Connect with us
banner epikhirisis

ΕΛΛΑΔΑ

Γ. Γιαννής στο Πρώτο για νέο ΚΟΚ: Με το όριο των 30χλμ στις πόλεις θα σωθούν τουλάχιστον 100 συνάνθρωποί μας από τους 650 που χάνονται ετησίως στους δρόμους (audio)

Published

on

αυτοκίνητα.png

«Με το όριο των 30χλμ στις πόλεις θα σωθούν τουλάχιστον 100 συνάνθρωποί μας από τους 650 που χάνονται ετησίως στους δρόμους» επισήμανε στον «αέρα» του ενημερωτικού ραδιοφώνου του Πρώτου Προγράμματος 91,6 και 105,8 και στην εκπομπή «Το GPS της Επικαιρότητας» με τον Θάνο Σιαφάκα, ο Γιώργος Γιαννής, καθηγητής και Διευθυντής του Τομέα Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου.

Και συμπλήρωσε «Να πούμε ότι μέσα στις πόλεις το 70% των νεκρών είναι μοτοσυκλετιστές, πεζοί και ποδηλάτες. Έχουμε μεγάλο πρόβλημα στην Ελλάδα, ειδικά με τους μοτοσυκλετιστές. Γι’ αυτό και η κυβέρνηση αυτή τόλμησε να βάλει τα 30 χιλιόμετρα την ώρα ως όριο ταχύτητας σε όλες τις αστικές περιοχές (…). Σε όλες τις πόλεις στην Ευρώπη που έχουν βάλει το όριο ταχύτητας 30 χιλιόμετρα, είτε στα σύνορα της πόλης, είτε σε διευρυμένες ζώνες, έχει επανέλθει η ζωή στην πόλη. Έχουν βγει στο δρόμο οι πεζοί, οι ποδηλάτες, διότι δεν φοβούνται πια, τα οχήματα πηγαίνουν πιο αργά και υπάρχει μια πολύ πιο αρμονική συνύπαρξη (…). Η εκτίμησή μας εμάς, είναι ότι με τα 30 χιλιόμετρα την ώρα στην πόλη, θα σώσουμε 100 από τους 650 νεκρούς κάθε χρόνο. Είναι τεράστιο το νούμερο (…)».

Δεν είναι εισπρακτικά τα μέτρα – Είναι στη πολύ σωστή κατεύθυνση – Εκπαιδεύουμε τον πολίτη και δημιουργούμε οδηγική παιδεία

«Το νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, τον λέμε για χρόνια και μάλιστα κινείται στη σωστή κατεύθυνση διότι διορθώνει μία σειρά από στρεβλώσεις του υφιστάμενου ΚΟΚ, ο οποίος δεν είχε συνοχή στις παραβάσεις και στις ποινές. Αυτό που εισάγει κυρίως είναι ο εξορθολογισμός και η απλοποίηση των ποινών και η σύνδεσή τους με τη σοβαρότητα και το μέγεθος των παραβάσεων. Δηλαδή, τα υψηλά πρόστιμα είναι για τις σημαντικότερες παραβάσεις. Και πέρα από αυτό έρχεται και η υποτροπή, ότι κάνει αυστηρότερη την ποινή, όταν για μεγάλες παραβάσεις επαναλαμβάνει ο οδηγός την κακή συμπεριφορά, όπως επίσης τιμωρεί τους οδηγούς και όχι τα οχήματα. Δηλαδή, είναι μία σειρά από πολύ σωστές νέες προσεγγίσεις (…) πχ εντάξει, καμιά φορά θα γίνει και ένα μικρό λαθάκι, ένα παρκάρισμα, δε θα το τιμωρήσουμε πολύ (…) Όταν όμως, είναι ταχύτητα είναι πολύ σοβαρό και θα το τιμωρήσουμε πολύ περισσότερο (…)».

Advertisement
Δείτε περισσότερα στο ertflix.gr | Ακούστε περισσότερα στο ertecho.gr

