Connect with us
temerario2.jpg temerario2.jpg

AUTO-MOTO

Γιατί η Lamborghini αποχαιρέτησε τον V10 και έκανε την αυτοκίνηση πιο… φτωχή

Published

on

ΝΕΟ BANNER 1000x200px ΕΠΙΤΟΚΙΟ 2.25%

Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Όταν το τελευταίο Audi R8 βγήκε από τη γραμμή συναρμολόγησης τον Μάρτιο, πήρε μαζί του τον πανίσχυρο V10. Ο κινητήρας των 5,2 λίτρων έχει πλέον εξαφανιστεί εντελώς, καθώς η Lamborghini χρησιμοποιεί ένα εντελώς διαφορετικό σύστημα κίνησης για τον διάδοχο της Huracan. Ωστόσο, η νέα Temerario θα μπορούσε να είχε διατηρήσει τον ατμοσφαιρικό V10, αν η ιταλική εξωτική μάρκα είχε συμφωνήσει να κάνει σοβαρούς συμβιβασμούς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Rouven Mohr, επικεφαλής τεχνικός διευθυντής της Lamborghini, εξήγησε σε συνέντευξή γιατί ο V10 είναι πλέον παρελθόν. Αν ο κινητήρας είχε παραμείνει, η απόδοση θα έπρεπε να μειωθεί κατά 20% για να συμβαδίσει με τους ολοένα και πιο αυστηρούς κανονισμούς. Στην καλύτερη εκδοχή του ο κινητήρας αυτός απέδιδε 650 ίππους, οπότε ένας φιμωμένος V10 στη Temerario θα είχε λίγο πάνω από 500 ίππους. Αυτό είναι περίπου όσο και μια αρχική Gallardo πριν από δύο δεκαετίες.

Advertisement

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από τεχνικής άποψης, ο Mohr λέει ότι θα μπορούσαν να είχαν κατασκευάσει την Temerario με V6, προσφέροντας το ίδιο επίπεδο επιδόσεων με το V8. Τελικά, επέλεξαν να μην το κάνουν, επειδή όπως είπε «δεν πιστεύουμε ότι ο V6 ταιριάζει στη μάρκα μας». Οι αντίπαλες εταιρείες βλέπουν τα πράγματα διαφορετικά όμως, αφού η McLaren με την Artura και η Ferrari με την 296 GTB έχουν εξακύλινδρα supercars.

Ο νέος κινητήρας βενζίνης 4 λίτρων (με δύο turbo) αποδίδει 800 ίππους. Ο Mohr λέει ότι οι μηχανικοί μπορούν να αποσπάσουν άλλους 80 ίππους, ανεβάζοντας τον V8 στους 880 (κάτι που θα γίνει πιθανότατα σε μελλοντικές πιο γρήγορες εκδόσεις). Επιπλέον, η Lamborghini μπορεί να ανεβάσει την υβριδική ρύθμιση, βελτιώνοντας τους ηλεκτροκινητήρες, με αποτέλεσμα η συνδυασμένη απόδοση να φτάσει τους 1.000 ίππους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Lamborghini δεν βιάζεται να αναβαθμίσει την Temerario, δεδομένου ότι οι παραδόσεις του βασικού μοντέλου δεν έχουν καν ξεκινήσει ακόμα. Τα βιβλία παραγγελιών άνοιξαν τον Σεπτέμβριο και το supercar έχει ήδη προκαλέσει «πολύ θετική ανταπόκριση από το κοινό».

Advertisement

Περισσότερα Εδω

Advertisement
NEO BANNER 300x250px ΕΠΙΤΟΚΙΟ 2.25%
Advertisement
Dei
455937950 1028081182654240 8041229916307210525 n
Advertisement

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement
Advertisement
Anassa
Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή

Διαχειρίστρια- Διευθύντρια : Σοφία Κοντοθανάση
Iδιοκτησία – Δικαιούχος domain name ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΠΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ASTRA AE
AΦΜ 094214456
Δ Ο Υ ΒΟΛΟΥ
Εδρα Γ.ΚΑΡΤΑΛΗ 76-ΒΟΛΟΣ ΤΚ 38333 ΤΗΛ.ΕΠΙΚ. 2421031434
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ [email protected]
Νόμιμος εκπρόσωπος : Παναγιώτα Τσιρτόγλου
Τεχνικός προϊστάμενος : Μιχάλης Χειμωνίδης
Εμπορικό τμήμα – Λογιστήριο : Μαρία Παπαζέτη
Διευθυντ.ς Σύνταξης: Σοφία Κοντοθανάση
Ρεπορτάζ: Βασίλης Μπαντίδης
Copyright © 2024 AstraTV.gr - Γ.Ε.Μ.Η.: 50683644000

Μετάβαση στο περιεχόμενο