Connect with us
banner epikhirisis

AUTO-MOTO

Η Toyoda Gosei αναπτύσσει αερόσακους με στόχο την ασφάλεια σε 2 τροχούς

Published

on

Honda airbag blueprint 02.jpg

του Νεκτάριου Διατσίδη

 

Η Ιαπωνική εταιρεία Toyoda Gosei έχει ήδη αναπτύξει το σύστημα και έχει ξεκινήσει τις δοκιμές πρόσκρουσης με αερόσακους. Η ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών φαίνεται πως ετοιμάζεται για μια σημαντική αναβάθμιση, καθώς ο Ιαπωνικός προμηθευτής εξαρτημάτων αυτοκινήτων Toyoda Gosei (TG) στρέφει την προσοχή του από τους 4 τροχούς στους 2, με την ανάπτυξη ενός εξειδικευμένου συστήματος αερόσακου για μοτοσυκλέτες.

Σε μια κίνηση με πραγματική προοπτική, η εταιρεία ολοκλήρωσε πρόσφατα εσωτερικές δοκιμές πρόσκρουσης χρησιμοποιώντας πραγματικές μοτοσυκλέτες και ανδρείκελα για να κατανοήσει καλύτερα τη δυναμική των μετωπικών συγκρούσεων στις μοτοσυκλέτες. Ο στόχος είναι να τελειοποιηθεί το σύστημα αερόσακου ώστε να μπορεί μελλοντικά να χρησιμοποιηθεί σε μοντέλα παραγωγής.

Advertisement

Οι στατιστικές που δείχνουν την αναγκαιότητα της αλλαγής είναι ανησυχητικές: σύμφωνα με τα παγκόσμια δεδομένα, περίπου 360,000 οδηγοί δίκυκλων και τρίκυκλων οχημάτων χάνουν τη ζωή τους κάθε χρόνο παγκοσμίως. Για την TG, που ήδη προμηθεύει συστήματα ασφαλείας για αυτοκίνητα, αυτή η πραγματικότητα αντιπροσωπεύει μια επείγουσα ανάγκη για διεύρυνση του χαρτοφυλακίου της και την προστασία και των μοτοσυκλετιστών.

Σε αντίθεση με τους επιβάτες αυτοκινήτων, που προστατεύονται από μεταλλικό κλωβό, πολλαπλούς αερόσακους και ζώνες ασφαλείας, οι μοτοσυκλετιστές είναι πολύ πιο ευάλωτοι. Αυτό καθιστά την τοποθέτηση ενός συστήματος αερόσακου σε μοτοσυκλέτα – όπου ο διαθέσιμος χώρος είναι ελάχιστος και η δυναμική των συγκρούσεων πιο περίπλοκη – μια σοβαρή μηχανολογική πρόκληση. Κατά τη διάρκεια της τελευταίας δοκιμής πρόσκρουσης, η TG μελέτησε πώς αναπτύσσεται το πρωτότυπο σύστημα αερόσακου σε μετωπική σύγκρουση και, το σημαντικότερο, πώς αλληλεπιδρά με τον οδηγό κατά τη διάρκεια της σύγκρουσης. Τα αρχικά σημάδια είναι ενθαρρυντικά, αν και η εταιρεία παραδέχεται πως απαιτείται περαιτέρω ανάπτυξη. Επίσης η Honda έχει αναπτύξει το δικό της σύστημα με αερόσακο και δεν είναι απίθανο να υπάρξει συνεργασία για την περαιτέρω εξέλιξη μέχρι να το δούμε σε αρκετές μοτοσυκλέτες παραγωγής.

Το επόμενο βήμα της Toyoda Gosei περιλαμβάνει έναν συνδυασμό δοκιμών στον πραγματικό κόσμο και προηγμένων προσομοιώσεων για τη βελτιστοποίηση της αποτελεσματικότητας του συστήματος. Αν το εγχείρημα πετύχει, μπορεί να ανοίξει τον δρόμο για μια νέα γενιά ενσωματωμένων συστημάτων προστασίας οδηγών. Δεν υπάρχει ακόμη επίσημη ανακοίνωση για το πότε θα περάσει στην παραγωγή ή αν έχουν υπάρξει συμφωνίες με κατασκευαστές, αλλά με την τεχνολογία ασφάλειας να αποκτά ολοένα και μεγαλύτερο ρόλο στη συζήτηση για τις μοτοσυκλέτες, είναι σαφές πως πρόκειται για ζήτημα που θα το δούμε σίγουρα να εξελίσσεται και να γίνεται πραγματικότητα, αλλά μετά από αρκετές δοκιμές.

Οι μεγάλες κατασκευάστριες εταιρείες μοτοσυκλετών έχουν ήδη εξετάσει το ενδεχόμενο ενσωμάτωσης αερόσακων, με την Honda να είναι ένα από τα πιο γνωστά ονόματα που ασχολούνται ήδη με την τεχνολογία.

Advertisement

Περισσότερα Εδω

Advertisement
dei 03 2025 myHome GasControl 300x250
Advertisement
Dei
455937950 1028081182654240 8041229916307210525 n
Advertisement

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement
Anassa
Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή

Διαχειρίστρια- Διευθύντρια : Σοφία Κοντοθανάση
Iδιοκτησία – Δικαιούχος domain name ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΠΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ASTRA AE
AΦΜ 094214456
Δ Ο Υ ΒΟΛΟΥ
Εδρα Γ.ΚΑΡΤΑΛΗ 76-ΒΟΛΟΣ ΤΚ 38333 ΤΗΛ.ΕΠΙΚ. 2421031434
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ [email protected]
Νόμιμος εκπρόσωπος : Παναγιώτα Τσιρτόγλου
Τεχνικός προϊστάμενος : Μιχάλης Χειμωνίδης
Εμπορικό τμήμα – Λογιστήριο : Μαρία Παπαζέτη
Διευθυντ.ς Σύνταξης: Σοφία Κοντοθανάση
Ρεπορτάζ: Βασίλης Μπαντίδης
Copyright © 2024 AstraTV.gr - Γ.Ε.Μ.Η.: 50683644000

Μετάβαση στο περιεχόμενο