Ενώ μεταξύ άλλων πρόσθεσε «Το ρυθμό για την αλλαγή κουλτούρας τον δίνει η πολιτεία. Μετά προφανώς αλλάζουμε. Χρειαζόμαστε και τα σχολεία. Και αν θέλετε ακόμα σημαντικότερο δεν είναι να εκπαιδεύσουν τα παιδιά: Είναι να εκπαιδεύσουν τους γονείς τους τη σωστή παιδεία, οδηγική συμπεριφορά, διότι τα παιδιά παραδειγματίζονται από τους γονείς, άρα, τους γονείς πρέπει πρώτα από όλα να εκπαιδεύσουμε. Και αυτό ξεκινάει, όπως είπαμε από την πολιτεία, από τις οργανώσεις της κοινωνίας. Σιγά σιγά και με την εκπαίδευση αλλάζουμε, αλλά δεν είναι δυνατόν να αλλάξουμε χωρίς να δίνει το παράδειγμα η κοινωνία. Όταν η κοινωνία σου φτιάχνει καλούς δρόμους, σου κάνει καλή αστυνόμευση, ελέγχει τα σωστά οχήματα, τότε καταλαβαίνουμε όλοι ότι πρέπει να αλλάξουμε και εμείς συμπεριφορά, διότι είναι θέμα κρίσιμο και η πολιτεία δίνει τόσο μεγάλη σημασία όπως συμβαίνει σήμερα. Δηλαδή, αυτό που η κυβέρνηση η σημερινή τόλμησε να βάλει και τα τριάντα χιλιόμετρα, να βάλει τις κάμερες σιγά σιγά και την ψηφιακή κλήση. Αυτές οι αλλαγές, οι οποίες αλλάζουν τελείως την παιδεία στην Ελλάδα, έχουμε λοιπόν, τη δυνατότητα μέσα σε ένα με δύο χρόνια να δούμε τεράστια διαφορά».

Επί της ουσίας, η φιλοσοφία του νόμου αλλάζει την ποιότητα της ζωής των πολιτών

«Θέλουμε μια καλύτερη ποιότητα ζωής, πιο ήρεμη και πιο ασφαλή οδήγηση, η οποία επιτυγχάνεται με μια σειρά από καλύτερες αλλαγές συμπεριφοράς, όπως είναι, να οδηγούμε με χαμηλότερες ταχύτητες, χωρίς να έχουμε πιει, χωρίς να χρησιμοποιούμε το κινητό και οπωσδήποτε να βάζουμε ζώνη και κράνος», κατέληξε ο κ. Γιαννής στο τέλος της ραδιοφωνικής του συνομιλίας.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος



Περισσότερα Εδω

Advertisement
Advertisement
300X250 GIF
dei 03 2025 myHome GasControl 300x250
Advertisement
Dei
455937950 1028081182654240 8041229916307210525 n
Advertisement

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement
Anassa
Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή

ΕΛΛΑΔΑ

Γ. Γιαννής στο Πρώτο για νέο ΚΟΚ: Με το όριο των 30χλμ στις πόλεις θα σωθούν τουλάχιστον 100 συνάνθρωποί μας από τους 650 που χάθηκαν ετησίως στους δρόμους (audio)

Published

on

αυτοκίνητα.png

«Με το όριο των 30χλμ στις πόλεις θα σωθούν τουλάχιστον 100 συνάνθρωποί μας από τους 650 που χάθηκαν ετησίως στους δρόμους» επισήμανε στον «αέρα» του ενημερωτικού ραδιοφώνου του Πρώτου Προγράμματος 91,6 και 105,8 και στην εκπομπή «Το GPS της Επικαιρότητας» με τον Θάνο Σιαφάκα, ο Γιώργος Γιαννής, καθηγητής και Διευθυντής του Τομέα Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου.

Και συμπλήρωσε «Να πούμε ότι μέσα στις πόλεις το 70% των νεκρών είναι μοτοσυκλετιστές, πεζοί και ποδηλάτες. Έχουμε μεγάλο πρόβλημα στην Ελλάδα, ειδικά με τους μοτοσυκλετιστές. Γι’ αυτό και η κυβέρνηση αυτή τόλμησε να βάλει τα 30 χιλιόμετρα την ώρα ως όριο ταχύτητας σε όλες τις αστικές περιοχές (…). Σε όλες τις πόλεις στην Ευρώπη που έχουν βάλει το όριο ταχύτητας 30 χιλιόμετρα, είτε στα σύνορα της πόλης, είτε σε διευρυμένες ζώνες, έχει επανέλθει η ζωή στην πόλη. Έχουν βγει στο δρόμο οι πεζοί, οι ποδηλάτες, διότι δεν φοβούνται πια, τα οχήματα πηγαίνουν πιο αργά και υπάρχει μια πολύ πιο αρμονική συνύπαρξη (…). Η εκτίμησή μας εμάς, είναι ότι με τα 30 χιλιόμετρα την ώρα στην πόλη, θα σώσουμε 100 από τους 650 νεκρούς κάθε χρόνο. Είναι τεράστιο το νούμερο (…)».

