ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κ. Κυρανάκης για νέο ΚΟΚ: «Λιγότερη ειρωνεία και περισσότερα μέτρα εποικοδομητικά για να μειώσουμε τους θανάτους στην άσφαλτο»

«Προτάσεις, λιγότερη ειρωνεία, λιγότερος χαβαλές και περισσότερα μέτρα εποικοδομητικά για να μπορέσουμε να βρούμε λύση σε ένα μη ιδεολογικό πρόβλημα, στο πώς θα μειώσουμε τους θανάτους στους ελληνικούς δρόμους» προέτρεψε τους βουλευτές της αντιπολίτευσης ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης απαντώντας στις επικρίσεις τους σχετικά με τις πρωτοβουλίες του αλλά και τις διατάξεις του νέου ΚΟΚ.
Ο ίδιος απαντώντας στα σχόλια της βουλευτού του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Μιλένας Αποστολάκη αναφορικά με την πρόταση που είχε δημοσιοποιήσει για την επιδότηση των ταξί κατά τις μεταμεσονύχτιες μεταφορές επιβατών τα Σαββατοκύριακα, είπε ότι «οι προτάσεις που καταθέτω είναι για να μειωθούν τα θανατηφόρα τροχαία, να σωθούν ζωές στους ελληνικούς δρόμους από αυτή τη μάστιγα, καθώς τα στοιχεία δείχνουν ότι οι πιο θανατηφόρες ώρες είναι οι μεταμεσονύκτιες του Σαββατοκύριακου».
«Ο στόχος του μέτρου -το οποίο χλευάσατε κι εσείς και άλλοι βέβαια- ήταν και είναι να σωθούν ζωές από κάποιον άλλον μεθυσμένο οδηγό. Διότι ένας μεθυσμένος οδηγός δεν είναι κίνδυνος μόνο για τη δική του ζωή. Είναι κίνδυνος για συνεπιβάτη, είναι για πεζούς, είναι για άλλους συνεπείς οδηγούς» προσέθεσε και αντέτεινε «εσείς αντιπρόταση έχετε να καταθέσετε ή απλά θέλετε να κάνετε χαβαλέ;» ενώ σημείωσε ότι «όταν ρωτήθηκε η κοινή γνώμη τάχθηκε υπέρ αυτού του μέτρου».
Ο αναπληρωτής υπουργός επέκρινε τη βουλευτή του ΠΑΣΟΚ που τον κατηγόρησε για επικοινωνιακή πολιτική με στόχο να υφαρπάξει ψήφους, λέγοντας: «Προτείνουμε μέτρα τα οποία μπορούν να σώσουν ζωές, να μειωθούν τα θανατηφόρα τις μεταμεσονύκτιες ώρες που κύρια αιτία είναι η κατανάλωση αλκοόλ και εσείς μας λέτε ότι το κάνουμε για να πάρω ψήφους. Τι λογική είναι αυτή, πραγματικά» και κάλεσε την κυρία Αποστολάκη όταν κάνει βίντεο για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να μην οδηγεί.
Η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ- ΚΙΝΑΛ του απάντησε ότι δεν οδηγούσε εκείνη αλλά ήταν συνοδηγός. Η κυρία Αποστολάκη, νωρίτερα, κατά την τοποθέτησή του είχε κατηγορήσει τον αναπληρωτή υπουργό ότι «καταργεί μερικώς τις εξαγγελίες του προκατόχου του, που πριν από λίγους μήνες είχαν ανακοινωθεί» λέγοντας πως «είναι μια συνήθης πρακτική μιας κυβέρνησης πελατειακών σχέσεων, προσωπικών στρατηγικών και παλαιοκομματικών αντιλήψεων».
Ο νέος αναπληρωτής υπουργός, είπε η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ- ΚΙΝΑΛ, «εισηγείται τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και πριν λίγες μέρες είχε τη φαεινή ιδέα να επιδοτήσει τη μέθη των οδηγών, ως αντιστάθμισμα της σύγκρουσής του με το Συνδικάτο των Οδηγών Ταξί, το οποίο -προς τιμήν του- με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης κατήγγειλε αυτήν του την πρωτοβουλία».
