ΚΟΣΜΟΣ
Γιατί το δίκτυο 5G προκαλεί προβλήματα στις αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ;


Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Οι άκρως τεχνικοί τομείς της ασύρματης τεχνολογίας και των ηλεκτρονικών για αεροσκάφη αποτέλεσαν αντικείμενο σύγκρουσης στις ΗΠΑ αυτή την εβδομάδα, αφού οι αεροπορικές εταιρείες προειδοποίησαν για χάος στις αερομεταφορές εάν οι τηλεπικοινωνιακοί όμιλοι ξεκινούσαν τη λειτουργία στα νέα δίκτυα 5G, όπως είχε προγραμματιστεί για την Τετάρτη.

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Το 5G θα προσφέρει στους χρήστες κινητών τηλεφώνων υπερταχείες συνδέσεις και αναμένεται να επιταχύνει την ψηφιοποίηση πολλών κλάδων. Ωστόσο, οι αεροπορικές εταιρείες έχουν εκφράσει ανησυχίες για πιθανές παρεμβολές στα συστήματα οργάνων των αεροσκαφών.
Η AT&T και η Verizon, οι τηλεπικοινωνιακοί όμιλοι, την Τρίτη δήλωσαν ότι συμφώνησαν οικειοθελώς να περιορίσουν το 5G κοντά σε συγκεκριμένους διαδρόμους αεροδρομίων, την ώρα που παράλληλα προχωρούσαν στην υιοθέτησή του σε εθνικό επίπεδο. Οι κινήσεις αυτές μείωσαν την κόντρα με τον αεροπορικό κλάδο.
Αλλά όχι εντελώς: αρκετές μεγάλες διεθνείς αεροπορικές εταιρείες ακύρωσαν τις πτήσεις ή τις προγραμμάτισαν με διαφορετικά αεροσκάφη σε μια σειρά πτήσεων στις ΗΠΑ.
Η Emirates ανέστειλε τα δρομολόγια προς εννέα πόλεις των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένης της Βοστώνης, του Σικάγο και του Μαϊάμι, ενώ η Air India και η ιαπωνική ANA ακύρωσαν επίσης πτήσεις.
Άλλες, συμπεριλαμβανομένων των British Airways, Cathay Pacific και Korean Air, άλλαξαν τύπους αεροσκαφών για να αποφύγουν να πετάξουν Boeing 777 σε ορισμένα αεροδρόμια των ΗΠΑ. Το αεροσκάφος ευρείας ατράκτου δεν έχει λάβει ακόμη πιστοποίηση για προσγείωση σε ορισμένα αεροδρόμια που επηρεάζονται από την υιοθέτηση του 5G.
Η Delta Air Lines είπε επίσης ότι σχεδιάζει πιθανές ακυρώσεις «που προκαλούνται από την υιοθέτηση της νέας υπηρεσίας 5G κοντά σε δεκάδες αεροδρόμια των ΗΠΑ».
Η United Airlines είπε ότι ενώ έχουν αποφευχθεί μαζικές ακυρώσεις, «αναμένουμε μικρές διακοπές (υπηρεσιών) σε ορισμένα αεροδρόμια λόγω των υπόλοιπων περιορισμών 5G».
Πώς έφτασαν οι ΗΠΑ σε αυτό το σημείο όσον αφορά την τεχνολογία 5G που υπάρχει ήδη σε άλλες χώρες που εξυπηρετούνται από τις αεροπορικές εταιρείες; Ορίστε μερικές απαντήσεις.
Γιατί ανησυχούν οι αεροπορικές εταιρείες για το 5G στις ΗΠΑ;
Οι αεροπορικές εταιρείες προειδοποιούν ότι η τεχνολογία θα μπορούσε να επηρεάσει ευαίσθητο εξοπλισμό, ιδίως όργανα μέτρησης ύψους (υψομετρητές ή αλλιώς altimeters), που χρησιμοποιούν ραδιοσυχνότητες για να μετρήσουν πόσο ψηλά πετά ένα αεροσκάφος και παρέχουν δεδομένα σε κρίσιμο για την ασφάλεια εξοπλισμό, συμπεριλαμβανομένου του αυτόματου πιλότου. Είναι ιδιαίτερα σημαντικά για προσγειώσεις σε κακές καιρικές συνθήκες.
