ΚΟΣΜΟΣ
Ιαπωνία: Γιατί όλοι τρώνε KFC τα Χριστούγεννα
Για τους περισσότερους στην Ιαπωνία, τα Χριστούγεννα δεν είναι μία θρησκευτική γιορτή, αλλά μία ευκαιρία να περάσουν μία ημέρα που μοιάζει με εκείνη του Αγίου Βαλεντίνου.
Τα ζευγάρια συνηθίζουν την ημέρα των Χριστουγέννων να βγαίνουν έξω για φαγητό και να κάνουν βόλτες, χαζεύοντας τα χριστουγεννιάτικα λαμπάκια.
Μία… άλλη χριστουγεννιάτικη παράδοση
Μια από τις πιο παράξενες -τουλάχιστον για τον υπόλοιπο κόσμο- χριστουγεννιάτικες παραδόσεις στην Ιαπωνία είναι ότι την ημέρα αυτή, σε εκατομμύρια σπίτια τρώνε τηγανητό κοτόπουλο, συχνά από την γνωστή αμερικανική αλυσίδα KFC, αντί των παραδοσιακών χριστουγεννιάτικων εδεσμάτων.
3 εκατομμύρια Ιάπωνες τηρούν το έθιμο
Μάλιστα, περισσότεροι από 3 εκατομμύρια Ιάπωνες επιλέγουν να τηρούν αυτό το έθιμο.
Όλα ξεκίνησαν το 1974, με την καμπάνια της αλυσίδας ‘Kurisumasu ni wa Kentakkii!’ που σημαίνει «Κεντάκι για τα Χριστούγεννα».
Υπεύθυνος για την συγκεκριμένη ιδέα, ήταν ο Takeshi Okawara, μάνατζερ του πρώτου KFC στη χώρα, όταν του ζητήθηκε να αναλάβει το μενού της χριστουγεννιάτικης γιορτής ενός σχολείου.
Ο Okawara ντύθηκε Άγιος Βασίλης και προσέφερε στα παιδιά φτερούγες και τις υπόλοιπες σπεσιαλιτέ του μαγαζιού, με την επιτυχία της εκδήλωσης να οδηγεί πολύ γρήγορα κι ένα νηπιαγωγείο να ακολουθήσει την ίδια τακτική.
Πολύ σύντομα, αμέτρητα μαγαζιά στην Ιαπωνία άρχισαν να προσφέρουν τηγανητό κοτόπουλο, ισχυριζόμενα πως στην Δύση αποτελούν πια την εναλλακτική της γαλοπούλας, με το Okawara να αναγνωρίζει το μικρό του αυτό ψέμα, το οποίο γέννησε μια ολόκληρη
Ένα ψέμα «έχτισε» μία παράδοση
Πολύ σύντομα, αμέτρητα μαγαζιά στην Ιαπωνία άρχισαν να προσφέρουν τηγανητό κοτόπουλο, ισχυριζόμενα πως στην Δύση αποτελούν πια την εναλλακτική της γαλοπούλας, με το Okawara να αναγνωρίζει το μικρό του αυτό ψέμα, το οποίο γέννησε μια ολόκληρη μόδα.
Αργά αλλά σταθερά, ένα ολόκληρο έθνος πείστηκε πως το να επισκέπτεσαι τα KFC αποτελεί χριστουγεννιάτικη παράδοση με τις ουρές που σχηματίζονται στα μαγαζιά της αλυσίδας να είναι τεράστιες αυτές τις ημέρες.
Έτσι, μία διαφημιστική καμπάνια του 1974, υπό την ονομασία «Kentucky Christmas», καθιέρωσε την πρακτική που ακολουθούν έως και σήμερα εκατομμύρια Ιάπωνες.
Η εταιρεία πουλά ειδικά γεύματα για την ημέρα, όπως τα «Party Barrel» και «Christmas Pack» και αρχίζει να δέχεται παραγγελίες για την ημέρα των Χριστουγέννων περίπου επτά εβδομάδες νωρίτερα.
-
ΘΕΣΣΑΛΙΑ12 ώρες ago
Η Βραζιλία «βαπτίστηκε» Καρδίτσα – Στους 136 οι νεκροί από τις έντονες πλημμύρες (video)
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ15 ώρες ago
Η Ταβερνα ο Πλατανος στην Σκιάθο με την μοναδική θεα σας περιμένει
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ15 ώρες ago
Σκόπελος: Νέο Διοικητικό Συμβούλιο για τον Σύλλογο Υποστήριξης Καρκινοπαθών και Βαριά Ασθενών «Φάρος Σκοπέλου»
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ21 ώρες ago
Λιμενικό Ταμείο Σκιάθου: Υψηλά πρόστιμα σε όσους δεν τηρούν τις νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις
-
MEDIA17 ώρες ago
Την Τετάρτη 15 Μαΐου 2014 ο Σάκης Τζήμας στην εκπομπή του αποκαλύπτει, πως νίκησε τα funds κόντρα σε αποφάσεις του Αρείου Πάγου και γιατί φιλοξενεί συγκεκριμένους, υποψήφιους Ευρωβουλευτές.
-
ΑΘΛΗΤΙΚΑ15 ώρες ago
Conference League : Στον αέρα ο μεγάλος τελικός αν δεν ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας
-
AUTO-MOTO20 ώρες ago
Σοκαριστικό τροχαίο: 77χρονος καρφώθηκε κάτω από νταλίκα (Βίντεο)
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ16 ώρες ago
Πανδαισία χρωμάτων στη Σεούλ: Το φαντασμαγορικό «Φεστιβάλ του Λωτού» (Φωτογραφίες – Βίντεο)