AUTO-MOTO
Η Apache RTR 160 4V κερδίζει έδαφος στις μετακινήσεις και στη σπορ οδήγηση!
του Νεκτάριου Διατσίδη
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η κίνηση στην πόλη διευκολύνεται από τα μικρά σκούτερ και τις μικρές μοτοσυκλέτες, αλλά παρόλα αυτά, εξακολουθεί να φαίνεται διασκεδαστικό να οδηγεί ο αναβάτης και σε δρόμους με στροφές ή ακόμη και στην πίστα. Ρίχνοντας μια ματιά στην γυμνή μοτοσυκλέτα της TVS Apache RTR 160 4V και βλέποντας τις φωτογραφίες από την πίστα με το εντυπωσιακό πλάγιασμα στη στροφή, η πρώτη εντύπωση είναι ότι πρόκειται για μια συμπαγή μοτοσυκλέτα υψηλών επιδόσεων. Η εμφάνιση και τα εντυπωσιακά χρώματα, κρύβουν πολύ καλά μία μικρή μοτοσυκλέτα που είναι ιδανική για την πόλη και δείχνουν ότι έχει τις δυνατότητες να κινηθεί στην πίστα.
Η μοτοσυκλέτα αυτή προέρχεται από τον κατασκευαστή TVS στην Ινδία. Με το όνομα Apache RTR 160 4V, είναι μια από τις πιο δημοφιλείς μοτοσυκλέτες της Ινδίας. Αν και δεν κυκλοφόρησε πραγματικά ως σπορ μοτοσυκλέτα, έχοντας όμως μερικά πολύ βασικά εξαρτήματα όπως ένα ατσάλινο πλαίσιο και έναν αερόψυκτο κινητήρα, στην ανανεωμένη έκδοση του 2025, φαίνεται ότι η TVS στηρίζει περισσότερο την σπορ πλευρά της, ίσως σε μια προσπάθεια να προσελκύσει νεότερους αναβάτες.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η TVS Apache RTR 160 4V είναι ο ορισμός της μοτοσυκλέτας για την προαστιακή οδήγηση, με όρθια θέση οδήγησης και καλή εργονομία. Η έκδοση του μοντέλου για το 2025 λαμβάνει πολλές επιπλέον σπορ πινελιές και είναι σαφές ότι η TVS ανεβάζει ψηλά τον πήχη. Αρχικά, τώρα διαθέτει ένα ανεστραμμένο πιρούνι με ανοδιωμένο χρυσό χρώμα. Η σχεδίαση με έντονες γωνίες, η διάταξη των προβολέων LED μεταφέρονται από το προηγούμενο μοντέλο, αλλά αυτή τη φορά έχει και ένα νέο πιο κομψό μαύρο και κόκκινο χρώμα στην γκάμα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Και μετά υπάρχει η τεχνολογία. Αν και η Apache RTR 160 4V φαίνεται να είναι όσο απλή όσο γίνεται, ως επί το πλείστον, αυτό εξακολουθεί να ισχύει, αλλά τα χαρακτηριστικά της είναι χρήσιμα για τους αναβάτες που θέλουν να τη χρησιμοποιούν καθημερινά. Αυτά περιλαμβάνουν SmartXonnect της TVS, πλοήγηση από στροφή σε στροφή, ειδοποιήσεις κλήσεων και SMS.
Εκτός τον εξοπλισμό της, η βασική δομή είναι τόσο απλή όσο φαίνεται. Πέρα από την εντυπωσιακή σπορ εμφάνιση, διαθέτει έναν αερόψυκτο και ελαιόψυκτο κινητήρα 160 κ.εκ. με ισχύ 17.55 ίππων στις 9,250 σ.α.λ. και 14.73 Nm ροπής στις 7,250 σ.α.λ.. Αυτή η απόδοση δεν είναι σε καμία περίπτωση προσανατολισμένη στις επιδόσεις στην πίστα, αλλά στις πυκνοκατοικημένες πόλεις και σε επαρχιακούς δρόμους με πολλές στροφές, είναι σίγουρα αρκετά γρήγορη για να χαρίσει ένα χαμόγελο στον αναβάτη της. Έτσι αν μπει κάποιος σε μια πίστα καρτ μπορεί να οδηγήσει ευχάριστα, όπως θέλουν να προβάλλουν οι Ινδοί κατασκευαστές.
Αναμένουμε την TVS καθώς επεκτείνεται και στην Ευρώπη, να φέρει σύντομα αρκετά νέα μοντέλα στην αγορά, κάτι που θα μας δώσει ακόμη περισσότερες επιλογές.
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ20 ώρες ago
Βόλος: Συλλείτουργο Μητροπολιτών Κινσάσας Θεοδοσίου και Δημητριάδος Ιγνατίου – Χειροθεσία νεών πνευματικών
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ15 ώρες ago
Skiathos Palace Hotel: Στις καλύτερες επιχειρήσεις για εργασία
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ20 ώρες ago
Ακρίτα: Αν εκλεγεί ο Πολάκης, θα παραδώσω την έδρα στον ΣΥΡΙΖΑ και θα πάω σπίτι μου
-
ΕΛΛΑΔΑ19 ώρες ago
Ειρήνη Μουρτζούκου: «Είχε στο ψυγείο το παιδί της 4 μέρες, μου ζήτησε να πληρώσω την κηδεία», λέει ο θείος της
-
ΘΕΣΣΑΛΙΑ23 ώρες ago
Άρχισε η 8η Ανάβαση Ελασσόνας
-
ΕΛΛΑΔΑ15 ώρες ago
Παραδέχθηκε τους «λευκούς γάμους» η Ειρήνη Μουρτζούκου – «Χρειάζεται ψυχολόγο» λέει η δικηγόρος της
-
ΕΛΛΑΔΑ10 ώρες ago
Λαμία: Παιδάκι παρασύρθηκε από αυτοκίνητο μπροστά στα μάτια των γονιών του
-
ΘΕΣΣΑΛΙΑ22 ώρες ago
Λάρισα: Εορτάστηκε η επέτειος της Εθνικής Αντίστασης