Τα δίκτυα 5G στις ΗΠΑ λειτουργούν χρησιμοποιώντας συχνότητες στο ίδιο ραδιοφάσμα, γνωστό ως ζώνη C (C-band).
Ο αεροπορικός κλάδος πιστεύει ότι αυτό αποτελεί πρόβλημα ασφάλειας. Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας (FAA) έχει δώσει πράσινο φως σε λιγότερο από το ήμισυ του εγχώριου στόλου εμπορικών αεροσκαφών για να πραγματοποιούν προσγειώσεις χαμηλής ορατότητας σε πολλά αεροδρόμια όπου θα αναπτυχθεί η ζώνη C του 5G. Στις 7 Ιανουαρίου η ρυθμιστική αρχή οριοθέτησε τις αποκαλούμενες ζώνες προστασίας σε περίπου 50 αεροδρόμια – συμπεριλαμβανομένων εκείνων γύρω από τους κόμβους της Νέας Υόρκης, του Σικάγο, του Ντάλας και του Λος Άντζελες – για να απενεργοποιηθούν οι πομποί 5G κοντά σε διαδρόμους για έξι μήνες.
Οι αεροπορικές εταιρείες υποστηρίζουν ότι αυτές οι ζώνες ασφαλείας δεν είναι αρκετά μεγάλες και έχουν καλέσει την κυβέρνηση να μπλοκάρει τις κεραίες 5G σε απόσταση δύο μιλίων (πάνω από τρία χιλιόμετρα) από τους διαδρόμους σε ορισμένα αεροδρόμια.
Τι άλλαξε αυτή την εβδομάδα;
Οι αεροπορικές εταιρείες τη Δευτέρα δήλωσαν ότι το πρόβλημα που παρουσιάζεται από το 5G ήταν χειρότερο από ό,τι περίμεναν τα στελέχη τους, και ότι απειλεί να καθηλώσει χιλιάδες πτήσεις επιβατών και εμπορευμάτων. «Πολλαπλά σύγχρονα συστήματα ασφαλείας στα αεροσκάφη θα καταστούν άχρηστα», έγραψαν τα στελέχη των αμερικανικών αεροπορικών εταιρειών σε επιστολή τους προς την FAA και την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών τη Δευτέρα.
Η United έχει δηλώσει ότι ανησυχεί ιδιαίτερα για τρία μοντέλα αεροσκαφών της Boeing – τα 787, 777 και 737 – των οποίων τα όργανα ελέγχου υψομέτρου είπε ότι θα έχουν πρόβλημα. Πριν από τις ανακοινώσεις των εταιρειών τηλεπικοινωνιών το απόγευμα της Τρίτης, η United και η American Airlines δήλωσαν ότι ετοιμάζονταν να περιορίσουν τις πτήσεις εάν η κυκλοφορία του 5G την Τετάρτη πραγματοποιηθεί όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί.
Τελικά, η AT&T είπε ότι συμφώνησε να «αναβάλει προσωρινά την ενεργοποίηση» ορισμένων πύργων κεραιών 5G γύρω από «ορισμένους διαδρόμους αεροδρομίων», ενώ η Verizon είπε ότι θα περιόριζε την έναρξη της υπηρεσίας 5G «γύρω από τα αεροδρόμια».
Γιατί αυτό δεν είναι πρόβλημα σε άλλες χώρες;
Πολλές άλλες χώρες έχουν υιοθετήσει το 5G. Μια βασική διαφορά είναι ότι η ζώνη ραδιοσυχνοτήτων για το 5G στις ΗΠΑ είναι πιο κοντά στο εύρος ζώνης που χρησιμοποιείται στα ηλεκτρονικά αεροσκαφών από ό,τι σε άλλες περιοχές, συμπεριλαμβανομένης της Ευρώπης.
Η FAA έχει επίσης επισημάνει άλλες διαφορές, όπως τα επίπεδα ισχύος 5G, η κλίση των κεραιών και η τοποθέτηση των κεραιών σε σχέση με τα αεροδρόμια.
