Connect with us
ΕΣΠΑΕΣΠΑ

AUTO-MOTO

Hyundai: “Θες περισσότερη ιπποδύναμη ή αυτονομία για συγκεκριμένο διάστημα; Πλέον θα γίνεται μέσω συνδρομής”

Published

on

Heuindaidai3.jpg

Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Τα αυτοκίνητα νέας γενιάς είναι σαν υπολογιστές, έχοντας σύνδεση με το διαδίκτυο και δυνατότητες που κάποτε ανήκαν στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας. Μία από αυτές, είναι και το γεγονός πως οι ιδιοκτήτες μπορούν να ξεκλειδώνουν ιπποδυνάμεις ή άλλες λειτουργίες, πληρώνοντας μία ημερήσια, ετήσια, ή μηνιαία συνδρομή ώστε να έχουν το κάτι παραπάνω, για όσο το χρειάζονται.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έτσι και η Hyundai ανακοινώνει τα Features-on-Demand (FODs), τα οποία είναι η ορολογία του μάρκετινγκ για τα pay-to-use χαρακτηριστικά.

Η κίνηση αυτή βρίσκεται στην ατζέντα της νεοσύστατης Hyundai Connected Mobility που ιδρύθηκε στην Ευρώπη τον περασμένο μήνα, συγκεντρώνει τα προγράμματα συνδρομής αυτοκινήτων Mocean και συνδεδεμένων υπηρεσιών Bluelink. Η νοτιοκορεατική μάρκα τονίζει ότι τα FOD θα έχουν το πλεονέκτημα της βελτίωσης και των παλαιότερων αυτοκινήτων.

Advertisement

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Marcus Welz, διευθύνων σύμβουλος της Hyundai Connected Mobility, δήλωσε στο Autocar ότι θα είναι δυνατή η βελτίωση παλαιότερων αυτοκινήτων με νέα χαρακτηριστικά: «Το όφελος από το feature-on-demand είναι να φέρει νέα χαρακτηριστικά σε παλαιότερα αυτοκίνητα». Για παράδειγμα, ένα παλαιότερο EV της Hyundai θα μπορούσε να γίνει πιο αποδοτικό με τη βελτίωση των ηλεκτροκινητήρων και της μπαταρίας. Ομοίως, θα μπορούσαν να γίνουν βελτιώσεις στην ασφάλεια με την αναθεώρηση των αισθητήρων. Φυσικά, αυτές οι αναβαθμίσεις θα έχουν κάποιο κόστος.

Η BMW είχε δεχτεί έντονη κριτική για την απαίτηση συνδρομής ώστε να ξεκλειδώνει τα θερμαινόμενα καθίσματα όπως και η Audi για τον διζωνικό κλιματισμό ή το προσαρμοζόμενο cruise control, που σε μερικά μοντέλα κοστίζει εξτρά, μέσω συνδρομής.

Η Stellantis που έχει κάτω από την «ομπρέλα» της 14 μάρκες πιστεύει ότι θα κερδίζει επιπλέον 4,3 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως μέχρι το 2026 χάρη στις συνδρομές. Το ποσό προβλέπεται να φτάσει τα 21,5 δισ. δολάρια έως το 2030 με «προσφορές προϊόντων με δυνατότητα χρήσης λογισμικού».

Advertisement

Εσείς θα πληρώνατε για μία παραπάνω λειτουργία με ημερομηνία λήξης; 

Περισσότερα Εδω

Advertisement
Anassa
Advertisement
Advertisement
Anassa

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή