με εμπιστευόταν», θυμάται ο Κούσνερ. «Ο Στίβεν  πενθούσε πραγματικά, και νομίζω πως αυτή η διαδικασία ήταν ένας τρόπος να επεξεργαστεί τον θρήνο και την απώλεια».

Αδιαμφισβήτητα, η ταινία «The Fabelmans» αποτελεί το πορτραίτο του Σπίλμπεργκ, του καλλιτέχνη, του νεαρού αγοριού, σε μια προσπάθεια να τιμήσει τους γονείς του, με ευγνωμοσύνη για τις αρετές τους και συγχώρεση για τις παραλείψεις τους, πάντα με την ίδια ουμανιστική χάρη που διαπερνά όλες του τις ταινίες.

Ωστόσο, η ταινία αποτυπώνει παράλληλα και μια συγκεκριμένη στιγμή της κινηματογραφικής ιστορίας. Η πορεία του Σάμι, ο οποίος περνάει μια κρίση ταυτότητας όταν παρακολουθεί στο σπίτι του μια ταινία που τον βοηθάει να επαναπροσδιορίσει την αντίληψή του για τους γονείς του, παραλληλίζεται με το Χόλυγουντ του μέσου του αιώνα, όταν η βιομηχανία ξέφευγε από τα μέχρι τότε πρότυπα ταινιών και κατευθυνόταν προς το Νέο Χόλυγουντ των 70’s με ταινίες πρωτοποριακές, πιο ωμές και νατουραλιστικές.

Ταυτόχρονα, η σχέση του Σάμι με τις κάμερες λειτουργεί ως παράδειγμα προς αποφυγήν για μια κοινωνία της αυτο-καταγραφής και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ο ζήλος του για περιπέτεια και κάθαρση τον οδηγεί σε μια πιο περίπλοκη κατανόηση του τρόπου με τον οποίων οι ταινίες μπορούν να διασκεδάσουν και να διαφωτίσουν, να προβάλλουν και να χειραγωγήσουν, να εξιδανικεύσουν και να δαιμονοποιήσουν.

Κι όλα αυτά, την στιγμή που μετατρέπεται σε ένα καθολικό παραμύθι για την ανταμοιβή και το κόστος του κυνηγιού του Αμερικάνικου Ονείρου, αλλά κυρίως για τους ίδιους τους ανθρώπους. «Ήθελα η ιστορία να είναι ένας συλλογικός καθρέφτης, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να δουν σε αυτήν τις οικογένειές τους. Γιατί η ταινία είναι για την οικογένεια, για τους γονείς, τα αδέρφια, τον εκφοβισμό, για τα ωραία και τα άσχημα που συμβαίνουν όταν μεγαλώνεις σε μια οικογένεια που παραμένει ενωμένη έως ότου δεν είναι. Είναι μια ιστορία για την πράξη της συγχώρεσης και τη σημασία της».

Τα γυρίσματα συνοδεύτηκαν με αναπάντεχα συναισθήματα για τον Σπίλμπεργκ και τους γύρω του. «Υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι θα παρέμενα επαγγελματίας. Θα υπήρχε μια απόσταση ανάμεσα στον εαυτό μου και το υποκείμενο. Αλλά ήταν δύσκολο. Η ιστορία ζωντάνευε πραγματικές αναμνήσεις. Η αναπαράσταση γεγονότων που μου συνέβησαν πραγματικά, το να τα βλέπω να ξετυλίγονται εμπρός μου, ήταν πολύ περίεργο. Δεν έμοιαζε με τίποτα άλλο που μου είχε συμβεί μέχρι τότε», θυμάται ο Σπίλμπεργκ.

Εντούτοις, το αφοσιωμένο συνεργείο προσαρμόστηκε γρήγορα, αφού όπως περιγράφει η παραγωγός Κρίστι Μακόσκο Κρίγκερ, «Ο Στίβεν ξεχνούσε να φωνάξει “cut” γιατί βυθιζόταν στη σκηνή, όσο γύριζε, οπότε έπρεπε να τον αφήνουμε  μόνο για λίγο».