Ο Οργανισμός Αεροπορικής Ασφάλειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης δήλωσε ότι «δεν γνωρίζει τυχόν περιστατικά που προκαλούνται από παρεμβολές 5G» και ότι τα δεδομένα που ελήφθησαν από κατασκευαστές αεροσκαφών «δεν προσφέρουν πειστικά στοιχεία πως υπάρχουν άμεσες ανησυχίες για την ασφάλεια».
Οι ανησυχίες για παρεμβολές συζητούνται εδώ και χρόνια στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την FAA. Ο Tom Wheeler, συνεργάτης στο Brookings Institution και πρώην πρόεδρος της FCC, είπε ότι η σύγχυση σχετικά με την κατανομή του εύρους των ραδιοκυμάτων δείχνει «έλλειψη ηγεσίας» στην Ουάσιγκτον.
«Η κυβέρνηση Τραμπ δεν είχε. . . ενοποιημένη πολιτική για το φάσμα· ως αποτέλεσμα, η πολιτική κατέληξε να γίνεται από μεμονωμένους φορείς», έγραψε σε ανάρτηση στο blog του Νοεμβρίου.
Τι λένε οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών;
Ο κλάδος τηλεπικοινωνιών των ΗΠΑ επέμεινε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα ασφάλειας, ότι ο εξοπλισμός τους δεν θα παρεμβαίνει στα αεροσκάφη και επισημαίνει το γεγονός ότι 40 χώρες έχουν ήδη υιοθετήσει με ασφάλεια το 5G. Η AT&T και η Verizon είχαν ήδη καθυστερήσει την πλήρη κυκλοφορία 5G δύο φορές από τις αρχές Δεκεμβρίου.
Η CTIA, ο φορέας των τηλεπικοινωνιών, κατηγόρησε την αεροπορική βιομηχανία ότι «διαδίδει εσφαλμένες πληροφορίες σχετικά με το 5G και την ασφάλεια των αεροπορικών εταιρειών» και υποστηρίζει ότι η καθυστέρηση στην κατασκευή του δικτύου 5G βλάπτει την ανταγωνιστικότητα των ΗΠΑ.
Πώς αντέδρασαν οι ομοσπονδιακοί αξιωματούχοι;
Ο Τζο Μπάιντεν, πρόεδρος των ΗΠΑ, χαιρέτισε την AT&T και τη Verizon την Τρίτη επειδή «επιτρέπουν να συνεχιστούν οι αεροπορικές πτήσεις χωρίς σημαντική αναστάτωση».
Ωστόσο, η πίεση παρέμεινε στον Λευκό Οίκο για να βρει μια μακροπρόθεσμη λύση, καθώς οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών άφησαν ασαφές το πόσο καιρό θα καθυστερούσαν περαιτέρω τη λειτουργία της υπηρεσίας κοντά σε αεροδρόμια.
Επίσης, η FAA δεν είχε άρει τις οδηγίες της για περιορισμό των πτήσεων από το απόγευμα της Τρίτης. Αυτές οι οδηγίες διέπουν επίσημα τις αεροπορικές δραστηριότητες, είπε αξιωματούχος του κλάδου, και η παραμονή τους σε ισχύ «θα μπορούσε να οδηγήσει σε ακυρώσεις» πτήσεων.
Αξιωματούχος της FCC, της οποίας η ρυθμιστική αρμοδιότητα περιλαμβάνει το φάσμα συχνοτήτων, είπε ότι καμία άλλη ρυθμιστική αρχή της αεροπορίας δεν έχει θέσει παρόμοιους περιορισμούς πτήσεων με την FAA.
Η Jessica Rosenworcel, πρόεδρος της FCC, δήλωσε σε μια δήλωση: «Η FAA έχει θεσπίσει μια διαδικασία για την αξιολόγηση της απόδοσης των οργάνων ελέγχου υψομέτρου σε περιβάλλον 5G και την επίλυση τυχόν ανησυχιών που απομένουν. Είναι σημαντικό η FAA να ολοκληρώσει τώρα αυτή τη διαδικασία τόσο με προσοχή όσο και με ταχύτητα».