Δεν είναι εισπρακτικά τα μέτρα – Είναι στη πολύ σωστή κατεύθυνση – Εκπαιδεύουμε τον πολίτη και δημιουργούμε οδηγική παιδεία

«Το νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, τον λέμε για χρόνια και μάλιστα κινείται στη σωστή κατεύθυνση διότι διορθώνει μία σειρά από στρεβλώσεις του υφιστάμενου ΚΟΚ, ο οποίος δεν είχε συνοχή στις παραβάσεις και στις ποινές. Αυτό που εισάγει κυρίως είναι ο εξορθολογισμός και η απλοποίηση των ποινών και η σύνδεσή τους με τη σοβαρότητα και το μέγεθος των παραβάσεων. Δηλαδή, τα υψηλά πρόστιμα είναι για τις σημαντικότερες παραβάσεις. Και πέρα από αυτό έρχεται και η υποτροπή, ότι κάνει αυστηρότερη την ποινή, όταν για μεγάλες παραβάσεις επαναλαμβάνει ο οδηγός την κακή συμπεριφορά, όπως επίσης τιμωρεί τους οδηγούς και όχι τα οχήματα. Δηλαδή, είναι μία σειρά από πολύ σωστές νέες προσεγγίσεις (…) πχ εντάξει, καμιά φορά θα γίνει και ένα μικρό λαθάκι, ένα παρκάρισμα, δε θα το τιμωρήσουμε πολύ (…) Όταν όμως, είναι ταχύτητα είναι πολύ σοβαρό και θα το τιμωρήσουμε πολύ περισσότερο (…)».

Advertisement
Δείτε περισσότερα στο ertflix.gr | Ακούστε περισσότερα στο ertecho.gr

Ενώ μεταξύ άλλων πρόσθεσε «Το ρυθμό για την αλλαγή κουλτούρας τον δίνει η πολιτεία. Μετά προφανώς αλλάζουμε. Χρειαζόμαστε και τα σχολεία. Και αν θέλετε ακόμα σημαντικότερο δεν είναι να εκπαιδεύσουν τα παιδιά: Είναι να εκπαιδεύσουν τους γονείς τους τη σωστή παιδεία, οδηγική συμπεριφορά, διότι τα παιδιά παραδειγματίζονται από τους γονείς, άρα, τους γονείς πρέπει πρώτα από όλα να εκπαιδεύσουμε. Και αυτό ξεκινάει, όπως είπαμε από την πολιτεία, από τις οργανώσεις της κοινωνίας. Σιγά σιγά και με την εκπαίδευση αλλάζουμε, αλλά δεν είναι δυνατόν να αλλάξουμε χωρίς να δίνει το παράδειγμα η κοινωνία. Όταν η κοινωνία σου φτιάχνει καλούς δρόμους, σου κάνει καλή αστυνόμευση, ελέγχει τα σωστά οχήματα, τότε καταλαβαίνουμε όλοι ότι πρέπει να αλλάξουμε και εμείς συμπεριφορά, διότι είναι θέμα κρίσιμο και η πολιτεία δίνει τόσο μεγάλη σημασία όπως συμβαίνει σήμερα. Δηλαδή, αυτό που η κυβέρνηση η σημερινή τόλμησε να βάλει και τα τριάντα χιλιόμετρα, να βάλει τις κάμερες σιγά σιγά και την ψηφιακή κλήση. Αυτές οι αλλαγές, οι οποίες αλλάζουν τελείως την παιδεία στην Ελλάδα, έχουμε λοιπόν, τη δυνατότητα μέσα σε ένα με δύο χρόνια να δούμε τεράστια διαφορά».

Επί της ουσίας, η φιλοσοφία του νόμου αλλάζει την ποιότητα της ζωής των πολιτών

«Θέλουμε μια καλύτερη ποιότητα ζωής, πιο ήρεμη και πιο ασφαλή οδήγηση, η οποία επιτυγχάνεται με μια σειρά από καλύτερες αλλαγές συμπεριφοράς, όπως είναι, να οδηγούμε με χαμηλότερες ταχύτητες, χωρίς να έχουμε πιει, χωρίς να χρησιμοποιούμε το κινητό και οπωσδήποτε να βάζουμε ζώνη και κράνος», κατέληξε ο κ. Γιαννής στο τέλος της ραδιοφωνικής του συνομιλίας.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος



Περισσότερα Εδω

Advertisement
Advertisement

Δημοφιλή

Διαχειρίστρια- Διευθύντρια : Σοφία Κοντοθανάση
Iδιοκτησία – Δικαιούχος domain name ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΠΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ASTRA AE
AΦΜ 094214456
Δ Ο Υ ΒΟΛΟΥ
Εδρα Γ.ΚΑΡΤΑΛΗ 76-ΒΟΛΟΣ ΤΚ 38333 ΤΗΛ.ΕΠΙΚ. 2421031434
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ [email protected]
Νόμιμος εκπρόσωπος : Παναγιώτα Τσιρτόγλου
Τεχνικός προϊστάμενος : Μιχάλης Χειμωνίδης
Εμπορικό τμήμα – Λογιστήριο : Μαρία Παπαζέτη
Διευθυντ.ς Σύνταξης: Σοφία Κοντοθανάση
Ρεπορτάζ: Βασίλης Μπαντίδης
Copyright © 2024 AstraTV.gr - Γ.Ε.Μ.Η.: 50683644000

Μετάβαση στο περιεχόμενο