Η ολοκλήρωση των γυρισμάτων αποδείχθηκε ακόμα δυσκολότερη. «Αυτός είναι ο δυσκολότερος αποχαιρετισμός μου σε ταινία», παραδέχεται ο Σπίλμπεργκ. «Ήταν σκληρό, αλλά δεν μπορώ να φανταστώ την καριέρα μου δίχως να έχω πει αυτή την ιστορία… Ήταν σαν μια μηχανή του χρόνου για εμένα… Αλλά όπως είπε ο Τόμας Γουλφ, “Δεν μπορείς να πας σπίτι”. Και στο τέλος των γυρισμάτων συνειδητοποίησα πως δεν θα μπορούσα να ξαναπάω σπίτι. Αλλά τουλάχιστον έχω να μοιραστώ αυτό».

Το καστ της ταινίας

Σε σκηνοθεσία του Στίβεν Σπίλμπεργκ, το σενάριο για την ταινία «The Fabelmans» είναι του Σπίλμπεργκ και του βραβευμένου με Πούλιτζερ θεατρικού συγγραφέα Τόνυ Κούσνερ (Angels in America, Caroline, or Change), ο οποίος κέρδισε οσκαρικές υποψηφιότητες για τα σενάρια των «Λίνκολν» και «Μόναχο».

Στην ταινία πρωταγωνιστεί ο Γκάμπριελ ΛαΜπέλ (Κυνηγός, τηλεοπτική σειρά Αμερικάνικο Ζιγκολό) ως ο 16χρονος επίδοξος σκηνοθέτης Σάμι Φέιμπελμαν∙ η τετράκις υποψήφια για Όσκαρ Μισέλ Γουίλιαμς ως η καλλιτεχνική μητέρα του, Μίτζι, ο Πολ Ντάνο (The Batman, Θα Χυθεί Αίμα), ως ο πετυχημένος, επιστήμονας πατέρας του, Μπαρτ, ο Σεθ Ρόγκεν (Steve Jobs, An American Pickle) ως ο Μπένιε Λόουι, ο κολλητός φίλος του Μπαρτ και οικογενειακός φίλος των Φέιμπελμαν, καθώς και ο υποψήφιος για Όσκαρ Τζουντ Χιρς (Uncut Gems, Συνηθισμένοι Άνθρωποι).

Την μουσική υπογράφει ο πέντε φορές βραβευμένος με Όσκαρ Τζον Γουίλιαμς.

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Continue Reading

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Ο Bad Bunny είναι ο καλλιτέχνης με τη μεγαλύτερη ροή στο Spotify παγκοσμίως – Για 3η φορά

Published

on

By

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Ίσως η χρονιά του κουνελιού να έφταε νωρίς – ο Bad Bunny ήταν ο καλλιτέχνης με τις περισσότερες ροές στο Spotify παγκοσμίως το 2022, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ο Πορτορικανός σούπερ σταρ κυριάρχησε και πάλι στο Spotify Wrapped, την ετήσια σύνοψη της υπηρεσίας streaming για τους καλλιτέχνες και τα τραγούδια που άκουσαν οι χρήστες της κατά τη διάρκεια του έτους. Στην παγκόσμια πεντάδα των κορυφαίων καλλιτεχνών της χρονιάς βρίσκονται επίσης η Taylor Swift, ο The Weeknd και οι K-Pop BTS.

Ο Bad Bunny ήταν ήδη αστέρι, αλλά η φετινή χρονιά αποδείχθηκε μπλοκμπάστερ για τον τραγουδιστή του «Moscow Mule». Το smash-hit άλμπουμ του «Un Verano Sin Ti», το οποίο έκτοτε είναι υποψήφιο για το άλμπουμ της χρονιάς στα επερχόμενα Grammy, ήταν επίσης το άλμπουμ με τις περισσότερες ροές παγκοσμίως στο Spotify φέτος.

(AP Photo/Ted Shaffrey)

Για να τιμήσει το επίτευγμα του Bad Bunny, το Spotify δήλωσε ότι θα μετατρέψει το εικονίδιο της καρδιάς του στο σχέδιο που φαίνεται στο εξώφυλλο του άλμπουμ «Un Verano Sin Ti», μια εκδοχή του οποίου εμφανίστηκε ως μπαλόνι στην παρέλαση της Ημέρας των Ευχαριστιών του Macy’s φέτος.

Στις ΗΠΑ, ο Drake βγήκε πρώτος ως ο καλλιτέχνης με τις περισσότερες ροές της χρονιάς, ακολουθούμενος από τη Swift.

Ο Kanye West, ο οποίος έχει επικριθεί ευρέως για πολλαπλά αντισημιτικά σχόλια τις τελευταίες εβδομάδες, εμφανίστηκε επίσης στην πρώτη πεντάδα.

Πηγή: edition.cnn.com

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr

Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος

https://platform.twitter.com/widgets.js

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

Μπείτε στην ομάδα μας στο Discord και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Μπείτε στην ομάδα μας στο Telegram και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Advertisement
Advertisement

Εγγραφείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μας

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ιδιωτικά και μοιράζεστε τα δεδομένα σας μόνο με τρίτα μέρη που καθιστούν δυνατή αυτή την υπηρεσία. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ54 δευτερόλεπτα ago

Ο Στίβεν Σπίλμπεργκ μιλάει για το καστ που ζωντάνεψε τις αναμνήσεις του

ΠΟΛΙΤΙΚΗ5 λεπτά ago

Πρωτόκολλο συνεργασίας μεταξύ Δήμου Νέας Σμύρνης και Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού

ΕΛΛΑΔΑ6 λεπτά ago

Κλέφτης… για κλάματα: Άρπαξε καινούργιο αγροτικό, το τράκαρε, κοιμήθηκε μέσα σε αυτό και τελικά συνελήφθη

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ11 λεπτά ago

Ανατροπή και φιλική επικράτηση για το “τριφύλλι”

OIKONOMIA13 λεπτά ago

JP Mοrgan: Στον Τζέιμι Ντάιμον το παράσημο της Λεγεώνας της Τιμής

ΚΟΣΜΟΣ14 λεπτά ago

Ακάρ προς ΗΠΑ: O μόνος στόχος στις επιχειρήσεις είναι οι τρομοκράτες

ΘΕΣΣΑΛΙΑ15 λεπτά ago

«Ο αντισημιτισμός, η πιο άγρια μορφή φασισμού, δεν χωρά στη Δημοκρατία μας» –

LIFESTYLE18 λεπτά ago

Είναι ύβρις στο όνομα του αδερφού μου να ασχολούμαι για το εάν με κάλεσαν στο «Μουσικό κουτί»

ΠΟΛΙΤΙΚΗ25 λεπτά ago

Δημήτρης Στρατούλης: Παρουσιάστηκε το βιβλίο του πρώην υπουργού

ΕΛΛΑΔΑ26 λεπτά ago

Με εισαγγελική διάταξη απομακρύνεται από την «Κιβωτό» ο πατέρας Αντώνιος

ΜΑΓΝΗΣΙΑ4 ημέρες ago

Συνελήφθη να οδηγεί μεθυσμένος στην Αγχίαλο

LIFESTYLE6 ημέρες ago

«Εννοείται ότι η Τζούλια Νόβα ενδιαφέρθηκε για εμένα, τόσα χρόνια ήμασταν μαζί»

LIFESTYLE4 ημέρες ago

Αποκαλύψεις – φωτιά από την Τζούλια Νόβα: «Στον Τροχό της Τύχης όλοι ξεσπούσαν σε εμένα, έγινε κάτι και…» (vid)

ΜΑΓΝΗΣΙΑ5 ημέρες ago

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΟΥΛΗΣ :ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ ΣΚΑΙ ΤΟΥ ΑΛΕΥΡΟΒΙΟΜΗΧΑΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΠΑΤΡΙΔΑ

LIFESTYLE5 ημέρες ago

Καρφί της Δέσποινας για τον Ντέμη: Δεν έχω αγαπηθεί όπως θα ήθελα στη ζωή μου, ένιωσα εξαπατημένη (vids)

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ4 ημέρες ago

ΑΡΑΧΩΒΑ: ΦΩΤΑΓΩΓΗΘΗΚΕ Η ΠΟΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

ΕΛΛΑΔΑ3 ημέρες ago

Συγκλονίζει ο πατέρας της 21χρονης φοιτήτριας: Τη θέλω κοντά μου αλλά ξέρω ότι δεν γίνεται

ΘΕΣΣΑΛΙΑ7 ημέρες ago

«Λαμπερά» εγκαίνια για το υποκατάστημα της Optima Bank στη Λάρισα – Δείτε βίντεο και φωτογραφίες

ΕΛΛΑΔΑ3 ημέρες ago

Πρώην παίκτης ριάλιτι: «Ήμουν ο πιο επιτυχημένος άνδρας escort με 1.000€ την βραδιά, είχα πελάτες ηθοποιούς»

MEDIA6 ημέρες ago

“Maestro” – Η «σύζυγος» του Ορέστη, η πρώτη εμφάνιση και ο αποτυχημένος γάμος

Δημοφιλή