AUTO-MOTO
H νέα Honda GB 350S έρχεται στην Ευρώπη
Η Honda είχε ήδη παρουσιάσει την GB 350 στην Ιαπωνία άλλα η διάθεση της νέας μεσαίας modern classic για την Ευρωπαϊκή αγορά δεν είχε ανακοινωθεί.
Η παρουσία της GB 350S στην έκθεση μοτοσυκλέτας EICMA στο Μιλάνο επιβεβαίωσε την πρόθεση της Honda να βάλει σε παραγωγή μια έκδοση Ευρωπαϊκών προδιαγραφών, κατηγορίας διπλώματος Α2.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Ο στόχος των μηχανικών της Honda. ξεκινώντας το σχεδιασμό της νέας GB 350S ήταν η παγκόσμια εικόνα για τι είναι μία μοτοσυκλέτα και αυτό έκαναν.
Χρησιμοποιώντας όλη την τεχνολογία που είχαν στη διάθεσή τους δημιούργησαν μια απόλυτα σύγχρονη μοτοσυκλέτα που δεν ξεφεύγει από τις βασικές αρχές – απλότητα, ευχρηστία, ευχαρίστηση.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Και με αυτόν τον τρόπο, δημιουργήσαν μια ευκολοδήγητη μοτοσυκλέτα ανεξαρτήτως επιπέδου εμπειρίας αναβάτη, που προσφέρει ένα ποιοτικό μηχανικό σύνολο, διαχρονικό στυλ και υπερηφάνεια στον ιδιοκτήτη της, σε μια προσιτή τιμή.
Ο αερόψυκτος, SOHC κινητήρας 348 κ.εκ. με HSTC αποδίδει μέγιστη ισχύ 21,1 Ps / 15,5 kW και ροπή 29,0 Nm, με έμφαση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.
Είναι επίσης υποτετράγωνος, με βολάν μεγάλης μάζας – ρυθμισμένος ώστε να παρέχει την απολαυστική αίσθηση που χαρακτηρίζει έναν μονοκύλινδρο κινητήρα, με έντονο χαρακτήρα και ξεχωριστό ήχο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Το κιβώτιο πέντε σχέσεων με μακριά κλιμάκωση, διαχειρίζεται ένας μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper) για ομαλές αλλαγές σχέσεων.
Η GB 350S είναι μία μοτοσυκλέτα φτιαγμένη για να κινείται με ευελιξία στους πολυσύχναστους δρόμους της πόλης.
Το ατσάλινο πλαίσιο παρέχει σταθερότητα και ασφάλεια, η συνολική γεωμετρία προσφέρει μικρή ακτίνα στροφής, ενώ τόσο το κέντρο βάρους, όσο και το ύψος της σέλας είναι ιδιαίτερα χαμηλά.
Το τηλεσκοπικό πιρούνι 41 mm και τα διπλά πίσω αμορτισέρ, προσφέρουν άνεση και αποτελεσματική απόσβεση των ανωμαλιών, ενώ την πέδηση εξασφαλίζουν οι δίσκοι 310 mm εμπρός / 240 mm πίσω και το ABS.
Οι τροχοί εμπρός / πίσω είναι 19 και 17 ιντσών και φοράνε ελαστικά Metzeler Tourance Next διαστάσεων 100/90-R19 μπροστά και 150/70-R17 πίσω.
Η διακριτική σχεδίαση αποτίει φόρο τιμής στην ένδοξη ιστορία των roadster της Honda με το ατσάλινο ρεζερβουάρ, τα κλασικά πλαϊνά καπάκια, το μπροστινό φτερό και τις κομψές μαύρες λεπτομέρειες στον κινητήρα και σε διάφορα εξαρτήματα της μοτοσυκλέτας.
Ο φωτισμός είναι πλήρως LED, με τον στρογγυλό προβολέα να ξεχωρίζει, ενώ ένα συμπαγές αναλογικό ταχύμετρο βρίσκεται στο κέντρο της ελκυστικής οθόνης οργάνων.
Είναι η τέλεια μοτοσυκλέτα για να ξεκινήσει – ή να συνεχίσει κάποιος – την περιπλάνησή του στο κόσμο των δύο τροχών και να απολαύσει ό,τι θα φέρει αυτό το ταξίδι: συντροφιά, κοινές στιγμές και νέους ορίζοντες.
Κατάλληλη για χαλαρές παρεΐστικες βόλτες αλλά και για πιο μακρινές εξορμήσεις, η GB 350S επιτυγχάνει αβίαστα τους στόχους που της έχουν τεθεί, με αυθεντική γοητεία και είναι πρόθυμη να ικανοποιήσει κάθε είδους επιθυμία για customizing.
Μια γκάμα από Γνήσια Αξεσουάρ Honda διατίθεται για την GB 350S και περιλαμβάνουν μεγάλες και μικρές μαλακές πλαϊνές βαλίτσες, διάφορες ζελατίνες και κάγκελα προστασίας κινητήρα.
Η 25YM GB 350S θα διατίθεται στις χρωματικές επιλογές: Puco Blue, Gunmetal Black Metallic, Pearl Deep Mud Gray
Τεχνικές Προδιαγραφές GB 350S
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ |
|
Τύπος |
Αερόψυκτος, 4-χρονος, 2-βάλβιδος OHC μονοκύλινδρος |
Κυβισμός |
348 cc |
Σχέση συμπίεσης |
9.5 |
Μέγιστη ισχύς |
21,1 Ps / 15.5 kW στις 5.500 σαλ. |
Μέγιστη ροπή |
29 Nm στις 3.000 σαλ. |
Μίζα |
Ηλεκτρική |
Ψεκασμός |
PGM-FI |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ |
15 L |
Κατανάλωση καυσίμου |
2.5 L/100km |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ |
|
Τύπος συμπλέκτη |
Υγρός πολύδισκος |
Τύπος κιβωτίου |
5-τάχυτο χειροκίνητο |
Τελική μετάδοση |
Αλυσίδα |
ΠΛΑΙΣΙΟ |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
ΠΛΑΙΣΙΟ |
|
Διαστάσεις (Μ´Π´Υ) |
2,175 mm x 790 mm x 1,100 mm |
Μεταξόνιο |
1.440 mm |
Ύψος Σέλας |
800 mm |
Βάρος (πλήρες υγρών) |
178 kg |
Ακτίνα στροφής |
2.4 m |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ |
|
Εμπρός |
Τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm, διαδρομή 106 mm |
Πίσω |
Διπλά αμορτισέρ, διαδρομή 120 mm |
Τροχοί |
|
Εμπρός |
19M/C X MT2.50 χυτό αλουμίνιο |
Πίσω |
17M/C X MT4.00 χυτό αλουμίνιο |
Ελαστικό εμπρός |
100/90R19 M/C (57H) |
Ελαστικό πίσω |
150/70R17 M/C (69H) |
ΦΡΕΝΑ |
|
ABS |
2κάναλο ABS |
Φρένο εμπρός |
Διπίστονη δαγκάνα, δίσκος 310 mm |
Φρένα πίσω |
Μονοπίστονη δαγκάμα, δίσκος 240 mm |
INSTRUMENTS & ELECTRICS |
|
Όργανα |
Αναλογικά όργανα και οθόνη LCD |
Προβολέας |
LED |
Πίσω φως |
LED |
HSTC |
Ναι |
Πρόσθετα χαρακτηριστικά |
ESS |
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ17 ώρες ago
Πέτερ Μπρόιερ στο ΕΡΤΝews για Moonwalk : «Φέραμε κοντά την κουλτούρα του Μάικλ Τζάκσον με την κλασική τέχνη του μπαλέτου»
-
ΚΟΣΜΟΣ15 ώρες ago
Το σχέδιο Τραμπ για μαζικές απελάσεις – Η συμμετοχή του στρατού και οι αντιδράσεις
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ19 ώρες ago
COP29: Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη διάσκεψη του ΟΗΕ για το κλίμα
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ14 ώρες ago
Στο… εδώλιο θα συνεχιστεί η κόντρα ΣΥΡΙΖΑ και Κασσελάκη – Εξελίξεις τη Δευτέρα για τους βουλευτές
-
ΕΛΛΑΔΑ12 ώρες ago
Συγκλονιστικό βίντεο ντοκουμέντο με την παράσυρση πεζού από αυτοκίνητο – Πέθανε ο 60χρονος
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ13 ώρες ago
ΣΥΡΙΖΑ: Ανεξαρτητοποιήθηκαν Μάλαμα, Χρηστίδου και Αυλωνίτης
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ17 ώρες ago
Ανεργία: Μειώνεται, αλλά με βαρύ κόστος – Αποκαλυπτική έρευνα
-
ΕΛΛΑΔΑ15 ώρες ago
Πέθανε πυροσβέστης κατά τη διάρκεια κατάσβεσης φωτιάς στη Θεσσαλονίκη