AUTO-MOTO
Γιατί το Peugeot 208 Cabriolet δεν μπήκε ποτέ στη γραμμή παραγωγής;
Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Πολλές φορές οι αυτοκινητοβιομηχανίες φτιάχνουν μερικά εντυπωσιακά one of a kind projects, τα οποία για διάφορους λόγους δεν μπαίνουν στη γραμμή παραγωγής και ξεχνιούνται στην ιστορία.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Τέτοια είναι η περίπτωση του Peugeot 208 Cabriolet που βλέπετε στη φωτογραφία και το οποίο βρίσκεται σε μουσείο στη Γαλλία. Προσφέρει μια γεύση από το τι θα μπορούσε να είχε γίνει, αν τα στελέχη της εταιρείας είχαν δώσει το πράσινο φως για την παραγωγή.
Το μοναδικό Peugeot 208 Cabriolet που υπάρχει, βρίσκεται στο Musée De L’Aventure Peugeot στο Sochaux της Γαλλίας. Η ανάπτυξη του ξεκίνησε το 2007, πέντε χρόνια πριν από το ντεμπούτο του πρωτότυπου Peugeot 208 hatchback που έφτασε το 2012.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Σε αντίθεση με τους προκατόχους του, το 206 CC και το 207 CC, που διέθεταν σκληρή οροφή, το συγκεκριμένο πρωτότυπο, είχε μαλακή, με στόχο την εξοικονόμηση κόστους και βάρους. Μάλιστα το χρώμα της, ταίριαζε απόλυτα με την επένδυση της καμπίνας, δημιουργώντας ένα όμορφο και, όσο σπορ χρειάζεται, σύνολο.
Εκτός από την έλλειψη της οροφής και τα παράθυρα χωρίς πλαίσιο, το πρωτότυπο Peugeot 208 Cabriolet διαθέτει ένα προσαρμοσμένο πίσω μέρος με έντονα σμιλευμένη πίσω πόρτα και νέο πίσω προφυλακτήρα.
Γιατί ακυρώθηκε;
Σύμφωνα με τα γαλλικά μέσα ενημέρωσης το συγκεκριμένο project ξεκίνησε από τρία άτομα χωρίς την έγκριση του διοικητικού συμβουλίου της PSA, το οποίο έκτοτε αντικαταστάθηκε από την Stellantis. Μεταξύ αυτών ήταν ο Jean-Pierre Ploué, ο οποίος ήταν επικεφαλής σχεδιασμού στον όμιλο PSA (τώρα επικεφαλής σχεδιασμού στη Lancia), ο Gilles Vidal, ο οποίος ήταν επικεφαλής σχεδιασμού της Peugeot (τώρα επικεφαλής σχεδιασμού στη Renault), και ο Xavier Peugeot, επικεφαλής μάρκετινγκ (τώρα αντιπρόεδρος επαγγελματικών οχημάτων στη Stellantis).
On a failli avoir une 208 cc ! Quel dommage, un peu de taff sur l’arrière mais sinon ça aurait été très sympa 👌 pic.twitter.com/G9yWiwJiJD
— BenjiBurn (@BenjiBurn) March 22, 2024
Τελικά το σχέδιο δεν καρποφόρησε λόγω της “αναδιάρθρωσης και του εξορθολογισμού που πραγματοποίησε ο όμιλος PSA εκείνη την εποχή”. Το σχέδιο μπήκε στο συρτάρι το 2011, προς όφελος του αδελφού DS3 Cabrio παρόμοιου μεγέθους. Σύμφωνα με εσωτερικές πηγές, η παραγωγή του DS3 Cabrio απαιτούσε επένδυση 50 εκατομμυρίων ευρώ, η οποία ήταν τέσσερις φορές χαμηλότερη σε σύγκριση με το Peugeot 208 Cabrio.
-
MEDIA23 ώρες ago
Πήγε τον… νεκρό θείο της στην τράπεζα για να υπογράψει δάνειο!
-
ΚΟΣΜΟΣ24 ώρες ago
Βραζιλία: Πήγε τον νεκρό θείο της στην τράπεζα με καροτσάκι για να της υπογράψει δάνειο – Βίντεο σοκ
-
ΕΛΛΑΔΑ22 ώρες ago
Τέμπη: Καταγγελία – «Ο σταθμάρχης ήταν με ιερόδουλη»
-
ΕΛΛΑΔΑ23 ώρες ago
Καιρός: Έρχεται πολικός αεροχείμαρρος τις επόμενες ημέρες
-
VIDEO17 ώρες ago
Λάρισα: Ενημερωτική εκδήλωση από την «PYTHAGORAS SPRAY»
-
ΕΛΛΑΔΑ22 ώρες ago
Ναύπακτος: 22χρονος έσυρε με το αυτοκίνητο του αστυνομικό
-
ΕΛΛΑΔΑ19 ώρες ago
Άγιοι Ανάργυροι: Νέα στοιχεία και μια αποκαλυπτική μαρτυρία «ρίχνουν» φως στη δολοφονία της Κυριακής
-
ΚΟΣΜΟΣ22 ώρες ago
Πακιστάν: Τουλάχιστιον 65 νεκροί από τις πλημμύρες λόγω της καταρρακτώδους βροχής