Πηγή: ΟΤ
Γράψτε το σχόλιό σας



Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΟΣΜΟΣ
Φινλανδία: Η Ρωσία της «έκοψε» το ρεύμα επειδή δεν πλήρωνε και όχι για αντίποινα


Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Η Ρωσία «έκοψε» την παροχή ρεύματος στη Φινλανδία επειδή δεν πλήρωνε και όχι για αντίποινα οποιασδήποτε άλλης ενέργειας από το Ελσίνκι, όπως τόνισε το δίκτυο διανομής ενέργειας της χώρας, Fingrid.

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Η πρώτη ανακοίνωση για την παροχή ρεύματος από τη Ρωσία προς τη Φινλανδία έγινε την περασμένη Παρασκευή και σήμερα Δευτέρα (16.5.2022), έχουν διακοπεί όλες οι εξαγωγές ηλεκτρισμού στη Φινλανδία, όπως δείχνουν τα δεδομένα ροής.
Υπενθυμίζεται ότι η Inter RAO δήλωσε την Παρασκευή πως θα σταματούσε να εξάγει ενέργεια στη Φινλανδία από τη 1.00 π.μ. του Σαββάτου τοπική ώρα (και ώρα Ελλάδας) «προς το παρόν» καθώς δεν είχε πληρωθεί για την ενέργεια που είχε πουλήσει μέσω της πανευρωπαϊκής πλατφόρμας συναλλαγών Nord Pool από τις 6 Μαΐου, όπως αναφέρει το ΑΠΕ.
Αποσυνδέει το θέμα από την ένταξη στο ΝΑΤΟ
Το δίκτυο Fingrid, που δήλωσε πως η Μόσχα καλύπτει περίπου το 10% των αναγκών της Φινλανδίας, τόνισε πως θα αντικαταστήσει τις ρωσικές προμήθειες με σουηδική ενέργεια και ενισχύοντας την εγχώρια παραγωγή.
Είπε πως το θέμα συνδέεται με τις δυτικές κυρώσεις που επηρεάζουν τις πληρωμές και δεν είναι αντίποινα για οποιαδήποτε άλλη ενέργεια από τη Φινλανδία, η οποία έχει επικριθεί από τη Μόσχα επειδή επιδιώκει να ενταχθεί στο ΝΑΤΟ.
“Λόγω αυτών των περιορισμών οι πληρωμές για τις πωλήσεις ρωσικού ηλεκτρισμού δεν μπορούν πλέον να γίνονται. Η αναστολή είναι ως εκ τούτου μάλλον μια συνέπεια παρά ένα ρωσικό αντίμετρο”, ανέφερε η Fingrod, χωρίς να κάνει αναφορά σε απόφαση για το ΝΑΤΟ.
Εκτίναξη της τιμής της μεγαβατόρας
Οι ροές ρωσικής ενέργειας στη Φινλανδία σήμερα είχαν πέσει στο μηδέν, όπως δείχνουν στοιχεία από το δίκτυο του διαχειριστή Fingrid.
Η Fingrid δήλωσε τον περασμένο μήνα πως ετοιμάστηκε για την προοπτική η Ρωσία να διακόψει τις ροές ηλεκτρισμού στη Φινλανδία περιορίζοντας την ικανότητα μεταφοράς κατά ένα τρίτο.
Αναλυτές της Refinitv δήλωσαν πως η απώλεια ρωσικών ροών θα προκαλέσει αύξηση των φινλανδικών τιμών χονδρικής της ενέργειας κατά 8,20 ευρώ στα 90,2 ευρώ η μεγαβατώρα (MWh) για το τρίτο τρίμηνο.
Υπενθυμίζουμε ότι η απόφαση της Φινλανδίας και της Σουηδίας να ενταχθούν στο ΝΑΤΟ συναντά την αντίδραση της Ρωσίας, με τον Βλαντιμίρ Πούτιν να δηλώνει σήμερα ότι η επέκταση στρατιωτικών υποδομών θα προκαλέσει σίγουρα την αντίδραση της Μόσχας.