Απέδωσε ως «κίνητρο του υπουργού την προσωπική του δημοφιλία στις ηλικίες των νέων ψηφοφόρων, παράλληλα με την προσπάθεια κατευνασμού των αντιδράσεων από το Συνδικάτο των ταξί»
Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Βασίλης Κόκκαλης, λίγο αργότερα κατήγγειλε τον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών ότι σύμφωνα με ανάρτηση ενημερωτικής ιστοσελίδας φαίνεται ο κ. Κυρανάκης να είχε δημιουργήσει και αυτός παλαιότερα βίντεο οδηγώντας.
Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ- ΚΙΝΑΛ Δημήτρης Μάντζος αναφέρθηκε και αυτός στο συγκεκριμένο βίντεο, λέγοντας ότι και εσείς που καταγγείλατε την κυρία Αποστολάκη φαίνεται να έχετε δημιουργήσει βιντεοληπτική εγγραφή οδηγώντας και έχοντας τον σκύλο σας ελεύθερο δίπλα σας, στη θέση του συνοδηγού.
Ο αναπληρωτής υπουργός, απάντησε ότι αυτή η βιντεοεγγραφή «είχε γίνει το 2023, πριν γίνω βουλευτής. Αυτή η εγγραφή έγινε με νόμιμη συσκευή, που και σήμερα επιτρέπεται η χρήση της και στον νέο ΚΟΚ, διότι είναι τοποθετημένη σε ειδική θέση στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου.
«Δεν μιλάω σε καμία κάμερα για να υπάρχει απόσπαση προσοχής. Και δεν είναι το ίδιο με αυτό που έκανε η κυρία Αποστολάκη, πριν λίγες εβδομάδες» είπε ο κ. Κυρανάκης.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος

-
ΕΛΛΑΔΑ16 ώρες ago
Αστυνομικός παρασύρθηκε από αυτοκίνητο στο κέντρο
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ22 ώρες ago
Συνάντηση Μητσοτάκη – Τασούλα: Θα σταλούν πολεμικά πλοία στα χωρικά ύδατα έξω από τη Λιβύη για τις ροές μεταναστών
-
ΕΛΛΑΔΑ24 ώρες ago
Αυτοκτονία 65χρονου στα Χανιά και απόπειρα στο Ηράκλειο με καραμπίνα
-
ΕΛΛΑΔΑ3 ώρες ago
Διακοπές ρεύματος στην Αθήνα και άλλες περιοχές της Αττικής, την Τρίτη 24 Ιουνίου
-
ΕΛΛΑΔΑ18 ώρες ago
Στον εισαγγελέα ο οδηγός της Mercedes για το τροχαίο
-
ΕΛΛΑΔΑ24 ώρες ago
Πως βρήκαν τραγικό θάνατο σε τροχαίο οι δύο 18χρονοι (Εικόνες)
-
ΕΛΛΑΔΑ17 ώρες ago
Στη μάχη της κατάσβεσης και εναέρια μέσα
-
LIFESTYLE14 ώρες ago
Η στιγμή της παρουσίασης μιας ακαδημαϊκής εργασίας είναι εξίσου κρίσιμη με τη συγγραφή της. Έχοντας αφιερώσει αμέτρητες ώρες στην έρευνα, την ανάλυση και τη σύνθεση των ιδεών σας, το τελευταίο που θέλετε είναι η προσπάθειά σας να υπονομευτεί από μια μέτρια ή αγχωμένη παρουσίαση. Η ικανότητα να επικοινωνείτε τα ευρήματά σας με σαφήνεια, αυτοπεποίθηση και πειθώ μπροστά σε ένα ακαδημαϊκό κοινό —είτε αυτό αποτελείται από τους καθηγητές σας, είτε από τους συμφοιτητές σας— αποτελεί θεμελιώδη δεξιότητα