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
ΚΟΣΜΟΣ
ΕΕ: Οι Ευρωπαίοι ΥΠΕΞ πιέζουν την Ουγγαρία να δεχθεί το σχέδιο επιβολής εμπάργκο στο ρωσικό πετρέλαιο


Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Οι υπουργοί Εξωτερικών της ΕΕ προσπάθησαν να πιέσουν δημόσια την Ουγγαρία σήμερα να άρει το βέτο της στο προτεινόμενο εμπάργκο πετρελαίου στη Ρωσία, με τη Λιθουανία να δηλώνει ότι το μπλοκ «κρατείται σε ομηρεία από ένα κράτος μέλος».

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Η απαγόρευση των εισαγωγών αργού που πρότεινε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στις αρχές Μαΐου θα μπορούσε να είναι η πιο σκληρή κύρωσή της ως απάντηση στην εισβολή της Μόσχας στην Ουκρανία και θα περιλαμβάνει εξαιρέσεις για τα κράτη της ΕΕ που εξαρτώνται περισσότερο από το ρωσικό πετρέλαιο.
Η Γερμανία, η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ο μεγαλύτερος αγοραστής ρωσικής ενέργειας, δήλωσε ότι επιθυμεί μια συμφωνία για την έγκριση του εμπάργκο πετρελαίου, το οποίο πρότεινε να διαρκέσει για χρόνια.
«Είμαι βέβαιη ότι θα καταλήξουμε σε μια συμφωνία μέσα στις επόμενες ημέρες», δήλωσε η Γερμανίδα υπουργός Εξωτερικών Αναλένα Μπέρμποκ κατά την άφιξή της στη συνάντηση με τους ομολόγους της. «Πρέπει να την προετοιμάσουμε εξαιρετικά καλά γιατί πρέπει να είναι βιώσιμη».
Ωστόσο, η Ουγγαρία, ο στενότερος σύμμαχος της Μόσχας στην ΕΕ, έχει δηλώσει ότι επιζητεί εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ από την Ένωση για να μετριάσει το κόστος της απώλειας του ρωσικού αργού. Η ΕΕ χρειάζεται και τα 27 κράτη να συμφωνήσουν στο εμπάργκο για να προχωρήσουν οι κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο.
«Όλη η Ένωση κρατείται όμηρος από ένα κράτος μέλος (…) πρέπει να συμφωνήσουμε, δεν μπορούμε να παραμένουμε όμηροι», τόνισε ο υπουργός Εξωτερικών της Λιθουανίας Γκαμπριέλιους Λαντσμπέργκις προσερχόμενος στη συνεδρίαση των υπουργών Εξωτερικών της ΕΕ στις Βρυξέλλες.
Λίγοι υπουργοί κατονόμασαν την Ουγγαρία σε δηλώσεις τους σε δημοσιογράφους, αλλά η Ρουμανία είπε ότι εναπόκειται στην Ένωση να μεταπείσει την κυβέρνηση του πρωθυπουργού Βίκτορ Ορμπάν.
Διαβάστε επίσης Στο τραπέζι των ΥΠΕΞ το ζήτημα του πετρελαϊκού εμπάργκο κατά της Ρωσίας
Διαβάστε επίσης Τζεντιλόνι: Αν επιβληθεί εμπάργκο στο φυσικό αέριο της Ρωσίας θα επέλθει οικονομική ύφεση
Ο Ούγγρος πρωθυπουργός έθεσε σήμερα την προοπτική μιας «εποχής ύφεσης» στην Ευρώπη, καθώς η ήπειρος αντιμετωπίζει το αυξανόμενο κόστος ενέργειας και τον αυξανόμενο πληθωρισμό λόγω του πολέμου στην Ουκρανία.
Ο Ορμπάν τόνισε πως η Βουδαπέστη δεν θα μπλοκάρει τις κυρώσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατά της Ρωσίας για την εισβολή της στην Ουκρανία, εφόσον δεν αποτελούν κίνδυνο για την ενεργειακή ασφάλεια της Ουγγαρίας.
Νωρίτερα σήμερα ο Ούγγρος υπουργός Εξωτερικών Πέτερ Σιγιάρτο δήλωσε πως η Βουδαπέστη δεν έχει λάβει καμία σοβαρή πρόταση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναφορικά με την επιβολή εμπάργκο στο ρωσικό πετρέλαιο, έπειτα από μια επίσκεψη της προέδρου της Κομισιόν στην Βουδαπέστη νωρίτερα αυτό τον μήνα.
«Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει προκαλέσει πρόβλημα με μια πρόταση, επομένως είναι μια δίκαιη προσδοκία από την Ουγγαρία… ότι η ΕΕ θα πρέπει να προσφέρει μια λύση: να χρηματοδοτήσει τις επενδύσεις και να αντισταθμίσει τις (προκύπτουσες) αυξήσεις τιμών που καθιστούν αναγκαίο έναν συνολικό εκσυγχρονισμό της ενεργειακής δομής της Ουγγαρίας σε ύψος 15-18 δισεκατομμυρίων ευρώ», δήλωσε ο Σιγιάρτο με ανάρτησή του στο facebook.
Πρόσθεσε ότι μια άλλη λύση θα ήταν να εξαιρεθούν οι αποστολές πετρελαίου μέσω αγωγού από το προγραμματισμένο εμπάργκο.
Ένα εμπάργκο πετρελαίου, που έχει ήδη επιβληθεί από τις ΗΠΑ και τη Βρετανία και το οποίο θα ακολουθούσε πέντε γύρους προηγούμενων κυρώσεων της ΕΕ, θεωρείται ευρέως ως ο καλύτερος τρόπος για τη μείωση του ρωσικού εισοδήματος που χρηματοδοτεί τον πόλεμο της Μόσχας κατά της Ουκρανίας.
Ο επικεφαλής της εξωτερικής πολιτικής της ΕΕ, Ζοζέπ Μπορέλ, δήλωσε πριν από τη συνάντηση με τους υπουργούς ότι θα κάνει ό,τι καλύτερο γίνεται για να αρθεί το αδιέξοδο σχετικά με τις πετρελαϊκές κυρώσεις.
Ορισμένοι διπλωμάτες επισημαίνουν τώρα τη σύνοδο κορυφής στις 30-31 Μαΐου ως τη στιγμή που θα επιτευχθεί μια συμφωνία για μια σταδιακή απαγόρευση του ρωσικού πετρελαίου, πιθανόν σε διάστημα έξι μηνών, με μεγαλύτερη μεταβατική περίοδο για την Ουγγαρία, τη Σλοβακία και την Τσεχία.
Ωστόσο, αξιωματούχοι της ΕΕ δήλωσαν ότι υπήρχαν και άλλα στοιχεία του πακέτου κυρώσεων που πρότεινε η Επιτροπή, τα οποία ορισμένα κράτη μέλη δήλωσαν την περασμένη εβδομάδα ότι δεν είναι έτοιμα να υποστηρίξουν.
Στις χώρες αυτές περιλαμβάνονταν η Τσεχία, η Σλοβακία, η Βουλγαρία και η Κύπρος, με την τελευταία να εκφράζει ανησυχία για πρόταση απαγόρευσης της πώλησης ακινήτων σε Ρώσους.
Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ4 ημέρες ago
65χρονος που ζούσε στη Σκιάθο ο νεκρός που βρέθηκε να επιπλέει στην ακτή του Ξενία Βόλου
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ4 ημέρες ago
Αυξήσεις “φωτιά” στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια -Βόλος – Σποράδες: Εισιτήρια από χρυσάφι
-
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ2 ημέρες ago
Στοίχημα: Χωρίς ρίσκο στον αγγλικό τελικό
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ4 ημέρες ago
Έβρισαν και χτύπησαν αστυνομικό στην Σκιαθο
-
ΘΕΣΣΑΛΙΑ4 ημέρες ago
Ο Γκουσγκούνης και η θρυλική ατάκα «μέριασε γέρο να διαβώ» στην ταινία «Sex… 13 μποφόρ»
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ2 ημέρες ago
Σοκ στη Σκιάθο πέθανε 42χρονος από ανακοπή καρδιάς
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ2 ημέρες ago
Εγκαινιάστηκε το υπερσύγχρονο καράβι SPORADES STAR
-
COVER STORY4 ημέρες ago
Κατακύρωση στη κοινοπραξία Αστικού Υπεραστικού ΚΤΕΛ και Αθ.Σανίδα για τις συγκοινωνίες Σκιαθου